Перейти до змісту

Все про бляхи


Ha3aP

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
10 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую!

А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі?

готовий до європейських зарплат і цін на нові авто)
А т оти мєлко береш щось)

  • Відповідей 875
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
10 minutes ago, Ha3aP said:

Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі?

В різних країнах по різному, навіть всередині ЄС. 

Родич мав цешку 2003го з дизелем 3,2   і платив до 600 євро в рік податку, а родичка в той час мала кількарічне рено з літровим бензином, і платила менше 50 євро. Це в німців роки три—чотири тому.

В нас багато податків (в тому числі «за дороги») закладено у вартість пального. Тому виходить, що чим більше бляхарів, тим більше відремонтованих доріг)))

Опубліковано
1 час назад, Wettal сказал:

 А ви маєте всі документи для розмитнення? То тоді є сенс попробувати. А якщо ви не маєте змоги самостійно зняти авто з обліку в країні реєстрації, також не маєте договора купівлі -продажу, тоді сумнівна вигода виходить...

договір купівлі продажу є- на мене. Авто 100% знято з обліку, (ще 1.5 року назад) але документів які це підтверджують нема 

Опубліковано
33 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую!

А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі?

А тепер скажіть яка середня з/п в Україні (ну десь 10к грн),  а яка в Польщі (4к злотих). І робіть аналогію тоді.

Опубліковано
Только что, Wettal сказал:

А тепер скажіть яка середня з/п в Україні (ну десь 10к грн),  а яка в Польщі (4к злотих). І робіть аналогію тоді.

В Америці ще більша різниця. Чому ми на американців не рівняємось?

Я веду свою думку до того шо бляхарі мало того шо не добилися нормальної ростаможки, так шей добастуються до опалати за користування авто, ТО і т.д.

Опубліковано
49 минут назад, Davids сказал:

Все вірно пише цей чоловік.

До прикладу в Данії володіти Passat-ом B5 дорогувато. Саме авто вартує дешево, доприкладу VW passat b5 1.9d на автоматі в універсалі в хорошому стані можна придбати за 2000долл. Все б здавалось так ідеально, комфортне авто за невеликі кошти, якби не страхівка і greentax. Insurance вартує район 700-800 дол. в рік. Greentax район 1300-1500 дол в рік і ще є така річ як syn (техогляд) який вартує біля 100 дол в два роки. Не дорого, так? Але щоб пройти його, авто реально має бути доглянуте і обслужене, а іноді це вартує так як саме авто або в рази більше.

 

Інформація для роздумів)

А тепер порахуйте зарплату в Данії і в нас

По вашому ж прикладу, вартість податків по авто складає приблизно 2000 дол. в рік. Який це відсоток від річного доходу?

Брав звідси: http://hochusvalit.com/daniya/zarplata-v-danii

Цитата

По официальным данным датского статистического управления, средняя зарплата в Дании в 2018 году составляет 38 854 крон в месяц до уплаты налогов, что по текущему курсу эквивалентно 5215 евро. После всех обязательных вычетов у местных работников остается около 3100 евро

Отже в рік людина заробляє там приблизно 37 000 дол. Тобто податок на авто чуть більше 5%

А тепер рахуйте нашу середню зарплату. Скільки вона там. Вроді 9000 грн. В рік 108 000. Беремо звідси 5% і отримуємо близько 200 долл.

Отаким і має бути податок на авто в рік. Відповідно до доходів. І я думаю люди його б платили, якби все робилося по людськи

А то в нас і ціни на пальне доводять до євпопейських і податки і багато чого. Тільки от про рівень дохода забувають

Опубліковано
3 хвилин тому, Ha3aP сказано:

добастуються до опалати за користування авто, ТО і т.д.

Правильно. "я їм гавно, і ви сидіть мовчки і їжте гавно! а то не чесно получається!" :D

 

Опубліковано
2 минуты назад, Dima4s сказал:

Правильно. "я їм гавно, і ви сидіть мовчки і їжте гавно! а то не чесно получається!" :D

 

Смачного )

Опубліковано
15 минут назад, Ha3aP сказал:

В Америці ще більша різниця. Чому ми на американців не рівняємось?

Не треба ні на кого рівнятись. Просто податки мають бути адекватні доходам.

А в нас за комунальні 80% населення потрібно заплатити більше, ніж зарплата.

І починають городити всяку хрєнь з субсидіями. За якими ще треба побігати.

Не треба нікому субсидій. Дайте нормально заробити і все. Люди самі сплатять

Опубліковано
14 минут назад, WebTraveller сказал:

тепер порахуйте зарплату в Данії і в нас

По вашому ж прикладу, вартість податків по авто складає приблизно 2000 дол. в рік. Який це відсоток від річного доходу?

Треба рахувати не відсоток від доходу, а відсоток від вартості авто.

Опубліковано
5 minutes ago, volks said:

Треба рахувати не відсоток від доходу, а відсоток від вартості авто.

Який сенс? Якщо взяти ту ж стару Європу , про яку згадували вище, то переважно картина така: чим старіша машина, тим вищі екологічні та інші побори. В 20 річного пасата це може бути 100 відсотків вартості, а в дворічного маленького рено з супер малими викидами СО2 - лише 2%.

Опубліковано

Створив нову окрему тему суто по розмитненю "євроблях". Запрошую туди викладати інформацію суто по розмитненю "євроблях". Різні "я думаю-гадаю" лишаємо писати тут, а там лише факти, 100%-ну інфу, чи копіпаст інфи з посиланням на пруф. Морально-етичних флудерастів прошу залишатись тут і туди не пхатися, не засирати тему.

Опубліковано
8 minutes ago, jack74 said:

Створив нову окрему тему суто по розмитненю "євроблях". Запрошую туди викладати інформацію суто по розмитненю "євроблях". Різні "я думаю-гадаю" лишаємо писати тут, а там лише факти, 100%-ну інфу, чи копіпаст інфи з посиланням на пруф. Морально-етичних флудерастів прошу залишатись тут і туди не пхатися, не засирати тему.

Дякую за запрошення!!! Зараз куплю пачечку попкорну і з радістю завітаю у вашу веселу тему на честь останньої п'ятниці осені! 

Опубліковано
8 хвилин тому, yu2007 сказано:

Якщо взяти ту ж стару Європу , про яку згадували вище, то переважно картина така: чим старіша машина, тим вищі екологічні та інші побори. В 20 річного пасата це може бути 100 відсотків вартості, а в дворічного маленького рено з супер малими викидами СО2 - лише 2%.

І, навіть якщо не доскіпуватися до вищенаведених цифр (вони невірні, але концепція 100% саме така), щорічне страхування авто "зжере" непогану сумму - одним із основних складових якої є безаварійний водійський стаж власника. В перший рік після отримання посвідчення водія, він складає 200-250% від "базової ставки", яка вичисляється для кожного авто окремо за декількома чинниками. Гольф 3, ціною в 1200-1600 Євро буде обходитися "новачку" орієнтовно в 800-1200 Євро податку в рік мінімум 5 років.

Опубліковано
 
 
1 година тому, Davids сказано:

Все вірно пише цей чоловік.

До прикладу в Данії володіти Passat-ом B5 дорогувато. Саме авто вартує дешево, доприкладу VW passat b5 1.9d на автоматі в універсалі в хорошому стані можна придбати за 2000долл. Все б здавалось так ідеально, комфортне авто за невеликі кошти, якби не страхівка і greentax. Insurance вартує район 700-800 дол. в рік. Greentax район 1300-1500 дол в рік і ще є така річ як syn (техогляд) який вартує біля 100 дол в два роки. Не дорого, так? Але щоб пройти його, авто реально має бути доглянуте і обслужене, а іноді це вартує так як саме авто або в рази більше.

 

Інформація для роздумів)

1 година тому, Ha3aP сказано:

Ну нарешті я почув таку думку!!! Дякую!

А тепер скажіть мені, скілько грошей в рік ви тратите на авто-документи? Страхівка, 600 грн? І все? Готові платити так як в Європі?

Та ти просто не вкурсі. Держава потурбувалась за це наперід і відразу заклала ці всі платежі у вартість нового українського авто та ввезеної "бляхи" років так на пять вперед. Щоб не відволікати українців від роботи - все ж  для людей.

Опубліковано
21 минуту назад, yu2007 сказал:

Який сенс? 

А такий, що початкова вартість авто в нас і в них плюс мінус однакова. Але в нас вона буде зжерати 600 грн в рік. А в них з часом цифра доходить до вищеописаних сум. До цього ще додати вартість ремонту вищу більш ніж в 10 разів. От вам і виходить пасат за 2000 ойро. Чи хтось думає, що європейцю подобається продавати авто за 2000, за яке він колись заплатив 25-30к?

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

А такий, що початкова вартість авто в нас і в них плюс мінус однакова. 

А є пруф? Бо раніше у нас значно дорожчі нові автівки були.

Опубліковано
1 час назад, sergkots сказал:

А є пруф? Бо раніше у нас значно дорожчі нові автівки були.

Зараз в них Пассат стартує з 30к ойро, а в нас доларів. По комплектаціях хз. Нє владєю язикамі. А що було 10-20 років тому тим більше хз. Точніше в нас можу підняти Автоцентр за 2005 рік і там знайти ціну. А в них...

 

ПиСи. А в кацапів від 20к ойро. Шозанах? Поло взагалі 8400.

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

Зараз в них Пассат стартує з 30к ойро, а в нас доларів. По комплектаціях хз. Нє владєю язикамі. А що було 10-20 років тому тим більше хз. Точніше в нас можу підняти Автоцентр за 2005 рік і там знайти ціну. А в них...

 

ПиСи. А в кацапів від 20к ойро. Шозанах? Поло взагалі 8400.

В Європі від 19500 євро стартова ціна на пасати з ПДВ.

У нас від 900 000 грн. з ПДВ.

 

 

Опубліковано
7 минут назад, sergkots сказал:

Європі від 19500 євро стартова ціна на пасати з ПДВ.

Німецький офсайт видає 30000 ойро.

Опубліковано
11 хвилин тому, volks сказано:

Німецький офсайт видає 30000 ойро.

Або від 274 євро на місяць - це певно лізинг.

При середній зарплаті 3500 євро.

Щось із ціною цікаво - таке враження, що по IP вираховують яку ціну писати. Бо по лізингу інша вартість виходить.

Опубліковано
On 28.11.2018 at 08:19, MANJAK11 сказано:

видно мало спілкуєшся з людьми ))) є ще отбитіші ))

Напевно, судячи з його висерів мені в ПП він походу мамкін бандіт і апасний поцик, років так 16 максимум. Якщо і постарше, то природа явно нагородила його від"ємним IQ.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...