Перейти до змісту
Ha3aP

Все про бляхи

Recommended Posts

Так як стара тема пропала, давайте питання блях будимо обговорювати в цій темі.

Нема чого бляхами засирати розділ питань що стосуються робофоруму.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

пєрвий

 

 

p.s.

в мене питання не по тарифах і розмитненню

 

в мене більше філософське питання:

водій бикує бо в нього авто на бляхаха?

чи він завжди так їздить тому купив авто на бляхах?

 

Редаговано Zevs_Isver

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
12 минут назад, yu2007 сказал:

От я не спец, але мушу визнати: це перемога.

Те, за що так довго боролися евробляхєри, нарешті здійснилося! Вже незабаром всі ці володарі перснів, поціновувачі баварських моторен веркен, і навіть власники фордівських галактик ))) зможуть за невеличкий прайс стати законослухняними громадянами і спати спокійно.

Переживаю лишень за пенсійний фонд. Аби не луснув від такого величезного надходження коштів)))

 

Александр Чернявский говорит, что им (АвтоЕвроСиле) такой закон не нужен. "Наше главное требование - убрать коэффициент возраста из формулы акциза. То есть, чтобы новые и б/у авто растамаживались по одинаковым ставкам. Сейчас для нового авто стоимость растаможки - 30% от цены машины, а для подержанных - до 250%. Мы объявляем всеукраинский бойкот этому закону и будем требовать, чтобы президент его ветировал", - пояснил "Стране" Чернявский.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
26 минут назад, Zevs_Isver сказал:

пєрвий

 

 

p.s.

в мене питання не по тарифах і розмитненню

 

в мене більше філософське питання:

водій бикує бо в нього авто на бляхаха?

чи він завжди так їздить тому купив авто на бляхах?

 

 

я іжджу абсолютно однаково не зважаючи на номера

украінські, європейські,американські

7777 та 0330

бляхи мають величезну перевагу : вона тримає ціну на себе,в той час як машина на наших номерах дуже суттєво втрачає

на бляхах поіздиш і втратиш кілька сотень $  або й не втратиш

на наших номерах втратиш кілька тисяч

елементарно

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
32 минуты назад, Zevs_Isver сказал:

чи він завжди так їздить тому купив авто на бляхах?

Бо бляхи в першу чергу купують люди, схильні до порушення закону(всяка гопота та інші ризикові пацани) То про яку повагу  на дорозі і пдр може бути мова...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Я думаю, що народ на бляхах чекає не на пільговий акциз, а на пільгу по розмитненню хоча б однієї автівки на сім'ю, хоча б на 10 років. Якось тупо отримуючи ЗП в рази меншу від європейців платити щоразу на 35-50% більше за авто. І мене дивує думка тих, хто каже я заплатив і вони нехай платять податки в державу, бо нема чим пенсійний фонд наповнити. Ці податки знову ж таки потрібно заробити у країні, де оплата праці в рази менша від європейської. А наповнювати пенсійний фонд можна і іншими способами: ніхто ж не береться легалізувати доходи з яких податки роками не платились. Купив автівку - легалізуй, вкрав мільярд - ну це ж ще довести потрібно, а може це бабусина спадщина.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Kiolan said:

Щось ті новинарі, в т.ч. автоцентр, трохи криво читають нову  редакцію законопроекту. 

В їхній інтерпретації:

Quote

Крім того, комітет додав ще кiлька правок. Для заохочення власників «євроблях» провести митне оформлення авто передбачено, що протягом 90 днів з моменту початку дії нового закону (а точніше – розробленого Кабміном тимчасового порядку митного оформлення таких авто) до ставок податку буде застосований знижувальний коефіцієнт 0,5, тобто знижка 50%!

 

Читаю табличку правок на сайті верховної зради:

Quote

доповнити  пунктом 20 такого змісту:

“20. Тимчасово, з першого дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» по тридцятий календарний день (включно) з дня набрання чинності тимчасовим порядком, затвердженим на виконання пункту 92 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України, але не пізніше 60 календарних днів з дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів”, ставки податку для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу (крім транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях  8703 10 18 00, 8703 90 10 10, 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,5;

 

з тридцять першого дня набрання чинності тимчасовим порядком, затвердженим на виконання пункту 92 розділу XXI “Прикінцеві та перехідні положення” Митного кодексу України, але не пізніше 90 календарних днів з дня набрання чинності Законом України “Про внесення змін до Податкового кодекс України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів” ставки податку для транспортних засобів, зазначених у підпункті 215.3.51 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу (крім транспортних засобів, зазначених у товарних підкатегоріях  8703 10 18 00, 8703 90 10 10, 8703 90 10 90, 8703 90 90 00 згідно з УКТ ЗЕД), визначаються із застосуванням коефіцієнта 0,75.

 

Встановлені цим пунктом коефіцієнти застосовуються для легкових транспортних засобів, що використовувалися, які ввозяться на митну територію України особою для власного використання в кількості один легковий транспортний засіб на таку особу”;

 

Ну або я чогось не розумію :) 

 

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, paksivatova said:

 

Александр Чернявский говорит

Мо то якийсь агент кремля?

Найдостойніші люди України (один лише пан Пашинський чого вартий) не їли і не спали, а днями й ночами працювали над цим законом. А він, бачиш но, хоче його ветувати. 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
18 минут назад, yu2007 сказал:

Щось ті новинарі, в т.ч. автоцентр, трохи криво читають нову  редакцію законопроекту. 

В їхній інтерпретації:

 

Читаю табличку правок на сайті верховної зради:

 

Ну або я чогось не розумію :) 

 

 

2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

То есть 2 месяца закон точно работать не будет, а часики  скидки будут тикать)))

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Самый смак закона, что кузова можно ввозить без акциза. Снимаешь двиг и колеса и завозишь машину без растаможки, ставишь двиг и номер с разбитой машины и делаешь смену кузова после дтп.

Или регистрация вновь собраннтй машины.

Редаговано romanc

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, romanc said:

То есть 2 месяца закон точно работать не будет, а часики  скидки будут тикать)))

Тобто знижку мінус 50% ніяк не отримати? :( 

І що там крутого в 8488? Пересічників хочуть  ліквідувати?

 

Редаговано yu2007

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, Cherman сказал:

Поясніть мені коротко - це перемога, чи зрада?

Та, мабуть, перемога. Євро 5 відмінили, акцизи зменшили, ще й знижку дали. А бляхарі вважають, що зрада.

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
11 хвилин тому, Cherman сказано:

Поясніть мені коротко - це перемога, чи зрада?

Доступного дешевого авта для нашого збіднілого народу як не було доступно, так і нема - от сам і вирішуй, перемога це чи зрада

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
56 хвилин тому, WebTraveller сказано:

Зате жигулі будуть 30-ти річні

Він трохи тихіше за БМВ їде і є хоч який шанс *увернутися*А з БМВ(умовно) шансів-0.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Якщо я правильно зрозумів, то в перших 90 днів акцизна ставка буде -50%, а для моєї машини (дизель 2,0 18років) це буде не 75 євро а 37,5євро

Тоді розмитнення буде коштувати 2,0*37,5*18 = 1125 євро? якщо так то я вже завтра готовий розмитнювати машину

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
1 година тому, Cherman сказано:

Поясніть мені коротко - це перемога, чи зрада?

Це зрадомога однозначно.

Он бляхарі вже почали свої Ленд Ровери палити.

 

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
10 годин тому, Amor сказано:

розмитнення буде коштувати 2,0*37,5*18 = 1125 євро?

Як можна так поверхнево оцінювати ситуацію? 

Максимальний коефіцієнт віку = 15 а не 18. Але це розрахунок лише акцизу! 

Далі акциз потрібно помножити на 1.2 (пдв накрутити).  Крім Того добавити суму,  яка = 0.33*"митна вартість авто"

Оцінять тисячі у дві авто,  то + 660євро. 

 

p.s.  Трохи промахнувся,  не на 0,33, а 0,32 потрібно митну вартість множити. 

Редаговано Unknown

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз

×