Перейти до змісту

Знову здорожчає проїзд у маршрутках


ForZa

Рекомендовані повідомлення

Єдиний спосіб зниження цін - це конкуренція.

А вона у нас заблокована.

Так що нема на це ради, будемо їздити за тими тарифами, які призначить міськрада.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 392
  • Створено
  • Остання відповідь
4 хвилин тому, Harvester сказано:

Єдиний спосіб зниження цін - це конкуренція.

А вона у нас заблокована.

Так що нема на це ради, будемо їздити за тими тарифами, які призначить міськрада.

Бінго. От і результат невідбувшогося страйку.:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хтось може тут наваяти щось типу бізнес плану:

1. вартість нового автобуса + витрати на обслуговування + пальне + з.п. водія + податки + що там ще потрібно ...

2. приблизний дохід в день/місяць.

і довести на цифрах що вони сволочі жирують за наш рахунок. А то якось голослівно все получається.

 

Пі.Сі. ні в якому разі не стою на боці одних чи інших. просто хочеться якихось фактів, конкретики

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, Marshall сказано:

Пі.Сі. ні в якому разі не стою на боці одних чи інших. просто хочеться якихось фактів, конкретики

 

ти думаєш що торгувати наркотою\бухлом\куревом\бензином не вигідно?

хе-хе ти десь бачив бідного нафтотрейдера?

 

з маршутками теж саме,

+ вільний графік, схотів виїхав схотів ні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, Marshall сказано:

А хтось може тут наваяти щось типу бізнес плану:

1. вартість нового автобуса + витрати на обслуговування + пальне + з.п. водія + податки + що там ще потрібно ...

2. приблизний дохід в день/місяць.

і довести на цифрах що вони сволочі жирують за наш рахунок. А то якось голослівно все получається.

 

Пі.Сі. ні в якому разі не стою на боці одних чи інших. просто хочеться якихось фактів, конкретики

Довести, що вони жирують можна лише одним способом, і бізнес план тут не допоможе, так як автобуси куплялись колись та багато з них в кредит і вже давно себе окупили 5 разів. 

Потрібно поток студентів (дивлячись скільки зупинок в Луцьку чи перевірці рентабельності маршруту) з автотранспортного інституту чи університету, два дні: один в будний, другий день на вихідних розставити на кожній зупинці Луцька і щоб вони порахували, скільки на тій чи іншій зупинці з маршрутки і в маршрутку заходить пасажирів - от і буде сума доходів. Або в кожну маршрутку посадити по особі, яка порахує ту ж кількість зміни пасажирів. Тоді дохід - витрати= рентабельність. Впевнений, що 80% пасажирів їздять приблизно одними і тими ж маршрутами тому похибка буде не велика

PS маршрутками часто не їзджу, але цього всеодно вистачає, щоб побачити який безлад там твориться, починаючи з їх стану, і закінчуючи культурою - точніше її відсутністю водіїв і безпечністю перевезень

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 хвилин тому, steelk сказано:

Потрібно поток студентів (дивлячись скільки зупинок в Луцьку чи перевірці рентабельності маршруту) з автотранспортного інституту чи університету, два дні: один в будний, другий день на вихідних розставити на кожній зупинці Луцька і

1 студент зі смартфоном в одну маршрутку

сідає на кінцевій на переднє сидіння і клацає по екрану коли ваділа бере 5 грн

а софтінка фіксує дату, час і.... ГПС координати події :)

 

потім це аналізується

 

тільки студента треба не з "автотраспортного інституту", а з дурфака, з кафедри штанги.... бо інакше буде відпізжений маршрутчиком

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

1 студент зі смартфоном в одну маршрутку

сідає на кінцевій на переднє сидіння і клацає по екрану коли ваділа бере 5 грн

а софтінка фіксує дату, час і.... ГПС координати події :)

 

потім це аналізується

 

тільки студента треба не з "автотраспортного інституту", а з дурфака, з кафедри штанги.... бо інакше буде відпізжений маршрутчиком

суть справи не міняється, але факт лишається.... підприємці клеять дурачка, що не вигідно перевезення, а міська рада підігрує їм, замість того, щоб провести ревізію і розставити всі крапки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Marshall сказано:

чим підтверджений цей факт?

тим, що нема перевірки рентабельності

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Just now, steelk said:

тим, що нема перевірки рентабельності

це не факт а відсутність фактів 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Marshall сказано:

це не факт а відсутність фактів 

кожного року піднімати ціну - коли немає реальних на те причин і вірити перевізникам на слово, це факт підтвердження зацікавленості міськвиконкому, а відсутність фактів - це, щоб не дай Бог не довезти протилежне

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, steelk said:

кожного року піднімати ціну - коли немає реальних на те причин і вірити перевізникам на слово, це факт підтвердження зацікавленості міськвиконкому, а відсутність фактів - це, щоб не дай Бог не довезти протилежне

нема причин...

яка в тебе зараз з-п.? а яка була рік тому? а три роки тому? (тільки чесно)

а скільки зараз в там тамі масло коштує (наприклад) а рік тому? а три....?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 хвилин тому, Marshall сказано:

нема причин...

яка в тебе зараз з-п.? а яка була рік тому? а три роки тому? (тільки чесно)

а скільки зараз в там тамі масло коштує (наприклад) а рік тому? а три....?

в мене зараз ЗП менша ніж рік тому і тим більше 3роки назад - чесно і майже в  два рази, PS працюю не на "Дядю". На рахунок продуктів - згідний що стало дорожче, але ж в нашому порівнянні правильніше порівнювати запчастини і пальне, яке за цінами не змінилось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю, мені якби зрозуміло чому ціну підвищують якщо треба купити гроші на новий автопарк і так далі, а тут як будеш їздити як скатіна остання так і будеш, тому що вибору не має :( тому тут хоть давай ціну 100 грн за проїзд один фіг будеш їхати на старому тазіку з потолка якого буде тобі на футболку капати якась жижа яку хер відстіраєш чим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бляха-муха, Мукачево, 85к населення - змогли в електронний квиток.

Під це діло виділили навіть окремі автобуси, щоб не одразу ламати маршрути.

Луцьк, 200к - звідки дані про пасажиропотік? чому така ціна?

Піднімають ціну - купа бухтіння, не буду їздити, пішли вони в дупу. Пофігу,  маршрутки набиті, катаємось далі.

 

mukachevo_transport_payments.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обурюватись краще ДО, а не ПІСЛЯ. І обурення матеріалізувати у щось вагоміше, ніж стогони та плачі на форумі.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 24.05.2019 в 16:40, Ko3bMa сказал:

Бляха-муха, Мукачево, 85к населення - змогли в електронний квиток.

Навіщо придумувати велосипед ;)
Є гроші - універсальний платіжний засіб. Чи карточок у гаманці замало?

А якщо забули карточку? Якщо прибор не справний? Що тоді?

А ще хтось має потратити на це ресурси. І хто за все це буде платити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Harvester сказано:

А ще хтось має потратити на це ресурси. І хто за все це буде платити?

ці елеронні системи відбиваються 10тиляттями.... для стабільних країн\бізнесів це норма

в наших реаліях окупність має бути менше року.... бо хто його знає що далі буде

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zevs_Isver сказано:

ці елеронні системи відбиваються 10тиляттями.... для стабільних країн\бізнесів це норма

Там вони швидше відбиваються, і коштують менше.

менше коштують, бо платиться реальна вартість без відкатів і зайвих "надбавок" на ціну.

А швидше відбиваються, бо проїзд там і у нас - має велику різницю! Для прикладу проїзд у Польщі. 30км в районі 10-12зл. Що на наші гроші 70-80 грн.

Або на електричку квиток. 1,5 години їзди - 2,5зл. По місту. Автобусом 150км - десь 30зл. 200+ грн. Квитки продають водії в автобусах. Розрахунок як хочеш, картка, готівка.

В Латвії, для прикладу. Квиток на одну поїздку вартує 1,15€, якщо купувати його у кіосках. У водія ж він вартує 2€.

Проїзний на місяць, на один маршрут одного виду транспорту 30-35€.

На  всі маршрути і види транспорту - 50€.

Електронна система оповіщення зупинок. З екранами, де крутиться реклама, або якась соціальна фігня чи ще щось. Графік руху - це капєц! Чітко, аж жутко!

і т.д.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас не можуть графік зробити щоб без запізнень, за те беруть 6 грн., думаю до зими піднімуть ще до 8-10.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, TFA сказал:

Ну що, сьогодні вже по 6 грн.

Маршрутки пусті, чи знов поплакали в соцмережах і далі понесли гроші маршрутчикам?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В ФБ одна жінка написала, що заплатила 5 грн., мотивуючи, що це незаконно, то водій навіть до когось передзвонював, але в кінцевому результаті жінка проїхала за 5 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто платить 6 грн, хто 5. Водій досить кволо реагує.

Лежить рішення міськради.

Типу маршрутчики тут ні при чому :unsure:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...