Перейти до змісту

Diver

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт!

Як думаєте, наскільки цікава для Луцька тема СТО-самообслуговування?

Чи готові ви платити, скажем, 50-60 грн/год. для того, щоб незалежно не від кого та із зручністю зайнятись своїм "металевим другом"?.. перебрати там ходову, поміняти резину, покопатись у двигуні..

СТО надає все необхідне для ремонту: інструменти, пневмоінструмент, підйомники, консультації майстра та ін.

Дуже цікава ваша думка.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь
2 хвилин тому, Koly4ui сказано:

Дуже цікаво. А де планується?

На Дубнівській, біля 7 школи, там де зараз причепи Прагматек і Центр Рено

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СТО надає все необхідне для ремонту: інструменти, пневмоінструмент, підйомники, консультації майстра та ін .Це входить в 50-60 грн/год?чи додаткова плата?Взагалі цікаво..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, sobchuk30k сказано:

СТО надає все необхідне для ремонту: інструменти, пневмоінструмент, підйомники, консультації майстра та ін .Це входить в 50-60 грн/год?чи додаткова плата?Взагалі цікаво..

Всьо включєно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, EleKtrik сказано:

На лапи теж клієнт виставлятиме?:D

Не зовсім зрозумів питання. Маєте на увазі на лапи підйомника, чи на лапу майстру? ))
Якщо перше, то спочатку це буде робитися під наглядом майстра - він же ж там саме для таких випадків і буд, а в подальшому побачимо )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Diver сказал:

Не зовсім зрозумів питання. Маєте на увазі на лапи підйомника, чи на лапу майстру? ))
Якщо перше, то спочатку це буде робитися під наглядом майстра - він же ж там саме для таких випадків і буд, а в подальшому побачимо )

До першого нещасного випадку, не дай Бог.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, vaz75 сказано:

До першого нещасного випадку, не дай Бог.

Звичайно є ризик, що подібна проблема може виникнути - і це може бути і з вини клієнта і з якихось інших обставин. 

На такі випадки передбачається вхідний інструктаж, ознайомлення з технікою безпеки і підписання про це документів. Зрозуміло, що коли до справи береться бовдур 80 лвл, то ніякі заходи безпеки не допоможуть. Але ж така ймовірність є у всьому ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаючи безпечність і менталітет нашого люду, сумнівний бізнес, як на мене, але поміж тим бажаю успіху.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, vaz75 сказано:

Знаючи безпечність і менталітет нашого люду, сумнівний бізнес, як на мене, але поміж тим бажаю успіху.

Дякую за вашу думку!  ))

З одного боку, весь бізнес з нашим менталітетом може бути сумнівним, а з іншого - мийки самообслуговування прижились дуже навіть непогано.. та й ті ж самі супермаркети, де покупець власноруч перебирає весь товар )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як на мене ідея дуже не погана.

Питання з боку адміністрації - як ви собі уявляєте контроль за інструментом? (зламав/вкрав/забув у дигуні?)

Питання з боку клієнта - якщо я заїхав на СТО на дві годинки, а в результаті моїх дій зявились обставини, які не дозволяють автомобіль транспортувати? як виходити з ситуації?  Машині доведеться вісіти на підйомнику добу (поки запчастина приїде) - шо дєлать? 24 год*60 грн?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Diver сказал:

Дякую за вашу думку!  ))

З одного боку, весь бізнес з нашим менталітетом може бути сумнівним, а з іншого - мийки самообслуговування прижились дуже навіть непогано.. та й ті ж самі супермаркети, де покупець власноруч перебирає весь товар )

На мийці самообслуговування ризиків травмування на кілька порядків менші, а летальні випадки зведені на нівець. Я вже не кажу про пожежну безпеку (нагріти болтик, що не викручується, паління, підтікання бензину на випускеий колектор, тощо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 минуты назад, Vgadomsky сказал:

Питання з боку клієнта - якщо я заїхав на СТО на дві годинки, а в результаті моїх дій зявились обставини, які не дозволяють автомобіль транспортувати? як виходити з ситуації?  Машині доведеться вісіти на підйомнику добу (поки запчастина приїде) - шо дєлать? 24 год*60 грн?

Проблеми індіанців шерифа не повинні турбувати. Тай з 24 годинами ти загнув, сервіс не цілодобовий. Але питання правильні. З точки зору клієнтів то сервіс цікавий, з точки організації - геморойний (більше питань, ніж відповідей). Але то моя думка, повторюю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ідея цікава, але дійсно є масса нюансів. Від безпечності саморемонтів для клієнта ( травматизм) до самих дрібних деталей.  Треба все як слід продумати. Бо мийка і ремонт то різні речі. Ціни можна розписати за різні послуги( типу там ремонт 50грн.год, простой авто 20 грн.год).

Думаю в темі ідей вам підкинуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чи не простіше у вашому випадку мати робочих. Інструмент в одних руках працює набагато довше. Тим паче з ваших слів має бути достатня кількість різнопланового. Адміністратора прийдеться тримати однозначно ( технічну, грамотну і з міцними нервами людину. Бо "умєлци" задовбуть) . Слідкувати прийдеться за всім.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

42 хвилин тому, Vgadomsky сказано:

Питання з боку адміністрації - як ви собі уявляєте контроль за інструментом? (зламав/вкрав/забув у дигуні?)

Регламентована процедура прийому-здачі поста, камери спостереження, прейскурант вартості інструменту.. можливо, також якійсь завдаток. 

 

52 хвилин тому, Vgadomsky сказано:

Питання з боку клієнта - якщо я заїхав на СТО на дві годинки, а в результаті моїх дій зявились обставини, які не дозволяють автомобіль транспортувати? як виходити з ситуації?  Машині доведеться вісіти на підйомнику добу (поки запчастина приїде) - шо дєлать? 24 год*60 грн?

Да ну..  ніхто такою ситуацією не планує зловживати. Машина в такому випадку піде десь на стоянковий майданчик. Але, в любому випадку, ситуація цікава і може дійсно мати місце в житті - подумаємо як з нею правильно працювати )) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 хвилин тому, vaz75 сказано:

Проблеми індіанців шерифа не повинні турбувати. Тай з 24 годинами ти загнув, сервіс не цілодобовий. Але питання правильні. З точки зору клієнтів то сервіс цікавий, з точки організації - геморойний (більше питань, ніж відповідей). Але то моя думка, повторюю.

тут ти звісно правий... з приводу проблеми індєйців... Але все ж таки. ПІдняти машину на підйомнику, скрутити їй рога так, що без заміни якоїсь деталі машина колода - і все тю-тю... що робити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Diver сказал:

Да ну..  ніхто такою ситуацією не планує зловживати. Машина в такому випадку піде десь на стоянковий майданчик. Але, в любому випадку, ситуація цікава і може дійсно мати місце в житті - подумаємо як з нею правильно працювати )) 

Така ситуація виникає в 60-70% ремонтів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, vaz75 сказано:

На мийці самообслуговування ризиків травмування на кілька порядків менші, а летальні випадки зведені на нівець. Я вже не кажу про пожежну безпеку (нагріти болтик, що не викручується, паління, підтікання бензину на випускеий колектор, тощо)

Згоден, можливо приклад мийки не найкращій. Але ризкових видів діяльності все рівно безліч.. навіть взяти любе виробництво. Головне навчитись правильно працювати з цими ризиками

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, vaz75 сказано:

Проблеми індіанців шерифа не повинні турбувати. Тай з 24 годинами ти загнув, сервіс не цілодобовий. Але питання правильні. З точки зору клієнтів то сервіс цікавий, з точки організації - геморойний (більше питань, ніж відповідей). Але то моя думка, повторюю.

Напевно, любий бізнес в нашій країні - більше питань, ніж відповідей )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Diver сказал:

Згоден, можливо приклад мийки не найкращій. Але ризкових видів діяльності все рівно безліч.. навіть взяти любе виробництво. Головне навчитись правильно працювати з цими ризиками

З ризиками працювати не так вам, як об'єкту самообслуговування, тобто клієнту. На заводі самомбслуговування немає, і всі ризики несе працедавець, окрім грубого порушення правил безпеки робітником, хоча і в цьому випадку роботожавець відповідатиме перед державою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

32 хвилин тому, hmara сказано:

Думаю в темі ідей вам підкинуть.

Та вже трохи накидали ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, hmara сказано:

А чи не простіше у вашому випадку мати робочих. Інструмент в одних руках працює набагато довше. Тим паче з ваших слів має бути достатня кількість різнопланового. Адміністратора прийдеться тримати однозначно ( технічну, грамотну і з міцними нервами людину. Бо "умєлци" задовбуть) . Слідкувати прийдеться за всім.

Нє, тут як раз ідея саме в самообслуговуванні. Да і піднімати машину на підйомник не завжди є потреба. Іноді є бажання трохи попорсатись в двигуні і щоб ніхто не заважав і не задовбував своїми порадами, щоб діти не бігали по інструменту, розкладеному на асфальті, та не накручували гайки на свої велосипеди.. дружина щоб не сварилася, що приділяю машині більше часу ніж їй і т.д. і т.п. Короче, це можливість усамітнитися зі своєю малишкою ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...