volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 12:58 #101 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 12:58 1 час назад, Zheny@ сказал: Я працював в той час в ДЕПО, яких 2 млн? так переконували журналістів, коли запроваджували валідатори — пристрої, подібні до мініатюрних терміналів безготівкового обслуговування. Встановлення їх передбачала автоматизована система оплати проїзду (АСОП), яку почали запроваджувати у Луцьку в березні цього року. Вона мала б забезпечити зручну і швидку оплату та контроль проїзду, скорочення часу затримки транспорту на зупинках й облік пасажирів. Нововведення дало б змогу підвищити прибутковість підприємства електротранспорту й оцінити обгрунтованість тарифів. Коштувала автоматизована система більше трьох мільйонів гривень. Луцьке підприємство електротранспорту з огляду на всі плюси АСОП узялося впроваджувати її. Закупили GPS–навігатори, систему сповіщення та 60 валідаторів, заплативши мільйон гривень авансу.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 12:59 #102 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 12:59 1 година тому, Ghost_manka сказано: Заздрість? Тут швидше захват від цього всього. Можна хоч весь Луцьк закатати в бруківку, але зароблять на цьому свої та потрібні люди) Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися! Отримають нормальні пішохідні зони. Дороги і т.д.
volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:01 #103 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:01 2 минуты назад, Zheny@ сказал: Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися! Отримають нормальні пішохідні зони. Де вони? Покажи хоч одну.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:02 #104 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:02 3 хвилин тому, volks сказано: так переконували журналістів, коли запроваджували валідатори — пристрої, подібні до мініатюрних терміналів безготівкового обслуговування. Встановлення їх передбачала автоматизована система оплати проїзду (АСОП), яку почали запроваджувати у Луцьку в березні цього року. Вона мала б забезпечити зручну і швидку оплату та контроль проїзду, скорочення часу затримки транспорту на зупинках й облік пасажирів. Нововведення дало б змогу підвищити прибутковість підприємства електротранспорту й оцінити обгрунтованість тарифів. Коштувала автоматизована система більше трьох мільйонів гривень. Луцьке підприємство електротранспорту з огляду на всі плюси АСОП узялося впроваджувати її. Закупили GPS–навігатори, систему сповіщення та 60 валідаторів, заплативши мільйон гривень авансу. це тільки залізо. А ще ПЗ. А його впровадження і т.д. Сума була в районі 4млн.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:03 #105 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:03 1 хвилина тому, volks сказано: Де вони? Покажи хоч одну. ти вдарився головою в машину з рошенками? це абзац!
volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:08 #107 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:08 4 минуты назад, Zheny@ сказал: рошенками Ху@нками 4 минуты назад, Zheny@ сказал: це абзац! Покажи мені хоч одну НОРМАЛЬНУ велодоріжку. Ну пішохідну, може й знайдеш нормальну, але не багато. 5 минут назад, Zheny@ сказал: Сума була в районі 4млн. А відколи 4 - це десятки?
alexvvv Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:20 #108 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:20 10 хвилин тому, volks сказано: Покажи мені хоч одну НОРМАЛЬНУ велодоріжку. Їжджу кожен день велосипедом на роботу і назад, із Львівської на 40-вий про велодоріжки не чув.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:22 #109 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:22 3 хвилин тому, alexvvv сказано: Їжджу кожен день велосипедом на роботу і назад, із Львівської на 40-вий про велодоріжки не чув. ще один... За відсутність розмітки на доріжках - я писав з першого дня їх створення. Знаки, кольорова бруківка є, намальований знак велосипеду Є, розмітки - немає. Від Порт-Сіті, доїдеш до мосту на РІвненській. Практично. Зараз робиться зі сторони Літака, гарна, грамотна. З роздільником - клумбою!
volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:24 #110 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:24 48 минут назад, Zheny@ сказал: Оце по 50 000 грн/шт ? І це теж за кошти міста! Уяви собі! В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій? Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.
MACCEN Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:34 #111 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:34 9 минут назад, volks сказал: В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій? Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту. вільного WI-FI навіщо він взагалі треба? адекватна людина взагалі не буде підключати свої девайси до хз якого вайфаю навіть якщо він безкоштовний.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:35 #112 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:35 10 хвилин тому, volks сказано: В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій? Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту. 5 років тому. На фіналі - 2 лише 2 лавки. От і все.
volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:36 #113 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:36 9 минут назад, Zheny@ сказал: Зараз робиться зі сторони Літака, гарна, грамотна. З роздільником - клумбою! НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна: а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку) б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці. в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця. І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:40 #114 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:40 1 хвилина тому, volks сказано: НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна: а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку) б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці. в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця. І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку. Ідеаліст! ДО того не було ніяких! Асфальт вартує, як ЛІтак арабського шейха. А те, що у тебе велосипед бряжчить - твої особисті проблеми - підкрути. Про дощ, взагалі перднув, як в борошно! Це типу, коли носом ткнули в те, що доріжки все ж є, вирішив домахатися до ДБН чи ще Євростандартів..
MACCEN Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:45 #115 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:45 6 минут назад, volks сказал: НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна: а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку) б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці. в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця. І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку. важко робити щось де вже до тебе забудували, тому ідеального не буде нічого, але й так добре що щось роблять, і вроді нормально виходить, звичайно ідеально як для мене щоб велосипедна доріжка була відділена взагалі від транспорту, щоб можна було на вєліку заїхати безпечно в будь-яку точку міста нашого. + взагалі треба всі маршрутки вигнати з міста, а запустити тролейбуси, тоді поменшає автомобілів, тому що швидше буде свою сраку дозвезти на траліку якщо звичайно він комфортний чим стояти в пробках по пів години.
Arden Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:46 #116 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 13:46 Хлопці, про що ви сперечаєтесь? Красти будуть всі і кожен і, нажаль, з цим нічого не подієш. Подивітся навколо, сусід сусіда готовий на****. Тут питання в кого менший апетит. Комусь досить 10к вкрасти в місяць, а комусь і 100к буде мало
xc90 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 14:01 #117 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 14:01 Женя такий дивний: працював в Польщі, помандрував заодно трохи, а от про велодоріжки "там" чомусь промовчує. Велодоріжка повинна працювати не лише в теплу і суху погоду (був в Швеції взимку - від малого до великого крутять педалі). Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. Де толкові пересічення з дорогою? Де відповідне покриття? Дуля. Зате ливнестоки, пофарбовані (сук@, в сірий колір) штирі посеред дороги - це сила. Ну да, завжди "залізний" аргумент - "а раніше й того не було". Ну то забери в дитини смартфон і дай кнопочну тицялку, раніше ж взагалі в переговорні пункти ходили телефонувати.
volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 14:16 #118 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 14:16 22 минуты назад, MACCEN сказал: важко робити щось де вже до тебе забудували В нас широченні проспекти. Можна зробити що хоч. Аби було бажання. 33 минуты назад, Zheny@ сказал: Це типу, коли носом ткнули в те, що доріжки все ж є, Куди-куди ти мене ткнув? Тебе просили покащати НОРМАЛЬНІ велодоріжки, а не цю пародію. 23 минуты назад, MACCEN сказал: але й так добре що щось роблять, 28 минут назад, Zheny@ сказал: ДО того не було ніяких! Да здраствуєт сєкта "Добре хоч так зробили". Уявляю: Зробили вам ремонт в квартирі. Ви такі приходите, а на пілозі лежить плитка для стін, шви не затерті, в кімнату зробили поріг, якого бути не повинно, світильник висить в такому місці, що світло в кімнату майже не потрапляє, кухню з туалетом об'єднали. Ви подивились на це і кажете "Ну добре хоч так зробили" 30 минут назад, MACCEN сказал: ідеально як для мене щоб велосипедна доріжка була відділена взагалі від транспорту, щоб можна було на вєліку заїхати безпечно в будь-яку точку міста нашого. + взагалі треба всі маршрутки вигнати з міста, а запустити тролейбуси, тоді поменшає автомобілів, тому що швидше буде свою сраку дозвезти на траліку якщо звичайно він комфортний чим стояти в пробках по пів години. А за це плюс.
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 14:33 #119 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 14:33 31 хвилин тому, xc90 сказано: Женя такий дивний: працював в Польщі, помандрував заодно трохи, а от про велодоріжки "там" чомусь промовчує. Велодоріжка повинна працювати не лише в теплу і суху погоду (був в Швеції взимку - від малого до великого крутять педалі). Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. Де толкові пересічення з дорогою? Де відповідне покриття? Дуля. Зате ливнестоки, пофарбовані (сук@, в сірий колір) штирі посеред дороги - це сила. Ну да, завжди "залізний" аргумент - "а раніше й того не було". Ну то забери в дитини смартфон і дай кнопочну тицялку, раніше ж взагалі в переговорні пункти ходили телефонувати. Карамба, не рівняй хуй з пальцем. Там на дороги гроші виділяє ЄС (ні не європейска солідарність) а, Європейський Союз. І чималі гроші. І вимоги відповідні, і контроль. Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. - є. Навіть поновили недавно. Де толкові пересічення з дорогою? - в деких місцях, навіть вело-переїзд позначений розміткою! Про прокриття окрема тема. штирі посеред дороги - це сила. - хочеш, щоб там машини їздили чи паркували? То, блін, будуть! Біля Троянди хєрачать прямо по велодоріжці, ще й сигналити вміють!
volks Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:01 #120 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:01 1 час назад, Arden сказал: Хлопці, про що ви сперечаєтесь? Красти будуть всі і кожен і, нажаль, з цим нічого не подієш. Звичайно, що будуть. Чого ж їм не красти, якщо для вас це норма.
xc90 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:25 #121 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:25 1 hour ago, Zheny@ said: Карамба, не рівняй хуй з пальцем. Без образ ніяк? 1 hour ago, Zheny@ said: Там на дороги гроші виділяє ЄС (ні не європейска солідарність) а, Європейський Союз. І чималі гроші. Впевнений, що якби мати змогу побачити цифри на всю цю бруківку - в багатьох би теж полізли очі. 1 hour ago, Zheny@ said: І вимоги відповідні, і контроль. Що заважає поставити аналогічні вимоги і проконтролювати в нас на місці? 1 hour ago, Zheny@ said: Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. - є. Навіть поновили недавно. Тут типу як іронія була. Можна купити хоч тисячу знаків і поновлювати щотижня розмітку - від пішоходів це не спасе. Spoiler 1 hour ago, Zheny@ said: Де толкові пересічення з дорогою? - в деких місцях, навіть вело-переїзд позначений розміткою! Окей, допустимо, що в деяких таки дійсно є. Хоча, від фото не відмовлюсь. Але це не відміняє факту, що створення вело-інфраструктури вимірються не в кілометрах сяк-так пристосованих доріжок. А в таких речах, як вищезгадані пересічення. Щоб кожен житель міста міг добратись з дому на роботу і назад і не створював не сам перешкод, і не був перешкодою для інших. 1 hour ago, Zheny@ said: Про прокриття окрема тема. Одна з ключових претензій. 1 hour ago, Zheny@ said: штирі посеред дороги - це сила. - хочеш, щоб там машини їздили чи паркували? То, блін, будуть! Біля Троянди хєрачать прямо по велодоріжці, ще й сигналити вміють! А може міська рада якось організувати, щоб муніципали не займались х@йнею, а якраз дивились за цим? Підсумок 1 Профільним відомством в ЛМР керують абсолютно некомпетентні люди, які застрягли в 90х/00х (допускаю, на відміну від @iiron, що є також світлі голови) Підсумок 2 Луцьком повинна керувати людина, яка знає, де взяти гроші (в тому ж ЄС) на створення комфортних умов лучанам. А не шукатиме відмазки, як в цій гілці. Фото-підсумок 3 (просто для естетичного задовлення від міста-побратима Луцька, екскурсія куди в до-ковідну епоху тривала всього лише 1 день)
Zheny@ Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:49 #122 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:49 9 хвилин тому, xc90 сказано: від пішоходів це не спасе. Зробити розмітку, частіше нанести знаки і ситуація покращиться. Хоча в школах не розказують, а дарма. 22 хвилин тому, xc90 сказано: Але це не відміняє факту, що створення вело-інфраструктури вимірються не в кілометрах сяк-так пристосованих доріжок. А в таких речах, як вищезгадані пересічення. Щоб кожен житель міста міг добратись з дому на роботу і назад і не створював не сам перешкод, і не був перешкодою для інших. Подивися на Нью Йорк, купа відео. І не треба ставити в приклад Нідерланди. То окрема тема. 22 хвилин тому, xc90 сказано: Одна з ключових претензій. Та дорого це! 23 хвилин тому, xc90 сказано: А може міська рада якось організувати, щоб муніципали не займались х@йнею, а якраз дивились за цим? Це не до мене запитання!
xc90 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:59 #123 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 15:59 9 minutes ago, Zheny@ said: Зробити розмітку, частіше нанести знаки і ситуація покращиться. Хоча в школах не розказують, а дарма. Ні, не покращиться. Пройдений етап західними сусідами. 9 minutes ago, Zheny@ said: Подивися на Нью Йорк, купа відео. І не треба ставити в приклад Нідерланди. То окрема тема. Що саме про нью йорк подивитись? І я ні слова не сказав про Нідерланди. Постійно якась окрема тема. 9 minutes ago, Zheny@ said: Та дорого це! "Дорого" - це не цифри. Квадратний метр асфальту дорожчий за кв.м. бруківки? 9 minutes ago, Zheny@ said: Це не до мене запитання! Запитання до міської ради, вірно. Хоч і випливає з тези про хаотичне паркування авто. І особисто я б хотів мати такого мера, якого це питання також хвилюватиме.
Ghost_manka Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 16:04 #124 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 16:04 3 часа назад, Zheny@ сказал: Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися! Отримають нормальні пішохідні зони. Дороги і т.д. Сумнівної якості з постійною необхідністю в ремонті. Окей....
Slavco Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 16:25 #125 Опубліковано 27 Жовтня, 2020 в 16:25 А ви помітили, що тижні зо два як смороду немає містом? Ще до другого туру подихаємо чистим повітрям. І "чорні сукні" муніципалів не було видко. Зате вчора зранку муніципальна варта доблесно шниряла по всіх свої улюблених "штрафних" маршрутах.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.