Перейти до змісту

Diver

Рекомендовані повідомлення

47 хвилин тому, romaxa11 сказано:

Питання рентабельності відкрите. Як ви рахуєте? Ви оцінили кількість всіх підйомників і помножили на години робочого дня? А якщо в однієї людини роботи на дві години, а іншому час до кінця зміни замалий і залишаться пару ніким неоплаченийх годин . Далі опалювальний сезон, там взагалі пипка

Оцінювали варіанти різного ступеня завантаженості. Звісно, що наперед не вгадаєш який буде попит на дану послугу, але при якомусь усередненому показнику завантаження получається як мінімум беззбитково. І звісно, якщо все-таки, запустимся, то будемо різними шляхами працювати над залученням клієнтів. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь

Я підкину ідею: на базі такої сто одразу планувати магазинчик всякого дріб'язку.  Всякі болтики-гаєчки' шланги-свічки.  Типу зірвав різьбу абощо,  вже не треба через пів міста на базар пертись,  одразу на місці квпив

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 минуты назад, vampirich сказал:

Я підкину ідею: на базі такої сто одразу планувати магазинчик всякого дріб'язку.  Всякі болтики-гаєчки' шланги-свічки.  Типу зірвав різьбу абощо,  вже не треба через пів міста на базар пертись,  одразу на місці квпив

А тепер уяви, який це склад має бути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, vaz75 сказано:

А тепер уяви, який це склад має бути

ніхто не казав що буде легко)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, vaz75 сказано:

А тепер уяви, який це склад має бути

При ТЗ ТС, ще й такий самий склад з інструментом тра...а то мало лі чо:P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, vampirich сказано:

Я підкину ідею: на базі такої сто одразу планувати магазинчик всякого дріб'язку.  Всякі болтики-гаєчки' шланги-свічки.  Типу зірвав різьбу абощо,  вже не треба через пів міста на базар пертись,  одразу на місці квпив

Доречі, дуже хороша ідея. Про запчастини до всіх марок і моделей мова, звичайно, не ведеться, але основні розхідники мають бути на місці - навіть не так для торгіві, як для зручності клієнтів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Воно на практиці буде видно що потрібно. В залежності від формату роботи сто підберете базу розхідників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може ще хтось підкаже як в Луцьку обставини з компютерною діагностикою? Можливо і в цьому напрямку є куди рухатись?! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, hmara сказано:

Може ще хтось підкаже як в Луцьку обставини з компютерною діагностикою? Можливо і в цьому напрямку є куди рухатись?! 

На якісну діагностику ніяких коштів не хватить, особливо якщо йдеться про авто, що охоплює всі бренди. Крім автосканера-ноута ще треба кучу всього, особливо мотор-тестер в повній комплектації, але хто за 5 хв. навчить користуватись всім цим та робити правильні висновки, тому, що 70-90% всіх помилок авто це не причина, а наслідок. Плюс бази даних. І є ще одна проблемка. Нові бази та программи автосканера вимагають свого носія. Наприклад, база мерса - 4 логічні диски та ноут і це копії проф.программ, а ділерскі встановити просто не реально.

Є така фраза - якщо діагност обслуговує більше трьох марок авто, то він або вундеркінд, або шарлатан.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, foma144 сказано:

На якісну діагностику ніяких коштів не хватить, особливо якщо йдеться про авто, що охоплює всі бренди. Крім автосканера-ноута ще треба кучу всього, особливо мотор-тестер в повній комплектації, але хто за 5 хв. навчить користуватись всім цим та робити правильні висновки, тому, що 70-90% всіх помилок авто це не причина, а наслідок. Плюс бази даних. І є ще одна проблемка. Нові бази та программи автосканера вимагають свого носія. Наприклад, база мерса - 4 логічні диски та ноут і це копії проф.программ, а ділерскі встановити просто не реально.

Є така фраза - якщо діагност обслуговує більше трьох марок авто, то він або вундеркінд, або шарлатан.

ох ці вже наші шарлатани.

P.S. "Бред сивої кобили", але це моє імхо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, vaz75 сказано:

А тепер уяви, який це склад має бути

Навряд чи великий. Я не думаю що там потібні будуть поршневі до мерсів останніх років випуску абощо. Прикинути модельний ряд авто, який буде у клієнтів, а потім прикинути, що можна скрутити намагаючись відремонтувати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, hmara сказано:

Воно на практиці буде видно що потрібно. В залежності від формату роботи сто підберете базу розхідників.

Звичайно. Як на перед не плануй, а все одно потім реальне життя внесе свої поправки. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі,  мав сьогодні спілкування на рахунок роботи клієнта з підйомниками - все таки до даної техніки доступ повинна мати тільки людина зі спеціальним допуском, тобто майстер. Клієнтам - заборонено. Значить в нашому випадку виставляти авто на лапах та піднімати його буде саме спеціаліст СТО. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо інструмент входить у вартість послуги то, як щодо наявності спеціальних ключів, зйомників?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 05.06.2018 at 11:36, Diver сказано:

Всім привіт!

Як думаєте, наскільки цікава для Луцька тема СТО-самообслуговування?

Чи готові ви платити, скажем, 50-60 грн/год. для того, щоб незалежно не від кого та із зручністю зайнятись своїм "металевим другом"?.. перебрати там ходову, поміняти резину, покопатись у двигуні..

СТО надає все необхідне для ремонту: інструменти, пневмоінструмент, підйомники, консультації майстра та ін.

Дуже цікава ваша думка.

Типу клуб "Гаражний кооператив" :) 

Тема гарна. Я б, наприклад, користувався б. І не слухай тих "шпеціалістів", котрі самі тим не займаються ("я на СТО обслуговуюсь, але тебе навчу"), а так, аби пофлудити.

А всі нюанси притруться в процесі. Всі випадки можна перестрахувати, описати гарно в Договорі, всюди встановити камери постійного відеозапису і т.д.

 

Ризики? Народ, а дайвінги, рафтинги, різні джампінги, сафарі і т.д., де ризику купа для клієнта, існують?!?! От і цей стартап має право для існування.

Але потрібно в юриста це все "обсмоктати". Наприклад, можн все це подавати не як "працюють в тебе на підприємстві", а "беруть напрокат" приміщення, чи підйомник з відповідними ризиками. А від тебе лише сертифікація і постійне ТО відповідного обладнання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, FOX сказано:

Якщо інструмент входить у вартість послуги то, як щодо наявності спеціальних ключів, зйомників?

Знаєте, не готовий зараз дати чітку відповідь. Постараємось по можливості максимально передбачити потребу в інструменті. Але, думаю, багато з чим ще будемо зіткатись під час вже робочого процесу і, по ходу, підлаштовуватись. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jack74 сказано:

Типу клуб "Гаражний кооператив" :) 

Тема гарна. Я б, наприклад, користувався б. І не слухай тих "шпеціалістів", котрі самі тим не займаються ("я на СТО обслуговуюсь, але тебе навчу"), а так, аби пофлудити.

А всі нюанси притруться в процесі. Всі випадки можна перестрахувати, описати гарно в Договорі, всюди встановити камери постійного відеозапису і т.д.

 

Ризики? Народ, а дайвінг, рафтинг, різні сафарі і т.д., де ризику купа для клієнта, існують?!?! От і це має право для існування.

Але потрібно в юриста це все "обсмоктати". Наприклад, все це подавати не як "працюють в тебе на підприємстві", а "беруть напрокат" приміщення, чи підйомник з відповідними ризиками. А від тебе лише сертифікація і постійне ТО відповідного обладнання.

Дякую за позитив )

Насправді дуже добре розумію, що якби воно не здавалось і не хотілось, легко навряд чи буде. Будемо включати мозок і вперед. Звісно що косяків швидше за все буде не мало. Але "не помиляється той, хто нічого не робить" (народна мудрість) :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо буде чіткий регламент і занесення всіляких "бадилів" в чорні списки назавжди то буде простіше.

 

Наприклад якщо треба авто підняти, йдеш кличиш, тобі піднімають і з тобою залишають чувака який буде за тобою слідкувати, якщо бачить що ти "не шариш що куда" показує, та підказує.

 

Далі ведеться база всіх клієнтів по вмінням і так далі, і згідно цього вже організовується контроль за ними. Речі де є ризик що щось завалиться чи впаде, то виділяється людина додатково яка контролює цей процес. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А з чого платити тим всім "смотрящим" зарплатню? Так не назаробляєш. Самообслуговування - знач самообслуговування. Не вмієш, але поліз - твої проблеми

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, MACCEN сказано:

Наприклад якщо треба авто підняти, йдеш кличиш, тобі піднімають і з тобою залишають чувака який буде за тобою слідкувати, якщо бачить що ти "не шариш що куда" показує, та підказує.

 

8 годин тому, jack74 сказано:

А з чого платити тим всім "смотрящим" зарплатню? Так не назаробляєш. Самообслуговування - знач самообслуговування. Не вмієш, але поліз - твої проблеми

 

Поки що планується один майстер, який буде працювати по принципу тренера в спортзалі - до нього звертаються, він показує і підказує, або виконує особливо небезпечні операції по типу роботи з підйомником. А там далі побачимо, можливо прийдеться ще якійсь професійний персонал підключати - по ходу будемо бачити. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Головне пробуйте!

На стрьомні роботи приставляйте "смотрящого" нехай це буде дорожче, всі мають пройти інструктаж з ОП.

Може проконсультуйтесь в толкового чувака з ОП (охорона праці) він може скаже як правильно то все оформляти, а то ще хтось куйне собі по пальцю потім вам виставить претензію що ваш інструмент поганий і він спричинив травму.

 

Без бумажкі ти какашка - тому треба мати всі папери щоб не було до чого придертись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от зазвичай на "бумажках" і загинаються всі гарні починання :) Просто в'язнуть в них, як в болоті, і тонуть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, MACCEN сказано:

Без бумажкі ти какашка - тому треба мати всі папери щоб не було до чого придертись.

 

1 година тому, jack74 сказано:

от зазвичай на "бумажках" і загинаються всі гарні починання :) Просто в'язнуть в них, як в болоті, і тонуть...

 

Та да. це, по ходу, одне з найскладніших (або найнеприємніших) організаційних питань. Але, як не крути, в цих умовах вони як мінімум дадуть захист від деяких проблем, які раніше згадувались в темі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання з практики звідки взята ціна 50-60 грн. і що в неї входить?? Який інструмент має бути? Пропажа поломка інструменту?? Залом, зріз болта найки, шпильки чим доставати і хто це роьитиме?? Різак газовий на підвіску?? Прес для сайленблоків. Більш менш запакована станція тягне від 150000-200000 тис скромно. По 50-60 грн коли відіб"ється?? А поломка інструменту а поновлення обладнання?? А криві ручки орендаторів??? Повірте не все так просто. Здайте в оренду приміщення просто і буде вам щастя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Львові така ідея вже реалізована як мінімум на одному СТО, можете поцікавитись як воно на практиці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...