Перейти до змісту

Все про бляхи


Ha3aP

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 минуту назад, jack74 сказал:

та ти (як і я) думати собі можеш шо хочеш, а в Митному Кодексі чітко вказаний період, на які машини воно діє - "ввезені на митну територію України в період з 1 січня 2015 року до дня набрання чинності цим Законом"

А нашо тобі виганяти машину для зняття з реєстрації? Наскільки я розумію, зняти можна і без машини

 

 

Можливо і так, ще не взнавав. Ну поки розмитнення виходить не дешево. Ще цікаво в скільки мені обійдеться зняття з реєстрації

  • Відповідей 875
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
18 минут назад, jack74 сказал:

пригнати - вже пізно, треба було ДО прийняття того закону

 Пізно приганяти ЛИШЕ на тимчасовий ввіз і транзит.

Опубліковано
41 хвилин тому, jack74 сказано:
Цитувати

9-2. Тимчасово, протягом 180 днів.....

 

До набрання чинності тимчасовим порядком, визначеним абзацом першим цього пункту, митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що класифікуються за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

 

А який той порядок передбачений законодавством? 

Тимсасови порядок ще не набрав чинності,  але вже є прецеденти розмитнення за новими розрахунками з коеф.  0,5 на акциз. То може таки немає обмеження по даті загону,  поки той  тимчасовий порядок не прийняли? 

Друге питання щодо транзитника,  який не порушував термінів,  але на момент вступу закону в дію був за межами України.  Тепер він без грошової застави заїхати не може.  Що йому робити,  якщо хоче розмитнити авто своє? 

Опубліковано
19 хвилин тому, volks сказано:

 Пізно приганяти ЛИШЕ на тимчасовий ввіз і транзит.

@volks ок. Поясни тоді для чого пункт 92? Бо ж згідно нього отой "Тимчасовий порядок" митного оформлення (спрощений) стосується лише машин, увігнаних саме в описаний період часу... А по якому тоді порядку оформлятимуться нововвігнані машини? Бо ТП тоді їх не стосується...

Та й для чого тоді взагалі було ваяти пункт 92, якщо кожну машину і так можна вивезти і завезти знову?

 

Опубліковано
5 хвилин тому, Unknown сказано:

А який той порядок передбачений законодавством? 

Загадковий :) Я ж так і писав :) гройсман лише, певно, його знає :) 

 

5 хвилин тому, Unknown сказано:

Тимсасови порядок ще не набрав чинності,  але вже є прецеденти розмитнення за новими розрахунками з коеф.  0,5 на акциз.

де? От де ті прецеденти? Крім отої "рекламки" з сайта ДВС я поки реально не бачив тих "прецедентів"

 

6 хвилин тому, Unknown сказано:

Друге питання щодо транзитника,  який не порушував термінів,  але на момент вступу закону в дію був за межами України.

:) ти сам себе читаєш? Якщо він ПОЗА межами України, то він вже ніякий не "транзитник", він вже ніхто для України. А от коли буде в'їжджати в Україну, от тоді він і обере режим, в якому він хоче перебувати на території країни Україна.

Опубліковано
26 хвилин тому, jack74 сказано:

От де ті прецеденти? Крім отої "рекламки" з сайта ДВС я поки реально не бачив тих "прецедентів"

Ту рекламу і мав я на увазі.  Тупо ж на такому сайті фейк постити.  А раз одного розмитнили,  то нічого не заважає інших аналогічно розмитнювати. 

Думаю,  що за кілька днів трохи проясниться щось.  Можна буде брокерів запитати про поточні розклади,  вони ж тісно з митниками дружать,  прецеденти всі бачать... 

Опубліковано
27 минут назад, jack74 сказал:

@volks ок. Поясни тоді для чого пункт 92? Бо ж згідно нього отой "Тимчасовий порядок" митного оформлення (спрощений) стосується лише машин, увігнаних саме в описаний період часу...А по якому тоді порядку оформлятимуться нововвігнані машини? Бо ТП тоді їх не стосується...

 

По звичайному порядку, по якому і раніше оформляли нововвігнані машини.

29 минут назад, jack74 сказал:

Та й для чого тоді взагалі було ваяти пункт 92, якщо кожну машину і так можна вивезти і завезти знову?

Побачимо, що буде в ТП описано. Наприклад, щоб розмитнити авто, яке перебуває в режимах тимчасового в'їзду і транзиту, не виганяючи їх.

Опубліковано
13 хвилин тому, volks сказано:

Наприклад, щоб розмитнити авто, яке перебуває в режимах тимчасового в'їзду і транзиту, не виганяючи їх.

:) Чекати якогось ілюзорного ТП, який невідомо коли приймуть, якщо, по твоєму, можна просто вигнати і загнати і вже розмитнювати по знижці? Ніхто б не чекав, а вже це й робив би... То нашо ж тоді видумували пункт 92?

Опубліковано
42 хвилин тому, Unknown сказано:

Тупо ж на такому сайті фейк постити. 

Ой я тя умоляю... Он в Урядовому Кур'єрі "фейки" про ВП друкують, а ти про сайт :) Тим більше ніякої конкретики не давали.

 

42 хвилин тому, Unknown сказано:

Думаю,  що за кілька днів трохи проясниться щось.

ну звичайно, проясниться, але часікі тікають вже

 

Он пишуть що вже хтось щось знає, але хто?... звідки?... БіБіСі

1 година тому, Amor сказано:

Сьогодні нарешті митниця вже знає процедуру.

 

Опубліковано
16 минут назад, jack74 сказал:

То нашо ж тоді видумували пункт 92?

Щоб не витрачати час, гроші і нерви на виїзд, можливо.

Опубліковано

:0016: АГА! Яка ж, виявляється, ТУРБОТЛИВА! Южаніна! Аж цілий пункт видумала в ЗАКОН, щоб зекономити бляхарям "час, гроші і нерви":0024: 

Самому не смішно?

Опубліковано
Цитувати

Олексій Білошицький

3 год ·

Дещо про закони по іноземній реєстрації, які було прийнято та підписано Президентом на минулому тижні.

Розкажу про деякі аспекти щоб ситуація стала більш зрозумілою.

Закони 8487 та 8488. Прийняті Верховною Радою, підписані Президентом, вступили в силу з 25-го листопада (окрім деяких положень, які вступлять в силу через 180 днів після опублікування).

Якщо Закон 8487 стосується “растаможки” та не пов’язаний безпосередньо з діяльністю патрульної поліції, то якраз 8488 вносить зміни в нашу діяльність стосовно тих, хто вимоги законів порушує. Яка відповідальність? За що відповідальність?

Примітка: Будь-які автомобілі на іноземній реєстрації можуть перебувати в Україні чи “у митному режимі транзиту”, чи “у митному режимі тимчасового ввезення”. Перше – це автомобілі, які проїжджають країною, друге – автомобілі, що використовуються всередині країни тимчасово. Обидва режими мають визначені проміжки часу, за порушення яких передбачені штрафи.

По-перше - штрафні санкції за порушення строків переміщення транспортних засобів особистого користування В МИТНОМУ РЕЖИМІ ТРАНЗИТУ значно збільшуються ( (ВСТУПАЄ В СИЛУ ЧЕРЕЗ 180 днів з моменту опублікування закону), зокрема за перевищення строку але не більше однієї доби - 170 грн. або попередження; від однієї доби до 10 діб - 3400грн.; від 10 до 20 діб – 8500 гривень, від 20 до 30 діб – 85 тисяч гривень, а більш ніж на 30 діб (а також за втрату чи розкомплектування транспортних засобів) – 170 тисяч гривень, або ж конфіскацію автомобіля за рішенням суду.

По-друге - штрафні санкції за порушення строків переміщення транспортних засобів особистого користування та транспортних засобів комерційного призначення в МИТНОМУ РЕЖИМІ ТИМЧАСОВОГО ВВЕЗЕННЯ також значно збільшено (ВСТУПАЄ В СИЛУ ЧЕРЕЗ 180 днів з моменту опублікування закону), а саме за перевищення строку не більш ніж на три доби - 850грн. або попередження; від 3 до 10 діб - 5100 грн.; від 10 до 20 діб – 17 тисяч гривень, від 20 до 30 діб – 85 тисяч гривень, більш ніж на 30 діб (а також за втрату чи розкомплектування транспортних засобів) – 170 тисяч гривень, або конфіскацію автомобіля за рішенням суду.

По-третє – запроваджується автоматизований обмін інформацією між фіскальними органами, Державною прикордонною службою та Національною поліцією і, коли він запрацює (сподіваємось, що скоро), ми зможемо в автоматичному режимі перевіряти, коли та ким ввезений автомобіль з іноземними номерами.

Четверте - встановлюється НОВИЙ ВИД ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ за передачу транспортного засобу особистого користування (“тимчасово ввезеного на митну територію України” чи “поміщеного у митний режим транзиту”), у володіння, користування або розпорядження особі, яка НЕ ВВОЗИЛА такий транспортний засіб на митну територію України (чи не поміщувала його у митний режим транзиту), а так само за використання такого транспортного засобу для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні (наприклад – таксі).

Як саме патрульна поліція буде все це реалізовувати? Новий закон вводить нові механізми і зміни до основоположної нормативки, якою керується поліція:

1) У статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення запроваджується адміністративна відповідальність (ВСТУПАЄ В СИЛУ ЧЕРЕЗ 180 днів з моменту опублікування закону) за керування водієм транспортним засобом, стосовно якого порушено строки його тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту, у вигляді штрафу у розмірі 8500 гривень, постанову про що виноситиме сам поліцейський, а у випадку повторності протягом року – 17 тисяч гривень з позбавленням права керування транспортними засобами на строк один рік та з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого (в такому випадку розгляд справи здійснюватиметься судом).
2) Положення ст. 16 Закону України "Про дорожній рух" доповнено обов'язками водія не порушувати строки тимчасового ввезення та/або переміщення в митному режимі транзиту транспортного засобу особистого користування, не використання тимчасово ввезений транспортний засіб для цілей підприємницької діяльності та/або отримання доходів в Україні, НЕ ПЕРЕДАВАТИ його у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України або не поміщували в митний режим транзиту. Також до транспортних засобів особистого користування, тимчасово ввезених на митну територію України громадянами більш як на 30 діб, запроваджено вимогу їх державної реєстрації протягом десяти діб з моменту такого ввезення. Ця вимога зобов’язує користуватися автомобілем тільки того водія, що ввіз цей автомобіль на територію України.

3) У статті 35 Закону України «Про Національну поліцію», де визначені підстави для зупинки поліцейським транспортного засобу у кількості дев’яти пунктів, введено десятий пункт - ЗУПИНКА АВТО НА ІНОЗЕМНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ з метою виявлення передачі транспортного засобу у володіння, користування або розпорядження особам, які не ввозили такий транспортний засіб на митну територію України (або не поміщували в митний режим транзиту). Одночасно запроваджено обов'язок поліцейського зупиняти транспортні засоби, якщо існує інформація про порушення власником транспортного засобу митних правил, або якщо безпосередньо транспортний засіб є об'єктом порушення митних правил.

Новий закон про автомобілі на іноземній реєстрації впливає не тільки на дорожню ситуацію чи фіскальну складову. Він має припинити безконтрольну передачу у володіння автомобілів вже всередині країни та значно ускладнити життя тим, хто хоче використати ці авто в протиправних діях, в тому числі під час вчинення кримінальних правопорушень.

P.S. Про деякі аспекти 8487 напишу згодом.
А тим часом, як повідомляє Vladyslav Kryklii вже є перші щасливі власники авто на українській реєстрації (екс-іноземній), які пройшли процедуру і підтвердили, що це просто і не страшно

 

Опубліковано
16 минут назад, jack74 сказал:

Самому не смішно?

Смішно. Але знайди інше пояснення. 

І що тобі забороняє

55 минут назад, jack74 сказал:

просто вигнати і загнати і вже розмитнювати по знижці?

 

Опубліковано

іншого пояснення я не знаходжу, тобто моє пояснення було і лишається - шо цей пункт і говорить про те, що ця вся "поблажка" стосується лише РАНІШЕ ввігнаних машин.

 

Опубліковано

Он по 112-му вже розповідають, що по данних фіскалів уже АЖ 15 машин розмитнились по "поблажці"! В бюджет вже "влили" 900тис.грн.!

Спойлер

 

Прям, рекламну акцію по ЗМІ почали розганяти :) 

Опубліковано
On 28.11.2018 at 10:43, jack74 сказано:

Єдине, що я поки не чув, яка вартість машини береться митниками-податківцями в розрахунок - та, що в "купчій" вказана, чи може вони самі "оцінюють"...

On 28.11.2018 at 10:47, paksivatova сказано:

чула,що самі оцінюють

 

Ось попалось відео, де розповідають, що вартість визначають митні брокери, яким цю вартість видає програма (враховуючи, до речі, пробіг авто - тобто скручувати не варто :))

Спойлер

 

 

Виникає питання - а чи можна якось взнати цю вартість ДО початку всієї процедури? Ну щоб оцінити чи є сенс того всього "розмитнення... От, напр., моя там коштувала то 1100 євро, але тут вдруг, коли я потикнусь розмитнювати, а мені той брокер нарахує її вартість 3000, напр...

Опубліковано
1 час назад, jack74 сказал:

іншого пояснення я не знаходжу, тобто моє пояснення було і лишається - шо цей пункт і говорить про те, що ця вся "поблажка" стосується лише РАНІШЕ ввігнаних машин.

 

Яка поблажка?

Опубліковано

Народ! Ну зачекайте пару днів. Буде відомо вже остаточно, що і як! Моя інфа така. Сьогодні вже виставляють ПДГ і можна заїзджати на розмитнення. Ціну беруть зі SCHWACKENET. Купча має бути така як зі SCHWACKENET.

Поправте якщо не правий!

Опубліковано

До речі, при постановці на облік ще й сертифікат відповідності буде треба. То фігня що машина з євро 3.  А сертифікат їм подавай. Дибілізм. А це ще 100 дол. + ще близько  100 дол за 3% з вартості авто при постановці на облік.

Опубліковано
17 минут назад, CEM сказал:

Народ! Ну зачекайте пару днів. Буде відомо вже остаточно, що і як! Моя інфа така. Сьогодні вже виставляють ПДГ і можна заїзджати на розмитнення. Ціну беруть зі SCHWACKENET. Купча має бути така як зі SCHWACKENET.

Поправте якщо не правий!

https://news247.com.ua/ukraine/dorogaja-rastamozhka-kak-ne-zaplatit-za-avto-iz-evropy-lishnee.html

Опубліковано
2 годин тому, CEM сказано:

Ціну беруть зі SCHWACKENET. Купча має бути така як зі SCHWACKENET.

от якби самому десь в те Шваке глянути можна було б...

 

ПиСи:

Я от знайшов якесь "Шваке" в інеті, але чи то та сама база, чи просто назва... Та й там лише за гроші результат покажуть

І в цьому Шваке машини лише не старше 12 років, тобто не раніше 2007-го року випуску. А старіші тоді як?

 

48 хвилин тому, dj_design сказано:

написали про штрафи :

да, написали... декількома постами вище ;) 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...