Snig Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:15 Поділитися #2501 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:15 4 minutes ago, WILDCHILD said: На волю сейчас людей набирают зп до 5000 обещают идите поработайте что бы быстрее было Вибачте, коли мене переносили на Волю, мене не попередили шо в них немає людей шоб забезпечити сервіс і що я тижнями буду сидіти без тирнету через їхній брак кадрів. А на Волю перейду працювати відразу після того як з ларька звільнюсь, а то тут теж не завозили товар бо не було грузчиків, тому пішов на роботу шоб швидше було. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:16 Поділитися #2502 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:16 Почему техник сразу идет в квартиру все очень просто порт закрепленный за обонентом невсегда совпадает с тем что написано в наряде и в ящике айрбайта кабеля неподписаны вообще. Представте как искать нужный кабель если в ящике 20 абонентов а так хоть тестером можна прозвонить. Самое смешное то чо примерно 20-30% заявок тупые до ужоса из раздела у меня опера-скайп неработает или у меня в контре пинги скачат или у меня комп неработает почините- спаяйте. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:26 Поділитися #2503 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:26 @WILDCHILD Так би й зразу... Да і нема чого тягнути за ту "Волю"... чи ти не просто технік? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:30 Поділитися #2504 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:30 Кто я на воле неважно (не начальник точно) просто наболело немного решил выговорится))))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:01 Поділитися #2505 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:01 перейшов на Київстар. Безкоштовно. Заявка-монтажник-інтернет. І вам того ж бажаю. 70 грн 100 МБіт на 3 місяці. 90 є стабільно. Пращай, "Воля"! 3 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:18 Поділитися #2506 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:18 ну, я поки побуду ))) а там видно буде )) Я навіть буду згідний 50грн заплатити, при умові, що зранку визвав, після обіду прийшли, а інакше 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:44 Поділитися #2507 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:44 19 хвилин тому, MANJAK11 сказано: Я навіть буду згідний 50грн заплатити, при умові, що зранку визвав, після обіду прийшли, а інакше ти про шо? Про підключення? Мене Київстар СМСками завалив, шо "шановний, вас сьодня в 15:30 будуть підключати", потім монтажник задрав дзвінками "а яким чином вас підключити? через пад'єзд, чи через дах?" Потім хтів втулити безкоштовно 10 метрів кабеля... карочє - мрак, а не контора, ледь здихались. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
uagav Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:45 Поділитися #2508 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:45 5 часов назад, WILDCHILD сказал: Почему техник сразу идет в квартиру все очень просто порт закрепленный за обонентом невсегда совпадает с тем что написано в наряде и в ящике айрбайта кабеля неподписаны вообще. Представте как искать нужный кабель если в ящике 20 абонентов а так хоть тестером можна прозвонить. Самое смешное то чо примерно 20-30% заявок тупые до ужоса из раздела у меня опера-скайп неработает или у меня в контре пинги скачат или у меня комп неработает почините- спаяйте. Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:49 Поділитися #2509 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:49 4 минуты назад, difoto сказал: ти про шо? Про підключення? я про це 7 часов назад, Oli сказал: Доречі виклик майстра 50грн, Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:56 Поділитися #2510 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:56 Єслі шо - то я підключився на роботі, на Відродження. На сайті подав заявку, а потім мене почали зайобувать дзвінками "А коли вам буде зручніше?" і т.п. І шо сука саме обідне - монтажник прийшов не в 15:30, а в 15:15!!!! І потім без мого відома десь там по чердаку лазив, приперся з кабелем, обжав конектора і каже: "перевірте, чи працює". П*здєц сервіс, називаєцця - я хтів пару днів підготувати загальні фрази, посваритись, а воно отак.... Капєц! 4 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:06 Поділитися #2511 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:06 @WILDCHILD Що з працівниками,адмінами,майстрами ейрбайтса? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:07 Поділитися #2512 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:07 @difoto А чого Датагруп не брав? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:12 Поділитися #2513 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:12 бо 100МБіт за 70 грн в них нема Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Соромітник Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 Поділитися #2514 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 @difoto потерплю ще трохи на Волі розкажеш як тобі інтернет від Києвстара через місяць Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 Поділитися #2515 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 19 хвилин тому, difoto сказано: бо 100МБіт за 70 грн в них нема В них 100Мб за 69грн на 3місяці Або 100Мб за 100грн на 1рік, і через 1рік по 129грн Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 26 Липня, 2017 в 08:55 Поділитися #2516 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 08:55 13 часа назад, uagav сказал: Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите. неповериш у нас есть люди которые незнают что такое роутер и где с него вытянуть кабель. Прозвонить 20 кабелей за пол часа(на заявку по регламенту должен тратится максимум один час это вместе с доездом) при условии что половина компов-роутеров выключена (порт на свиче несветится нет линка). Если есть способ то расскажите буду блогадарен. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 26 Липня, 2017 в 09:02 Поділитися #2517 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 09:02 @WILDCHILD А де майстри з ейрбайтса? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
foxx77 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:08 Поділитися #2518 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:08 відновили інтернет, каже з тої грози полетіло 130 портів по Луцьку Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:28 Поділитися #2519 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:28 Гроза добила примерно 30 свичей,сколько мёртвых портов осталось неизвесно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
NeoN Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:42 Поділитися #2520 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:42 То може тому в мене два дні вже нету немає... Треба дзвонити.. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fenmix Опубліковано 26 Липня, 2017 в 15:03 Поділитися #2521 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 15:03 Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті. Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку. І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ha3aP Опубліковано 30 Липня, 2017 в 13:15 Поділитися #2522 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 13:15 Знову пропав інтернет, причому зовсім. Мому терпінню прийшов кінець. Скоріш за все завтра поїду розривати договір. Достали, його більше нема ніж є. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MACCEN Опубліковано 30 Липня, 2017 в 15:45 Поділитися #2523 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 15:45 Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була. Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись. На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу). Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andriotti Опубліковано 30 Липня, 2017 в 17:53 Поділитися #2524 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 17:53 On 26.07.2017 at 18:03, fenmix сказано: Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті. Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку. І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати. 2 годин тому, MACCEN сказано: Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була. Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись. На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу). довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergkots Опубліковано 30 Липня, 2017 в 18:28 Поділитися #2525 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 18:28 33 хвилин тому, Andriotti сказано: довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі. Я відразу в Київстар пішов, але віз і нині там. Навіть не телефонували. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти