Перейти до змісту

Стидоба України (самокритика)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Тренд останніх днів - мочити Ахмєтова. Хто замовник? Волиняка, це не в твою адресу,  ти лише перепостив. Я за останні дні також два схожих текста проти Ахмєтки запостив. Але ці тексти хтось генерує, на чиєсь замовлення. Цікаво на чиє.

Опубліковано
6 минут назад, nickel сказал:

Хто замовник? 

Той, хто входить в топ найбагатших і не при владі. ХЗ. Мабуть, дніпропетровські. Пінчук. А може Коломоша готує плацдарм для повернення. Як варіант - Юлька. Тарифи то її тєма.

Опубліковано (змінено)
26 минут назад, nickel сказал:

текста проти Ахмєтки

А що не правда? Ахмєтка "святий" і такий що про людей думає? :) Ви лише гляньте, що з тих олігархів, що "тримають" Україну лише порох в Україні, бо президент, а всі інші: Ахмєт, Пінчук, Фірташ (заарештований), Колома... за кордоном!!! І ви ще когось захищаете???

Змінено користувачем ForZa
  • -1 1
Опубліковано
3 минуты назад, ForZa сказал:

А що не правда? Ахмєтка "святий" і такий що про людей думає? :) Ви лише гляньте, що з тих олігархів, що "тримають" Україну лише порох в Україні, бо президент, а всі інші: Ахмєт, Пінчук, Фірташ (заарештований), Колома... за кордоном!!! І ви ще когось захищаете???

Погано коли навчили читати але не навчили розуміти прочитане...

  • +1 3
Опубліковано

Аграріям урізали держдопомогу на 2 млрд грн

Спойлер

Згідно з пояснювальною запискою до законопроекту, фінансування за бюджетною програмою підтримки галузі тваринництва зменшується на 979 млн грн.

Верховна Рада внесла зміни до державного бюджету на 2018 рік, скоротивши фінансування за трьома програмами підтримки аграріїв. Відповідні зміни підтримали 242 народних депутати, повідомляється на сайті парламенту.

У цілому фінансування скоротилося на 2,1 млрд грн - до 4,2 млрд грн.

Згідно з пояснювальною запискою до законопроекту, фінансування за бюджетною програмою підтримки галузі тваринництва зменшується на 979 млн грн - до 3 млрд грн, підтримки фермерських господарств - на 850 млн грн, до 150 млн грн, підтримки сільгосптоваровиробників - на 250 млн грн, до 695 млн грн .

Раніше перший заступник міністра аграрної політики і продовольства Максим Мартинюк повідомляв, що завдяки п'ятирічним програмам державної допомоги за два роки кількість фермерів в Україні може зрости вдвічі, що дозволить збільшити аграрний ВВП з 6% до 12%.

Це ті, що про розвиток думають??? Бюджет прголосували такий, що ні на що не вистачає, так ріжуть, латають тепер не зна як... Це просто піпець... А як на виступах і у ток-шоу співають...

  • -1 1
Опубліковано
1 минуту назад, nickel сказал:

не навчили розуміти прочитане...

Самий "розумний"? :) Вумнічай далі, а кому треба, той все і так розуміє у що Україну перетворили і далі продовжують...

  • -1 1
Опубліковано
18 минут назад, ForZa сказал:

Самий "розумний"? :) Вумнічай далі, а кому треба, той все і так розуміє у що Україну перетворили і далі продовжують...

Покажи хоч букву, якою я став на захист Ахметова?

  • +1 2
Опубліковано

"Втоптали в грязь идею". Киевляне возмутились постоянными поломками экспресса в Борисполь

Спойлер

Киевляне и гости столицы возмутились постоянными поломками распиаренного властью экспресса "Киев - Борисполь". Об этом пользователи сообщат в соцсетях.

"Когда он сломался первый раз, я подумал - с кем не бывает. Переволновались. Когда он сломался второй раз, я подумал - всякое бывает. Недосмотрели. А сегодня утром он сломался в очередной раз и я подумал - какой стыд и позор. Так просто. Втоптали в говно идею", - написал в сети киевлянин Алексей Давиденко.

Отметим, что за неделю экспресс уже в третий раз ломается. Вчера, 7 декабря, из-за поломки опоздали на рейс.

"Моя знакомая поехала в аэропорт этим новым супер быстрым поездом-экспрессом Киев-Борисполь и опоздала на час от заявленного времени. Он опять встал. Встал на выезде из Киева. Приехавший локомотив выполнял функцию тягача. Прохожие пешком обгоняющие стоящий экспресс ржали и фоткались на этом грустном фоне. Пассажиры сидящие внутри проходили онлайн-регистрацию на свои рейсы через проводников поезда", - добавил Давиденко.

1(85).png2(75).png

 

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано
12 минут назад, halcogen сказал:

Зaxар писав в темі Позитив, що вдалося суттєво зекономити на проекті в порівнянні з проектом попередників. Вот ця економія і вилазить ))). Як у воду глядів..

Та тут не економія боком вилазить, а перевірка технічного стану

Опубліковано
3 часа назад, halcogen сказал:

Зaxар писав в темі Позитив, що вдалося суттєво зекономити на проекті в порівнянні з проектом попередників. Вот ця економія і вилазить ))). Як у воду глядів..

До чого поломка автобуса  чи як там його, до будівництва колії?  Розберуться-буде справно працювати.

  • Ха-ха 3
Опубліковано
3 часа назад, zaHARE сказал:

Розберуться-буде справно працювати.

Це по нашому, по українські :) Головне віща влада пропіарилась, а простим людям проблеми і незручності, топи за "покращення" далі...

Опубліковано
9 хвилин тому, igorgame сказано:

Це по нашому, по українські :) Головне віща влада пропіарилась, а простим людям проблеми і незручності, топи за "покращення" далі...

Ніби цю дорогу робили "для незручностей і проблем простим людям". Це якраз-таки питання до наших тех. спеціалістів, котрі умудряються допускати поломки. Можливо потрібно найняти польських.. (Ой!). Можливо, це питання до якості нашої освіти, тут десь мені доказували, що трійок достатньо, і цей пост всі плюсували.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Ми з дружиною вже точно,  ШВИДКІСНИЙ  Kyiv Boryspil Express - навіть пробувати не будемо бо краще не ризикувати, особливо якщо поспішаєш трансатлантичний рейс.  А тут ще й... 

 

     "Найбільшою аферою стала розробка спеціального квиткового сервісу для маршруту «Київ–Бориспіль».
Річ у тому, що залізниця має квитковий сервіс booking.uz.gov.ua, розроблений ще в 2017 році. Разом з оновленнями та розширенням функціоналу він обійшовся УЗ у близько 6,5 млн грн. Слід зазначити, що цей квитковий сервіс забезпечує можливість купівлі електронного квитка на всі маршрути залізниці. Крім маршруту Київ–Бориспіль.
Бо на УЗ вирішили, що «Бориспільському експресу» потрібен власний квитковий сервіс. І оцінили його у 21 млн грн. Тобто у три з половиню рази дорожче, ніж сервіс для решти маршрутів країни..."   https://www.volynnews.com/news/all/boryspilskyy-ekspres-piar-i-koruptsiia/

 

Стид і срам...

Змінено користувачем Waver
  • +1 1
Опубліковано
3 годин тому, YVitaliy сказано:

Ніби цю дорогу робили "для незручностей і проблем простим людям". Це якраз-таки питання до наших тех. спеціалістів, котрі умудряються допускати поломки. Можливо потрібно найняти польських.. (Ой!). Можливо, це питання до якості нашої освіти, тут десь мені доказували, що трійок достатньо, і цей пост всі плюсували.

Та ні - це питання до менеджерів. Нафіга таких спеціалістів допустили до роботи? То ж топи укрзалізниці вже європейські зарплати отримують, коли вже буде європейська відповідальність? 

  • +1 1
Опубліковано
4 хвилин тому, halcogen сказано:

Коли і низи будуть отримувати європейську зарплату тоді і буде відповідальність. А поки ізвіняйте..

А ще у мене є така думка: або там висока зарплата, і, відповідно, на посаді "умовно родич", або низька, отже хороший спеціаліст туди не піде. Як і "родич". Можливо, після всіх цих конфузів і приймуть когось тямущого... На пів-ставки.

  • -1 1
Опубліковано
15 минут назад, halcogen сказал:

Бачив колись як кладуть плитку китайці, як мурашки, набігли зробили, і побігли на інший обєкт.

І наскільки більше платять китайцям?

Опубліковано
1 час назад, halcogen сказал:

Коли і низи будуть отримувати європейську зарплату тоді і буде відповідальність. А поки ізвіняйте..

Такого ніде у світі немає! Отримують зарплату по кваліфікації, по здібностям, по вмінню... А на то вони "низи" і називаються, що зарплату хочуть вищу, а робити нічого не вміють!

Опубліковано
49 минут назад, halcogen сказал:

Здогадуюсь, що все таки трохи більше платять

І на чому грунтуються здогадки?

Опубліковано (змінено)
9 хвилин тому, halcogen сказано:

В Німетчині, Франції, Швейцарія, скандинавські країни. По іншиx континентаx - США, канада, Японії, пд. Корея, Австралія. Роботяги нормально заробляють. А роботяги це від зварювальника до металурга.

Там роботяги дружні, вони об'єднані в профспілки, входять в ради директорів які в свою чергу диктують умови роботодавцям. Я мав досвід головування в профспілці цехкому: наші за 5коп готові сраку лизати керівництву і глотку один одному перегризти. Також вся "наша дружність" показова тут на форумі. Замість того щоб вчитися і робити- ниємо і трандимо здебільшого ;)

Змінено користувачем Ukrainec
  • +1 6
Опубліковано
21 минуту назад, halcogen сказал:

Переводив їxны юані в долари, на той час (2013р) виxодило щось в районі 500-600 у.е.

Це конкретно в бруківщиків? Щось підозрюю, що наші отримують не набагато менше.

Опубліковано
5 минут назад, halcogen сказал:

Якщо 14-17тис. то це нормально. За 3-4 роки можна буде назбирати на таку собі квартиру ).  Значить так, в понеділок піду пресувати свого начальника, неxай не жлобиться і підніме зарплату до 200 у.е., інакше піду в бруківщики. )))

 

На модерні чи кромбергу можна за 300-400 $ працювати. В приміщенні в теплі. Сумніваюсь, що бруківщики будуть в 30-35° і в холод собачий дихати пилюкою за такі гроші.

Опубліковано
6 хвилин тому, halcogen сказано:

інакше піду в бруківщики. )))

Якщо в перші два тижні сезону не гегнеш - знайдеш щастя в житті:D

Опубліковано
8 минут назад, halcogen сказал:

Якщо 14-17тис. то це нормально. За 3-4 роки можна буде назбирати на таку собі квартиру ).  Значить так, в понеділок піду пресувати свого начальника, неxай не жлобиться і підніме зарплату до 200 у.е., інакше піду в бруківщики. )))

 

А шо ж це за квартира така, на яку можна за 3-4 роки заробити, заробляючи 500 баксів в місяць?

Скільки треба відкладати при такій зарплаті і на що тоді жити?

Це навіть якшо 300 баксів відкладати то за 4 роки буде менше 15 тищ у.є.

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...