Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Мені очевидно, що з першого разу жоден світлофор не налаштуєш так, щоб корки не створювались. Вам хіба ні?

Не очевидно. Є методика розрахунків для регулювання руху. Але цим повинна займатись людинна із певними знаннями, проводити підрахунок авто в кожному напрямі, причому враховуючи годину пік. Відповідно до цього задається режим роботи світлофора.

Опубліковано

Але цим повинна займатись людинна із певними знаннями, проводити підрахунок авто в кожному напрямі, причому враховуючи годину пік.

Може в них вільна вакансія? :)

Тим не менше навіть те, про що Ви пишете, не робиться за 1 день експлуатації світлофору.

Опубліковано

Стосовно пробок біля НЛ, там постійно катаюсь, кілька разів на день, пробки, блік, вже дістали. Ппц, треба щось робити, іноді декілька сот метрів набирається.

Опубліковано

Тим не менше навіть те, про що Ви пишете, не робиться за 1 день експлуатації світлофору.

Це повинно робитися до встановлення та включення світлофору. Тільки де ж наші чиновники будуть автомобілі рахувати.
Опубліковано

повинно робитися до

так, але це стосується цивілізованого світу, у нас, нажаль, через всім знайоме місце...

На рахунок самого розташування - я б не ставив, принаймні не в 1 чергу.

Перехрестя на Вишків і Ковельська-Чернишевського, набагато більше аварійно-небезпечні ділянки, але там тишина і досі...

  • +1 1
Опубліковано

повинно робитися до

так, але це стосується цивілізованого світу, у нас, нажаль, через всім знайоме місце...

На рахунок самого розташування - я б не ставив, принаймні не в 1 чергу.

Перехрестя на Вишків і Ковельська-Чернишевського, набагато більше аварійно-небезпечні ділянки, але там тишина і досі...

Підтримую. А щоб це робилось цивілізовано потрібно цього вимагати. Є тут журналісти, щоб висвітлити цю проблему?

Опубліковано

На тому тижні був сюжет по аверсу і чинуши казали що перехрестя на Вишків наступне. Так що може не все ще втрачено.

Опубліковано

Але цим повинна займатись людинна із певними знаннями, проводити підрахунок авто в кожному напрямі, причому враховуючи годину пік. Відповідно до цього задається режим роботи світлофора.

я коли вчився в ЛДТУ то нас на перехрестя ставили рахувати потік - комусь там тре було шось порахувати, ось вам і спеціально навчені люди :). Рахували тижджень, але на пари зате не ходили. Ну звичайно рахували ми з похибками, але ж рахували.

А ще я вам скажу там проблема тепер в тому, що народ не дивиться на розмітку та знаки і повертає від мосту до парковки Нашого Краю, і з Нашого Краю намагаються повернути на Чернишевського.

Опубліковано

На рахунок світлофора НЛ-Край-Чернишевського. Там потрібно освітити пішоходний перехід на чернишевського, поставити зелену стрілку при повороті з мосту на Чернишевського, зробити щось з режимом роботи світлофора наприклад збільшити час для проїзду ділянки міст-Чернишевського, основний потік прямує саме тим напрямком.

Опубліковано

нас на перехрестя ставили рахувати потік - комусь там тре було шось порахувати, ось вам і спеціально навчені люди :). Рахували тижджень

а правильно опрацювати зібрану вами статистику?
Опубліковано

Камент з Волиньпосту

будівельник цього світлофора Сьогодні, 11:39

................ви праві даний світлофор ввімкнув у тестовому режимі у годину пік 18.11.14та 19.11.14 на сутки щоб протестувати якщо ви замітили то циклограма за сутки змінювалася ,шукаю компроміс, затори у будь якому випадку будуть це проблема не у світлофорі а у пропускній спроможності дороги, на наступний рік вул Чернишевського розширять зупинку на Шевченка перенесуть невдовзі так як біля Нашого Краю.вносьте пропозиції буду вдячний

Опубліковано (змінено)

Годину назад три рази їздив через це перехрестя (біля Наш Край, Нова лінія), з вимкненим світофором. Проїзджав дуже легко, без заторів і проблем, взагалі ні одного автомобіля в заторі не бачив з усіх напрямків.

Навіть не знаю які висновкі робити, що краще.m2002.gif

Змінено користувачем yura-patriot
Опубліковано

Аналогічно зранку простояв чекаючи 3 - 4 зміни сигналу світлофора на зелений. Через пів години їхав тим же маршрутом світлофор вимкнений, проїхав не зупиняючись.

Опубліковано

а правильно опрацювати зібрану вами статистику?

ну нам було вже фіолєтово :) - наше діло було порахувати, та дати викладачу.
Опубліковано
Годину назад три рази їздив через це перехрестя (біля Наш Край, Нова лінія), з вимкненим світофором. Проїзджав дуже легко, без заторів і проблем, взагалі ні одного автомобіля в заторі не бачив з усіх напрямків. Навіть не знаю які висновкі робити, що краще.
У Луцьку просто нова мода, тепер кожен супермаркет вважає за потрібне поставити світлофор біля себе, а потрібен він чи ні то діло 3є.
Опубліковано (змінено)
У Луцьку просто нова мода, тепер кожен супермаркет вважає за потрібне поставити світлофор біля себе, а потрібен він чи ні то діло 3є.
особливо біля Салюта що на Соборності...... від Там - Таму до ЗАГСу по Соборності 6 світлофорів..... це вже занадто.... ногами вже бистріше зайти ніж на авто доїхати.... Змінено користувачем HelloBoy
Опубліковано

Перехрестя на Вишків і Ковельська-Чернишевського, набагато більше аварійно-небезпечні ділянки, але там тишина і досі...

Я натякну: а ви згадайте, що розміщено біля нових світлофорів на Соборності і Шевченка? ;) Коли там поруч постане якийсь супермаркет, тоді і буде світлофор. ))
Опубліковано

Я натякну: а ви згадайте, що розміщено біля нових світлофорів на Соборності і Шевченка? Коли там поруч постане якийсь супермаркет, тоді і буде світлофор. ))

на Соборності -- згоден, на Шевченка -- не зовсім, там і так був "перехід", люди ходили, де хотіли, та і конкуренції немає. Інша справа на Соборності - з переходу одразу двері магазину

Опубліковано
особливо біля Салюта що на Соборності...... від Там - Таму до ЗАГСу по Соборності 6 світлофорів..... це вже занадто.... ногами вже бистріше зайти ніж на авто доїхати....

Я не згідний. Світлофор біля Салюта дозволив врегулювати рух пішоходів біля Гостинця. А це ПЛЮС!
  • +1 1
Опубліковано

Світлофори - зло. Інколи їх використання необхідне, але це має робитись продумано. Біля того ж "Салюту" на пр. Соборності світлофор в такому вигляді не потрібен. Він там для чого? Він ж не регулює потоки автомобілів на перехресті, а стоїть лише для того, щоб пішоходи могли зручно та безпечно перейти дорогу. То нафіга йому працювати, коли пішоходів немає? Як на мене, то було б краще встановити світлофор з кнопками. Підійшов пішохід, натиснув кнопку, почекав кілька секунд, поки зміниться сигнал. За цей час ще кілька пішоходів може підійти. От тоді дружно перейшли дорогу на зелене світло. Далі світлофор знову дає зелене для автівок. Нема пішоходів, ніхто не нажимає кнопку - світлофор на червоне не перемикається, транспорт рухаєтся без затримок.

Великий потік пішоходів, кнопка натискається частіше - фаза зеленого сигналу скорочується до певного мінімуму, забезпечуючи зручність для пішоходів.

Біля "Нової лінії" ще не проїздив. Треба глянути що там наробили. Це получається, що зараз з мосту наліво повернути не можна? Яка там зараз схема руху пропонується?

Опубліковано
У Луцьку просто нова мода, тепер кожен супермаркет вважає за потрібне поставити світлофор біля себе, а потрібен він чи ні то діло 3є.
особливо біля Салюта що на Соборності...... від Там - Таму до ЗАГСу по Соборності 6 світлофорів..... це вже занадто.... ногами вже бистріше зайти ніж на авто доїхати....

адреналан - там там

маршуткою хвилин 35-40

ногами теж саме, хожу кожен день додому пішки

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...