Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рекомендовані повідомлення

4 минуты назад, nickel сказал:

Цікаво який це збір чи податок?

60% пдфо залишається в отг

5 минут назад, nickel сказал:

Він би покласти край суперечці чи мусить Луцька влада фінансувати перевезення не місцевих пільговиків.

Немісцевих має фінансувати або отг, або держава, але точно не луцька влада.

22 минуты назад, rrid сказал:

як-би, пільговики не на покатушки до Луцька вибираються, а трохи так на роботу.

Прості лучани також на роботу їздять і труси також в Луцьку купують. Дайошь безкоштовний проїзд для всіх.

2 часа назад, jack74 сказал:

ну бо ж типу логіка в них проста - перевізник же нічого не затрачає, перевізши разом з тими, що платять, декілька пільговиків задарма... типу ж не спеціально ж одного везуть,

Завжди подобалась така логіка. Так кожен заєць може відмазуватись. Мовляв, тролейбус же все-одно їде.

Саме смішно, що в нас виходить з точністю навпаки. Бо тролейбуси якраз таки майже олних пільговиків і возять. Зі всім іншим також згідний на всі 101%.

 

Але з пільговиками палка в двох кінцях. З одного безкоштовний проїзд - це зло, бо спонукає до зловживання транспортом. А транспорт - це ресурс обмежений. З іншого боку монетизація - також дуже складний процес, тому що незрозуміло, кому скільки монетизувати.

Але це не стосується даної теми, бо це вирішує центральна влада. А в нас наразі проблема в тому, що центральна влада повісила пільговиків на місцеві бюджети. А луцький бюджет - це не благодійний фонд. Тому, якщо шановні отг хочуть, щоб їх пільговики їздили безкоштовно, то хай будуть такі ласкаві розрулюють це питання. А якщо ні, то нехай скажуть людям, що їм на них пофіг. А то виходить, що вони непричому , а луцька влада така погана.

І взагалі, де ця вся адвакатура була попередні десятки років, коли маршрутчики хєрили пенсіонерів. Тоді чомусь ніхто не рипенився, що Конституцію порушують.

 

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

https://prnt.sc/qp744f

Нікель, як розуміти? Тож водій буде відволікатись, а тобі цього б не хотілося?)))

До речі, якщо поліція буде з контролером - та сама канітєль - грошей на штраф нема, документів нема. Адміністративне затримання - 3 години, склали протокол з особою яка не надає про себе інформацію, що далі з ним робити? Не будуть патрульні цим гратись масово, ну може по рознарядці... І то в них кадровий голод, не витрачатимуть час систематично. А 3 випадки затримання погоду не зроблять.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Vadimm сказал:

https://prnt.sc/qp744f

Нікель, як розуміти? Тож водій буде відволікатись, а тобі цього б не хотілося?)))

Так як і це фото

7388115-31430660-17-0-1511518780-1511518

Те, що ти, заради маніпуляції, зробив скрін лише частини повідомлення характеризує лише тебе.

Я тепер ще свої лайки/дизлайки маю коментувати? Це типу: нечего сказать - до@бись до орфографии?

Цитата

До речі, якщо поліція буде з контролером - та сама канітєль - грошей на штраф нема, документів нема. Адміністративне затримання - 3 години, склали протокол з особою яка не надає про себе інформацію, що далі з ним робити? Не будуть патрульні цим гратись масово, ну може по рознарядці... І то в них кадровий голод, не витрачатимуть час систематично. А 3 випадки затримання погоду не зроблять.

Пільговик же буде доказувати, що він не заєць і не порушник закону, корочку сам покаже. Та навіть якщо не буде і не покаже, то поліція має право протягом трьох годин обшукати затриманого.

Не всі пам'ятають, але такий досвід вже є. Стухали навіть самі буйні. На кожен болт гайка знайдеться.

Змінено користувачем nickel
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайшов про пільговиків без Луцької прописки... 

Цитувати

Треба паспорт, ідентифікаційний код і посвідчення, яке посвідчує особу, пільгу. Обов’язково потрібно, щоб людина була прописана  в Луцьку. Якщо вона не була прописана в Луцьку – не буде користуватися безкоштовним транспортом. 

 

ось тут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 часов назад, rrid сказал:

є ще й інша сторона медалі...

З цим обережніше, а то в дискусію зараз вступить знаток сторін медалей, і трохи відійдемо від теми)))))

  • Ха-ха 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Bliksss сказал:

Знайшов про пільговиків без Луцької прописки... 

 

ось тут

Те що там сказала якась адміністрація якоїсь контори, ще нічого не значить. Є закон з невизначеним механізмом реалізації. Ось тут і є проблема. І вона стосується не тільки Луцьку. А як пільговик з Луцьку їздитиме у Львові?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Electronshik сказано:

Те що там сказала якась адміністрація якоїсь контори, ще нічого не значить. Є закон з невизначеним механізмом реалізації. Ось тут і є проблема. І вона стосується не тільки Луцьку. А як пільговик з Луцьку їздитиме у Львові?

Тепер представимо, що всі міста стали «такі розумні як луцька міська рада»

і ви (Пільговик,пенсіонер)приходите в мІську раду і пишите: мені потрібно пільговий білет в кожному населеному пункті України.

Краще б брали своїх депутатів, да монетизували пільги. - але доя них це гемор. Краще невідомо що вигадати та віджати,... 

а ви тут пишіть. 

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nemo сказано:

Тепер представимо, що всі міста стали «такі розумні як луцька міська рада»

Ну давайте вже не будемо перебільшувати і пересмикувати поняттями. Думаю все таки 95% пільговиків спокійно користуються своїми пільгами, і 99% своїх безкоштовних поїздок таки їздять в своєму місті. А якщо вже й доведеться раз чи кілька разів на рік з"їздити в інше місто, де вони не матимуть того пільгового проїзду, то не убуде з них пару разів і заплатити.

А от те, що приїзжа людина, яка не має е-квитка діючого в даному місті, фактично позбавлена можливості зручно і швидко придбати собі якийсь квиток для проїзду, от це дійсно проблема, і це ненормально. В даному випадку я маю на увазі луцький сітікард і наші реалії на сьогоднішній момент. От я собі не уявляю, якби я наприклад вперше приїхав би до Луцька сьогодні, вийшов би наприклад на залізничному вокзалі, і якщо ти не попереджений що ти мусиш одразу шукати якийсь термінал з картками, то що людина робить ? Правильно - сідає в тролейбус чи маршрутку щоб їхати. Дістає гроші, а тут контроль такий  :0001:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Ну давайте вже не будемо перебільшувати і пересмикувати поняттями. Думаю все таки 95% пільговиків спокійно користуються своїми пільгами, і 99% своїх безкоштовних поїздок таки їздять в своєму місті. А якщо вже й доведеться раз чи кілька разів на рік з"їздити в інше місто, де вони не матимуть того пільгового проїзду, то не убуде з них пару разів і заплатити.

 

купа пенсіонерів проживають по селам і містечкам, де їх  катають тільки платно

так що 95% там не пахне

монетизувати пільги - і купа проблем відпаде

Змінено користувачем flashmax
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, Electronshik сказано:

А як пільговик з Луцьку їздитиме у Львові?

Так само, як і пільговик зі Львова у Луцьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

46 хвилин тому, flashmax сказано:

купа пенсіонерів проживають по селам і містечкам

перепрошую, а куда тим пенсіонерам  треба їздити по селах і містечках ? По гриби ? І хто ж і куди їх возить платно ? Якщо міжміський транспорт в райцентр на базар - ну так звичайно що платно, а чому ні ? І де ви взагалі бачили в селах громадський транспорт ? Ми вже здається починаємо тут доходити до маразму з тими пенсіонерами.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Ми вже здається починаємо тут доходити до маразму з тими пенсіонерами.

не гони на пенсіонерів, пенсіонери перед виборами потрібні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 minutes ago, SergLutsk said:

а куда тим пенсіонерам  треба їздити по селах і містечках ? По гриби ?

в тому то і суть, якби давали всім по 100 грн компенсації на транспорт то ті що в місті б не катались кожен день, а ті що в селі мали б лишні пару гривень, суть в тому, що в теорії їх пільги рівні, а по факту ні, одні наїздять на кілька сотень а інші з села не виїжджають. Саме тому пільги повинні бути монетизовані.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, Revolver сказано:

в тому то і суть, якби давали всім по 100 грн компенсації на транспорт то ті що в місті б не катались кожен день, а ті що в селі мали б лишні пару гривень, суть в тому, що в теорії їх пільги рівні, а по факту ні, одні наїздять на кілька сотень а інші з села не виїжджають. Саме тому пільги повинні бути монетизовані.

В цьому є своя правда, не сперечатимусь. Але якщо ми тут почнемо заговорювати за рівність, то тема стане ще на 100 сторінок більшою :D   Наприклад, якщо вже почали за рівність пенсонерів, то якого "Х" ті, хто пропрацював 30-40 років (відраховуючи всі ці роки в фонд кошти) отримують таку ж пенсію, що й ті що ніх...я не робили і не відрахували ? :D   Питання ще те...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 минуты назад, SergLutsk сказал:

перепрошую, а куда тим пенсіонерам  треба їздити по селах і містечках ? 

А міським куди їздити?

43 минуты назад, SergLutsk сказал:

Якщо міжміський транспорт в райцентр на базар - ну так звичайно що платно, а чому ні ? І

Якщо до райцентру менше 50 км, то це приміський маршрут. І проїзд пенсіонерів за віком в ньому безкоштовний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А, Вам, не здається, що без монетизаціі - це все холівар? Так і гроші можна відмінити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, nemo сказал:

А, Вам, не здається, що без монетизаціі - це все холівар? Так і гроші можна відмінити

З самого початку було зрозуміло, що то все викличе великий резонанс і невдоволення! Якщо і впроваджувати такі е-квитки, то відразу по всій країні, а не ліпити у кожному місті своє і вихвалятись - у Львові так, у Києві так... ніби різні країни.

Змінено користувачем igorgame
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а в гамериці в різних штатах взагалі закони різні, і за злочин різна відповідальність, і нічого, якось живуть. Так що вже різні правила для громадського транспорту в різних містах це не якась катастрофа. Просто систему треба довести до пуття і продумати нюанси, які б давали просте рішення для приїзжих, непрописаних і прочих нетипових випадків, хоч їх і меншість, але врахувати потрібно. А то дійсно вийшло: всі хто не наш - значить заєць.

Змінено користувачем SergLutsk
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Просто систему треба довести до пуття і продумати нюанси, які б давали просте рішення для приїзжих

Та нічого не треба придумувати,все придумали до нас.Колись в Іспанії відпочивали,так після обіду там *сієста*,та й спекотно.Так ми купили проїздний на 10 поїздок,радіус дії 100 км.Так і багато міст на узбережжі відвідали.Так заходиш в автобус-є валідатор,або готівкою водію-він дає білет,бо є каса для готівки.Вже не памятаю,але готівковий проїзд мінімум в 1,5 рази дорожчий,ніж по карті.То навіщо щось придумувати,є готове рішення.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, igrok сказано:

То навіщо щось придумувати

тому що з нашими хитров...зробленими власниками маршрутів по-людськи не можна. Лише через примус і лише з ПОВНИМ обліком

  • Cумний 1
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та й до чого сюди тягнути приклади різних іспаній, якщо невідомо, ЯК там організовано ВСЕ, а не лише оплата. Може там транспорт муніципальний, а не приватних власників маршрутів, як в нас. А може взагалі загальнодержавний... А може ще якісь нюанси... Щоб порівнювати, потрібно знати ВСЮ кухню, а не лише по одному меню

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, jack74 сказано:

Щоб порівнювати, потрібно знати ВСЮ кухню

Повністю згоден,я до того,що б люди які цим займаються вивчили досвід інших країн(Іспанія то приклад,те що на власні очі бачив).100% можна знайти модель,яка підходить для нас.Але так не цікаво,*мозгі* не під це заточені.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну так я й не мав на увазі, що потрібно придумувати новий велосипед, ні. Просто необхідно врахувати недоліки та інтегрувати в запущену систему їх рішення. Оскільки на одночасне та всеохоплююче встановлення якихось автоматичних апаратів для видачі квиточків і безготівкової оплати як завжди не знайдеться коштів, то очевидно що єдиним рішенням лишається дозволити таки рух готівки в транспорті. Але тоді має бути 2 правила: 1) готівкою дорожче !; 2) виключити можливість необлікованого прийняття готівки водіями. Кондукторів нахєр. А от контроль повинен бути, і то частий, дієвий і безжальний, щоб в народа навіть думка відживала щоб поїхати надурняк. І в т.ч. штрафувати пенсіонерів, яким їхати нахаляву але впадляк навіть руку протягнути до валідатора, бо першим ділом спішать сісти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, igrok сказано:

Та нічого не треба придумувати,все придумали до

Читаєм уважніше, прОдумати і прИдумати, це не синоніми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, SergLutsk сказано:

виключити можливість необлікованого прийняття готівки водіями

Самі люди виключать таку можливість.Якщо зробити так як ви пишите

 

9 хвилин тому, SergLutsk сказано:

контроль повинен бути, і то частий, дієвий і безжальний

то я сам заставлю водія видати мені квиток,при умові,що я їду дорожче і за готівку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...