Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

4 минуты назад, Basil сказал:

звертався... вони поняття про те не мають...

То хай дізнаються. Нахіба їх там посадили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
14 хвилин тому, volks сказано:

То хай дізнаються.

Не все так просто...

Цитувати

Начальник управління транспорту та зв'язку Володимир Степанов розповів, як пільговикам, що прописані не в Луцьку, отримати пільгову електронну картку для проїзду.

За словами начальника управління транспорту та зв'язку Луцької міської ради, у такому випадку потрібно звертатися до органів самоврядування за місцем проживання.

"Вони можуть укласти договір з містом і платити за пільговиків повністю чи частково, дивлячись на ту компенсацію, що передбачена", - зауважив Степанов.

Як думаєш, скільки здеруть з маленької сільради ще й не луцького району?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, Basil сказал:

Не все так просто...

Як думаєш, скільки здеруть з маленької сільради ще й не луцького району?

Скільки напікає карткою - стільки і здеруть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 31.12.2019 в 09:39, case_l сказал:

Якщо контролером буде жінка-феміністка, то такий номер в майбутньому буде дорого коштувати цьому зайцю. Що саме цікаве, мабуть в базі фіксується скільки раз було зафіксовано недостатньо коштів.

Якщо в мене все поповнене, а так сказало - нічого то дорого коштувати не буде - мурцапали і контролери шлються в далекий край, і все, вони - не поліція. Раз було, сів і все, і теж нічого нікому не передавав, в додатку було 60 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 годин тому, Basil сказано:

Не все так просто...

Як думаєш, скільки здеруть з маленької сільради ще й не луцького району?

сумно, тепер просто так з дітьми по Луцьку за пів ціни не покатаєшся((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1377 Прошу підписати петицію і поширити серед друзів та знайомих

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, Khatiko сказано:

Прошу підписати петицію і поширити серед друзів та знайомих

так вроді ж запустили 233 маршрутку.

чи то не то?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю досвід як зайця, так і контролера :)

(це було дуже давно, і в місті набагато більшому за Луцьк, так що на 100% досвід переносити не можна)

 

В контролера є план (якщо він на зарплаті), або безпосередній заробіток (якщо на госпрозрахунку), тому він не налаштований тратити багато часу на кожного зайця. Якщо вмовити зайця заплатити не получається, то він втратить до нього інтерес. Звернення до поліції також вимагає часу, і не факт, що вона захоче цим займатись.

 

Тому контролери швидко виявлять хлібні місця, й будуть там пастись. Жертвами будуть, в основному, порядні люди, які, за збігом обставин, не змогли оплатити проїзд електронним квитком (забули квиток, приїзджі, що не знають ситуації, забули поповнити і т.д.). Крім того, будуть ще люди, котрим статистично вигідніше платити штраф, ніж проїзд.

 

Щоб не платити, треба вести себе чемно, не мати при собі особистих речей, і всім своїм виглядом показувати, що вам немає чим заплатити штраф, і не намагатись це зробити. :)

 

Агресія може допомогти в глухих місцях, контролер теж не налаштований получити ні за що, ні про що ;)

 

Але будь-яка ситуація із вимаганням штрафу - це ризик, як мінімум, втрата часу. Контролер може виявитись занадто принциповим, дзьюдоістом чи бандитом. Так що прийдеться зважувати ризики :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні був свідком "відлова зайця". Контролери зайшли двоє одразу, напевне щоб встигнути за 1 зупинку пробігти тролейбус. Заблокували валідатор буквально через 15 сек після закриття дверей на зупинці, так що старайтесь пікнути швидше, одразу при вході. Ну й хлопаку біля мене, за віком певно студент, мол ваш квиток, а він проблєяв щось типу "я забув". Ну і тут почалось, на весь тролейбус репетує напарниці "Лена йди сюда, тут штраф!!", водію репетує "Задні двері не відкривай !!" Ну вобщем двіж підняли майже як міжнародного шпигуна пов'язали на гарячому. Пацан тиску не витримав, відслюнявив 80 грн штрафу буквально на наступній зупинці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прошу підтримати! 
https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1378?fbclid=IwAR1sAXr_HjzPASOZD_ptTve43kC1L3Ilz_SOP-oym8o6aHxn9k59vEIUIkU

 

Ліквідувати зупинки "Вулиця Сенаторки Левчанівської" та "Братський міст" на вул. Б. Хмельницького

 

У зв'язку з перенесенням Центрального ринку та ліквідацією зупинок там, пропоную скасувати зупинку "Вулиця Сенаторки Левчанівської", яка веде до Центрального ринку, оскільки дана зупинка встановлена з численними порушеннями, знаходиться за 100 м від зупинки "Міська рада" та втрачає свою актуальність. 

Також варто ліквідувати зупинку "Братський міст" на вулиці Б. Хмельницького, яка є основною для маршрутних транспортних засобів, що їдуть в напрямку ЛПЗ, оскільки переважна більшість людей чекають на транспорт на зупинці "Хрестовоздвиженська церква", що знаходиться зразу за площею. Зупиняючись на зупинці "Братський міст", громадський транспорт створює перешкоду для автомобілів та маршрутних транспортних засобів, що повертають на вулицю Ковельську.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 минуты назад, TFA сказал:

Прошу підтримати! 
https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1378?fbclid=IwAR1sAXr_HjzPASOZD_ptTve43kC1L3Ilz_SOP-oym8o6aHxn9k59vEIUIkU

 

Ліквідувати зупинки "Вулиця Сенаторки Левчанівської" та "Братський міст" на вул. Б. Хмельницького

 

У зв'язку з перенесенням Центрального ринку та ліквідацією зупинок там, пропоную скасувати зупинку "Вулиця Сенаторки Левчанівської", яка веде до Центрального ринку, оскільки дана зупинка встановлена з численними порушеннями, знаходиться за 100 м від зупинки "Міська рада" та втрачає свою актуальність. 

Також варто ліквідувати зупинку "Братський міст" на вулиці Б. Хмельницького, яка є основною для маршрутних транспортних засобів, що їдуть в напрямку ЛПЗ, оскільки переважна більшість людей чекають на транспорт на зупинці "Хрестовоздвиженська церква", що знаходиться зразу за площею. Зупиняючись на зупинці "Братський міст", громадський транспорт створює перешкоду для автомобілів та маршрутних транспортних засобів, що повертають на вулицю Ковельську.

А нахіба зупинка "Хрестовоздвиженська церква"? Вона там нікому не заважає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В правилах ніде не прописано що оплатити проїзд ти маєш саме при вході або протягом якогось часу.
Де знайти документ який чітко пише скільки часу можна їхати в маршрутці "шукаючи "картку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та воно ніби й так, але ж контроль теж не буде їхати чекати доки всі зайшовші договорять по телефону, знайдуть в закромах карманів картку і т.д. Між двома сусідніми зупинками в нас зазвичай час проїзду буквально 2-3 хв, а то й менше, залежно від їх розміщення. Ото ж на наступній зупинці зайдуть нові пасажири, і як контролер має їх відрізнити, чи ти вже їдеш 5 зупинок і банальний "заєць", чи ти зайшов на останній зупинці і за останню хвилину часу банально завтикав пікнутись ? Ну реально, як ? Я розумію, що це ніби і не наша проблема, як пасажирів, але, імхо, в них немає іншого виходу і, гадаю, таким чином вони намагаються привчити народ, що він має пікнутись саме на вході, і готуй картку вже на зупинці. Адже якщо ти стоїш на зупинці, то певно ти вже здогадуєшся, що плануєш сісти в транспорт, а отже - що тобі знадобиться картка проїзду. Так напряжись, знайди її, дістань завчасно, заходь маючи її в руках, і оплата займе 2 сек., ні іншим не будеш заважати, ні собі проблем не створиш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, Dima4s сказано:

В правилах ніде не прописано що оплатити проїзд ти маєш саме при вході або протягом якогось часу.
Де знайти документ який чітко пише скільки часу можна їхати в маршрутці "шукаючи "картку?

3.8. Пасажир, який має електронний квиток або квиток, зайшовши у транспортний засіб, зобов’язаний одразу ж зареєструвати його в АСООП.

 

 

https://www.lutskrada.gov.ua/documents/pro-zatverdzhennia-pravyl-korystuvannia-miskym-pasazhyrskym-transportom-troleibusom-avtobusom-u-m-lutsku-465

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, TFA сказано:

Прошу підтримати! 
https://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/1378?fbclid=IwAR1sAXr_HjzPASOZD_ptTve43kC1L3Ilz_SOP-oym8o6aHxn9k59vEIUIkU

 

Ліквідувати зупинки "Вулиця Сенаторки Левчанівської" та "Братський міст" на вул. Б. Хмельницького

 

У зв'язку з перенесенням Центрального ринку та ліквідацією зупинок там, пропоную скасувати зупинку "Вулиця Сенаторки Левчанівської", яка веде до Центрального ринку, оскільки дана зупинка встановлена з численними порушеннями, знаходиться за 100 м від зупинки "Міська рада" та втрачає свою актуальність. 

Також варто ліквідувати зупинку "Братський міст" на вулиці Б. Хмельницького, яка є основною для маршрутних транспортних засобів, що їдуть в напрямку ЛПЗ, оскільки переважна більшість людей чекають на транспорт на зупинці "Хрестовоздвиженська церква", що знаходиться зразу за площею. Зупиняючись на зупинці "Братський міст", громадський транспорт створює перешкоду для автомобілів та маршрутних транспортних засобів, що повертають на вулицю Ковельську.

Тобто коли ставили зупинку "Сенаторки Левчанівської" з порушенням то нічого? А ставили її щоб бабульки не бігли по Б.Хмельницького по діагоналі в напрямку Левчанівської. Приберуть - знову будуть бігти.

А "Братський міст" ставили ще при совєтах, ну певно не дурні раз вона стільки часу існує. Про порушення не буду коментувати, бо з порушенням зупинок дуже багато, треба тоді не вибірковий підхід до цього. І Старий базар нідочого, бо є сусідні зупинки, дуже близько, тому вважаю це не аргумент. Ліквідація обох нічого не змінить, хіба що більше обізлить людей на ЛМР.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

38 хвилин тому, Vadimm сказано:

А ставили її щоб бабульки не бігли по Б.Хмельницького по діагоналі в напрямку Левчанівської.

ох вже ті бабульки, потрібно їх вдовільняти, бо вони голосують на виборах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, n_a_p сказано:

3.8. Пасажир, який має електронний квиток або квиток, зайшовши у транспортний засіб, зобов’язаний одразу ж зареєструвати його в АСООП.

а чому ніхто з прихильників штрафування не цитує інші пункти з тих же правил?

наприклад:

Цитувати

3.7. Пасажир, який не має електронного квитка, зайшовши у транспортний засіб, зобов’язаний одразу ж оплатити вартість проїзду працівнику Перевізника та отримати квиток.

 

Цитувати

 5.1 Пасажир має змогу придбати чи отримати відповідний електронний квиток та поповнити його у пунктах видачі, продажу та поповнення електронних квитків, які розміщаються на території міста. Зазвичай такими пунктами будуть тимчасові споруди на зупинках громадського транспорту чи в безпосередній близькості до них. Також, такі пункти розташовуються на автостанціях та залізничному вокзалі. Пункт видачі, продажу та поповнення електронних квитків міститиме візуальний інформаційний вказівник.

 

Цитувати

9.1. Пасажир має право на своєчасне отримання належної інформації про порядок отримання транспортних послуг, порядок оплати та реєстрації проїзду, придбання та поповнення електронного квитка, графіки руху транспортних засобів, маршрути та інше.

9.2. Витяги з Правил у частині прав, обов'язків та відповідальності пасажира і працівників Перевізника, які безпосередньо контактують з пасажирами, місцезнаходження та телефони Перевізника і Оператора, інформація про можливість придбання електронних квитків та порядок їх реєстрації, а також інша візуальна інформація, розміщаються у салонах транспортних засобів на видному та зручному для пасажирів місці.

9.3. Інформаційне забезпечення пасажирів здійснюється українською мовою та за необхідності з дублюванням іншою мовою.

9.4. Інформацію про місце знаходження та час прибуття транспортного засобу пасажир має можливість отримати на спеціально створеному веб-порталі.

...

9.11. На зупинках громадського транспорту, де є найбільше скупчення пасажирів, а за можливістю на кожній зупинці громадського транспорту, розміщається “розумна зупинка”, через яку пасажир отримує усю необхідну інформацію про порядок отримання транспортних послуг та іншу інформацію.

9.12. У транспортних засобах Перевізника здійснюється аудіо-візуальне сповіщення про порядок користування транспортними послугами, оголошується найменування зупинок громадського транспорту, а також інші вимоги.

 

чомусь переживають тільки за зайців і виручку перевізників.

за те, що порушуються права пасажирів - якось пасажири спокійно до цього ставляться, одиниці відстоюють свої (і тим більше чужі) права

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 минут назад, rrid сказал:

чомусь переживають тільки за зайців і виручку перевізників.

за те, що порушуються права пасажирів - якось пасажири спокійно до цього ставляться, одиниці відстоюють свої (і тим більше чужі) права 

Та ти шо, треба ж просто почекати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та ті правила написані аби як.

3.7. Пасажир, який не має електронного квитка, зайшовши у транспортний засіб, зобов’язаний одразу ж оплатити вартість проїзду працівнику Перевізника та отримати квиток.

 

3.9. Пасажир, який не має електронного квитка чи квитка, не має права заходити у транспортний засіб, у якому відсутня можливість оплати проїзду працівнику Перевізника.

Транспортні засоби, у яких відсутня можливість оплати разового проїзду готівкою, повинні містити відповідні візуальні позначення.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з Різдвом! ... привітав мене контролер ЛПЕ.

я сів в тролейбус № 235 по маршуту 1 на кінцевій (біля кільця по вулиці Гордіюк). оплатив проїзд, всівся... 

на Соборності ( біля РАГСу мабуть) підсіла контролер і почала перевіряти оплату. як виявилось проїзд у мене НЕ ОПЛАЧЕНИЙ. врахувавши те що був задуманий, не виключив що мабуть погано приклав карту. запропонував перевірити : прикладу ще раз - якщо зніме, значить був не оплачений. і на моє здивування ЗНЯЛО. вийняв гроші, оплатив штраф, взяв квитанцію та почав думати : WTF? за кілька зупинок попросив контролера написати номер тролейбуса і маршуту та час....

за кілька годин завітав на офіс citicard, звернувся до операторів, вони глянули в програмі рух коштів по моїй карті виявили дві проплати: одну при посадці на кільці по Гордіюк, та другу на зупинці "школа №24". представник технічного відділу видав роздруковку за 2 дні з даними оплатами. завтра завітаю в ЛПЕ за поверненням коштів.

 

далі буде...

 

080120205476.jpg

080120205477.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заглянув у додаток - працює вже статистика витрат по картці, причому як згенеровано так і доданої, видно також статистику за грудень 2019.

 

Screenshot_2020-01-08-19-59-54-476_com.kentkart.citycardlutsk.png

Screenshot_2020-01-08-20-00-16-856_com.kentkart.citycardlutsk.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@super_bord ото фігня, вимотають усі нерви, яким чином контролер перевіряв вас, брав ваш квиток і дивився у себе в гаджеті його номер?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, super_bord сказано:

запропонував перевірити : прикладу ще раз - якщо зніме, значить був не оплачений. і на моє здивування ЗНЯЛО

з чого вирішив що не зніме? я бачив як двоє заходило і платило однією карткою. Та і ніде не пише що не модна заплатити за когось.
Так то цікаво, що за косяк з перевіркою вийшов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...