Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Дивно, ну і що так раптово на районі різко зросла кількість абонентів і навантаження на мережу в час пік теж малоймовірно...  Бо відчуття саме такі, що мережа не справляється

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От зараз знову почалось ! Ще до 19:40 все було нормально, все літало. А зараз почались сплошні тормоза

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, SergLutsk сказано:

Дивно, ну і що так раптово на районі різко зросла кількість абонентів і навантаження на мережу в час пік теж малоймовірно...  Бо відчуття саме такі, що мережа не справляється

 

Враховуючи кількість клієнтів на твоєму вузлі і ширину каналу можу з впевненістю сказати, що він в час пік більше, як на 30% не завантажується. 

 

Якби були проблеми то хоч би хтось звернувся, а так за останні тижні звернень з твого району або з району який відноситься до даного вузла зв'язку не було. 

 

Напиши номер договору я ще подивлюсь але сумніваюсь, що проблема носить який глобальний характер. Якщо не забуду поставим на моніторинг і побачим чи є якісь проблеми

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, якщо ввечері повториться то напишу в приват договір.

Справа в тому, що 95% часу дійсно все гуд, без претензій. Але от цей тиждень стабільно десь з 20:00 до 22:00-23:00 починаються відчутні лаги, підвисання, підторможування....  Ніби і є зв'язок, але таке враження що падає до 100-300 кбіт. От і випішив уточнити чи не ведуться якісь роботи в той час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, SergLutsk сказано:

Добре, якщо ввечері повториться то напишу в приват договір.

Справа в тому, що 95% часу дійсно все гуд, без претензій. Але от цей тиждень стабільно десь з 20:00 до 22:00-23:00 починаються відчутні лаги, підвисання, підторможування....  Ніби і є зв'язок, але таке враження що падає до 100-300 кбіт. От і випішив уточнити чи не ведуться якісь роботи в той час.

 

Не ведуться і який сенс вести якісь роботи на мережі коли всі вдома, якщо роботи і проводяться то вночі.

проблема зі швидкістю тільки вайфай чи по кабелю також?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Рассказываю ситуацию по Datagroup. Подключён почти год. В квартиру идут два кабель по 500 Мбить на два стационарных компьютера. (Работа и т.п.)

1) Первые пол года полет отличный.

2) Месяца три назад пропал интернет на дней 9. (По двум договрам) Я звонил каждый день в тех поддержку, мол в чем дело, никто не реагируют? Они там каждый день разбирались, но толку было мало. После только как прошла неделя пришлось идти в офис с вопросом. В итоге нашли: получи ответ, что где-то прошел обрыв кабеля, и "сегодня мастера не пришли" так как нет кабеля на замену! (У провайдера нет кабеля) В итоге возобновили подачу еще через три дня. Я уж заявление о компенсации отсутствия не писал, не хотел терять время еще. 

3) Месяца два назад опять пропал интернет на неделю. (По двум договрам) Опять обрыв? Ну в общем ситуация прежняя, возобновили подачу по итогу.

 

Сейчас вот уже две недели наблюдается пропажа интернета по двум договорам (то по первому, то по второму, то по обоим сразу). Это происходит по вечерам, отсутвтует где-то час-два (иногда больше). Всю прошлую неделю звонил им в службу. Первый раз пришли техники. Не разобрались в чем проблема. Предложили мне самому "понаблюдать". Ну я и наблюдаю последнюю неделю. Звоню в поддержку каждый день, так техники уже перестали реагировать. Сегодня ко мне на вызов должны были подъехать, но вот уже ночь. Я звоню в ТП, мне отвечают что несмотря на то, что вызов был зафиксирован, они не приехали, так как указали что "Интернет должен был восстновиться". Я тут вообще офигел, честное слово. Настолько пох_ного отношения я давно не встречал. У меня нет слов.

 

Змінено користувачем eikichiKiory
  • Збентежений 1
  • Cумний 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 хвилин тому, eikichiKiory сказано:

Рассказываю ситуацию по Datagroup. Подключён почти год. В квартиру идут два кабель по 500 Мбить на два стационарных компьютера. (Работа и т.п.)

1) Первые пол года полет отличный.

2) Месяца три назад пропал интернет на дней 9. Я звонил каждый день в тех поддержку, мол в чем дело, никто не реагируют? Они там каждый день разбирались, но толку было мало. После только как прошла неделя пришлось идти в офис с вопросом. В итоге нашли: получи ответ, что где-то прошел обрыв кабеля, и "сегодня мастера не пришли" так как нет кабеля на замену! (У провайдера нет кабеля) В итоге возобновили подачу еще через три дня. Я уж заявление о компенсации отсутствия не писал, не хотел терять время еще. 

3) Месяца два назад опять пропал интернет на неделю. Опять обрыв? Ну в общем ситуация прежняя, возобновили подачу по итогу.

 

Сейчас вот уже две недели наблюдается пропажа интернета по двум договорам (то по первому, то по второму, то по обоим сразу). Это происходит по вечерам, отсутвтует где-то час-два (иногда больше). Всю прошлую неделю звонил им в службу. Первый раз пришли техники. Не разобрались в чем проблема. Предложили мне самому "понаблюдать". Ну я и наблюдаю последнюю неделю. Звоню в поддержку каждый день, так техники уже перестали реагировать. Сегодня ко мне на вызов должны были подъехать, но вот уже ночь. Я звоню в ТП, мне отвечают что несмотря на то, что вызов был зафиксирован, они не приехали, так как указали что "Интернет должен был восстновиться". Я тут вообще офигел, честное слово. Настолько пох_ного отношения я давно не встречал. У меня нет слов.

 

 

Про Вашу ситуацію вкурсі і те що було по пункту 1 це в першу чергу проблеми з доступом до місць де проходить кабель. Зараз практично всі будинки належать ОСББ і дістатись до місця де була оптична муфта зайняло декілька днів бо є різні "персонажі" до деяких можна додзвонитись, а деякі просто не хочуть іти на контакт і взагалі допомагати навіть при тому, що ми їм платим ... унікальні люди ці ОСББшніки. До того ми міняли порти/СФП модулі тобто всю требуху, яку в першу чергу перевіряємо для усунення проблеми. Як виявилось проблема з кабелем. 

 

По пункту 3 я уже і не пам'ятаю, що було але здається тоді також були проблеми з кабелем але уже в іншому місці і поки ми перевірили справність обладнання зі своєї сторони це зайняло деякий час. 

 

На рахунок теперішньої ситуації і в чому проблема я чесно скажу навіть незнаю куда дивитись бо фізично з'єднання все ок, коли ви виключаєте комп ваші порти переходять в з 1гб на 10мб тобто з'єднання ніде не обривається. Помилок на портах свіча і на ваших портах я не побачив. Порти для тесту ми міняли, як на свічі вище так і Ваші (клієнські).

 

Хто Вам сказав що хтось має приїхати можу тільки здогадуватись бо їхати чи ні вирішую поки що я, а не якийсь оператор з 0800 ..... Сьогодні за Вашим підключенням спеціально прослідкував і бачив активну сесію яка почалась в 09:12 ранку. По тому, як воно працює в плані того що з'являється на зразу передав на розборки адмінам. Завтра буду їх штурмити. Якщо нічого не вирішиться ще спробуємо замінити свіч бо це єдине, що у Вас не мінялось з моменту підключення.... ну а далі буде видно.

 

... пох_ного отношения ... - от не треба такі висновки робити. Я б тут в 12 ночі не відписував якби мені було пох.

 

upd0: Бачу що Ваші порти то піднімаються то падають і відсутня макадреса була на обох портах, але зараз на одному з'вилась, а на іншому поки ні. 

 

upd1: Змінив деякі налаштування тому прослідкуйте завтра на протязі дня, а ми зі своєї сторони подивимось.

 

 

 

Змінено користувачем sanbOK
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не пишу что всей организации пофиг на мою ситуацию, но тем людям, которые сегодня отменили свой выезд ко мне в одностороннем порядке - это уж точно. Как иначе?

Я со своей стороны рассказываю как это происходит: почему-то провайдер не может провести идентификацию то одного компьютера, то другого. Это просиходит при включение компьютера в вечернее время. Если компьютер включается утром и не отключается то с интернетом все в порядке.

 

Лично мой компьютер (по договору ... 704) был включен с утра. - По нему сегодня все в порядке

А вот второй компьютер (по договору ... 710) был включен в 22:00 или около того, и до сих пор инетернета нет. Висела идентификация пару минут, после этого "Неопознаная сеть"

 

С утра у меня всегда всё работает. В крайнем случае, я неполадок с интернетом утром не замечал. И раз мне ТП по телефону сказала что на понедельник ко мне запланирован был выезд, я ждал людей по своему адресу. 

Понимаете, все в сумме, за последние три месяца крайне испортили впечатление, которое формировалось первые пол года. Три довольно продолжительные неполадки за последние три месяца. Я развожу руками.

 

Пожалуйста, сделайте все, что необходимо для восстановления нормальной работоспособности по обеим договорам. Мне нравлось пользоваться Datagroup когда-то, я не хочу менять провайдера, и если интернет будет работать так в дальнейшем, у меня не будет выбора.

Змінено користувачем eikichiKiory
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, eikichiKiory сказал:

Не пишу что всей организации пофиг на мою ситуацию, но тем людям, которые сегодня отменили свой выезд ко мне в одностороннем порядке - это уж точно. Как иначе?

Я со своей стороны рассказываю как это происходит: почему-то провайдер не может провести идентификацию то одного компьютера, то другого. Это просиходит при включение компьютера в вечернее время. Если компьютер включается утром и не отключается то с интернетом все в порядке.

 

Лично мой компьютер (по договору ... 704) был включен с утра. - По нему сегодня все в порядке

А вот второй компьютер (по договору ... 710) был включен в 22:00 или около того, и до сих пор инетернета нет. Висела идентификация пару минут, после этого "Неопознаная сеть"

 

С утра у меня всегда всё работает. В крайнем случае, я неполадок с интернетом утром не замечал. И раз мне ТП по телефону сказала что на понедельник ко мне запланирован был выезд, я ждал людей по своему адресу. 

Понимаете, все в сумме, за последние три месяца крайне испортили впечатление, которое формировалось первые пол года. Три довольно продолжительные неполадки за последние три месяца. Я развожу руками.

 

Пожалуйста, сделайте все, что необходимо для восстановления нормальной работоспособности по обеим договорам. Мне нравлось пользоваться Datagroup когда-то, я не хочу менять провайдера, и если интернет будет работать так в дальнейшем, у меня не будет выбора.

Та міняйте не задумуючись. Користуюсь конкурентами ( не називатиму щоб не казали що реклама), інтернет пропадає раз, ну може два в рік. Тех підтримка відповідає навіть в 2-3 години ночі. І не на місцевому форумі, а в режимі онлайн, по телефоні або в чаті на сайті провайдера. Розумію що пробоеми бувають в всіх, але це вже занадто.

Змінено користувачем AnimaNoir
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сейчас что-то новенькое - прямо при подключении (играл в онлайнлвый шутер на одном компе) выбило и сейчас интернета на двух договорах нет. Второй комп также был включен.

 

 

Змінено користувачем eikichiKiory
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, eikichiKiory сказано:

Сейчас что-то новенькое - прямо при подключении (играл в онлайнлвый шутер на одном компе) выбило и сейчас интернета на двух договорах нет. Второй комп также был включен.

 

 

 

Свіч міняли. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну надеюсь сейчас будет все в порядке. Поживем увидим :)

Змінено користувачем eikichiKiory
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 хвилин тому, eikichiKiory сказано:

Ну надеюсь сейчас будет все в порядке. Поживем увидим :)

 

Якщо будуть проблеми пишіть або тут або на підтримку бо в будь-якому випадку воно все прийде до мене :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 19.11.2019 в 01:34, AnimaNoir сказал:

Та міняйте не задумуючись. Користуюсь конкурентами ( не називатиму щоб не казали що реклама), інтернет пропадає раз, ну може два в рік. Тех підтримка відповідає навіть в 2-3 години ночі. І не на місцевому форумі, а в режимі онлайн, по телефоні або в чаті на сайті провайдера. Розумію що пробоеми бувають в всіх, але це вже занадто.

А в приват можете озвучити назву конкурентів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, sss381 сказал:

А в приват можете озвучити назву конкурентів?

Звісно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, sss381 сказано:

А в приват можете озвучити назву конкурентів?

 

Для чого приват? В нас тут цензури немає

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, sanbOK сказал:

 

Для чого приват? В нас тут цензури немає

 

Приват до того, що @AnimaNoir не хотів (-ла) озвучувати в темі, яка називається ""Датагруп"" назву іншого провайдера. В усякому випадку я так зрозумів. Але стало цікаво хто може бути достойним конкурентом Датагруп от і запитав.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 18.11.2019 at 23:11, eikichiKiory сказано:

Рассказываю ситуацию по Datagroup. Подключён почти год. В квартиру идут два кабель по 500 Мбить на два стационарных компьютера. (Работа и т.п.)

А який сенс тягнути два кабелі від одного провайдера?

 

On 19.11.2019 at 00:07, sanbOK сказано:

До того ми міняли порти/СФП модулі тобто всю требуху, яку в першу чергу перевіряємо для усунення проблеми. Як виявилось проблема з кабелем. 

Ваші інженери не мають рефлектрометра шоб відразу глянути що з кабелем, перед тим як ковиряти обладнання?

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, sss381 сказано:

Але стало цікаво хто може бути достойним конкурентом Датагруп от і запитав.

да ладно, а КС не може бути?

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, sss381 сказано:

 Але стало цікаво хто може бути достойним конкурентом Датагруп от і запитав.

А що, у Луцьку великий вибір?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, Bliksss сказано:

да ладно, а КС не може бути?

 

 

Запросто .... будь хто хто пропонує вигідніші умови стає конкурентом

 

1 хвилина тому, bormotuha сказано:

А що, у Луцьку великий вибір?

 

ДГ

КС

Воля

ЛюксЛінк (той що Візор колись був)

ВОМ

Вестнет (не впевнений що вони включають багатоквартирні будинки)

Укртелеком, як би це смішно не звучало

 

Вибір в Луцьку великий і це добре для кінцевого користувача і можна міняти хоч кожен місяць аби бажання.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, sanbOK сказано:

Воля

 

2 хвилин тому, sanbOK сказано:

Укртелеком, як би це смішно не звучало

це ще "смішніше" ніж Укртелеком,

Воля заманює своїми акційними тарифами, багато  людей підключилось по "акції", а потім, коли відчули на собі якість інтернету - мали конкретні  проблеми з розірванням договору, я вже не кажу про пздц які тарифи після закінчення акційного періоду. До Укртелеккому - люди підключаються від безвиходу,  коли немає інших варіантів, хоча, я б вже краще юзав мобільний роутер з антеною.

7 хвилин тому, sanbOK сказано:

ЛюксЛінк (той що Візор колись був)

вони працюють тільки в декількох  районах міста, тарифи не найкращі, підтримка - жахлива, та й альтернатива в тих районах є, хз за рахунок чого тримаються на плаву.

9 хвилин тому, sanbOK сказано:

ВОМ

тільки на околицях міста та за містом, яб з радістю додому взяв оптику 1Гбіт, але не підключають багатоквартирні, на роботі - маємо їх інет, все чудово працює, за рік використання - нічого не  лагало.

11 хвилин тому, sanbOK сказано:

Вестнет (не впевнений що вони включають багатоквартирні будинки)

Те саме що і ВОМ, але, знайомі казали що кілька разів на рік інет пропадає на пару годин-днів.

 

13 хвилин тому, sanbOK сказано:

ДГ

Користувався ще Dial-up, саме для цього  і придбав номер на 78хххх, але, коли з'явився білайн (кс) зразу перейшов і досі користуюсь, за ці всі рокии (більше 10-ти) може разів 5 мав проблеми з інтернетом, які вирішувались протягом годин, навіть у вихідні.

на фотакомі тоді тільки ADSL могли запропоннувати, так би залишився.

Це я до  чого? А до того, що реально конкурувати в Луцьку, між собою можуть тільтки Датагруп і КС, ну, це моя думка, поправте якщо не правий.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Bliksss сказано:

тільки на околицях міста та за містом, яб з радістю додому взяв оптику 1Гбіт, але не підключають багатоквартирні, на роботі - маємо їх інет, все чудово працює, за рік використання - нічого не  лагало.

35 хвилин тому, sanbOK сказано:

 

в деяких новобудовах міста уже підключають не тільки на околицях.

 

На околицях міста це само собою бо там можна по стовбах кинути і хай вісить, а по місту так не можна бо тут кожен метр кабеля мусить бути законно прокладений. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, sanbOK сказано:

в деяких новобудовах міста уже підключають не тільки на околицях.

ага, за 100 метрів від мене підключають на "ліпінському полі", бо формально - це Ліпіни а не Луцьк...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...