Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Щойно, Maniko сказано:

Місцеві це які? Зараз таких вже немає сайтів, всі десь на віддалених хостингах в сша чи німеччині.

Є ,той же i.ua хоститься в Києві. А взагалі, якшо хочеш перевірити працездатність мережі провайдера, то пінгуєш його ДНС, якшо піг є, значить внутрішня мережа працює, далі пінгуєш зовнішні (які за точками обміну) хости, якшо пінгу нема, заначить проблема з пірінгом чи магістраллю.

Опубліковано
2 хвилин тому, Maniko сказано:

Місцеві це які? Зараз таких вже немає сайтів, всі десь на віддалених хостингах в сша чи німеччині.

там і був місцевий, самий давній :)

 

може вже й не використовується досі.  але він живий і належить місцевому відділенню Датагруп.

Я не знаю київських ІР ДГ, тому й сказати нічого не можу.

 

Опубліковано
6 хвилин тому, Zheny@ сказано:

там і був місцевий, самий давній :)

 

може вже й не використовується досі.  але він живий і належить місцевому відділенню Датагруп.

Я не знаю київських ІР ДГ, тому й сказати нічого не можу.

Не завжди такий підхід працює :)

Це пінг на нього з нашого луцького обєкта: 64 bytes from 193.109.80.2: icmp_seq=0 ttl=61 time=22.568 ms

А це звідти ж на днс клаудфлаєра: 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=0 ttl=62 time=12.192 ms

Опубліковано

Тільки що був знову довгий провал:

Спойлер

b0e8a000a76ff41ad09d000587d36601.png

і під час нього трасування не йшло ні на місцевий ні на гугл днс:

Спойлер

8171fa6ab25fcacd83a6a701339db7de.png

f8d4a450a07b9187b1ea55af01cdda46.png

 

Опубліковано

@Maniko судячи з часу відклику, то шлюз знаходиться в Києві, і провали і повідомлення Destination host unreachable, говорить про проблеми або з магістраллю або з внутрішньою маршрутизацією. Хоча дивно, на нашому луцькому об'єкті я проблем не спостерігаю. Можливо корпоративний і домашній сегмент ідуть різними каналами.

  • +1 1
Опубліковано
22 хвилин тому, Lisovic сказано:

Можливо корпоративний і домашній сегмент ідуть різними каналами.

Спойлер

5d4dd0b8156b9184592c8274aa0818b7.png

 

Опубліковано (змінено)

Другий день марлезонського балєта, розривається зв'язок одночасно що на гугл днс що на український i.ua

Спойлер

071ee87562003ef27e0fc0f3d8a27a02.png

 

а підтримка їхня сьогодні вже морозиться що у них там ремонті роботи по всій Україні :)

Спойлер

Зараз проводять ремонтні роботи по всій Україні,тому може спостерігатись нестабільна робота послуги. Спеціалісти працюють над відновленням коректної подачі послуги Інтернет. Приносимо вибачення за незручності! Очікуйте на відновлення.

 

Змінено користувачем Maniko
Опубліковано (змінено)

@Maniko шлюз в нас з тобою один той самий, з звязком жопа другий день, розриває саме з шлюзом кожних 1,5 - 2 хв 

Зранку дозвонився, заявку прийняли і сказали да будем виправляти..... цілий день пройшов жопа дальше аналогічно

Змінено користувачем Slayer
Опубліковано

Доречі, на вихідних "плющило" ще одного великого провайдера, затронуло і корпоративний сегмент. І тоже проблеми з маршрутизацією.

 

Я он вже почав думати, не ставлять чи часом втіхаря якесь обладнання як в москалів.

  • -1 1
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

Опубліковано
On 19.10.2020 at 11:33, Werwolf777 сказано:

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

У нас на офісі теж саме починаючи з минулого тижня, датагруп повідомив, що у них серйозні проблеми з каналом зв"язку, вирішують.

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано
15 minutes ago, Bliksss said:

такі да, якщо ще раз не перепродали ))

дуже сумніваюся що вони щось виправили з тої херні що Візор наробив

 

я в вибрав ДГ

  • +1 2
Опубліковано (змінено)
23 minutes ago, Zevs_Isver said:

я в вибрав ДГ

кажуть - десь в 55-му мікрорайоні вони з нуля будували мережу і якість вроді норм, але, я б теж вибрав датагруп - в аналогічній ситуації.

Змінено користувачем Bliksss
  • -1 1
Опубліковано
On 19.10.2020 at 11:33, Werwolf777 сказано:

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

 

Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал.

В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.

Опубліковано
7 годин тому, sanbOK сказано:

 

Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал.

В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.

 внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму -  на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми

в останні дні ніби все гаразд

їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону

Опубліковано
On 16.11.2020 at 16:58, Werwolf777 сказано:

 внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму -  на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми

в останні дні ніби все гаразд

їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону

 

Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно .

Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі.

 

Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 

Опубліковано
1 година тому, sanbOK сказано:

 

Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно .

Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі.

 

Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 

 

я вірю, але у нас усе обладнання працювало і працює належним чином, жодних закачок, ВПН, вірусів

при прямому підключенні на інший нейтральний пристрій, проблема не зникала, що вкотре доводить, що проблема не на нашій стороні

зараз декілька днів ніби в порядку усе

 

але мені самому цікаво, в чому може бути справа

як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"

Опубліковано (змінено)
6 hours ago, Werwolf777 said:

як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"

яка чемна людина

 

 

ноут з "лінуксом" пробували?

 

 

Spoiler

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає...

трейси в цей час куди доходять?

Змінено користувачем Zevs_Isver

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...