Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Доречі, на вихідних "плющило" ще одного великого провайдера, затронуло і корпоративний сегмент. І тоже проблеми з маршрутизацією.

 

Я он вже почав думати, не ставлять чи часом втіхаря якесь обладнання як в москалів.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, Lisovic сказано:

не ставлять чи часом втіхаря якесь обладнання

шпійонське?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 minutes ago, Maniko said:

шпійонське?

не,

будуть тих хто Бубочку не любить  по ІП вичисляти

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 19.10.2020 at 11:33, Werwolf777 сказано:

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

У нас на офісі теж саме починаючи з минулого тижня, датагруп повідомив, що у них серйозні проблеми з каналом зв"язку, вирішують.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...
29 minutes ago, Zevs_Isver said:

Люкс лінк це ті ребьята що Візор унаслідували?

такі да, якщо ще раз не перепродали ))

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 minutes ago, Bliksss said:

такі да, якщо ще раз не перепродали ))

дуже сумніваюся що вони щось виправили з тої херні що Візор наробив

 

я в вибрав ДГ

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 minutes ago, Zevs_Isver said:

я в вибрав ДГ

кажуть - десь в 55-му мікрорайоні вони з нуля будували мережу і якість вроді норм, але, я б теж вибрав датагруп - в аналогічній ситуації.

Змінено користувачем Bliksss
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 19.10.2020 at 11:33, Werwolf777 сказано:

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

 

Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал.

В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, sanbOK сказано:

 

Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал.

В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.

 внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму -  на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми

в останні дні ніби все гаразд

їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 16.11.2020 at 16:58, Werwolf777 сказано:

 внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму -  на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми

в останні дні ніби все гаразд

їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону

 

Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно .

Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі.

 

Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sanbOK сказано:

 

Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно .

Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі.

 

Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 

 

я вірю, але у нас усе обладнання працювало і працює належним чином, жодних закачок, ВПН, вірусів

при прямому підключенні на інший нейтральний пристрій, проблема не зникала, що вкотре доводить, що проблема не на нашій стороні

зараз декілька днів ніби в порядку усе

 

але мені самому цікаво, в чому може бути справа

як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 hours ago, Werwolf777 said:

як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"

яка чемна людина

 

 

ноут з "лінуксом" пробували?

 

 

Spoiler

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає...

трейси в цей час куди доходять?

Змінено користувачем Zevs_Isver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, Zevs_Isver сказано:

яка чемна людина

 

ноут з "лінуксом" пробували?

 

  Hide contents

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає...

трейси в цей час куди доходять?

 

ноута з Лінуксом немає

в мережі 15 комп'ютерів на 10-ці, ноут підключався на 7-ці

 

трейси ішли з таким же "успіхом", тобто більшість пакетів не доходить

але є одна дивина - в той час Гугл, Ютуб грузяться нормально (хоча Gmail плужить, як і інші сайти)

 

вже рівно тиждень все ок, надіюсь, що не повториться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, Werwolf777 сказано:

в мережі 15 комп'ютерів на 10-ці, ноут підключався на 7-ці

 

 

Співчуваю

 

  • Збентежений 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 хвилин тому, Werwolf777 сказано:

ноута з Лінуксом немає

а дарма.

Це не дарма запиталися.

Уже подібна тема була:

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

а дарма.

Це не дарма запиталися.

Уже подібна тема була:

 

 

знову ж таки - вірусів немає(постійно скануються усі машини), нічого з нашого обладнання не грузило канал

пробували вирубати всі компи - з телефонів (Android, iOS) також нічого не грузилося

проблема не у падінні швидкості, а у перебоях з'єднання... схоже колись бачив дома, коли мав пошкоджений кабель

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Werwolf777 сказано:

 

знову ж таки - вірусів немає(постійно скануються усі машини), нічого з нашого обладнання не грузило канал

пробували вирубати всі компи - з телефонів (Android, iOS) також нічого не грузилося

проблема не у падінні швидкості, а у перебоях з'єднання... схоже колись бачив дома, коли мав пошкоджений кабель

Так заміни кабель!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Так заміни кабель!

 

 

та в тому то й справа, що воно тільки схоже

адже проблема виникала лише в певний час та продовжувалась годину і потім безслідно зникала

 

та і якби кабель був пошкоджений - Датагруп теж би це могли б бачити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Werwolf777 сказано:

та в тому то й справа, що воно тільки схоже

адже проблема виникала лише в певний час та продовжувалась годину і потім безслідно зникала

та і якби кабель був пошкоджений - Датагруп теж би це могли б бачити

 

Опиши мені як в тебе інет підключений, що і куди йде.

Починаючи від кабеля провайдера.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Zheny@ сказано:

 

Опиши мені як в тебе інет підключений, що і куди йде.

Починаючи від кабеля провайдера.

 

включав напряму кабель провайдера в присутності мастра з Датагруп - та сама пісня

 

 

кабель провайдера ->головний роутер(Мікротік)->7 компів+наступний роутер по кабелю->кабель і ще один роутер-> 8 компів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, Werwolf777 сказал:

 

та в тому то й справа, що воно тільки схоже

адже проблема виникала лише в певний час та продовжувалась годину і потім безслідно зникала

 

та і якби кабель був пошкоджений - Датагруп теж би це могли б бачити

зміни паролі на вай фай

попроси датагруп переключити тебе хочаб тимчасово на інший порт в своєму свічі може вся справа в ньому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...