Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

DataGroup достає, але від користування інтернетом у Вас не горять мережеві карти та інше обладнання... єдина проблема наразі - це поки що в прокладці між компом стілцем у клієнта та у провайдера.

Бізнес потрібно строїти так, щоб він був максимально незалежний від такої прокладки, не потрібно спихати проблеми планування розвитку бізнесу на клієнтів чи працівників першої ланки, проблема завжди в менеджменті.

Опубліковано

Хто "задоволений" якістю послуг від DATAGROUP велком на їх сайт.

Реагують дуже швидко. На сторінці статистики постійно висіли застарілі тарифи і нікому до того не було діла.

Спроби повпливати на ситуацію на цьому форумі були марні. І тільки після "подяки за відмінний сервіс" на сайті DG, тарифні плани стали актуальними. Також на скаргу про незадовільну якість інтернету оперативно прийшла розгорнута відповідь з вибаченнями. Невеликий флешмоб на сайті DG реально може покращити якість їхнього інтернету в Луцьку. Це прямий зв'язок з керівництвом DG, а не з блондинками з тех. підтримки!

Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті

Блондинки нівчому не винні вони просто виконують свою роботу (прийом заявок)..... краще вже хай бородаті адміни "ремонтують інтернет" ніж блондинки

А я знайомий з однією блондинкою їхньої техпідтримки! :P

Інтернет може і ніякий (не пробував), а блондинка, те що треба!

деякі да :smile-zachot: а деякі .... <_<

Опубліковано

Блондинки нівчому не винні вони просто виконують свою роботу (прийом заявок).....

Не факт. 10 заявок по телефону. Пусті обіцянки без результату.

Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті

1 лист і оперативна відповідь від керівництва.

Опубліковано

Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті

Саме так. Наївно думати, що керівництво сидить і читає кляузи простих юзерів, в них є зовсім інші задачі. Я теж відіслав скаргу на сайті, прийшла відповідь саме з техпідтримки (С уважением, Василий Чучман, Служба поддержки ЧАО Датагруп), але в обіцяні строки ситуація не змінилася, як тормозило, так і тормозить. Висновок: дзвони, пиши, один фіг нічого не міняється. А спочатку мені Датагруп подобався.

Опубліковано

Вчора запустив торент швидкість шалена 24кб замість обіцяних 25мб.(провіряв закачку з різних торентів). Дзвоню в ДГ, дівчину яка підняла трубку питаю в чому проблема? Вона мені запропонувала перевірити швидкість на http://speedtest.net . Провірив кажу швидкість 20мб. на прийом і те саме на віддачу, нащо вона мені, це ж хороша швидкість, хороша то хороша але закачка як була 24кб так і залишилась. На це вона мені відповідає ну добре я передам в службу тех підтримки. Через годинки дві дзвонить телефон, чую по номеру що ДГ, декілька гудків і все, навіть не вспів добігти до телефона. Більше дзвінків не було. Як сказавби Шиба “ДГ все гавнісає і гавнісає”

Опубліковано (змінено)

Наївно думати, що керівництво сидить і читає кляузи простих юзерів

Іноді читає.

Здравствуйте.

Ваша жалоба принята и передана руководству.

С уважением, Дмитрий Павлюк

Служба поддержки ЧАО Датагруп

=================================================

E-mail:[email protected]

Телефон:0800-210000

І пише відповіді.

З повагою,

Юрій Луковніков

****************************************************

Волинський регіональний підрозділ «ДАТАГРУП-Волинь»

ПрАТ «Датагруп»

Тел.: (0332)-282799

www.datagroup.ua

******************************************

Змінено користувачем Boss
Опубліковано (змінено)

Обіцяли зробити інтернет в понеділок чи вівторок до 17:00. Результату ніякого!

1480927753.png

Змінено користувачем Vaska
Опубліковано

аналогічно, обіцяно було сьогодні до 20.00 відновити подачу інету, але наразі його нема... блін спалити їх контору чи що, взагалі оборзіли, 3 заявки і нуль реакціїї!!!

Опубліковано

Написав в неділю трохи гнівного листа на підтримку, а-ля "не буде нету - будемо прощатися". Не встиг встати з-за компа, як дзвонить дівчИна, чемно і гарно пояснила, що на нашій лінії поломка і до 18,00 вона буде ліквідована. Нету немає до цього часу.

Вот и верь после этого людям... ©

  • +1 1
Опубліковано

Ваш запит прийнято. Заявка №_________

Створено наряд та передано у відділ Експлуатація мережі. Орієнтовний термін виконання 15:00 14.09.2011р.

С уважением, Ирина Семенюк.

Служба поддержки ЧАО Датагруп

=================================================

E-mail:[email protected]

Телефон:0800-210000

нова дата і нова версія...

Опубліковано

Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка :smile-zachot:

1482278742.png

Опубліковано

Написав в неділю трохи гнівного листа на підтримку, а-ля "не буде нету - будемо прощатися". Не встиг встати з-за компа, як дзвонить дівчИна, чемно і гарно пояснила, що на нашій лінії поломка і до 18,00 вона буде ліквідована. Нету немає до цього часу.

Вот и верь после этого людям... ©

Нагадує те, коли таксист виїзджаючи з 40-го, повідомляє дівчині з радіоцентру, яка передає клієнту на ДПЗ, що машина буде за 7 хвилин!

Опубліковано

Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка :smile-zachot:

Аналогічно, швидкість відновилася, напевно трабл пофіксили таки. Але 5(!) днів на вирішення проблеми - така оперативність ніфіга не радує.

Опубліковано

При дозвоні в ДГ після: "Якщо Ви бажаєте підключитися до послуг ДатаГруп, натисніть 1" пропоную їм ще " Натисніть 2, якщо Ви бажаєте відключитись". :0120: Через день аварія, проблеми з обладнанням і ніякої оперативності.

Опубліковано

А я іншої точки зору. В 55-ому мкр-ні жодних "глюків" зі свічами і кабелем. Працює стабільно, якість вражає. Аварій вже давно не відбувалось. Продавайте квартири і перебирайтесь в наш район! :)

Опубліковано

В мене також переважно все стабільно, все працює. За кілька років збої якщо й були, то майже не відчувалися, а от останім часом зачастили перебої (((( І проблема навіть не в тому, що інколи бувають збої, а в тому, що служба підтримки працює погано. Немає достовірної інформації про причини відсутності інтернету і термінів їх усунення.

Раніше було краще. Щось сталося, перевірив в себе, все нормально - дзвониш на Фотаком, говориш зі спеціалістом, пояснюєш ситуацію і проблема оперативно вирішувалася. Зараз з тим суппортом навіть діла мати не хочеться. Дзвониш, слухаєш меню, обираєш пунктики, з'єднують з людиною з call-центру, записують номер, обіціють передзвонити... І все. Чекати можна довго. Мінімум получалося хвилин сорок. Інколи взагалі не передзвонюють. Навіть проблема, яка вирішується спеціалістом за 5 хвилин, затягується на 2-3 дні. Це не серйозно.

Опубліковано

Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є :)

Опубліковано

Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є :)

Спочатку свої ковтни. Уже декілька моїх знайомих зробили вибір провайдера, читаючи ці коментарі, в тому числі і мої (явно не на користь Датагруп). Також цю тему читають і працівники провайдера, вони також отримують інформацію з даної теми і, маю надію, роблять висновки. І провайдера змінимо, при потребі, будь певний.

  • +1 1
Опубліковано
Спочатку свої ковтни

І для чого це було сказано ? в мене наприклад вже більше як рік все працює на ура і своїм провайдером повністю задоволений.

І провайдера змінимо, при потребі, будь певний.

Дєрзай :)

Опубліковано

На Володимирській вже можна юзати інет даного провайдера? Якщо ні, то коли планується підключення? Дякую.

Опубліковано

Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є :)

Немає технічної можливості підключитися ні до мережі Київстару, ні до Airbytes. З можливих альтернатив - ОГО!

Загалом послуги Датагруп мене влаштовують, хоча є деякі нарікання, які я час від часу висловлюю. На роботу служби підтримки багато хто скаржиться. Сподіваюсь, скоро це буде виправлено.

Не так давно скаржилися на відсутність інформації по тарифах. Ситуація ж змінилася на краще. Якби тоді мовчали, можливо нічого б і не було.

  • 3 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...