Jump to content

Міжнародний аеропорт у Луцьку


Recommended Posts

В обласному центрі Волині на базі військового аеродрому створять міжнародний авіаційний комплекс, який буде служити запасним аеропортом під час проведення в Україні "Євро-2012". На його створення за підрахунками експертів з Німеччини та Австрії повинно піти близько 100 млн. євро, а на думку вітчизняних фахівців – 60 млн.

За словами волинських посадовців, аеропорт буде побудований до 2012 р. в три етапи. Робота над вантажно-пасажирським комплексом повинна початися уже в 2009 р. Спочатку буде вирішено питання фінансування - адже авіаційний комплекс буде побудований коштом інвесторів.

На другому етапі побудують термінал, пультаж, стоянки, готелі, привокзальну площу. Цю роботу буде виконано у 2010-11 рр. На третьому - авіаційний комплекс буде перевірятися на практиці під час проведення євро чемпіонату.

Як запевнив заступник голови Волинської обласної адміністрації В. Байцим на засіданні робочої групи по питанню відновлення діяльності ВАТ “Луцьке авіапідприємство”, авіаційний комплекс буде збудований вчасно до "Євро-2012". Окрім того, для перевезення вболівальників до Львова буде проведений капітальний ремонт автодороги Львів – Радехів – Луцьк, на що витратять 139 млн. грн. Також буде побудована об’їзна дорога в обхід Луцька за 151 млн. грн.

Довідка:10 квітня 2008 р. під час інспекції експерт УЄФА Пітер Гемпсон визнав, що луцький аеродром - найкращий із тих, який вони бачили в Україні. Цей факт під час брифінгу для журналістів підтвердили голова ОДА Микола Романюк, голова Волинської обласної ради Анатолій Грицюк та заступник голови Волинської ОДА Василь Байцим

За матеріалами: zik.com.ua

Link to comment
Share on other sites

Інвестувати 100млн.еврів в запасний аеродром,як на мене, нонсенс.

А от маючи інфу про зацікавленність Європейськими країнами в українській земельці,можна зробити припущення,що інвестувати в Луцький аеродром європейці будуть саме з перспективою для себе.Оскільки основна умова,зокрема голандців та британців,при покупці землі,щоб земельні ділянки були в радіусі 100км.від аеропорту.

Так,що цілком можливо.Поки хіт продаж в радіусі 100км навколо Львова,але Волинь для голандців більш приваблива.

Поживемо-побачимо.

Link to comment
Share on other sites

Наскільки я знаю, то полоса справді внас сама краща, а от інфраструктури - зась :D

Треба зводити термінали з нуля. а от в франківську хоч і полоса гірша, зате вже щось збудовано і це щось можна реконструювати.

ЗІ. від знайомих знаю, що поки жодна машина ще нічого не завезла на той аеродром для будівництва.

Link to comment
Share on other sites

Аеродром в межах міста - дурість, причому подвійна.

Аргументую:

1. слухати гуркіт цілодобово

2. коли- небудь якийсь заправлений під саму зав"язку Боїнг/Аірбас (а 4 км. полоса дозволяє приймати будь-що) таки гепне на багатоповерхівки.

Link to comment
Share on other sites

.... а ось на рах. аеропорту - краще вже нехай Крупу реанімовують - там тільки ремонт зробити.

Крупа не підходить для прийняття реактивних літаків!!!! Там злітно-посадкова смуга 1,5 км!!!!! а для таких машин, наскільки мені відомо, потрібно мінімум 3 км!!!!!!! Тому залишається лише військовий аеродорм!!!!

Link to comment
Share on other sites

1. слухати гуркіт цілодобово

2. коли- небудь якийсь заправлений під саму зав"язку Боїнг/Аірбас (а 4 км. полоса дозволяє приймати будь-що) таки гепне на багатоповерхівки.

1. Думаєш в нас цілодобово будуть літаки сідати? Прям Хітроу або Кенеді?

2. Автомобіль, як транспортний засіб, вбиває в рази більше людей ніж літак, а останній перед посадкою спокійно облітає місто (розміри Луцька дозволяють), рівносильно як і після зльоту.

А те що завдяки аеропорту побудують дорогу до Львова, то це великий плюс. Можливо ще й до Рівного дотягнуть, щоб з Києвом сполучення було. Мати повітряне і нормальне дорожнє (як для нашої держави) транспортне сполучення -- копійка до бюджету і пару балів до оцінки міста інвесторами. Додаткові робочі місця в решті решт.

Link to comment
Share on other sites

Аеродром в межах міста - дурість, причому подвійна.

Аргументую:

1. слухати гуркіт цілодобово

2. коли- небудь якийсь заправлений під саму зав"язку Боїнг/Аірбас (а 4 км. полоса дозволяє приймати будь-що) таки гепне на багатоповерхівки.

Підтримую на 100%!!! - нафік нам таке щастя поблизу міста :angry:

Link to comment
Share on other sites

Колись працював на одному з підприємств в цьому районі. Тоді ще там базувались військові літаки. Коли вони йшли на зліт (вмикали форсаж - так вроді зветься те що вони робили) то був повний 3,14здець.

ІМХО аеропорт має бути які мінімум за 20 км за межами Луцька.

Link to comment
Share on other sites

Крупа - варіант. Але там ВСЕ треба робити з нуля!

ВСЕ зламати та переробити!

Хоча 150км до Львова із його Аеропортом .. ну нехай 200, якщо ще поблукати.

Чи не заблизько буде 2 аеропорта. (тим паче міжнародних) крім того десь ніби і у Рівному є якийсь.

Link to comment
Share on other sites

1. слухати гуркіт цілодобово

2. коли- небудь якийсь заправлений під саму зав"язку Боїнг/Аірбас (а 4 км. полоса дозволяє приймати будь-що) таки гепне на багатоповерхівки.

1. Думаєш в нас цілодобово будуть літаки сідати? Прям Хітроу або Кенеді?

2. Автомобіль, як транспортний засіб, вбиває в рази більше людей ніж літак, а останній перед посадкою спокійно облітає місто (розміри Луцька дозволяють), рівносильно як і після зльоту.

А те що завдяки аеропорту побудують дорогу до Львова, то це великий плюс. Можливо ще й до Рівного дотягнуть, щоб з Києвом сполучення було. Мати повітряне і нормальне дорожнє (як для нашої держави) транспортне сполучення -- копійка до бюджету і пару балів до оцінки міста інвесторами. Додаткові робочі місця в решті решт.

підтримую PavelS, сполучення таки треба мати.Імхо збільшиться потік туристів, інвесторів і т.д.

to Zheny@ для тебе 150 км це близько? я б краще на літаку літав в Москву і Крим з Луцька......а не втрачаючи 2-3 години на їзду до Львова, доїзд ло аеропорта і т.д.

Link to comment
Share on other sites

Аеродром в межах міста - дурість, причому подвійна.

Аргументую:

1. слухати гуркіт цілодобово

2. коли- небудь якийсь заправлений під саму зав"язку Боїнг/Аірбас (а 4 км. полоса дозволяє приймати будь-що) таки гепне на багатоповерхівки.

1. ну не знаю. жил во львове почти рядом с аеродромом, никаких неудобств не испытывал. зато кланое ощущение. берёш покрывало, проходиш минут 10, возле забора аэродрома ложишся на покрывало, и када взлетает или садиться самолёт и он пролетает над тобой на растоянии, как говориться: "руку протяни". незабываемые ощущения :blink:

2. то может и из дома не выходить? машины, бандиты, прочие напасти? хотя и дом может обвалиться... та ваще жить страшно....

Link to comment
Share on other sites

Гуркіт і шум ))) Смішні ви люди. Весь світ живе так включаючи Львів, а вам відішлі близько і шумно. Та літаки ніколи не впадутть над містом. Шансів майже "0", краще б "табуретчиків" з доріг зігнали, або права і номера заставили цепляти + шоломи, а то гасають і народ калічать.

Буде Аеропорт, то інфрастуктура підніметься і місту +1 в "рєпу".

А кому шумно то вперед 20км від луцька будиночок на квартирку поміняйте і живіть, а не Аеропорт гоните.

І ще до відому: будівлі "панти" коштують порівняно з підготовкою і зведенням зльотної полоси, а там вона має стан на "4". Підлатати і все тут.

Link to comment
Share on other sites

Аеродром в межах міста - дурість, причому подвійна.

Аргументую:

1. слухати гуркіт цілодобово

2. коли- небудь якийсь заправлений під саму зав"язку Боїнг/Аірбас (а 4 км. полоса дозволяє приймати будь-що) таки гепне на багатоповерхівки.

Якщо подивитися на злітну полосу з Гугл-мапс, то можна побачити, що зліт і посадка буде проводитись зі сторони Ківерець або Вишкова, отже над Луцьком літаки не літатимуть.

А те що завдяки аеропорту побудують дорогу до Львова, то це великий плюс

Нову дорогу будувати не будуть, а зроблять лише її ремонт. А щодо об'їзної дороги, то є інформація про те, що дорогу побудують не із-за аеропорту, а для того, щоб розвантажити на кордоні Ягодинський пропускний пункт і запустити високовантажні автомобілі ще й через Устилуг.

імхо, вважаю появу такого об’єкту та інфраструктури навколо, величезним плюсом для Луцька

Link to comment
Share on other sites

Гуркіт і шум ))) Смішні ви люди. Весь світ живе так включаючи Львів, а вам відішлі близько і шумно. Та літаки ніколи не впадутть над містом.
Якщо подивитися на злітну полосу з Гугл-мапс, то можна побачити, що зліт і посадка буде проводитись зі сторони Ківерець або Вишкова, отже над Луцьком літаки не літатимуть.

Коли літак не витримає параметри посадки, він заходить на 2-й круг. Якраз через все місто.

З питання "шумітиме тільки вдень" - невірно. Літають вони цілодобово, і на дозаправку Луцьк гарне місце.

Link to comment
Share on other sites

Гуркіт і шум ))) Смішні ви люди. Весь світ живе так включаючи Львів, а вам відішлі близько і шумно. Та літаки ніколи не впадутть над містом.
Якщо подивитися на злітну полосу з Гугл-мапс, то можна побачити, що зліт і посадка буде проводитись зі сторони Ківерець або Вишкова, отже над Луцьком літаки не літатимуть.

Коли літак не витримає параметри посадки, він заходить на 2-й круг. Якраз через все місто.

З питання "шумітиме тільки вдень" - невірно. Літають вони цілодобово, і на дозаправку Луцьк гарне місце.

А чому обов'язково через усе місто? Можна круг і не в ту сторону робити

Як на мене, зручно було б мати свій аеропорт під боком. З 6 місяців літав тільки на літаках, навіть кукурузники перенсив краще, ніж автобуси. Але напрягало те, що для того, щоб до Москви долетіти, потрібно було летіти в Рівне на Ан-2, а звідти на Як-42 до Москви. Коли ж побудували аеропорт в Крупі, то все-одно швидше і комфортніше було з Рівного літати, оскільки до Москви літали літаки Ан-24 транзитом через Київ. А це на годину довше виходило. Та й по комфортності Ан-24 значно відрізняється від Як-42... 

Ну а на рахунок шуму та розташування аеропорту в межі міста - Московські аеропорти теж знаходяться в межах міст - Биково, Внуково, Домодєдово.

Link to comment
Share on other sites

+1 за аеропорт.

З власного досвіду - Луцьк багато втрачає через відсутність нормальної інфраструктури (в т.ч. відсутність аеропорта і доріг).

Багато європейських компаній та інвестицій проходять повз наше місто через це.

Це ж абсурд - долетіти години за 3 практично з будь-якої точки Європи до Львова, але потім ті ж 3 години потратити на дорогу зі Львова до Луцька (та ще й Богданом... :blink: ).

А на рахунок шуму - так буде шуміти, але то ІМНО - справа звички... Тиждень-два адаптації - і ви не зможете заснути без шуму літаків :angry:.

Link to comment
Share on other sites

Ну добре. Нарахунок шуму: через скільки українських сіл проходять насичені магістралі (наприклад дорога Луцьк - Київ, Луцьк - Львів), а там як вантажівка проїде то шуму ого-го, і то за декілька метрів від будівель, і аварійність велика. Чому ж не піднімається питання про побудову об'їздних наприклад? А від цього запасного аеропорту незручностей, думаю, буде значно менше ніж переваг від нього.

Link to comment
Share on other sites

Скільки разів бував в аеропортах в Борисполі і у Львові -- ніяких неприємних акустичних відчуттів не відчував. Більше того, іноді навіть не чути, коли той літак встиг приземлитись -- дивишся, а він вже по рульожці до терміналу котиться... Що стосується військових літаків -- вони на зльоті більш шумні, ніж сучасні пасажирські. По-перше -- для військових літаків завжди критичним є час готовості і зльоту, тому злітають вони з великими перевантаженнями для пілота на форсажі (а це не самий тихий режим), а пасажирські літаки злітають зі значно меншою динамікою, і для їх зльоту форсаж не використовується. По-друге, всі сучасні пасажирські лайнери проектуються з оглядом на акустичні характеристики на зльоті і при посадці, тому що більшість аеропортів в цивілізованому світі розташовані в містах, неподалік від житлових кварталів. Ще в радянські часи були спеціальні ГОСТи, які регламентували допустимий рівень акустичних шумів, на зразок ЦЬОГО.

Я 20 років прожив на відстані півтора кілометра від зльотно-посадочної полоси військового аеродрома, і не один раз спостерігав там за літаками, які злітають і сідають. І можу вас запевнити, що пасажирські лайнери своїми маневрами незручностей для жителів не створять.

Більше того, я жив приблизно посередині між аеродромом і залізницею, так від залізниці шуму, вібрацій і дискомфорту було набагато більше, ніж від аеродрому, особливо поки шпали ще дерев'яні були.

Link to comment
Share on other sites

просто питання не в тому.

Який сенс будувати 2 міжнародних аеропорти на відстані 200 км один від одного?. Для літака, який летить із швидкістю 800 км за годину - це не відстань. Це Нам класно, бо побудують і будуть робочі місця та інфраструктура. А утримання? А попит на послуги ? Що, у Луцьку кожен (хоча б ) 5-й літає за кордон авіарейсами? Ще й за такі гроші як коштує квиток! (не згадуйте WizzAir, він тут ні до чого, не той клас)

Link to comment
Share on other sites

Не спорю - 200 км для літака - це не відстань...

Але з іншого боку - на Західній Україні ОДИН аеропорт - Львів (Ужгород не рахую - дуже вже проблематично добиратися).

І то зі Львова європейські рейси - майже виключно через Відень. А Австрійські авіа-лінії часто й густо ТАААК косячать, що просто слів немає.

Так що якби у Луцьку з.явився конкуренто-спроможний авіа-термінал - було б зовсім непогано. Та ж конкуренція сприяла б зниженню цін.

Але з огляду на те, що львівський аеропорт навіть зараз не справляється з пасажиропотоком (і тим більше не впорається з ним при Євро-2012), то є 2 варіанти:

1) капітально відремонтувати Снилів і зробити нормальні дороги

2) зробити шось в Луцьку і знову ж таки відремонтувати дороги ^_^.

Ну і ше крім того, пустити нормальні автобуси (краще прямо з аеропорта).

От у мене особисто стояло питання про відкриття офісу іноземної компанії в Україні.

В результаті через проблеми комунікації на Західній Україні, офіс довелося відкривати в Києві.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...