sergeyp Опубліковано 24 Липня, 2010 в 12:48 #1 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 12:48 датагруп здох, интернет неработает, это единственный сайт куда удалось зайти, 780003 отключили, видно ,что-бы их не беспокоили, на все им начхать, вообщем фирма наплевала на клиентов ,отключать телефон техподдержки это уже последнее дело, второй день интернет глючит по полной ,а сегодня вообще он накрылся, вот такая это солидная фирма . 1
ursa Опубліковано 24 Липня, 2010 в 13:00 #2 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 13:00 Выдыхай, выдыхай Не единственный - ещё страница статистики работает 1
Адміністратори t0rik Опубліковано 24 Липня, 2010 в 14:02 Адміністратори #3 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 14:02 ну еще лм работает. качаем кино, не стесняемся 1
Boss Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:20 #4 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:20 И когда нам ждать инета, аж в понедельник ??? Згідно договору аварійна недоступність послуг може тривати до 5 діб.1.4. Строки усунення АНП:1.4.1 Строк усунення АНП, що не пов’язана з фізичним пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу обладнання Не більше 48 годин з моменту отримання представниками технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента за п. 1.2. Додатку.1.4.2 Строк усунення АНП, що викликана фізичним пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу обладнання Не більше 5 діб з моменту отримання представниками технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента за п. 1.2. Додатку.
VeryFate Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:22 #5 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:22 Виробництво потребує інтернету. Сапорт мовчить. Ледве дозвонився - чекати відновлення роботи довго. І оплата за послуги в 500 раз більша за 150 грн в місяць. Могли б попередити про планові чи термінові роботи, тимчасове припинення і т.д. А відношення однакове нікакоє, насрать на всіх, домашніх користувачів чи корпоративних клієнтів. Браво.
sergeyp Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:26 Автор #6 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:26 я так больше терпеть их выкрутасы ненамерен ,со следующего месяца перехожу на билайн ,а на дг пусть сидят те кто сам себя не уважает ,так плюнуть в рожу, отключив интернет и при этом отключить телефон техподдержки ,что-бы люди не знали даже в чем дело, может только оператор которому абсолютно наплевать на клиентов, они дг интересуют только до 1 числа, а когда проплатили на месяц вперед, то тут им уже и на качество и на клиентов наплевать ,так пусть плюют на других ,я больше терпеть их издевательства не намерен.
Boss Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:31 #7 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 15:31 І оплата за послуги в 500 раз більша за 150 грн в місяць.За 75000 грн. можна підключити 100 резервних каналів інших провайдерів. 1
Factory Опубліковано 24 Липня, 2010 в 16:27 #8 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 16:27 Я звичайно розумію що бабло треба їм платити вчасно але і якість наданих послу має бути відповідним , я тут зібрався качати в кінці місяця, а тут такий облом. Я б їх за це "моя б воля" поприбивав би.
Plum Опубліковано 24 Липня, 2010 в 16:28 #9 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 16:28 Банкомати Приватбанку в місті не працюють (був біля чотирьох). Використовують датагруповський канал?
Plum Опубліковано 24 Липня, 2010 в 16:34 #10 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 16:34 Не розумію істерики домашніх користувачів. Ну сталась якась аварія на зовнішньому каналі -- з ким не буває? Як світло відключають на пів дня чи гарячу воду на місяць -- це сприймається як щось звичне, "буває". А от інтернет пропав -- все, діти з голоду помирають, да? Корпоративних це не стосується, там через відсутність інету дійсно можуть бути шалені збитки. І то, при такій залежності від інету обов'язково потрібно мати резервний канал, бо ж всяке буває...
Shkoder Опубліковано 24 Липня, 2010 в 17:34 #11 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 17:34 Plum, а лучше два-три. у меня фактически телеком лежал две недели. по сравнению с техподдержкой укртелекома, датагруп - просто гении диагностики и телепатии. не знаю, как там с билайном, но почти уверен - еще хуже.
Вoвчик Опубліковано 24 Липня, 2010 в 17:34 #12 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 17:34 неудачно пропал, выходные как раз...чтобы форум не глючил нуно сделать перетрасировку на фряхе всей рекламы бордовой на локалхост
Вoвчик Опубліковано 24 Липня, 2010 в 19:13 #13 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 19:13 ну еще лм работает. качаем кино, не стесняемсядокачайте фильм Seven Years In Tibet.avi, ато там только 30 минут, хороший фильм, интерестно чем закончиться
V0V Опубліковано 24 Липня, 2010 в 19:18 #14 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 19:18 Шановні абоненти ДГ. Прохання не кіпішувати а зачекати коли полагодять оптичний кабель, який сьогодні в обідню пору бригада долбойобів перебила своєю бурільною установкою в районі старого аеродрому. Причому ці гондони робили там пробу грунту на наявність нафтопродуктів. Точне місце обриву виявлено десь в 18-00. Тех персонал обіцали якнайшвидше все поправити назважаючи навіть на погодні умови.Терпіння і ще раз терпіння.
Вoвчик Опубліковано 24 Липня, 2010 в 19:25 #15 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 19:25 Шановні абоненти ДГ. Прохання не кіпішувати а зачекати коли полагодять оптичний кабель, який сьогодні в обідню пору бригада долбойобів перебила своєю бурільною установкою в районі старого аеродрому. Причому ці гондони робили там пробу грунту на наявність нафтопродуктів. Точне місце обриву виявлено десь в 18-00. Тех персонал обіцали якнайшвидше все поправити назважаючи навіть на погодні умови.Терпіння і ще раз терпіння.вот гады - каждому по 50 отжыманий... пробу брали на количество нефтепродутов в грудте - т.к. пока аеродром работал много-много слили в землю...если на проводом поставить табличку "Тут лежит оптоволокно, капать незя" - то раскапають и спиздят - если не поставить - случайно заденут, такая вот страна...
swen1989 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 20:52 #16 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 20:52 (змінено) Plum, а лучше два-три. у меня фактически телеком лежал две недели. по сравнению с техподдержкой укртелекома, датагруп - просто гении диагностики и телепатии. не знаю, как там с билайном, но почти уверен - еще хуже. Чудово (!!!) працює тех. підтримка в Білайна! Даже докулупатися нема за що. Я так по форуму помічаю, останнім часом частенько неполадкі в ДГ стаються. Змінено 24 Липня, 2010 в 20:52 користувачем swen1989
rohde Опубліковано 24 Липня, 2010 в 21:18 #19 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 21:18 Шановні абоненти ДГ. Прохання не кіпішувати а зачекати коли полагодять оптичний кабель, який сьогодні в обідню пору бригада долбойобів перебила своєю бурільною установкою в районі старого аеродрому. Причому ці гондони робили там пробу грунту на наявність нафтопродуктів. Точне місце обриву виявлено десь в 18-00. Тех персонал обіцали якнайшвидше все поправити назважаючи навіть на погодні умови.Терпіння і ще раз терпіння. Якщо дивитися на карту "Оптична національна DWDM мережа «Датагруп»" то Луцьк в оптичному кільці. Що ж це за ВОЛС перебили...
Адміністратори serega Опубліковано 24 Липня, 2010 в 21:40 Адміністратори #20 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 21:40 Ну..., є нюанси, я пішов спати. А кого і як іпати буду завтра думати
Harddriver Опубліковано 24 Липня, 2010 в 21:53 #21 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 21:53 А, то це твій номер 780001 ? На мій погляд користувача, найгірше в цій ситуації - не знати що відбувається, і коли 780003 вічно зайнятий, то напевно варто на такі випадки якийсь автоінформатор з готовим текстом включати . Тай форум міг-би працювати, якщо це тільки зовнішній ліг. Обмінник жеш працював.
3y6uk Опубліковано 24 Липня, 2010 в 22:19 #22 Опубліковано 24 Липня, 2010 в 22:19 Ну кабель перепили це зрозуміло. А от нафіга тех.підтримку відключати геть не можу поняти? Поставили б на автовідповідач типу " Перебито кабель, поправим до неділі і бла-бла-бла" то й кіпішу було менше, а так зробили як малдавани, повідключали лінії і сидять в окопах. Ох як не доюре зі сторони керівництва, данна ситуація явно не збільшить приплив клієнтів. Доречі я почав вже задумуватись на перехід на Пчіл =(
Dream Опубліковано 25 Липня, 2010 в 05:45 #23 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 05:45 Так от чого я вчора цілий день з ОГО не міг на борду зайти!
VitaliyS Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:14 #24 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:14 На мій погляд користувача, найгірше в цій ситуації - не знати що відбувається, і коли 780003 вічно зайнятий... В такому випадку все предсказуємо - не працює інтернет,а в службу підтримки не додзвонитися - 100% аварія ,при чому так кожен раз. Вот така прикмета.А вот на рахунок того,що,мовляв,домашні мережі коли остаются без інтернета - не страшно,не згоден,наприклад я використовую по роботі домашній інтернет і кожен раз,коли не передаю інформацію втрачаю гроші,і це дуже злить.Я вже зарікався - тільки будуть знов пропадання інтернету-зразу перехожу до Білайна...але перебитий кабель це не та причина,адже це не вина ДГ.
laser Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:26 #25 Опубліковано 25 Липня, 2010 в 06:26 мдя... видно ви дійсно не знаєте шо таке кідалово зі сторони ISP і як жити без інтернету чи з інтернетом з квітня місяця при нульових скоростях за ціною 120 грн/міс http://red-forum.com/showthread.php?t=12691
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти