Перейти до змісту

Коронавірус, і реакція на нього.


Nokian

Рекомендовані повідомлення

39 хвилин тому, igorgame сказано:

Бо там він громадський, а в нас скотовозки де дуже швидко можливе розповсюдження любої зарази і знати не будеш де підхопив, ну і нашим, так званим перевізникам, не рентабильно їздити коли маршрутка не забита, так що в нас можна лише казати про антигромадський транспорт!

Давно їздив потягом в Польщі?

Літо, потяг (транзитний) через Варшаву. Їхав до Познаня... в вагон ледь запхався! Сиділи на землі в проходах, кондуктор не могла пройти. При тому що квиток вартував 60 Зл. Біля 400 грн. За 4 години стоячи.

А тепер ситуація: хтось заразний чхнув...

 

Зима (Різдво католицьке). Прага. Карлів міст. Яблуку важко було впасти. Китайців... Як в світі - кожен 3-й.

От і все.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, paksivatova сказал:

як мінімум,хтось в Австралії

 

Министр иностранных дел Австралии Марис Пейн призвала к независимому исследованию ситуации с происхождением и распространением вируса, подчеркнула она.

Также Пейн сообщила, что Австралии удалось пресечь распространение вируса, поскольку страна НЕ придерживалась всех рекомендаций ВОЗ.

Думаю не треба пояснювати різницю між словами "расследовать" і "исследовать". Звичайно, що досліджувати треба. Навіть якби ВООЗ зреагувала миттєво і ідеально, то досліджувати завжди варто, щоб зрозуміти, які дії дають гарний результат, а які не дуже. І в майбутньому посилити слабкі сторони. Хіба ні?

ВООЗ критикують, що та приймала рішення з запізненням, і що ця затримка коштувала комусь життя, але зараз це затримка у декілька днів, а ще декілька років тому її критикували за затримку в прийнятті рішень з вірусом Еболи у пів року. Я думаю якраз дослідження і допомагають скоротити ці затримки до мінімуму. Хай досліджують, хай навіть розслідують, якщо виявиться злочинна халатність чи ще щось, я не проти. Але Трампу не це головне, йому головна мета - перемогти Китай у економічній війні. Звідси його звинувачення. Не можна когось звинувачувати в непорядності, якщо ти сам не чистий на руку.

Австралія - моно-держава на окремому континенті. Вже давно помічено, що острівним державам легше справлятися з КВ, тому що існують природні кордони, які заважають поширенню вірусу. Це не Україна, де після закриття кордонів, через кожен пропускний пункт повертається 500-2000 українців щодня.

апд. Якось дивно. Австралія висуває претензії бо їм вдалося побороти КВ не дотримуючись рекомендацій ВООЗ, а США висуває претензії, бо їм НЕ вдалося побороти КВ не дотримуючись рекомендацій ВООЗ. При однакових діях - протилежний результат. Може не в ВООЗ справа?

"Декларації ВООЗ приймалися занадто пізно, більш ранні рішення могли б мобілізувати уряди на боротьбу з коронавірусом швидше. Хоча одна з цілей ВООЗ - координувати заходи у відповідь на епідемію в усьому світі, в даній ситуації чітко спостерігався брак глобальної солідарності в боротьбі з пандемією", - написала The New York Times. 

Змінено користувачем nickel
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МОЗ повідомляє:

В Україні зафіксовано 5710 випадків коронавірусної хвороби COVID-19

За даними ЦГЗ, станом на 9:00 20 квітня в Україні 5710 лабораторно підтверджених випадків COVID-19, з них 151 летальний, 359 пацієнтів одужали. За добу зафіксовано 261 новий випадок.

Наразі коронавірусна хвороба виявлена:

Вінницька область — 330 випадків;
Волинська область — 158 випадків;
Дніпропетровська область — 118 випадків;
Донецька область — 16 випадків;
Житомирська область — 226 випадків;
Закарпатська область — 196 випадків;
Запорізька область — 134 випадки;
Івано-Франківська область — 512 випадків;
Кіровоградська область — 246 випадків;
м. Київ — 850 випадків;
Київська область — 333 випадки;
Львівська область — 253 випадки;
Луганська область — 24 випадки;
Миколаївська область — 37 випадків;
Одеська область — 137 випадків;
Полтавська область — 63 випадки;
Рівненська область — 312 випадків;
Сумська область — 83 випадки;
Тернопільська область — 414 випадків;
Харківська область — 73 випадки;
Херсонська область — 63 випадки;
Хмельницька область — 49 випадків;
Чернівецька область — 906 випадків;
Черкаська область — 165 випадків;
Чернігівська область — 12 випадків.

Дані з тимчасово окупованих територій АР Крим, Донецької, Луганської областей та міста Севастополя відсутні.

Дослідження проводилися вірусологічною референс-лабораторією Центру громадського здоров’я України, а також обласними лабораторіями. Станом на ранок 20 квітня 2020 року до Центру надійшло 454 повідомлення про підозру на COVID-19. Всього з початку 2020 року надійшло 17822 повідомлення про підозру на COVID-19.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 minutes ago, nickel said:

За добу зафіксовано 261 новий випадок.

Так і думав, що щось не сходиться

 

Сім областей України не подали в МОЗ інформації щодо тестування мешканців на коронавірус за минулу добу.

Quote

Джерело: міністр охорони здоров'я Максим Степанов на брифінгу в понеділок

Деталі: Міністр зазначив, що за попередню добу в Україні проведено лише 1988 досліджень на коронавірус. За його словами, така низька кількість зумовлена тим, що, по-перше, менше людей звернулося з відповідними симптомами.

Пряма мова: "З іншого боку, за минулу добу сім областей не подали жодної інформації щодо тестування українців на коронавірус – це Вінницька, Луганська, Чернівецька, Чернігівська, Сумська, Херсонська та Хмельницька області.

 

Це неприпустимі речі, тому я вже дав відповідні доручення головному санітарному лікарю Віктору Ляшку, який з'ясовує причини, з чим це пов'язано. Коли ми отримаємо відповіді, будемо робити висновки".

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@d.u.a.l, друкани плакат 10x10 метрів з ПОДЯКОЮ китайцям і їх комуняцькій владі, котра приховувала хворобу до січня (а китайські туристи розвозиили її по світу тим часом), і шуруй пішечки до Пекіну (транспорту ж немає), дякувати за їх прекрасний подарунок всьому світу, ок? Бажано - без маски, рукавичок і т.д. Заодно і на форумі чистіше стане на якийсь час...

Змінено користувачем AgentSmith13
  • -1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Із 20 квітня в Німеччині знову можуть відкриватися будь-які крамниці площею до 800 квадратних метрів. Це допоможе вижити дрібним торговцям, яких суворий карантин поставив на межу виживання. Великі торговельні центри або меблеві магазини залишаються зачиненими. Уряд аргументує це тим, що не хоче поспішати з відкриттям торговельних закладів, які, немов магніти, притягнуть великі скупчення людей. Зрештою, безпечну відстань у півтора-два метри ніхто не скасовував.

Незалежно від торговельної площі знову відчиняються книжкові магазини, автосалони і магазини з продажу велосипедів. Відкриття веломагазинів, вочевидь, може слугувати сигналом, що рухатися на свіжому повітрі на велосипеді корисно для здоров'я і безпечніше в умовах карантину, ніж їздити громадським транспортом.

Німці мають і надалі тримати дистанцію - щонайменше 1,5 метра. У громадських місцях можна перебувати лише наодинці, у супроводі членів сім'ї чи людей, з якими проживаєш в одному домогосподарстві, або разом з максимально однією іншою особою.

Пивні й музичні фестивалі, а також інші масові заходи, вочевидь, ще довго будуть заборонені. Як очікується, щонайменше до кінця серпня.

Театри, музеї, галереї і концертні зали, заклади громадського харчування - все зачинене. Жодних шансів на відкриття поки не вбачається і для нічних клубів. Так само закриті не лише футбольні стадіони, але й спортивні майданчики і фітнес-студії. Не зможуть поки погратися і діти на дитячих майданчиках.

Надалі не буде відкритих для громади богослужінь у церквах, мечетях і синагогах. Водночас поступово влада розпочинає з церквами діалог про те, що можна буде дозволити найближчим часом. Католицька церква розкритикувала рішення не робити на даний момент жодних послаблень для церковного життя. Державі, як видно - ПО БАРАБАНУ, і правильно.

Не дозволяються, як і раніше, відвідини друзів і родичів в інших регіонах країни. Однак у екстрених випадках рідних відвідувати таки можна.

Ото - НОРМАЛЬНИЙ карантин, і поступовий вихід з нього, не втрачаючи голови. В нас - заборонили все, що можна було залишити спокійно, позакривали невеликі магазини всі, крім продуктових, знищили весь транспорт в містах і приміський (міжобласний - може і правильно, що зупинили, навести порядок в місті, щоб не порушували, можна було б легко), зате основного джерела скупчень людей, особливо перед великодніми святами - не ризикнули чіпати... Ну і Епіцентр - "нашефсьо". Як прогулянка в парку чи рибалка - Конституції немає і ніколи не було, є "постанова", як церква - Конституція не дає закрити (хоча про закриття церков і заборону богослужінь і мови не було - закрити для ВІДВІДУВАЧІВ, тимчасово, і все)... А при купі порушень на Великдень відкрили АЖ 5 кримінальних проваджень...

Свіжачок:

На Тернопільщині у Почаєві кількість хворих на коронавірус за добу зросла на 50%. Як повідомили УНІАН в обласному лабораторному центрі МОЗ, станом на 10:00 20 квітня в Почаєві зареєстровано 13 нових хворих (це понад 50% від загальної кількості нових хворих, виявлених за добу в усій області), в Кременецькому районі загалом кількість інфікованих коронавірусом зросла до 42 осіб. Відтак Кременецький район вийшов на друге місце на Тернопільщині за кількістю хворих на коронавірус. На першому залишається Монастириський, який був епіцентром захворюваності на коронавірус в області, там зафіксовано 161 хворий.

Поліція почала кримінальне провадження через порушення карантину в Почаївській Свято-Успенській лаврі (УПЦ МП) на Тернопільщині під час великодньої літургії. Попри попередні домовленості дотримуватися вимог карантину, духовенство відкрило ворота і впустило велику кількість мирян в храм, де вони стояли, не дотримуючись дистанції, частина була без масок.

А ви згодні сидіти на карантині ще місяць або два через оцих ідіотів??? Дивує відсутність адмінпротоколів на прихожан. Це ж яка стаття поповнення бюджету вийшла би, крім стримування бажаючих від походу в натовп...

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, nickel сказал:

Думаю не треба пояснювати різницю між словами "расследовать" і "исследовать". Звичайно, що досліджувати треба. Навіть якби ВООЗ зреагувала миттєво і ідеально, то досліджувати завжди варто, щоб зрозуміти, які дії дають гарний результат, а які не дуже. І в майбутньому посилити слабкі сторони. Хіба ні?

ВООЗ критикують, що та приймала рішення з запізненням, і що ця затримка коштувала комусь життя, але зараз це затримка у декілька днів, а ще декілька років тому її критикували за затримку в прийнятті рішень з вірусом Еболи у пів року. Я думаю якраз дослідження і допомагають скоротити ці затримки до мінімуму. Хай досліджують, хай навіть розслідують, якщо виявиться злочинна халатність чи ще щось, я не проти. Але Трампу не це головне, йому головна мета - перемогти Китай у економічній війні. Звідси його звинувачення. Не можна когось звинувачувати в непорядності, якщо ти сам не чистий на руку.

Австралія - моно-держава на окремому континенті. Вже давно помічено, що острівним державам легше справлятися з КВ, тому що існують природні кордони, які заважають поширенню вірусу. Це не Україна, де після закриття кордонів, через кожен пропускний пункт повертається 500-2000 українців щодня.

апд. Якось дивно. Австралія висуває претензії бо їм вдалося побороти КВ не дотримуючись рекомендацій ВООЗ, а США висуває претензії, бо їм НЕ вдалося побороти КВ не дотримуючись рекомендацій ВООЗ. При однакових діях - протилежний результат. Може не в ВООЗ справа?

"Декларації ВООЗ приймалися занадто пізно, більш ранні рішення могли б мобілізувати уряди на боротьбу з коронавірусом швидше. Хоча одна з цілей ВООЗ - координувати заходи у відповідь на епідемію в усьому світі, в даній ситуації чітко спостерігався брак глобальної солідарності в боротьбі з пандемією", - написала The New York Times. 

 

Вважай,що ВООЗ робила все вірно. Це триватиме недовго . 

Коли проведуть і раслєдованія,і іслєдованія - чим насправді вони займалися і чи була з їх боку маніпуляція по домовленості з Китаєм - тоді і продовжимо обговорення

  • Дякую! 1
  • +1 1
  • -1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, paksivatova сказал:

 

Вважай,що ВООЗ робила все вірно. Це триватиме недовго . 

Коли проведуть і раслєдованія,і іслєдованія - чим насправді вони займалися і чи була з їх боку маніпуляція по домовленості з Китаєм - тоді і продовжимо обговорення

Супер, бо ти вже знайшла винних, давай зачекаємо.

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, nickel сказал:

Супер, бо ти вже знайшла винних, давай зачекаємо.

а ти зробив не винними )

 

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, Zheny@ сказал:

Давно їздив потягом в Польщі?

Я взагалі-то про автобус, тролейбус, трамвай! Мова про сьогодення і якщо влада запровадить правила по визначеній кількості возити, то там так і будуть виконувати, а не так як в нас! Ну і звісно, що там транспорт комунальний, як у більшості якщо не скрізь у країнах Європи, тому влада міст вирішує як каму їздити і видає розпорядження, а не так як в нас, що перевізники диктують умови міськраді! От що я мав на увазі!

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, paksivatova сказал:

а ти зробив не винними )

 

Та ні, я допускаю і те і інше, але так як винуватим їх робиш ти, не чекаючи результатів розслідування, то мені залишилося лише захищати, робити невинними.

Я завжди кажу: правда десь посередині, а світ не чорнобілий. Висновки скоріше будуть такі: було допущене зволікання в перший час, бо Китай приховував інформацію від ВООЗ, але без роботи ВООЗ була б повна жопа, США відновить фінансування, Нікого не посадять і санкцій проти Китаю не буде. Тобто звсе залишиться як і було.

Змінено користувачем nickel
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, paksivatova сказано:

а ти зробив не винними )

кожен має право на памілку

  • Збентежений 1
  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, igorgame сказано:

Я взагалі-то про автобус, тролейбус, трамвай! Мова про сьогодення і якщо влада запровадить правила по визначеній кількості возити, то там так і будуть виконувати, а не так як в нас! Ну і звісно, що там транспорт комунальний, як у більшості якщо не скрізь у країнах Європи, тому влада міст вирішує як каму їздити і видає розпорядження, а не так як в нас, що перевізники диктують умови міськраді! От що я мав на увазі!

 

Тобто, я роблю висновок, про те, що ти взагалі ніколи не був у Польщі. Більше того, не перетинав кордон із Україною НЕ літаком! Хоча, тебе і це не врятувало б!

Тому як  я, пересувався країнами європи без проблем ДО вірусу,  авто, автобус, потяг, літак..  напрягу, окрім польських потягів, ніколи ніде не спостерігав. (Хоча в Польщі ця проблема ще з 90-х років. Так, їздив, ага! Уяви, і я знаю про що кажу!

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 минуты назад, igorgame сказал:

Я взагалі-то про автобус, тролейбус, трамвай! Мова про сьогодення і якщо влада запровадить правила по визначеній кількості возити, то там так і будуть виконувати, а не так як в нас! Ну і звісно, що там транспорт комунальний, як у більшості якщо не скрізь у країнах Європи, тому влада міст вирішує як каму їздити і видає розпорядження, а не так як в нас, що перевізники диктують умови міськраді! От що я мав на увазі!

Тролейбуси і трамваї, метро - це все в нас належить МІСТУ, зокрема в Луцьку - ВСІ тролейбуси належать ЛПЕ (КП міськради)... Залізничний транспорт - Укрзалізниці. От з міжміськими і приміськими автобусами - там так, ситуація така, що ВСЕ приватне. Але я думаю, якби поставили жорстку умову - "або возите з дотриманням кількості, або заберемо ліцензію і оштрафуємо на космічну суму, а як доведемо факт зараження - то і посадимо винних" - дотримувалися б, як миленькі. А щоб не плакали - звільнити від податків на час карантину і скасувати весь пільговий проїзд. Як варіант ще - запровадити фіксовану вигідну ціну на пальне для перевізників. А от ціни піднімати - заборонити. В держави є КУПА методів впливу. Але ж простіше  - заборонити, зупинити, і чекати, чим скінчиться то все, на людей і їх проблеми, на те, що ті, в кого ГОРОД за містом, будуть взимку "лапу смоктати", бо нема ні авто, ні грошей на таксі, на неможливість потрапити на роботу людям, що живуть в приміському селі - начхати.

В Луцьку ще легше зробити дотримання кількості пасажирів було б - є ж валідатори у всьому транспорті, 11-му, чи там якомусь 21-му для великого тролейбуса, пасажиру, валідатор просто НЕ знімає гроші, і голосно сповіщає: "Ви перевищуєте допустиму чисельність пасажирів, негайно вийдіть". І ВСЕ, Відмовляється - водій викликає 102, і протокольчик. Побачив, як водій бере готівку і везе зайвого - аналогічно, телефонуй 102...

32 минуты назад, nickel сказал:

Висновки скоріше будуть такі: було допущене зволікання в перший час, бо Китай приховував інформацію від ВООЗ, але без роботи ВООЗ була б повна жопа, США відновить фінансування, Нікого не посадять і санкцій проти Китаю не буде. Тобто звсе залишиться як і було.

Навряд чи так буде - якщо визнають приховування інформації китайцями і не вживуть до них жодних санкцій, а ще краще - виявлять якусь корупцію в ВООЗ (а ВООЗ дуже прихильна до Китаю - чи не тому, що там можна проводити такі експерименти в лабораторіях, за які в США чи Європі хтось вже сидів би?), то на холеру тоді і ВООЗ, і ООН, і влада в цілому, по всьому світу? Чисто щоб карантини влаштовувати, заганяючи людей в фінансову ср@ку? Як мінімум, поїздки в Китай мають бути закриті ще рік, а то й більше... Та і взагалі, санкцій не треба, хай виплатять КОМПЕНСАЦІЮ всім потерпілим від карантину і самого захворювання державам, хоча б покриють витрати на лікування хворих і збитки тим налузям, що постраждали критично. Грошей в Китаю вистачить (світова економіка може втратити до 2,7 трильйонів доларів)... А от як ні - тоді зробити тим паразитам так, щоб відчули, що таке ізоляція - перестати давати їм товари, що вони імпортують і купувати їхні. Чи вистачить "пороху в порохівницях"? Вистачить - досить згадати, як США "взули" Huawei. Було б бажання...

  • Збентежений 1
  • -1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@AgentSmith13 у порівнянні з тим що економіка вже фактично мертва, то те що ви пишете про транспорт, то як дитячі цяцькі у пісочниці.

За пільговий проїзд цілком згоден.

Мене то ця ситуація примусила під іншим кутом зору подивитись на потрібність власного транспорту. Відверто, я вважав що громадський транспорт вмре у разі настання Апокаліпсису. Наша місцева ,та й не тільки, влада успішно показує вміння створити апокаліпсис в окремо взятій країні. Багатьма, абсолютно недолугими заборонами.

 

Хоча як поспілкувався з родичами у інших країнах... То в нас ще так сяк. У Москві, наприклад, без перепустки не випускають навіть на власному транспорті. І не частіше 2 рази на тиждень по власних потребах.

Я не знаю чим слухав Онуфрій свого шефа патріарха Кирила, але для церкви також були всі карантинні обмеження.

Бардак звичайно там є, особливо коли стало тепліше і народ потягнувся побухати з шашличками на природу

Схожа історія у Португалії. Але нормальна організація всіх заходів. І великі штрафи (500 євро) за порушення.

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Та і взагалі, санкцій не треба, хай виплатять КОМПЕНСАЦІЮ всім потерпілим від карантину і самого захворювання державам, хоча б покриють витрати на лікування хворих і збитки тим налузям, що постраждали критично.

Хто? Китай? Ви що прикалуєтесь? ХТО ЗМОЖЕ ПРИМУСИТИ ЩОСЬ КОМУСЬ ПЛАТИТИ НАДДЕРЖАВУ? Якісь там європейці? Чи американці? 

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

А от як ні - тоді зробити тим паразитам так, щоб відчули, що таке ізоляція - перестати давати їм товари, що вони імпортують і купувати їхні.

Скоріше весь світ відчує на собі що таке відсутність Китаю. На аліекспресі давно собі щось замовляли?

І навіть якщо так, то є ще один момент. Видобуток рідкоземельних елементів (без яких не обійдеться фактично жоден електронний пристрій) на 95% зосереджено саме у Китаї. 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Чи вистачить "пороху в порохівницях"? 

Думаю що ні. Китай це крім всього 1,5млрд споживачів. І всі китайські фірми можуть переорієнтувати свій бізнес на власний ринок. Там є куди розвиватись. Наприклад, той же Apple для ринку Китаю зробив iphone на 2 сімки, аби б його хоч якось у Китаї купляли б. 

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Було б бажання...

Американці не настільки тупі щоб вбивати свою власну економіку також. Там товарооборот на трильони доларів. 

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почаїв відзавтра повністю закривають на в'їзд і виїзд - всі 20000 населення районна комісія з питань ТЕБ та НС визнала "контактними"... Догралися. Зате настоятель Почаївської лаври - дофіга хоробрий - "відмовився співпрацювати з МОЗ та МВС, і тестувати монахів". От тепер хай все місто дружно йому подякує. Бажано, чимось тяжким.

1 час назад, Electronshik сказал:

ХТО ЗМОЖЕ ПРИМУСИТИ ЩОСЬ КОМУСЬ ПЛАТИТИ НАДДЕРЖАВУ? Якісь там європейці? Чи американці? 

Скоріше весь світ відчує на собі що таке відсутність Китаю. На аліекспресі давно собі щось замовляли?

І навіть якщо так, то є ще один момент. Видобуток рідкоземельних елементів (без яких не обійдеться фактично жоден електронний пристрій) на 95% зосереджено саме у Китаї.

Думаю що ні. Китай це крім всього 1,5млрд споживачів. І всі китайські фірми можуть переорієнтувати свій бізнес на власний ринок. Там є куди розвиватись. Наприклад, той же Apple для ринку Китаю зробив iphone на 2 сімки, аби б його хоч якось у Китаї купляли б.

Американці не настільки тупі щоб вбивати свою власну економіку також. Там товарооборот на трильони доларів. 

Ну, при застосуванні ПРАВИЛЬНИХ методів впливу - Китай сам, з радістю задушить під корінь ті "ринки тварин", і буде виконувати всі вказівки ВООЗ і ООН, аж до компенсування збитків всьому світу.

Світ - відчує відсутність Китаю, то так. Електроніка (і не тільки) стане дорожчою, і значно. Китайські фірми - зможуть частково переорієнтуватися на внутрішній ринок, але втратять мільярди, якщо не трильйони - Китай - то 1,5 млрд НАСЕЛЕННЯ, споживачів, скажімо ПК та ПОТУЖНИХ смартфонів там значно менше (є сільська місцевість, і купа такої бідноти, що наші безхатьки - олігархи в порівнянні з ними)... Уявімо - Google, Quallcom, Sony, Samsung, Microsoft, AMD, Nvidia, Intel, LG - ПРИЗУПИНИЛИ (тимчасово, не заборонили наглухо і назавжди) поставки своїх чіпів, матриць до камер, дисплеїв, пам'яті, заборонили використання Android i Windows для китайських компаній... Але при тому запропонують альтернативу - закриття всіх лабораторій, де МОЖЕ вироблятися біологічна зброя, відшкодування хоча б витрат на лікування пацієнтів від COVID-19, посилення контролю за харчовими продуктами, допуск перевірок ВООЗ по першій вимозі - і всі торгівельні стосунки залишаться, як були.

А рідкоземельні метали... А кому вони треба будуть в тих кількостях, що добуваються зараз, як впаде виробництво? Є в Китаї свої потужні корпорації з великим обсягом виробництва, от тільки, куди не тицьни - і їхнє виробництво залежить від того ж Інтела, АМД, Соні і т.д., якесь більше, якесь менше. Що у них там свого є з процесорів мобільних, наприклад? Kirin в Хуавея, і все? Все решта - американське, сенсори камер - корейські і японські. Ті ж Xiaomi стали популярними, бо поставили в свої апарати американський проц, японську камеру, і продали то дешевше інших...

Американці (а точніше - радник Трампа) не так давно, коли ніякої епідемії, карантину і смертей у них не було, розповідали, що "За нашими оцінками, вплив буде мінімальним. Світ – це не провінція Ухань"... Думаю, зараз у них думка різко змінилася.

Щоб казати, як воно буде, щось конкретніше - треба зачекати завершення пандемії.

  • Збентежений 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, AgentSmith13 сказал:

бо возите з дотриманням кількості, або заберемо ліцензію і оштрафуємо на космічну суму

ну всі і сказали б, пішов ти нахєр і були б праві. Про економічну доцільність чув щось ? Завжди прикалують такі як ти. То бери маршрутку і вози по 10 чоловік, потім розкажеш, скільки винен остався. Їм простіше взагалі стояти чим тупо їздити в збиток. Пільговики скільки мінусів тому ж ЛПЕ приносили, і це тролейбуси забиті їздили, а посади туди 10 чоловік і все, вони ГАРАНТОВАНО будуть в мінусах КОЖЕН рейс, маршрутки те ж саме. Але тобі на це ж насрать, правда ? Тобі головне, щоб вони їздили і тобі було добре, то чому комусь має бути не насрать на тебе ?

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, MANJAK11 сказал:

ну всі і сказали б, пішов ти нахєр і були б праві. Про економічну доцільність чув щось ? Завжди прикалують такі як ти. То бери маршрутку і вози по 10 чоловік, потім розкажеш, скільки винен остався. Їм простіше взагалі стояти чим тупо їздити в збиток. Пільговики скільки мінусів тому ж ЛПЕ приносили, і це тролейбуси забиті їздили, а посади туди 10 чоловік і все, вони ГАРАНТОВАНО будуть в мінусах КОЖЕН рейс, маршрутки те ж саме. Але тобі на це ж насрать, правда ? Тобі головне, щоб вони їздили і тобі було добре, то чому комусь має бути не насрать на тебе ?

Насрать, правда. Повністю. Їм роками насрать було на всіх нас, насрать на стояння людей ввечері під дощем, коли маршрутка втекла, наприклад. Плюс вони ще й (деякі, не всі) з МЕДИКІВ гроші за доїзд беруть. Є на то міська рада, яка на час карантину має це організувати, а не про ремонт пр. Волі і фонтани з ілюмінаціями і "підсвіткою пам'ятників" думати. Не мені має бути "добре", мені ПОХЕР, в мене ровер є, і до роботи йти 10 хвилин максимум, а їхати - 3-4, а людям, які працюють, і не можуть в силу стану здоров'я їздити на велосипеді, авто чи мотоцикла якого не мають, а живуть на іншому кінці міста (продуктові магазини, заправки - ніхто не закрив)... Про маршрутки РЕГУЛЯРНІ, як до карантину - мова взагалі зараз не йде (простору мало, шансів заразитися в рази більше, як в автобусі чи тролейбусі), пустити вранці з 7 по 10 годину, і ввечері, з 17 до 22, тролейбуси по кільком маршрутам, самим критичним, могли б легко. І, наприклад, виключно по спецперепустках, тільки для працюючих офіційно.

Економічна доцільність... Оймля... Весь бізнес закритий, крім продуктових магазинів, заправок, СТО, автозапчастин і ще чогось незначного, типу зоомагазинів... Де економічна доцільність?

А через тих 130000 "безсмертних", які на Великдень і Вербну неділю посунулися в храми - коли то все кінчиться, хоч приблизно, взнаємо за два тижні, не менше. МАРШРУТНИКИ ту цифру тільки б збільшили - бо сказали б владі "йти нахер" з обмеженням... Зате потім самі б за голову трималися.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, AgentSmith13 сказано:

В Луцьку ще легше зробити дотримання кількості пасажирів було б - є ж валідатори у всьому транспорті, 11-му, чи там якомусь 21-му для великого тролейбуса, пасажиру, валідатор просто НЕ знімає гроші, і голосно сповіщає: "Ви перевищуєте допустиму чисельність пасажирів, негайно вийдіть"

Один момент - а який пристрій має рахувати при цьому скільки людей вийшло ? :)  Бо за твоїми підрахунками лише 10 людей в день вдасться провезти :) Бо вже 11-ий пішов нахєр, а після нього 12-ий туди ж і т.д.  І якщо теоретично водій маршрутки ще може в дзеракало більш менш порахувати пасажирів по ходу рейсу, то боюсь водій тролейбуса точно не справиться з таким ребусом :)

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Насрать, правда. Повністю. Їм роками насрать було на всіх нас, насрать на стояння людей ввечері під дощем, коли маршрутка втекла, наприклад. Плюс вони ще й (деякі, не всі) з МЕДИКІВ гроші за доїзд беруть. Є на то міська рада, яка на час карантину має це організувати, а не про ремонт пр. Волі і фонтани з ілюмінаціями і "підсвіткою пам'ятників" думати. Не мені має бути "добре", мені ПОХЕР, в мене ровер є, і до роботи йти 10 хвилин максимум, а їхати - 3-4, а людям, які працюють, і не можуть в силу стану здоров'я їздити на велосипеді, авто чи мотоцикла якого не мають, а живуть на іншому кінці міста (продуктові магазини, заправки - ніхто не закрив)... Про маршрутки РЕГУЛЯРНІ, як до карантину - мова взагалі зараз не йде (простору мало, шансів заразитися в рази більше, як в автобусі чи тролейбусі), пустити вранці з 7 по 10 годину, і ввечері, з 17 до 22, тролейбуси по кільком маршрутам, самим критичним, могли б легко. І, наприклад, виключно по спецперепустках, тільки для працюючих офіційно.

Економічна доцільність... Оймля... Весь бізнес закритий, крім продуктових магазинів, заправок, СТО, автозапчастин і ще чогось незначного, типу зоомагазинів... Де економічна доцільність?

А через тих 130000 "безсмертних", які на Великдень і Вербну неділю посунулися в храми - коли то все кінчиться, хоч приблизно, взнаємо за два тижні, не менше. МАРШРУТНИКИ ту цифру тільки б збільшили - бо сказали б владі "йти нахер" з обмеженням... Зате потім самі б за голову трималися.

я цей брєд навіть коментувати не буду, й так все зрозуміло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

53 минуты назад, Cherman сказал:

Міжміські спрінтери/крафтери, якщо возити по 10 чоловік, спокійно ідуть в плюс.

та нема питань. Спеціально погуглив, відстань до Львова 150км, середня ціна за квиток приблизно 150 грн, тобто гривня за кілометр. Розхід палива 7-13 л по паспорту нового, візьмем максимум 13 , ітого за паливо до Львова  грубо 400грн, з десяти чоловік *навару* 1500 - 400 = 1100грн. Там ще на зарплату водію, амортизація, інші розходи, ну але ми бачим що в плюсі. В того ж самого *Богдана* тільки ПО ПАСПОРТУ розхід 26 літрів на сотню, при ідеальних умовах швидкості 60км в годину. Представляєш який там реальний розхід ? То не мерседес, там, особливо в б/у, а ще й в режимі, поїхав/став/ поїхав, думаю і до 50 літрів може доходити. Не хочете один з другим, порахувати, яка має бути вартість квитка, щоб 10 пасажирів хоча б в ноль вивезти , не говорячи вже про прибуток ? 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

В Луцьку ще легше зробити дотримання кількості пасажирів було б - є ж валідатори у всьому транспорті, 11-му, чи там якомусь 21-му для великого тролейбуса, пасажиру, валідатор просто НЕ знімає гроші, і голосно сповіщає: "Ви перевищуєте допустиму чисельність пасажирів, негайно вийдіть". І ВСЕ, Відмовляється - водій викликає 102, і протокольчик. Побачив, як водій бере готівку і везе зайвого - аналогічно, телефонуй 102...

Простіше поставити контролера на двері, заодно буде дивитися, чи пікають всі одразу. Вхід на передні двері. В Рівному, Тернополі, Львові та і в багатьох містах чомусь громадський транспорт ходить, тільки Луцьк як окрема країна. Про людей не думають зовсім...

 

4 часа назад, Electronshik сказал:

Відверто, я вважав що громадський транспорт вмре у разі настання Апокаліпсису.

Твої прогнози справдилися, Апокаліпсис наступив, громадський транспорт вмер...

 

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

А через тих 130000 "безсмертних", які на Великдень і Вербну неділю посунулися в храми

Тому що всі безсмертні насправді. Плюс то роль не грає, цифри малюються відбалди. Ще раз, немає ніякого коронавірусу, розвод, розвод і ще раз розвод. Прихований апокаліпсис, людей залякали, обмеження пересування, свободи дій і т.д., що в результаті створює незручності, паніку, в когось депресію. Коротше, щоб помучилися трохи. 

  • Cумний 1
  • +1 1
  • -1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 hours ago, TFA said:

Коротше, щоб помучилися трохи. 

Мучся на здоров'я

6 hours ago, TFA said:

 Про людей не думають зовсім...

З такими людьми і думати нема про кого

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, Zheny@ сказал:

 

 

Зима (Різдво католицьке). Прага. Карлів міст. Яблуку важко було впасти. Китайців... Як в світі - кожен 3-й.

От і все.

то японцы, для них Прага -центр Европы

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...