Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
3 minutes ago, vampirich said:

Немає якогось таймера очікування між спрацюваннями.

Те саме на Боженка (підозрюю, що і в Рованцях те саме втулять). Купувати хоч трохи продуманіші світлофори - не судьба, видно.

  • +1 1
Опубліковано
2 годин тому, Volyniaka сказано:

Курва! Другий день не працює в повноцінному режимі світлофор на перехресті Набережна-Ковельська, внаслідок чого на набережній тянучка від кільця з вул.Шевченка! Вчора ввечері цей відрізок їхав 25 хвилин!

 Уже працює нормально. Надіюся більше його не чіпатимуть.  

Опубліковано

На перехресті Рівненська-Відродження, після нещодавнього "регулювання" світлофору, повернути з Рівненської на Відродження направо, стало практично неможливо. Якісь муд..реци зробили зелений для пішоходів, коли горить зелена стрілка направо. І повернути можна тепер коли червоний для пішохода, а стрілка мигає. В результаті у час пік там просто колапс. 

Ці рукожопи, що робили переналаштування, трішечки подумали б , або хоча б згадали просту істину "не чіпай те що працює!"

  • Подобається 1
  • +1 1
Опубліковано
1 година тому, Electronshik сказано:

Ці рукожопи, що робили переналаштування, трішечки подумали б

Вони по ходу взагалі дуже далекі від організації дорожнього руху. І саме сумно що вони не хочуть ні вчитись ні копіювати з інших міст, де це нормально зроблено.

  • +1 1
Опубліковано
8 часов назад, sergkots сказал:

саме сумно що вони не хочуть ні вчитись ні копіювати з інших міст

Головне, щоб не з Рівного.

Опубліковано

Пару раз бачив, як стоїть вишка на Електроапаратній на світлофорі і з неї через ноутбук крутять ці світлофори. Таке враження, що вони руками байти вводять, світлофор по пару годин не працює. Невже не можна ввести один режим, глянути як працює і поправити відразу. За останні пару місяців 3-4 рази бачив, що правили режим роботи. З Електроапаратної на право повернути теж проблема, там пішоходи Рівненську переходять. І після втручання зі сторони Рівненської постійний затор зараз.

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

Головне, щоб не з Рівного.

Ну я ж так писав:

9 годин тому, sergkots сказано:

І саме сумно що вони не хочуть ні вчитись ні копіювати з інших міст, де це нормально зроблено.

 

Опубліковано
19 часов назад, Electronshik сказал:

На перехресті Рівненська-Відродження, після нещодавнього "регулювання" світлофору, повернути з Рівненської на Відродження направо, стало практично неможливо. Якісь муд..реци зробили зелений для пішоходів, коли горить зелена стрілка направо. І повернути можна тепер коли червоний для пішохода, а стрілка мигає. В результаті у час пік там просто колапс. 

Ці рукожопи, що робили переналаштування, трішечки подумали б , або хоча б згадали просту істину "не чіпай те що працює!"

P.S. Видно було чимало скарг і звернень у відповідну службу, переналаштували знову і зараз вже такої проблеми немає, принаймні вчора не було.

Опубліковано
11 часов назад, foma144 сказал:

Пару раз бачив, як стоїть вишка на Електроапаратній на світлофорі і з неї через ноутбук крутять ці світлофори. Таке враження, що вони руками байти вводять, світлофор по пару годин не працює. Невже не можна ввести один режим, глянути як працює і поправити відразу. За останні пару місяців 3-4 рази бачив, що правили режим роботи. З Електроапаратної на право повернути теж проблема, там пішоходи Рівненську переходять. І після втручання зі сторони Рівненської постійний затор зараз.

в протилежну сторону Електроапаратної лишилось 300 мертів дороги зробити до вул. Трункіна в сторону Дубнівської і було би  менше проблем на прилеглих  світлофорних розвязках.

Опубліковано
11 годин тому, Такер сказано:

в протилежну сторону Електроапаратної лишилось 300 мертів дороги зробити до вул. Трункіна в сторону Дубнівської і було би  менше проблем на прилеглих  світлофорних розв'язках.

Ні, не буде. Приклад - Київ. Дві хвилини стоїш, хвилину їдеш. В нас Стоїш 38-45 сек. і 18-24 сек. їдеш. Я особисто вів розмову з директором луцьксвітло, приводив приклади, вказував на недоліка, діла немає. Всім нас рать. Щодо перехрестя Дубнівської, якраз поворот на право там не настільки загружений з одного боку та проблема в світлофорі. Якщо відкрити проїзд по Електроапаратній, то там відразу буде колапс і все встане там і перестануть їздити. 
Ніхто тне хочу в нас в місті мислити на перед. Приклад, від Там-Таму до 33-го є полоса розгонк з АЗС, яка якраз закінчується перез поворотом на Чорновола. А чому б не зробити 4-ту полосу для повороту на Чорновола? А не хочуть, треба зрубати дерево і перенести стовп тролейбусний, лишній клопіт. А що зробили за 2 млн. на К.Карого і Задворецької? Там щось треба відірвати в тих, хто це придумав з розворотом та режимом роботи. І таких прикладів вагон.

  • +1 1
Опубліковано
On 17.12.2020 at 07:46, Electronshik сказано:

P.S. Видно було чимало скарг і звернень у відповідну службу, переналаштували знову і зараз вже такої проблеми немає, принаймні вчора не було.

Переналаштували назад, але по дурному. Раніше, коли повертаєш з Рівненської наліво на Електроапаратну, то, коли зустрічним (зі сторони Київського майдану) включалось червоне світло, мав зі свого боку ще 22 секунди зеленого, щоб повернути. А тепер червоне включається з обох боків світлофору на Рівненській одночасно і 20+ секунд горить червоне світло для усіх 3-х напрямків руху автомобілів. Виходить, що повертати наліво на Електроапаратну потрібно на червоне, і всі так роблять, бо інших варантів нема, оскільки зустрічний потік на Рівненській дуже насичений і повернути на зелений часто не реально.

  • +1 1
Опубліковано
4 годин тому, ChB сказано:

Переналаштували назад, але по дурному. Раніше, коли повертаєш з Рівненської наліво на Електроапаратну, то, коли зустрічним (зі сторони Київського майдану) включалось червоне світло, мав зі свого боку ще 22 секунди зеленого, щоб повернути. А тепер червоне включається з обох боків світлофору на Рівненській одночасно і 20+ секунд горить червоне світло для усіх 3-х напрямків руху автомобілів. Виходить, що повертати наліво на Електроапаратну потрібно на червоне, і всі так роблять, бо інших варантів нема, оскільки зустрічний потік на Рівненській дуже насичений і повернути на зелений часто не реально.

І саме головне, всі стоять і пішоходи теж. Як так можна. І у зв'язку з цим є проблема повороту на Відродження. Тепер не встигають проїхати від Електроапаратної і з неї виїхати, щоб повернути на Відродження вже немає куди. Колапс. Раніше ці 15-20 сек працював поворот на Відродження і звільняв полосу для тих, хто повертає з Електроапаратної.

Опубліковано

Тільки що їхав - знову дурдом з поворотом на Електроапаратну наліво з Рівненської, переді мною машина вирішила не повертати на червоний, простояв, а коли загорівся зелений - бігом рвонув поперек двох зустрічних полос наліво. Після того за мною якийсь дятел сигналив, хоча в зустрічному потоці ніякого просвіту не було, щоб проскочити. Але коли я повернув (загорівся вже червоний), то так і залишився стояти. Оті 20 секунд паузи, коли нікому не можна їхати і через Рівненську для пішоходів ще червоний - створюють дофіга лишніх проблем.

Опубліковано
1 година тому, Cherman сказано:

Кажуть, що ковельська траса буде платною:

http://www.volynpost.com/news/177106-doroga-luckkoveliagodyn-bude-platnoyu-skilky-groshej-ce-koshtuvatyme-vodiiam

їхав недавно тою трасою... зробили дорогу а вирівняти забули)) є відрізки які схожі на дошку для прання... як бути такими криворукими...
Цікаво як вони її зроблять платною якщо на ковель дорога одна) відповідно без безкоштовної альтернативи - це все лише слова. з іншої сторони, ідіотам при владі здорова логіка не знайома))

  • +1 5
Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

Що це значить?

Їдеш- новий асфальт візуально рівний, а реально весь в хвилях.

Колеса тарабанять по ньому.

Я думав що це чорновий, та потім дивлюсь - розмітку всю нанесли...

  • +1 1
Опубліковано
3 минуты назад, Dima4s сказал:

Їдеш- новий асфальт візуально рівний, а реально весь в хвилях.

Колеса тарабанять по ньому.

Я думав що це чорновий, та потім дивлюсь - розмітку всю нанесли...

Скільки їздив по нових дорогах, та ц на Ковель місяць тому - ніде такого не помічав.

Опубліковано
On 26.12.2020 at 13:10, Cherman сказано:

Кажуть, що ковельська траса буде платною:

http://www.volynpost.com/news/177106-doroga-luckkoveliagodyn-bude-platnoyu-skilky-groshej-ce-koshtuvatyme-vodiiam

 

Я не проти платних доріг. Але хай побудують нову платну дорогу, бажано пряму без проїзду через кожне село і беруть за неї гроші, а наші безкоштовні, які побудовані за наші податки, хай залишуть як і були.

  • +1 6
Опубліковано
48 хвилин тому, dimmon сказано:

 

Я не проти платних доріг. Але хай побудують нову платну дорогу, бажано пряму без проїзду через кожне село і беруть за неї гроші, а наші безкоштовні, які побудовані за наші податки, хай залишуть як і були.

Було спростування, але всі далі по накатаній репостять і обурюються

Спойлер
Дороги Великого будівництва завжди будуть безкоштовними
Наразі в соціальних мережах розповсюджується інформація про те, що низка доріг, оновлених і побудованих у рамках Великого будівництва, стануть невдовзі платними.
Коротко роз’яснюємо, чому це не так.
23 грудня 2020 року на засідання Уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії
❕В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною.
Єдина мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні.
Зауважимо, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.
Повний текст постанови: bit.ly/34EgqGz
У ЗМІ також з’являються неправдиві повідомлення про конкретні ділянки, проїзд якими начебто стане платним – насправді – це пілотні проєкти державно-приватного партнерства (ДПП), і у постанові про них не йдеться
 У листопаді Укравтодор спільно зі IFC (Світовий Банк) та Міністерством інфраструктури України презентували програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.
На першому етапі планується передати інвесторам 6 пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 км. На цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд, натомість він зароблятиме на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з Державного дорожнього фонду.
Ми розуміємо складність та інноваційність цієї теми, мало відомій українським лідерам думок та журналістам, тому із задоволенням надамо детальні коментарі щодо цього. Раніше пояснювали тут: https://fb.watch/2BDJ5P48_9/

 

  • Дякую! 1
  • +1 3
  • 1 місяць потому...
Опубліковано (змінено)
3 часа назад, Arden сказал:

Хто знає що трапилося з дорогою біля міської ради (в кінці лялькового театру)?

А що там?

Якщо тянучка, то можливо через аварію навпроти Зосі.

Змінено користувачем nickel
Опубліковано
В 29.01.2021 в 15:43, nickel сказал:

Якщо тянучка, то можливо через аварію навпроти Зосі.

"попливла" дорога, дуже великі нерівності на бруківці, ніби підмиває.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...