Перейти до змісту

Міжнародний аеропорт у Луцьку


miDas

Рекомендовані повідомлення

Щось не вірю я їхнім заявам, то тут від аукціону відмовляються, то вже все вирішено. Ну, що ж добре буде якщо через 4 місяці будуть перші літакі злітати, але куда вони будуть літати, де в Луцьку пасажирів тих же самих взяти... Ну це вже їхні справи, головне, щоб зробили...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось не вірю я їхнім заявам, то тут від аукціону відмовляються, то вже все вирішено. Ну, що ж добре буде якщо через 4 місяці будуть перші літакі злітати, але куда вони будуть літати, де в Луцьку пасажирів тих же самих взяти... Ну це вже їхні справи, головне, щоб зробили...

Як куди !!! А скільки лучан (волинян) їздить в Київ чи Львів, що б звідти добратися тіє самої Туреччини чи Єгипту, не кажучи вже про країни дальнього зарубіжжя. Крім того є і ряд інших затребуваних напрямків...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось не вірю я їхнім заявам, то тут від аукціону відмовляються, то вже все вирішено. Ну, що ж добре буде якщо через 4 місяці будуть перші літакі злітати, але куда вони будуть літати, де в Луцьку пасажирів тих же самих взяти... Ну це вже їхні справи, головне, щоб зробили...

Як куди !!! А скільки лучан (волинян) їздить в Київ чи Львів, що б звідти добратися тіє самої Туреччини чи Єгипту, не кажучи вже про країни дальнього зарубіжжя. Крім того є і ряд інших затребуваних напрямків...

Скільки ? Ты знаешь цифру? :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

інвестор сказав, шо літаки будуть "сідати", що "злітати" будуть він не сказав. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Я знаю особисто, мінімум 20 людей які будуть раді літати з Луцька.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Частина людей, думаю, з радістю літатимуть і в межах України -- в Київ, в Крим, в Одесу і т.д. Погодьтесь, що дістатись в Київ за годину -- це дуже цікаво для людини, яка цінує свій час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво якого класу рейси будуть літати? ТИпу WizzAir (середній, майже назький, але не дуже дешево)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я знаю особисто, мінімум 20 людей які будуть раді літати з Луцька.

і я знаю не менше 30-ти які щороку відпочивають закордоном (а то і по 2-3 рази в рік)...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Расспрошу поподробней, но слышал следующее: Этот Зарицкий имеет около 10 своих небольших самолётов, которые летают в сторону Германии, но на своём топливе не дотягивают и дозаправляются в Польше, что очень дорого, и Луцк его интересует , как дозаправочная база в первую очередь, что, по сравнению с Польшей, в разы дешевле. По поводу "затребованных направлений" - приезджали уже на аэродром и Поляки,и Китайцы, и представители турфирм из Киева.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

уря... на обід можна буде зганяти в Адесу а повечеряти ужо дома :):smile-zachot: я тільки за !

З,І. Тільки чомусь мені здається що те будівництво ніколи не закінчиться.. як завжди ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Расспрошу поподробней, но слышал следующее: Этот Зарицкий имеет около 10 своих небольших самолётов, которые летают в сторону Германии, но на своём топливе не дотягивают и дозаправляются в Польше, что очень дорого, и Луцк его интересует , как дозаправочная база в первую очередь, что, по сравнению с Польшей, в разы дешевле. По поводу "затребованных направлений" - приезджали уже на аэродром и Поляки,и Китайцы, и представители турфирм из Киева.

Тобто в нього вже є професійний економічний інтерес для розвитку аеропорту. З часом повинне бути тільки розширення напрямків польтів та видів послуг, що будуть надаватися даним підприємством... Затребуваність аеропорту повинна однозначно бути...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зважаючи на в рази збільшену кількість машин з київськими номарами,думаю,що і внутрішні рейси будуть в ходу.Шкода що інфраструктура на Світязі ніяка,а то з аеропортом в Луцьку тут мона було б суперкурорт зробити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробити дорогу - і Світязь перетвориться на здоровенну вигрібну яму....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зважаючи на в рази збільшену кількість машин з київськими номарами,думаю,що і внутрішні рейси будуть в ходу.Шкода що інфраструктура на Світязі ніяка,а то з аеропортом в Луцьку тут мона було б суперкурорт зробити.

До речі на рахунок Світязя чув чи десь читав що там німці чі хтось з європейців взялись до розробки плану інфраструктури даного озера.

Так що можливо не все втрачено=)

А по темі виріс на 40а кварталі майже біля цього аеродрому, на скільки пам'ятаю не яких особливих звукових акустичних проблем не запам'ятав хіба що в школі коли прогрівали двигуні і на скільки знаю включали форсаж, то було не дуже чути учителя то 2 хвилинки робили перерву, і то то були реактивні військові літаки думаю від пасажирських шуму буде в рази менше. =)

Я за реконструкцію! Обидвами руками. тим більше тут не збираються робити потужний аеродром на безліч терміналів і для великих звукових літаків хоча по західному регіону полоса одна з найкращих и її довжина і покриття і на скількі чув від знаючих людей може приймати такі потужні лІтаки як Боїнг. хоча можу і помилятись. просто Імхо Воно нам потрібно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі на рахунок Світязя чув чи десь читав що там німці чі хтось з європейців взялись до розробки плану інфраструктури даного озера.

Так що можливо не все втрачено=)

Ну тогда ещё тут почитай про соседей ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по західному регіону полоса одна з найкращих и її довжина і покриття і на скількі чув від знаючих людей може приймати такі потужні лІтаки як Боїнг. хоча можу і помилятись. просто Імхо Воно нам потрібно.

Эта полоса последняя, которая подверглась полной и технически правильной реконструкции ещё при СССР 1988-1889 г.г.(подушки, утрамбовки и т.п.), Боинг принять может, но это не показаталь, она даже Мрию может принять, но! ширина рулёжки не позволяет совершить манёвры и вырулить самолёту на старт, есть аэродромы, где нету разницы с какой стороны полосы взлетать, а с какой садится, у нас же, есть строгое направление - от Прилуцкого на Вышков.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця потому...

Перші літаки на Луцькому аеродромі приземляться за 3-4 місяці, - інвестор

У п’ятницю до Луцька завітав інвестор, який розбудовуватиме летовище в обласному центрі Волині, - повідомляє «СіД-FM» .

Представник ТзОВ «Альфа Транзит» Сергій Зарицький прилетів на гелікоптері, якого «припаркував» поблизу КПП військового аеродрому.

«Ми плануємо розпочати будівництво і ремонт аеродрому. Це ми подавали заявку і брали участь в аукціоні, для того щоб отримати права на його реконструкцію. Я думаю, що зараз буде інша схема: працюватимемо від імені нашої компанії, яка має сертифікат експлуатанта і власну техніку.

Тепер ми будемо прилітати в Луцьк, а не їздити по поганій дорозі. Власне, будемо намагатись, щоб упродовж трьох-чотирьох місяців перші літаки на військовий аеродром почали сідати. А ще за кілька місяців збудуємо термінал і почнемо працювати», - розповів інвестор.

«Зараз починаємо робити проектну документацію для реконструкції та ремонту військового аеродрому. Готуємо для підпису документи з Міноборони на його спільну експлуатацію», - зазначив Зарицький.

«Тимчасовий термінал обійдеться у 15-16 мільйонів гривень. На злітну смугу держава поки що виділила 22 мільйона гривень. Я думаю, що потім можуть виділити ще кошти, адже інвестор не має права вкладати гроші в злітну смугу», - сподівається Сергій Зарицький.

Volynnews

Хтось наблюдає ці прізємляющієся літаки?Мабудь це літаки-нєвідімкі-нєслишимкі. :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а взагалі, що там зараз відбувається ? все стоїть на місці чи трохи будується? хто що знає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Них*я та не делается! Зарицкого послали нах или он наших "вождей" послал нах! ХЕЗ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клімчук пропонує заморозити проект Луцького аеропорту

Голова Волинської обласної державної адміністрації Борис Клімчук вважає, що проект зі створення у Луцьку аеропорту варто заморозити.

Про це губернатор розповів 25 серпня під час засідання постійної комісії Волинської облради з питань бюджету, фінансів, цінової політики та використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

За словами заступника голови бюджетної комісії Олександра Башкаленка, створена під час однієї з сесій відповідна комісія, до якої входить Башкаленко, не працює: «Жодного разу до мене ніхто не звертався, щоб розпочали працювати цією комісією».

Башкаленко пояснює інтерес до землі авіапідприємства у Крупі так: «А чому хочуть забрати землю? Бо там смуга та, яка є - якщо її розібрати... там щебня одного на 15 мільйонів гривень. От і вся ситуація». «Якщо цей інвестор є, покажіть його, будь ласка. Ми готові віддати йому все, щоб аеропорт працював. Але немає інвестора. Але є торги незрозумілі», - сказав Башкаленко.

Своєю чергою Борис Клімчук запевнив: «Якщо з'явиться інвестор, я даю вам чесне піонерське слово: З благодійного фонду «Рідна Волинь» буде відразу виділена йому премія, щоб він обжився в Луцьку. Скільки, ребята, дамо премію? Давайте, помагайте мені. Тисячу гривень, да? Ставлю на кон тисячу гривень... Ставлю. Я чоловік серйозний. Я плачу за свої слова».

Як поінформував голова Волинської ОДА, на початку 90-стих років минулого століття комунальним майном на Волині розпоряджалися через регіональне відділення Фонду державного майна. Він «нормально ці функції виконував» - сказав Клімчук. «А зараз: коли рада приймає рішення, то кого вона буде питати: сама себе?» - додав губернатор.

«От депутат Люлька. Він ні фіга не понімає в аеропорті, як і я. От Смітюх депутат. Він ще далі від аеропорта... Іван Іванович Карпомиз. Він більше знає про аеропорт. Але все одно нічого не понімає» - зізнався високопосадовець.

Щодо проекту створення Луцького аеропорту, то Клімчук запропонував: «давайте його заморозимо. Просто заморозимо. І дійсно почекаємо реального інвестора. Почекаємо час і відповіді на питання: Хто і куди летить, скільки в нього в гаманці грошей, щоб заплатить за квиток і на інші ряд питань».

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продають акціх Авіакомпанії а це і крупа і військоий аеродром... вот і місцеві чиновники кажуть що віддадуть і то і то за 2 грн за акцію а там в Крупі на 15 млн щебню тіко в злітній смузі... жлобьйо куроче.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продають акціх Авіакомпанії а це і крупа і військоий аеродром... вот і місцеві чиновники кажуть що віддадуть і то і то за 2 грн за акцію а там в Крупі на 15 млн щебню тіко в злітній смузі... жлобьйо куроче.

Нехай скажуть скільки по Крупі не виплачених боргів ще :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При чому тут Крупа і військовий аеродром? Це зовсім різні речі.

Наскільки мені відомо аеропорт в Крупі зі всіма основними засобами об’єднаний з майже з усіма основними засобами аеродрому на Вишкові (окрім ЗПС - злітно-посадкової смуги, можливо ще чогось), тобто це все і пропонується потенційному інвестору. Тілько от що найбільше відлякує - Крупа з величезними боргами, а Вишків без "серця", тобто ЗПС, що залишається за Мін. Оборони України.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...