Перейти до змісту

Вибори мера Луцька і до міськради


Bliksss

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Я працював в той час в ДЕПО, яких 2 млн?

так переконували журналістів, коли запроваджували валідатори — пристрої, подібні до мініатюрних терміналів безготівкового обслуговування. Встановлення їх передбачала автоматизована система оплати проїзду (АСОП), яку почали запроваджувати у Луцьку в березні цього року. Вона мала б забезпечити зручну і швидку оплату та контроль проїзду, скорочення часу затримки транспорту на зупинках й облік пасажирів. Нововведення дало б змогу підвищити прибутковість підприємства електротранспорту й оцінити обгрунтованість тарифів. Коштувала автоматизована система більше трьох мільйонів гривень. Луцьке підприємство електротранспорту з огляду на всі плюси АСОП узялося впроваджувати її. Закупили GPS–навігатори, систему сповіщення та  60 валідаторів, заплативши мільйон гривень авансу. 

  • Відповідей 410
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 година тому, Ghost_manka сказано:

Заздрість? Тут швидше захват від цього всього.
Можна хоч весь Луцьк закатати в бруківку, але зароблять на цьому свої та потрібні люди)

 

Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися!

Отримають нормальні пішохідні зони.

Дороги і т.д.

Опубліковано
2 минуты назад, Zheny@ сказал:

Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися!

Отримають нормальні пішохідні зони.

Де вони? Покажи хоч одну.

Опубліковано
3 хвилин тому, volks сказано:

так переконували журналістів, коли запроваджували валідатори — пристрої, подібні до мініатюрних терміналів безготівкового обслуговування. Встановлення їх передбачала автоматизована система оплати проїзду (АСОП), яку почали запроваджувати у Луцьку в березні цього року. Вона мала б забезпечити зручну і швидку оплату та контроль проїзду, скорочення часу затримки транспорту на зупинках й облік пасажирів. Нововведення дало б змогу підвищити прибутковість підприємства електротранспорту й оцінити обгрунтованість тарифів. Коштувала автоматизована система більше трьох мільйонів гривень. Луцьке підприємство електротранспорту з огляду на всі плюси АСОП узялося впроваджувати її. Закупили GPS–навігатори, систему сповіщення та  60 валідаторів, заплативши мільйон гривень авансу. 

це тільки залізо.

А ще ПЗ. А його впровадження і т.д. Сума була в районі 4млн.

 

Опубліковано
1 хвилина тому, volks сказано:

Де вони? Покажи хоч одну.

ти вдарився головою в машину з рошенками?

 

це абзац!

Опубліковано
4 минуты назад, Zheny@ сказал:

рошенками

Ху@нками

4 минуты назад, Zheny@ сказал:

це абзац!

Покажи мені хоч одну НОРМАЛЬНУ велодоріжку. 

Ну пішохідну, може й знайдеш нормальну, але не багато.

5 минут назад, Zheny@ сказал:

Сума була в районі 4млн.

А відколи 4 - це десятки?

Опубліковано
10 хвилин тому, volks сказано:

Покажи мені хоч одну НОРМАЛЬНУ велодоріжку. 

Їжджу кожен день велосипедом на роботу і назад, із Львівської на 40-вий про велодоріжки не чув. 

Опубліковано
3 хвилин тому, alexvvv сказано:

Їжджу кожен день велосипедом на роботу і назад, із Львівської на 40-вий про велодоріжки не чув. 

ще один...

 

За відсутність розмітки на доріжках - я писав з першого дня їх створення.  Знаки, кольорова бруківка є,  намальований знак велосипеду Є, розмітки - немає.

Від Порт-Сіті, доїдеш до мосту на РІвненській. Практично. 

Зараз робиться зі сторони Літака, гарна, грамотна.  З роздільником - клумбою!

 

 

Опубліковано
48 минут назад, Zheny@ сказал:

Оце по 50 000 грн/шт ?  І це теж за кошти міста! Уяви собі!

В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій?

 

 

Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.

Опубліковано
9 минут назад, volks сказал:

В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій?

Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.

вільного WI-FI навіщо він взагалі треба? адекватна людина взагалі не буде підключати свої девайси до хз якого вайфаю навіть якщо він безкоштовний.

Опубліковано
10 хвилин тому, volks сказано:

В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій?

 

 

Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.

 

5 років тому. На фіналі - 2 лише 2 лавки. От і все.

 

зображення.png

Опубліковано
9 минут назад, Zheny@ сказал:

Зараз робиться зі сторони Літака, гарна, грамотна.  З роздільником - клумбою!

НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна:

а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку)

б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці.

в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця.

І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.

Опубліковано
1 хвилина тому, volks сказано:

НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна:

а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку)

б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці.

в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця.

І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.

Ідеаліст!

ДО того не було ніяких!

Асфальт вартує, як ЛІтак арабського шейха. А те, що у тебе велосипед бряжчить - твої особисті проблеми - підкрути.

Про дощ, взагалі перднув, як в борошно!

 

Це типу, коли носом ткнули в те, що доріжки все ж є, вирішив домахатися до ДБН чи ще Євростандартів.. :lol:

 

Опубліковано
6 минут назад, volks сказал:

НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна:

а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку)

б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці.

в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця.

І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.

важко робити щось де вже до тебе забудували, тому ідеального не буде нічого, але й так добре що щось роблять, і вроді нормально виходить, звичайно ідеально як для мене щоб велосипедна доріжка була відділена взагалі від транспорту, щоб можна було на вєліку заїхати безпечно в будь-яку точку міста нашого. 

 

+ взагалі треба всі маршрутки вигнати з міста, а запустити тролейбуси, тоді поменшає автомобілів, тому що швидше буде свою сраку дозвезти на траліку якщо звичайно він комфортний чим стояти в пробках по пів години.

Опубліковано

Хлопці, про що ви сперечаєтесь? Красти будуть всі і кожен і, нажаль, з цим нічого не подієш. Подивітся навколо, сусід сусіда готовий на****.

Тут питання в кого менший апетит.

Комусь досить 10к вкрасти в місяць, а комусь і 100к буде мало :(

Опубліковано

Женя такий дивний: працював в Польщі, помандрував заодно трохи, а от про велодоріжки "там" чомусь промовчує.

Велодоріжка повинна працювати не лише в теплу і суху погоду (був в Швеції взимку - від малого до великого крутять педалі).

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. Де толкові пересічення з дорогою? Де відповідне покриття? Дуля. Зате ливнестоки, пофарбовані (сук@, в сірий колір) штирі посеред дороги - це сила.

Ну да, завжди "залізний" аргумент - "а раніше й того не було". Ну то забери в дитини смартфон і дай кнопочну тицялку, раніше ж взагалі в переговорні пункти ходили телефонувати.

Опубліковано
22 минуты назад, MACCEN сказал:

важко робити щось де вже до тебе забудували

В нас широченні проспекти. Можна зробити що хоч. Аби було бажання.

33 минуты назад, Zheny@ сказал:

Це типу, коли носом ткнули в те, що доріжки все ж є,

Куди-куди ти мене ткнув? Тебе просили покащати НОРМАЛЬНІ велодоріжки, а не цю пародію.

23 минуты назад, MACCEN сказал:

але й так добре що щось роблять,

 

28 минут назад, Zheny@ сказал:

ДО того не було ніяких!

Да здраствуєт сєкта "Добре хоч так зробили". 

Уявляю: 

Зробили вам ремонт в квартирі. Ви такі приходите, а на пілозі лежить плитка для стін, шви не затерті, в кімнату зробили поріг, якого бути не повинно, світильник висить в такому місці, що світло в кімнату майже не потрапляє, кухню з туалетом об'єднали. Ви  подивились на це і кажете "Ну добре хоч так зробили"

30 минут назад, MACCEN сказал:

ідеально як для мене щоб велосипедна доріжка була відділена взагалі від транспорту, щоб можна було на вєліку заїхати безпечно в будь-яку точку міста нашого. 

 

+ взагалі треба всі маршрутки вигнати з міста, а запустити тролейбуси, тоді поменшає автомобілів, тому що швидше буде свою сраку дозвезти на траліку якщо звичайно він комфортний чим стояти в пробках по пів години.

А за це плюс.

Опубліковано
31 хвилин тому, xc90 сказано:

Женя такий дивний: працював в Польщі, помандрував заодно трохи, а от про велодоріжки "там" чомусь промовчує.

Велодоріжка повинна працювати не лише в теплу і суху погоду (був в Швеції взимку - від малого до великого крутять педалі).

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. Де толкові пересічення з дорогою? Де відповідне покриття? Дуля. Зате ливнестоки, пофарбовані (сук@, в сірий колір) штирі посеред дороги - це сила.

Ну да, завжди "залізний" аргумент - "а раніше й того не було". Ну то забери в дитини смартфон і дай кнопочну тицялку, раніше ж взагалі в переговорні пункти ходили телефонувати.

Карамба,  не рівняй хуй з пальцем. Там на дороги гроші виділяє ЄС (ні не європейска солідарність) а, Європейський Союз. І чималі гроші. І вимоги відповідні, і контроль.

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. - є. Навіть поновили недавно.

Де толкові пересічення з дорогою?  - в деких місцях, навіть вело-переїзд позначений розміткою!

Про прокриття окрема тема.

штирі посеред дороги - це сила. - хочеш, щоб там машини їздили чи паркували?  То, блін, будуть!   Біля Троянди хєрачать прямо по велодоріжці,  ще й сигналити вміють!

 

 

 

Опубліковано
1 час назад, Arden сказал:

Хлопці, про що ви сперечаєтесь? Красти будуть всі і кожен і, нажаль, з цим нічого не подієш.

Звичайно, що будуть. Чого ж їм не красти, якщо для вас це норма.

Опубліковано
1 hour ago, Zheny@ said:

Карамба,  не рівняй хуй з пальцем.

Без образ ніяк?

1 hour ago, Zheny@ said:

Там на дороги гроші виділяє ЄС (ні не європейска солідарність) а, Європейський Союз. І чималі гроші.

Впевнений, що якби мати змогу побачити цифри на всю цю бруківку - в багатьох би теж полізли очі.

1 hour ago, Zheny@ said:

 І вимоги відповідні, і контроль.

Що заважає поставити аналогічні вимоги і проконтролювати в нас на місці?

1 hour ago, Zheny@ said:

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. - є. Навіть поновили недавно.

Тут типу як іронія була. Можна купити хоч тисячу знаків і поновлювати щотижня розмітку - від пішоходів це не спасе.

Spoiler

Опять эта всеми нелюбимая тема про велодорожку..... | Лобня | ВКонтакте

 

1 hour ago, Zheny@ said:

Де толкові пересічення з дорогою?  - в деких місцях, навіть вело-переїзд позначений розміткою!

Окей, допустимо, що в деяких таки дійсно є. Хоча, від фото не відмовлюсь.

Але це не відміняє факту, що створення вело-інфраструктури вимірються не в кілометрах сяк-так пристосованих доріжок. А в таких речах, як вищезгадані пересічення. Щоб кожен житель міста міг добратись з дому на роботу і назад і не створював не сам перешкод, і не був перешкодою для інших.

1 hour ago, Zheny@ said:

Про прокриття окрема тема.

Одна з ключових претензій.

1 hour ago, Zheny@ said:

штирі посеред дороги - це сила. - хочеш, щоб там машини їздили чи паркували?  То, блін, будуть!   Біля Троянди хєрачать прямо по велодоріжці,  ще й сигналити вміють!

А може міська рада якось організувати, щоб муніципали не займались х@йнею, а якраз дивились за цим?

 

 

Підсумок 1

Профільним відомством в ЛМР керують абсолютно некомпетентні люди, які застрягли в 90х/00х (допускаю, на відміну від @iiron, що є також світлі голови)

Підсумок 2

Луцьком повинна керувати людина, яка знає, де взяти гроші (в тому ж ЄС) на створення комфортних умов лучанам. А не шукатиме відмазки, як в цій гілці.

Фото-підсумок 3 (просто для естетичного задовлення від міста-побратима Луцька, екскурсія куди в до-ковідну епоху тривала всього лише 1 день)

 

 


IMG_4698-768x1024.jpg

IMG_4791-816x734.jpg

Фото-06.12.15-15-54-35-768x576.jpg
 

 

Опубліковано
9 хвилин тому, xc90 сказано:

від пішоходів це не спасе.

 Зробити розмітку, частіше нанести знаки і ситуація покращиться. Хоча в школах не розказують, а дарма.

22 хвилин тому, xc90 сказано:

Але це не відміняє факту, що створення вело-інфраструктури вимірються не в кілометрах сяк-так пристосованих доріжок. А в таких речах, як вищезгадані пересічення. Щоб кожен житель міста міг добратись з дому на роботу і назад і не створював не сам перешкод, і не був перешкодою для інших.

Подивися на Нью Йорк, купа відео.  І не треба ставити в приклад Нідерланди. То окрема тема.

 

22 хвилин тому, xc90 сказано:

Одна з ключових претензій.

Та дорого це!

 

23 хвилин тому, xc90 сказано:

А може міська рада якось організувати, щоб муніципали не займались х@йнею, а якраз дивились за цим?

Це не до мене запитання! 

 

Опубліковано
9 minutes ago, Zheny@ said:

 Зробити розмітку, частіше нанести знаки і ситуація покращиться. Хоча в школах не розказують, а дарма.

Ні, не покращиться. Пройдений етап західними сусідами.

9 minutes ago, Zheny@ said:

Подивися на Нью Йорк, купа відео.  І не треба ставити в приклад Нідерланди. То окрема тема.

Що саме про нью йорк подивитись? І я ні слова не сказав про Нідерланди. Постійно якась окрема тема.

9 minutes ago, Zheny@ said:

Та дорого це!

"Дорого" - це не цифри. Квадратний метр асфальту дорожчий за кв.м. бруківки?

9 minutes ago, Zheny@ said:

Це не до мене запитання!

Запитання до міської ради, вірно. Хоч і випливає з тези про хаотичне паркування авто. І особисто я б хотів мати такого мера, якого це питання також хвилюватиме.

Опубліковано
3 часа назад, Zheny@ сказал:

 

Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися!

Отримають нормальні пішохідні зони.

Дороги і т.д.

Сумнівної якості з постійною необхідністю в ремонті. Окей....

Опубліковано

А ви помітили, що тижні зо два як смороду немає містом? Ще до другого туру подихаємо чистим повітрям. ;)  

І "чорні сукні" муніципалів не було видко. Зате вчора зранку муніципальна варта доблесно шниряла по всіх свої улюблених "штрафних"  маршрутах. 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...