Перейти до змісту

Позитив України


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Євген Кравцов: Укрзалізниця – перша та наразі єдина державна компанія в Україні, яка публічно розкриває всі свої фінансові трансакції
 

Цитата

Укрзалізниця стала першою державною компанією в Україні, котра буде повністю розкривати для публічного доступу всю інформацію про свої фінансові трансакції. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час прес-конференції в Києві, присвяченій приєднанню компанії до E-Data.

 

У презентації сервісу взяли участь також директор з економіки і фінансів ПАТ «Укрзалізниця» Андрій Рязанцев та керівник ДУ «Відкриті публічні фінанси» Олександр Комареус.

«На сьогодні після запуску цієї системи в роботу Укрзалізниця буде першою державною компанією, взагалі першою компанією в Україні, котра буде повністю розкривати всю інформацію в повному обсязі про всі свої фінансові трансакції. Крім нас, на сьогодні подібне робить тільки Державне казначейство. Це демонстрація безпрецедентної відкритості фінансової діяльності Укрзалізниці», - повідомив Євген Кравцов.

За його словами, Укрзалізниця самостійно звернулася до ДУ «Відкриті публічні фінанси» щодо розробки відповідного сервісу з метою демонстрації своїх фінансових операцій, а технічні спеціалісти Укрзалізниці брали активну участь у робочих консультаціях із розробниками. Отже, ДУ «Відкриті публічні фінанси» в рекордно короткий термін розробили відповідний сервіс та підключили Укрзалізницю до нього. Відтепер завдяки E-Data клієнти, партнери, інвестори, представники ЗМІ та всі охочі зможуть відслідковувати інформацію про трансакції Укрзалізниці на сайті spending.gov.uа. «Впевнені, що подібна відкритість дозволить заощаджувати нам кошти компанії та запобігати проявам корупції в галузі», – прокоментував в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Керівник Укрзалізниці також повідомив, що для компанії надзвичайно важливо демонструвати свою відкритість, адже це одна з найбільших компаній країни, що забезпечує 3 % внутрішнього валового продукту економіки країни та перевозить його 35 %. Загальна кількість активів компанії – понад 270 млрд грн, Укрзалізниця є одним із найбільших платників податків в Україні, а для багатьох регіонів – містоутворюючим підприємством.

«Відкритість є важливою для того, щоб така потужна компанія, як Укрзалізниця, могла повністю надавати всю інформацію про свою діяльність і в суспільства не виникало питань стосовно того, яким чином відбуваються процеси та трансакції всередині самої компанії», - зауважив Євген Кравцов. 
    Нагадаємо, що ПАТ «Укрзалізниця» вже вжила заходів, щоб зробити свою діяльність відкритою. Зокрема, усі закупівлі для потреб галузі здійснюються в системі електронних закупівель Prozzoro. Крім того, з минулого року, вперше в своїй історії Укрзалізниця публікує головні фінансові документи галузі на офіційному сайті, а також публічно надає інформацію про використання коштів з інвестиційного рахунку компанії.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,5 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
3 минуты назад, zaHARE сказал:

буде повністю розкривати для публічного доступу всю інформацію про свої фінансові трансакції

А захмарну зарплату свого керівництва у державній установі теж розкриють? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

На Тернопільщині відкрили другу чергу німецького-японського заводу з виробництва електричного устаткування для автомобілів Volkswagen AG, Audi та Porsche

На Тернопільщині ввели в дію другу чергу потужностей Чортківської філії «СЕ Борднетце-Україна». Передає УНІАН.

Під час відкриття заводу виробничі потужності складали 8 тис. кв. м, тепер вони зросли до 20 тис. кв м. Кількість працівників з 300 зросла до 1 тис.

Ще два роки тому старі павільйони колишнього заводу «Агромаш» у Чорткові були порожніми та напівзруйнованими. Тепер тут успішно функціонує філія Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕ Борднетце-Україна».

Зараз у нас середня зарплата брутто складає 8 тис. грн. Для подальшого підняття зарплати ведемо перемовини із замовниками продукції, щоб вони підняли ціну купівлі комплектів, без цього ми не зможемо платити працівникам більше», – сказав Білобровко.

Філію «СЕ Борднетце-Україна» відкрили у Чорткові два роки тому у закинутих павільйонах колишнього заводу «Агромаш». Підприємство спеціалізується на виробництві електричного та електронного устаткування для автомобілів Volkswagen AG, Audi та Porsche. Загалом в реалізацію цього проекту вкладено 12 мільйонів євро інвестицій.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

Черкаський виробник меблів Fabrikant виготовляє продукцію для експорту в 11 країн ЄС і нещодавно розпочав співпрацю з німецьким ринком вже під власним брендом. Повідомляє U open EU.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

М15 Одеса-Рені

На автомобільній дорозі М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест) розпочалися роботи з поточного середнього ремонту на ділянці від с. Паланки, Республіка Молдова (км 53+973) до с. Монаші, Білгород-Дністровський район (км 83+000) Повідомляє прес-служба Служби автомобільних доріг в Одеській області.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

У Дніпрі відкрили перший в Україні інклюзивний дитячий парк

Про це написав на своій сторінці у Facenook голова Дніпропетровської ОДА Валентин Резніченко.

«Дуже приємно бачити задоволених дітей і щасливих батьків. Заради цього і побудований Парк.

Ніколи раніше держава не приділяла стільки уваги інклюзії та утворення в цілому, як це робиться останні роки. У минулому році ми побудували і відкрили в школах Дніпропетровської області 51 медіатеку і 18 Ресурсних кімнат, а також перший в Україні ІРЦ на базі опорної школи смт Солоне. Розпочате продовжуємо і в цьому році.

На черзі ще один великий спільний з Фондом Порошенко проект - інклюзивний дитячий садок в Кам'янському. Садок вже запроектований і проходить експертизу, потім торги в ProZorro, визначення переможця та початок будівництва.»

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, ForZa сказал:

А захмарну зарплату свого керівництва у державній установі теж розкриють? :)

Він ще сам не читав, того що цитує. Зараз відпрацює методичку, то, може, пробіжиться по тексту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, nickel сказал:

@zaHARE ти вкидуєш тексти занадто швидко. ТОбі самому щоб прочитати їх треба більше часу ніж в тебе паузи між постами. Отже за тебе це робить хтось інший. Методичка? Чи ти готуєшся до пощення на Борді? :)

це ти тіпа - Чого без шапки?))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У центральній та історичній забудові міст проектуватимуться лише підземні автостоянки

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, відповідно до нових норм у центральних та історично сформованих районах міст допускається проектування виключно підземних парковок для автомобілів. Зміни стосуються як громадської, так і житлової забудови та містяться у новому ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».
«Вулиці, безпечні та комфортні для людей – такий принцип діє у більшості цивілізованих країн Європи та світу. Проте сьогодні у нас в Україні громадська та житлова забудова, особливо в історичному центрі міст, дуже перевантажена надмірними та хаотичними парковками автомобілів. Це погіршує екологію і створює можливу небезпеку для пішоходів. Тому в новому ДБН щодо планування та забудови територій ми ввели зміну, яка допускає проектування у таких частинах міст виключно підземних автостоянок», — сказав він.
     

Нагадаємо, відповідно до цього ДБН також забороняється організація парковок для автомобілів всередині нових житлових кварталів. Так, гаражі та автостоянки легкових автомобілів рекомендується розміщувати на периферії житлових районів та міжмагістральних територіях, а також у віддалених від ігрових майданчиків та зон відпочинку місцях житлової забудови.

Оновлений ДБН «Планування і забудова територій» вже затверджений і буде опублікований найближчим часом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 минут назад, ForZa сказал:

А захмарну зарплату свого керівництва у державній установі теж розкриють? :)

Цитата

Показник EBITDA Укрзалізниці збільшився на 390 млн грн - до 20,06 млрд грн. Крім того, компанія суттєво збільшила капітальні інвестиції – до 10,9 млрд грн.

     Питань до менеджменту немає. Тренд з негативного змінився на позитивний. План на 2018 рік-отримати чистий прибуток в розмірі 709,879 мільйона гривень.

Це при умові,що менеджмент компанії і надалі буде тісно співпрацювати з силовиками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, zaHARE сказал:
37 минут назад, ForZa сказал:

А захмарну зарплату свого керівництва у державній установі теж розкриють? :)

Цитата

Показник EBITDA Укрзалізниці збільшився на 390 млн грн - до 20,06 млрд грн. Крім того, компанія суттєво збільшила капітальні інвестиції – до 10,9 млрд грн.

     Питань до менеджменту немає. Тренд з негативного змінився на позитивний. План на 2018 рік-отримати чистий прибуток в розмірі 709,879 мільйона гривень.

Це при умові,що менеджмент компанії і надалі буде тісно співпрацювати з силовиками.

А навіщо було цитувати @ForZa, якщо відповіді на його запитання все-одно немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 minutes ago, volks said:

А навіщо було цитувати @ForZa, якщо відповіді на його запитання все-одно немає.

Як то немає ?
Підприємство приносить прибуток – це означає що нікого не повинно валити скільки грошей отримує той управлінець, якщо він платить з них податки.
Чи треба щоб там була зп 10000грн і збитки 700млн. замість прибутку ?

Якби знайшовся директор ЛПЕ (луцькі тролейбуси), який контору витягнув би з жопи і замість мільйонних збитків почав робити мільйонні прибутки, тебе б валило що він половину з тих прибутків забирає собі ?
Хоча, не відповідай :) тебе б валило із жадності :) хай згниє но комусь щастя не принесе бо ти з того нічьо не маєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, Соромітник сказал:

Хоча, не відповідай :) тебе б валило із жадності :) хай згниє но комусь щастя не принесе бо ти з того нічьо не маєш.

А я туди взагалі ніяким боком. І трохи не вгадав. Я вважаю, що зп повинна бути конкурентна порівняно іншими підприємствами. Інакше керівник перейде на інше, а на його місце прийде якась бездарність, або він просто буде красти, щоб компенсувати недозароблене. Але це і не повинні бути захмарні цифри в той час, коли ціна на квитки підвищена на 25 %, а на багато вагонів і електропоїздів страшно дивитись. 

Повинна бути золота середина.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, Соромітник сказал:

Чи треба щоб там була зп 10000грн і збитки 700млн. замість прибутку ?

Ну якщо ви державну установу вважаєте для себе комерційною і доїте її - тоді так... Нормальна так зарплата в.о. Укрзалізниці майже у 1 лям грн. у місяць!!! Ну тоді не жалійтесь, що ми так живемо! :)

P.S. Так само як і з головою Нафтогазу, що отримав премію у 7 млн.$ !!! А гроші від Газпрому ще не надійшли і взагалі ту судову тяганину заморозили...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, zaHARE said:

це ти тіпа - Чого без шапки?))))

Це тіпа старенький анекдот. Питають в Раскольнікова: 

- Ви дійсно вбили бабку, щоб забрати лише 20 копійок?

- А що тут дивного. П'ять бабок - і рубль!

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Соромітник сказал:

...тебе б валило що він половину з тих прибутків забирає собі ?

Ви як власник, платите своїм найманим менеджерам половину прибутків? Повинен бути якийсь адекватний відсоток, тим більше якщо це державне підприємство. Там більша половина рухомого складу в жахливому стані. Його оновлювати потрібно, і ці гроші "якоби прибуток" потрібно інвестувати, а не премію собі з них начисляти. Той прибуток скоріше за все просто "намальований" (фін.звітність часто не показує реальний стан п-ва).

2 часа назад, ForZa сказал:

P.S. Так само як і з головою Нафтогазу, що отримав премію у 7 млн.$ !!! А гроші від Газпрому ще не надійшли і взагалі ту судову тяганину заморозили...

А вони і не надійдуть. І ми цього ніяк не перевіримо. І нам ще влуплять газ по 11тис., бо треба буде покрити ці ж витрати (а це будуть витрати поточного року) на премію правлінню....

 

Ці "косарі" міняються кожен рік, а в компаніях не міняється нічого. Ніхто не працює на довготермінову перспективу, прийшов, "накосив" і пішов далі ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, natalka) сказал:

І ми цього ніяк не перевіримо.

Це точно! А якщо це уважно почитати, то вони і не знають взагалі, що робити і це такі країною правлять? Це просто капець... і жах :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 годин тому, natalka) сказано:
On 02.07.2018 at 12:26, ForZa сказано:

P.S. Так само як і з головою Нафтогазу, що отримав премію у 7 млн.$ !!! А гроші від Газпрому ще не надійшли і взагалі ту судову тяганину заморозили...

А вони і не надійдуть. І ми цього ніяк не перевіримо. І нам ще влуплять газ по 11тис., бо треба буде покрити ці ж витрати (а це будуть витрати поточного року) на премію правлінню....

премію нарахували за те, що виграли в суді різницю між Йуліними "нарахуваннями". За кошти Газпрому, що мають надійти - ще ніц не давали.

Якщо ви вважаєте, що людина, яка "зекономила" країні 2 мільярда баксів недостойна премії в 7 мільйонів(0,35%  нуль, кома, тридцять п'ять сотих відсотка) , то...

On 02.07.2018 at 14:40, natalka) сказано:

Ви як власник, платите своїм найманим менеджерам половину прибутків?

ви чули за алегорію, гіперболювання або екстраполяцію, наприклад?

Біда борди в тому, що кожне слово сприймають за беззаперечний факт, навіть якщо ти будеш дико стібатись. І так було завжди. В мене колись був підпис під кожним тутешнім постом(олдфаги зрозуміють) "Я уже не знаю, где я стебусь, а где - нет"

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 хвилин тому, difoto сказано:

що мають надійти - ще ніц не давали.

Да вот як би не так.

Цитувати

28 лютого 2018 року Стокгольмський арбітраж задовольнив позов "Нафтогазу" до "Газпрому" про недостатні обсяги транзиту. НАК домоглася компенсації в сумі $4,63 млрд. За підсумками двох арбітражних проваджень у Стокгольмі "Газпром" має виплатити $2,56 млрд на користь "Нафтогазу". "Газпром" оскаржив обидва рішення арбітражу. Наглядова рада "Нафтогазу" ухвалила рішення виплатити 41 співробітникові компанії премії на загальну суму $46 млн. Наразі виплачено $21 млн. Решту виплатять тільки після того, як отримають гроші від "Газпрому". За інформацією ZN.UA, голова правління "Нафтогазу" Андрій Коболєв отримав 207 млн грн ($7,9 млн), а комерційний директор – 158 млн грн ($6 млн).

  тут

Ну і кому вірити?

 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Буже жосткій оффтоп, який 99% дописувачів навіть не зрозуміє судячи з коментарів :) але хай полежить.
Дешеві працівники працюють за зарплату (ставка/погодинка, пофіг як рахувати).
Нормальні працюють на змішаній системі ставка+бонуси і вже з мінімальною прив'язкою до результата.
Серйозні ж працюють на відсотках. Бо вони готові нести відповідальність за результат.

 

Так, останній варіант буде найдорожчий якщо все "взлетить". Але і шансів на успіх там в рази більше ібо мотивація є не лише в замовника але і в виконавця. Останній йде туди не за зарплатою, а за успіхом, перспективою та конкретним баблом.
 

Про те я і писав. Звичайно, то не стосується практично всіх наших державних установ де бабкі сп##дять незалежно від результату.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 хвилин тому, difoto сказано:

Якщо ви вважаєте, що людина, яка "зекономила" країні 2 мільярда баксів недостойна премії в 7 мільйонів(0,35%  нуль, кома, тридцять п'ять сотих відсотка) , то...

Ді, ти водій фури яка перевозить два пріцепа дорогого віскі з складу в гіпермаркет і помагає організації торгувати віскі своєю важкою працею. За твоєю логікою він має частку в віскі, а не фіксовану оплату своїх послуг. Суддя адмін суду дуже часто судить процеси з сумами з шістьма нулями і також тут йдеться про користь держави. Йому також оплачувати проценти від сум?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соромітник, та от лише нафуя ота фуйня тобою написана? Хочеш поофтопити? То поясни разом з Дімою оті 21 лям що вже  сп##жено.

Тєорєтікі-екстраполісти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, Соромітник сказано:

Звичайно, то не стосується практично всіх наших державних установ де бабкі сп##дять незалежно від результату.

Навіщо так багато писати? достатньо - одного речення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, S30 said:

 оті 21 лям що вже  сп##жено.

Не спіу}|{ено, а зароблено нереально важкою працею. Он навіть іспанці не змогли виграти в москалів, а українські юристи змогли!

Топи нафтогазу вивели підприємство в міліардні плюси, як тобі язик повертається говорити, що ці святі люди щось там крадуть!

 

Чи тебе жаба давить? Ну типу як нас давить жаба через євробляхи, так і тебе через премію коболєва?! ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...