kozakOleg Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 12:23 #76 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 12:23 Щось не вірю я їхнім заявам, то тут від аукціону відмовляються, то вже все вирішено. Ну, що ж добре буде якщо через 4 місяці будуть перші літакі злітати, але куда вони будуть літати, де в Луцьку пасажирів тих же самих взяти... Ну це вже їхні справи, головне, щоб зробили...
BARAKUDA Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 14:41 #77 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 14:41 Щось не вірю я їхнім заявам, то тут від аукціону відмовляються, то вже все вирішено. Ну, що ж добре буде якщо через 4 місяці будуть перші літакі злітати, але куда вони будуть літати, де в Луцьку пасажирів тих же самих взяти... Ну це вже їхні справи, головне, щоб зробили...Як куди !!! А скільки лучан (волинян) їздить в Київ чи Львів, що б звідти добратися тіє самої Туреччини чи Єгипту, не кажучи вже про країни дальнього зарубіжжя. Крім того є і ряд інших затребуваних напрямків...
georg Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 14:52 #78 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 14:52 Щось не вірю я їхнім заявам, то тут від аукціону відмовляються, то вже все вирішено. Ну, що ж добре буде якщо через 4 місяці будуть перші літакі злітати, але куда вони будуть літати, де в Луцьку пасажирів тих же самих взяти... Ну це вже їхні справи, головне, щоб зробили... Як куди !!! А скільки лучан (волинян) їздить в Київ чи Львів, що б звідти добратися тіє самої Туреччини чи Єгипту, не кажучи вже про країни дальнього зарубіжжя. Крім того є і ряд інших затребуваних напрямків... Скільки ? Ты знаешь цифру?
SunSeth Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:37 #79 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 15:37 інвестор сказав, шо літаки будуть "сідати", що "злітати" будуть він не сказав.
Адміністратори kmd Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 20:19 Адміністратори #80 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 20:19 Я знаю особисто, мінімум 20 людей які будуть раді літати з Луцька.
Plum Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 20:46 #81 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 20:46 Частина людей, думаю, з радістю літатимуть і в межах України -- в Київ, в Крим, в Одесу і т.д. Погодьтесь, що дістатись в Київ за годину -- це дуже цікаво для людини, яка цінує свій час.
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 20:57 #82 Опубліковано 11 Квітня, 2010 в 20:57 Цікаво якого класу рейси будуть літати? ТИпу WizzAir (середній, майже назький, але не дуже дешево)
BARAKUDA Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:18 #83 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:18 Я знаю особисто, мінімум 20 людей які будуть раді літати з Луцька.і я знаю не менше 30-ти які щороку відпочивають закордоном (а то і по 2-3 рази в рік)...
Masik Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:27 #84 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:27 Расспрошу поподробней, но слышал следующее: Этот Зарицкий имеет около 10 своих небольших самолётов, которые летают в сторону Германии, но на своём топливе не дотягивают и дозаправляются в Польше, что очень дорого, и Луцк его интересует , как дозаправочная база в первую очередь, что, по сравнению с Польшей, в разы дешевле. По поводу "затребованных направлений" - приезджали уже на аэродром и Поляки,и Китайцы, и представители турфирм из Киева.
DrFaust Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:27 #85 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:27 уря... на обід можна буде зганяти в Адесу а повечеряти ужо дома я тільки за ! З,І. Тільки чомусь мені здається що те будівництво ніколи не закінчиться.. як завжди
BARAKUDA Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:39 #86 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 09:39 Расспрошу поподробней, но слышал следующее: Этот Зарицкий имеет около 10 своих небольших самолётов, которые летают в сторону Германии, но на своём топливе не дотягивают и дозаправляются в Польше, что очень дорого, и Луцк его интересует , как дозаправочная база в первую очередь, что, по сравнению с Польшей, в разы дешевле. По поводу "затребованных направлений" - приезджали уже на аэродром и Поляки,и Китайцы, и представители турфирм из Киева.Тобто в нього вже є професійний економічний інтерес для розвитку аеропорту. З часом повинне бути тільки розширення напрямків польтів та видів послуг, що будуть надаватися даним підприємством... Затребуваність аеропорту повинна однозначно бути...
zaHARE Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 12:09 #87 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 12:09 зважаючи на в рази збільшену кількість машин з київськими номарами,думаю,що і внутрішні рейси будуть в ходу.Шкода що інфраструктура на Світязі ніяка,а то з аеропортом в Луцьку тут мона було б суперкурорт зробити.
Zheny@ Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 13:21 #88 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 13:21 Зробити дорогу - і Світязь перетвориться на здоровенну вигрібну яму....
Delfin Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 13:21 #89 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 13:21 зважаючи на в рази збільшену кількість машин з київськими номарами,думаю,що і внутрішні рейси будуть в ходу.Шкода що інфраструктура на Світязі ніяка,а то з аеропортом в Луцьку тут мона було б суперкурорт зробити.До речі на рахунок Світязя чув чи десь читав що там німці чі хтось з європейців взялись до розробки плану інфраструктури даного озера.Так що можливо не все втрачено=)А по темі виріс на 40а кварталі майже біля цього аеродрому, на скільки пам'ятаю не яких особливих звукових акустичних проблем не запам'ятав хіба що в школі коли прогрівали двигуні і на скільки знаю включали форсаж, то було не дуже чути учителя то 2 хвилинки робили перерву, і то то були реактивні військові літаки думаю від пасажирських шуму буде в рази менше. =) Я за реконструкцію! Обидвами руками. тим більше тут не збираються робити потужний аеродром на безліч терміналів і для великих звукових літаків хоча по західному регіону полоса одна з найкращих и її довжина і покриття і на скількі чув від знаючих людей може приймати такі потужні лІтаки як Боїнг. хоча можу і помилятись. просто Імхо Воно нам потрібно.
ursa Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 13:25 #90 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 13:25 До речі на рахунок Світязя чув чи десь читав що там німці чі хтось з європейців взялись до розробки плану інфраструктури даного озера.Так що можливо не все втрачено=) Ну тогда ещё тут почитай про соседей
Masik Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 14:39 #91 Опубліковано 12 Квітня, 2010 в 14:39 по західному регіону полоса одна з найкращих и її довжина і покриття і на скількі чув від знаючих людей може приймати такі потужні лІтаки як Боїнг. хоча можу і помилятись. просто Імхо Воно нам потрібно.Эта полоса последняя, которая подверглась полной и технически правильной реконструкции ещё при СССР 1988-1889 г.г.(подушки, утрамбовки и т.п.), Боинг принять может, но это не показаталь, она даже Мрию может принять, но! ширина рулёжки не позволяет совершить манёвры и вырулить самолёту на старт, есть аэродромы, где нету разницы с какой стороны полосы взлетать, а с какой садится, у нас же, есть строгое направление - от Прилуцкого на Вышков.
zaHARE Опубліковано 18 Серпня, 2010 в 19:31 #92 Опубліковано 18 Серпня, 2010 в 19:31 Перші літаки на Луцькому аеродромі приземляться за 3-4 місяці, - інвестор У п’ятницю до Луцька завітав інвестор, який розбудовуватиме летовище в обласному центрі Волині, - повідомляє «СіД-FM» . Представник ТзОВ «Альфа Транзит» Сергій Зарицький прилетів на гелікоптері, якого «припаркував» поблизу КПП військового аеродрому. «Ми плануємо розпочати будівництво і ремонт аеродрому. Це ми подавали заявку і брали участь в аукціоні, для того щоб отримати права на його реконструкцію. Я думаю, що зараз буде інша схема: працюватимемо від імені нашої компанії, яка має сертифікат експлуатанта і власну техніку. Тепер ми будемо прилітати в Луцьк, а не їздити по поганій дорозі. Власне, будемо намагатись, щоб упродовж трьох-чотирьох місяців перші літаки на військовий аеродром почали сідати. А ще за кілька місяців збудуємо термінал і почнемо працювати», - розповів інвестор. «Зараз починаємо робити проектну документацію для реконструкції та ремонту військового аеродрому. Готуємо для підпису документи з Міноборони на його спільну експлуатацію», - зазначив Зарицький. «Тимчасовий термінал обійдеться у 15-16 мільйонів гривень. На злітну смугу держава поки що виділила 22 мільйона гривень. Я думаю, що потім можуть виділити ще кошти, адже інвестор не має права вкладати гроші в злітну смугу», - сподівається Сергій Зарицький. Volynnews Хтось наблюдає ці прізємляющієся літаки?Мабудь це літаки-нєвідімкі-нєслишимкі.
kotykS Опубліковано 18 Серпня, 2010 в 19:41 #93 Опубліковано 18 Серпня, 2010 в 19:41 а взагалі, що там зараз відбувається ? все стоїть на місці чи трохи будується? хто що знає?
Masik Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 07:20 #94 Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 07:20 Них*я та не делается! Зарицкого послали нах или он наших "вождей" послал нах! ХЕЗ!
ursa Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 08:06 #95 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 08:06 Клімчук пропонує заморозити проект Луцького аеропортуГолова Волинської обласної державної адміністрації Борис Клімчук вважає, що проект зі створення у Луцьку аеропорту варто заморозити. Про це губернатор розповів 25 серпня під час засідання постійної комісії Волинської облради з питань бюджету, фінансів, цінової політики та використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.За словами заступника голови бюджетної комісії Олександра Башкаленка, створена під час однієї з сесій відповідна комісія, до якої входить Башкаленко, не працює: «Жодного разу до мене ніхто не звертався, щоб розпочали працювати цією комісією». Башкаленко пояснює інтерес до землі авіапідприємства у Крупі так: «А чому хочуть забрати землю? Бо там смуга та, яка є - якщо її розібрати... там щебня одного на 15 мільйонів гривень. От і вся ситуація». «Якщо цей інвестор є, покажіть його, будь ласка. Ми готові віддати йому все, щоб аеропорт працював. Але немає інвестора. Але є торги незрозумілі», - сказав Башкаленко.Своєю чергою Борис Клімчук запевнив: «Якщо з'явиться інвестор, я даю вам чесне піонерське слово: З благодійного фонду «Рідна Волинь» буде відразу виділена йому премія, щоб він обжився в Луцьку. Скільки, ребята, дамо премію? Давайте, помагайте мені. Тисячу гривень, да? Ставлю на кон тисячу гривень... Ставлю. Я чоловік серйозний. Я плачу за свої слова».Як поінформував голова Волинської ОДА, на початку 90-стих років минулого століття комунальним майном на Волині розпоряджалися через регіональне відділення Фонду державного майна. Він «нормально ці функції виконував» - сказав Клімчук. «А зараз: коли рада приймає рішення, то кого вона буде питати: сама себе?» - додав губернатор.«От депутат Люлька. Він ні фіга не понімає в аеропорті, як і я. От Смітюх депутат. Він ще далі від аеропорта... Іван Іванович Карпомиз. Він більше знає про аеропорт. Але все одно нічого не понімає» - зізнався високопосадовець.Щодо проекту створення Луцького аеропорту, то Клімчук запропонував: «давайте його заморозимо. Просто заморозимо. І дійсно почекаємо реального інвестора. Почекаємо час і відповіді на питання: Хто і куди летить, скільки в нього в гаманці грошей, щоб заплатить за квиток і на інші ряд питань».©
PavelS Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 09:58 #96 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 09:58 А при чому тут Крупа?
NORBY Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 19:57 #97 Опубліковано 26 Серпня, 2010 в 19:57 Продають акціх Авіакомпанії а це і крупа і військоий аеродром... вот і місцеві чиновники кажуть що віддадуть і то і то за 2 грн за акцію а там в Крупі на 15 млн щебню тіко в злітній смузі... жлобьйо куроче.
Sandro Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 07:12 #98 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 07:12 Продають акціх Авіакомпанії а це і крупа і військоий аеродром... вот і місцеві чиновники кажуть що віддадуть і то і то за 2 грн за акцію а там в Крупі на 15 млн щебню тіко в злітній смузі... жлобьйо куроче. Нехай скажуть скільки по Крупі не виплачених боргів ще
_sergius Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 10:24 #99 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 10:24 При чому тут Крупа і військовий аеродром? Це зовсім різні речі.
Sandro Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 11:45 #100 Опубліковано 27 Серпня, 2010 в 11:45 При чому тут Крупа і військовий аеродром? Це зовсім різні речі.Наскільки мені відомо аеропорт в Крупі зі всіма основними засобами об’єднаний з майже з усіма основними засобами аеродрому на Вишкові (окрім ЗПС - злітно-посадкової смуги, можливо ще чогось), тобто це все і пропонується потенційному інвестору. Тілько от що найбільше відлякує - Крупа з величезними боргами, а Вишків без "серця", тобто ЗПС, що залишається за Мін. Оборони України.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.