BARAKUDA Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 11:54 Поділитися #126 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 11:54 З Київа в Сімферопіль купе - 200 грн, літак - 700 грн і то це бюджетна Wizzair... Цей поїзд їде 17 годин Такі швидкості були в 19 столітті... діалог тут не зводиться до порівняння швидкостей руху транспортних засобів... Суть діалогу - чи буде в Луцьку достатня кількість пасажирів для авіасполучення з іншими населеними пунктами... от і все... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Black Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 21:22 Поділитися #127 Опубліковано 5 Квітня, 2011 в 21:22 Будуть підтягуватись з інших областей, зараз Бориспіль обслуговує 70% усіх польотів. Хіба що Львів все таки стане сучаснішим і почне обслуговувати більше напрямків і не буде таких перепадів цін як зараз порівняно з Борисполем.ursa, наші швидкості поїздів все ж таки ближчі до швидкостей 19 століття, аніж до 21 ст і не тільки порівняно з Японією, а навіть з Польщею. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BARAKUDA Опубліковано 10 Квітня, 2011 в 18:04 Поділитися #128 Опубліковано 10 Квітня, 2011 в 18:04 А в 19-м веке средняя скорость поезда была около 40 км/ч. И мне кажется, это данные, взятые на каком-то отдельном участке, например, Москва - Петербург (без остановок) а такі красавці з якою швидкістю літають? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
promouterus Опубліковано 11 Квітня, 2011 в 10:29 Поділитися #129 Опубліковано 11 Квітня, 2011 в 10:29 Гуркіт літаків "-" Аеропорт в місті "+" Потрібно просто з розумом підійти до вирішення цього питання... (коректний вибір місця, перш за все) Або навіть на місцевому рівні зробити референдум Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 11 Квітня, 2011 в 10:35 Поділитися #130 Опубліковано 11 Квітня, 2011 в 10:35 Гуркіт літаків "-"Аеропорт в місті "+" Что "плюсового" в наличии аэропорта? Сколько раз в десятилетие лично ты сообираешься им пользоваться? "Минусовой" звук будет ощущаться только если рейсов будет по пять штук в час на протяжении целых суток. (коректний вибір місця, перш за все) Есть только два места, причём более-менее пригодное лишь одно. Из чего ты выбирать собрался-то? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
promouterus Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 05:48 Поділитися #131 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 05:48 Гуркіт літаків "-"Аеропорт в місті "+" Что "плюсового" в наличии аэропорта? Сколько раз в десятилетие лично ты сообираешься им пользоваться? "Минусовой" звук будет ощущаться только если рейсов будет по пять штук в час на протяжении целых суток. (коректний вибір місця, перш за все) Есть только два места, причём более-менее пригодное лишь одно. Из чего ты выбирать собрался-то? Как всегда в своей манере... + к имиджу города з.ы.: 1. сколько раз я буду им пользоваться не твоё дело! 2. место при желании можно выбрать за чертой города (не одно и не 2)! 3. гуглмапоткрой и посмотри где около Луцка можно построить сооружения аеродрома (аеропорта)... места валом! 4. интиресно кто ты по професии? (наверное шофёр, даже не архитектор, а спориш как с задором ) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zerotul Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 06:51 Поділитися #132 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 06:51 Гуркіт літаків "-"Аеропорт в місті "+" Что "плюсового" в наличии аэропорта? Сколько раз в десятилетие лично ты сообираешься им пользоваться? "Минусовой" звук будет ощущаться только если рейсов будет по пять штук в час на протяжении целых суток. (коректний вибір місця, перш за все) Есть только два места, причём более-менее пригодное лишь одно. Из чего ты выбирать собрался-то? Как всегда в своей манере... + к имиджу города з.ы.: 1. сколько раз я буду им пользоваться не твоё дело! 2. место при желании можно выбрать за чертой города (не одно и не 2)! 3. гуглмапоткрой и посмотри где около Луцка можно построить сооружения аеродрома (аеропорта)... места валом! 4. интиресно кто ты по професии? (наверное шофёр, даже не архитектор, а спориш как с задором ) 1.Всплывает вопрос рентабельности-по сути,аэропорт нужен от силы паре тысяч человек.Летай хоть сто раз на дню,рентабильности не будет 2.А ничего что мы малость на болоте живем-осушивание болот,подземные воды,подготовка к строительству-дороговатый аэропорт получится 3.Вокруг Луцка давно уже все раскуплено-единственный вариант-строить у черта на куличках. 4.Не надо быть архитектором что бы включать логику и таки пробовать думать головой Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 07:01 Поділитися #133 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 07:01 2promouterus Кроме гуглмапа есть ещё куча других способов изучения земной поверхности. И, кроме того, неужели у тебя за спиной стоит спонсор, готовый обеспечить разведку местности и финансирование проекта? Плюс к имиджу города - это чистые улицы и нормальные дороги, а не мифический аэропорт. На вопрос №4 можешь перефразировать свой пункт №1 P.S. А за оверквотинг тебе уже было предупреждение, поэтому продолжим дискуссию через 3 дня Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VolynFC Опубліковано 10 Червня, 2011 в 10:02 Поділитися #134 Опубліковано 10 Червня, 2011 в 10:02 Відновлювати луцький аеропорт таки будуть – нині роботи перебувають на етапі передпроектної пропозиції, запевняє перший заступник голови Волинської ОДА Олександр Башкаленко.Як розповів 9 червня чиновник, на сьогоднішній день «проектний інститут в Києві почав працювати по кожному напрямку – скільки буде коштувати смуга, обладнання до прийому літаків і так далі».Коли саме розпочнуться роботи на території аеропорту волинські високопосадовці говорити нині не беруться, чекають поки питання вирішать у столиці.«Тобто роботи по аеропорту не зупинялись жодного дня. Тому ми чекаємо. Це аналогічна ситуація, як із залізничним вокзалом була. Пообіцяли, почали працювати і тільки через півроку щось почали робити», – сказав Башкаленко.Крім того, він зазначив, що, за попередніми підрахунками, на відновлення луцького аеропорту витратять близько 100-110 мільйонів гривень.Нагадаємо, про можливість отримання державної інвестиції у сумі 100 мільйонів гривень стало відомо ще в грудні 2010 року.А віце-прем'єр-міністр – міністр інфраструктури Борис Колесніков під час нещодавнього прес-туру українськими містами, що прийматимуть чемпіонат Європи 2012 року з футболу, зазначив, що нині триває робота з підготовки до відновлення аеропорту в Луцьку. Аеропорт буде орієнтований передусім на бюджетні авіалінії, сказав він.До слова, про те, що аеропорт в Луцьку працюватиме виключно з перевізниками-лоукостерами Колесніков вперше заявив ще минулоріч у грудні.http://www.volynnews.com/news/society/dolyu_lutskoho_aeroportu_vyrishat_lyshe_u_kyyevi/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BARAKUDA Опубліковано 11 Червня, 2011 в 19:37 Поділитися #135 Опубліковано 11 Червня, 2011 в 19:37 Хтось прораховував доцільність аеропорту в Луцьку, коли один є в Львові, а другий в Рівно. Останній і так толком не загружений... При населленні 200 тис в місті і 1 млн в області та при умові, що в двох сісідніх областях є діючі аеропорти випливає тільки одне - доцільності в будівництві аеропорту не має... Не буде він комерційно-рентабельним, а влада за державні кошти втримати на балансі його діючим не зможе... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ursa Опубліковано 3 Березня, 2012 в 14:08 Поділитися #136 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 14:08 И как по-вашему, успеют построить резервный Ойро-еродром за меньше чем 100 дней до начала мероприятия? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MrVes Опубліковано 3 Березня, 2012 в 15:13 Поділитися #137 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 15:13 И как по-вашему, успеют построить резервный Ойро-еродром за меньше чем 100 дней до начала мероприятия? Почати (читати "списати цільові кошти") зможуть точно. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Plum Опубліковано 3 Березня, 2012 в 15:17 Поділитися #138 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 15:17 другий в Рівно а хіба там аеропорт ще діючий? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DasBoot Опубліковано 3 Березня, 2012 в 16:59 Поділитися #139 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 16:59 А хулі понту з того аеропорту тільки шум .нашо строіти їх як авто станції? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
BARAKUDA Опубліковано 3 Березня, 2012 в 17:15 Поділитися #140 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 17:15 И как по-вашему, успеют построить резервный Ойро-еродром за меньше чем 100 дней до начала мероприятия? а що в держави є гроші на нього ? У них не має грошей дороги полатати та комунальні заклади в цьому році на 100 % профінансувати... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Barugan Опубліковано 3 Березня, 2012 в 21:29 Поділитися #141 Опубліковано 3 Березня, 2012 в 21:29 ні, а кому будувати? Футбольні збірні поморозились жити в нас, а туристи втечуть побачивши номери за 400євро доба чи 40євро палатка на вулиці...... А в області з однією наймеших зарплат....будувати це просто дуПеЛь...( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MACCEN Опубліковано 4 Березня, 2012 в 15:10 Поділитися #142 Опубліковано 4 Березня, 2012 в 15:10 Кстаті в Крупі новий зал будували з розрахунком на 1000 пасажирів в годину, Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Masik Опубліковано 4 Березня, 2012 в 20:32 Поділитися #143 Опубліковано 4 Березня, 2012 в 20:32 Кстаті в Крупі новий зал будували з розрахунком на 1000 пасажирів в годину,Может 100, а не 1000! Борисполь с 3 терминалами за прошлый год пропускал по 900 п/ч. Откуда в Луцке такие человекополётопотки? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
whois Опубліковано 5 Березня, 2012 в 07:56 Поділитися #144 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 07:56 другий в Рівно а хіба там аеропорт ще діючий?діючий,особливо літом... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Masik Опубліковано 5 Березня, 2012 в 08:26 Поділитися #145 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 08:26 другий в Рівно а хіба там аеропорт ще діючий?діючий,особливо літом...Не получили они лицензию на этот год. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
zaHARE Опубліковано 5 Березня, 2012 в 08:44 Поділитися #146 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 08:44 И как по-вашему, успеют построить резервный Ойро-еродром за меньше чем 100 дней до начала мероприятия? ясно было с самого начала,что это бла-бла-бла. ***** не мешки ворочать. Можно так же обсудить переспективу реконструкции луцкого причала на р.Стырь в речной порт с яхт-клубом. А че,будем яхты покупать и в Черное море выходить через Стырь-Припять-Днепр. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Masik Опубліковано 5 Березня, 2012 в 08:51 Поділитися #147 Опубліковано 5 Березня, 2012 в 08:51 Резервные, как таковые, отменили вообще. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
miDas Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 06:40 Автор Поділитися #148 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 06:40 «Аеропорт у Луцьку буде, це я вам обіцяю», – сказав луцький градоначальник. Власне, мова йде про реанімацію військового аеродрому, що на вулиці Ківерцівській у якості цивільного. «Я вже бачив макет», – зауважив очільник обласного центру Волині. Проте деталями він не поділився, мотивував це тим, що журналісти із запитаннями його оточать.http://www.pravda.lutsk.ua/ukr/news/45690/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 08:24 Поділитися #149 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 08:24 Звичайно, соромно місту мати аж два аеродроми і не вберегти ні одного...Але хіба в нас щось можуть зробити з толком, з головою?Якщо це робить бізнес - то ще щось виходить (але потім той бізнес, відповідно, і віддачу буде тягнути), а як щось починає робити держава (держапарат), то все виходить через ж...у Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
DarkMonk Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:47 Поділитися #150 Опубліковано 9 Листопада, 2012 в 09:47 Звичайно, соромно місту мати аж два аеродроми і не вберегти ні одного... Але хіба в нас щось можуть зробити з толком, з головою? Якщо це робить бізнес - то ще щось виходить (але потім той бізнес, відповідно, і віддачу буде тягнути), а як щось починає робити держава (держапарат), то все виходить через ж...у Согласен! Аэропорт - для города - это ЗОЛОТАЯ жила. Только с умом надо распорядиться им. Придут Киевские или Донецкие и они быстро найдут ему применение Гудеть будет у нас, а деньги будут идти ИМ. Блин мне кажется Аэропорт - это и приток бабла в городской бюджет в качестве. 1. Платных почасовых и суточных парковок (если не отдадут это какой то сволочи, чтобы грабастала бабло в карман, а городу Х.Й) 2. И магазинчики - аля бутики. 3. Прибыль городу от туризма. 4. Ресторанчики, бары, кафе (перекусить) Вот только если бы это было ГОРОДА то и бюджет наполнялся на дороги, и благоустройство хватило бы. А в итоге будет так: 1. Мы будем слушать гул моторов. 2. Ездить по тем же дырявым дорогам 3. Трубы (отопительные,канализация, вода) будут лопать, а чинить их будет незачто. 4. Ещё придумают какой нибудь налог, для обслуживания Аэропорта --- он ведь будет убыточный. 5. .. 6. .. 7. Кто то будет каждый месяц покупать новые мерседесы. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.