Перейти до змісту

Все про бляхи


Ha3aP

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
23 минуты назад, Юріч сказал:

 

Аааа, ну тоді да...все зрозуміло. А то тут дехто розповідає, що доходи дозволяли купувати нові авто. А це виявляється кредити... Я думав типу - заробляєш 3000$ на місяць, по 2 в місяць відклав і за рік купив авто з салону. Ось це називається "доходи дозволяють".

Яераз доходи. Бо якщо доходи не дозволяють кредит виплачувати, то його ніхто брати не буде. І для виплати кредиту треба мати ще більші доходи, ніж просто на нього відкладати.

  • Відповідей 875
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

В Німеччині можна взяти НОВЕ авто в лізинг, наприклад Volkswagen Golf, з платежем 350-400 євро в місяць, в залежності від комплектації авто, та умов автосалону. Для середньостатистичного німця це не є велика сума.

Опубліковано
6 часов назад, volks сказал:

 

Українці купили в 2007-8 році 1 млн 100 тис автомобілів. Значить мали змогу.  Чому ж тоді ціни на б/ушні не знизились, а були найвищими в історії.

люди в Європі мають більшу змогу купити нове авто, разом з тим, всі хитрі й економні й залюбки їздили б на трошки беушних авто, але влада Європи осознано *душить* можливість використання чим старішого авто й всіма способами стимулює громадян до покупки нових авто, тим більше, що вони (громадяни) таку можливість таки мають. Тому там нові авто купують, старі перепродують в країни третього світу, економіка крутится й розвиваются. В нас же, нема різниці, по відношенню до держави, на якому, по віку, авто, хто їздить. Є прошарок населення, який їздить виключно на нових, є, який їздить на легкому б/у, є, які вже на крепкому,але ще *живому* б/у їздять, а зовсім малоімущі *доношують* вже за всіма остальними. На кожну по віку машину, є свій покупець й дороговизна використання авто визначаєтся лише вартістю запчастин й регулярністю й вартістю їх заміни, а тут ще й *китайські брати* підсовують суттєво дешевші аналоги. Тому й не дешевшає так значно в нас б/у при любих розкладах, незалежно від кількості проданих нових авто.

Опубліковано
5 часов назад, volks сказал:

Яераз доходи. Бо якщо доходи не дозволяють кредит виплачувати, то його ніхто брати не буде. І для виплати кредиту треба мати ще більші доходи, ніж просто на нього відкладати.

 

Дивлячись на який термін кредит. Бо в такому випадку і прибиральник може собі дозволити нове авто з салону, без кредитів.

Опубліковано

Бляхарам має бути соромно. Пенсіонерка з Луцька 1943 року народження може розмитнити своє корито, а ви - ні.

47366328_2141947542536627_54122835088381

 

По безвізу мотнутися в Монако на авто також може.

big-e0097ca9f352fb90b50cb36f33eb8fab.jpg

Опубліковано

От чому одні й ті самі люди підтримують те, що пише @MANJAK11 і ржуть над тим, що я пишу? Хоча він написав те саме, про що я вже добу тут розпинаюсь, тільки іншими словами.

Опубліковано

повернімося до наших буднів 

знайомі поїхали розмитнювати машини

кілька однакових

перший розмитнив і вже поставив на облік

а іншим нарахували на 400 доларів більше за аналогічні автомобілі

се ля ві

 

p.s при попередньому розрахунку 4 000 $ -все обійшлося в 4 600 $ 

Опубліковано
27 минут назад, paksivatova сказал:

іншим нарахували на 400 доларів більше

 Митну вартісь вищу поставили?

Опубліковано
22 годин тому, volks сказано:

Бо коли в нас в 2008 році доходи дозволяли купувати нові авто, то капейкі за 2000 продавали.

Тоді копійки були на 10 років молодші 

Опубліковано
9 минут назад, volks сказал:

 Митну вартісь вищу поставили?

я не вникала в суть ,на що саме вища ціна стала 

якось так цікаво на рівному місці 400 $ 

 

 

Опубліковано
9 минут назад, volks сказал:

 Митну вартісь вищу поставили?

я не вникала в суть ,на що саме вища ціна стала 

якось так цікаво на рівному місці 400 $ 

 

 

Опубліковано
6 хвилин тому, paksivatova сказано:

я не вникала в суть ,на що саме вища ціна стала 

якось так цікаво на рівному місці 400 $ 

 

 

Можливо не врахували штраф 8500, сертифікат відповідності євростандарту, пф при постановці?

Опубліковано
1 час назад, case_l сказал:

Тоді копійки були на 10 років молодші 

А на початку 2000-х ще майже на 10 років молодші, але коштували до 1000.

Опубліковано
40 минут назад, Gendruk сказал:

Можливо не врахували штраф 8500, сертифікат відповідності євростандарту, пф при постановці?

до сертифікату діло не дійшло

на митниці 1 розмитнив ,сума трохи більше 4 200

 

а іншим на такі ж машини + 400 $

 

там без штрафу 

Опубліковано
56 хвилин тому, paksivatova сказано:

купила б нещасний мерседес - ніхто б і уваги не звернув би )

 

і комфортніший був би ..... 

але "понти" вони ж безцінні ... :)

Опубліковано
1 година тому, user6863 сказано:

Так ЕВРОБЛЯХА или LANOS? 

Про техогляд - ну туфту несе повну - "там дарагая, там нє прайдьош, там ..." - та, бля, машини звідти приганяються з АКТУАЛЬНИМ ПРОЙДЕНИМ ТО!

"Стаянка дорага стоїт" - а до цього часу вона там якось достояла! Не вчора ж з неї злізи!

Короче, словєсний понос без краплі корисної інформації.

"Хачю пагаваріть... но я не гаварю, как нужна дєлать, я проста скажу свайо мнєніє, што я ващє а ніх думаю" - та нам, якби, пофіг, шо ти там собі думаєш...

Далі тошно було дивитися цей "тіатр мєня любімага"

Опубліковано
В 04.12.2018 в 09:55, WebTraveller сказал:

В нас багато людей можуть раз в 4-5 років купляти нове авто?

У нас можуть дозволити раз на  такий період літні і зимові колеса поміняти

Опубліковано

Нормально і по людськи було би поставити автомобілі на тимчасовий облік, ці платежі розбити  на певні періоди. Пісял сплати кінцево реєструвати з остаточним правом власності. не заплатив платіж-пеня-конфіскація в користь держави. Для тої ж держави вигоди було би більше від кількості людей бажаючих розмитнюватись і + конфісковані авто, якщо такі будуть. 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...