Перейти до змісту

Стидоба України (самокритика)


jack74

Рекомендовані повідомлення

4 хвилин тому, alexvvv сказано:

А як беркут в б/в не долетить?

В авіації не так як з автомобілями. Та й наші хлопці на війні зараз на б/в літають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, sergkots сказано:

В авіації не так як з автомобілями. Та й наші хлопці на війні зараз на б/в літають.

Кого влада більше цінує, я думаю, всім зрозуміло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, sergkots сказал:

Ці гвинтокрили їм потрібні для швидкого реагування на заворушення в регіонах.

А на нових (всього 10) будуть керівництво на парадах презентувати... :)

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 хвилин тому, igorgame сказано:

А на нових (всього 10) будуть керівництво на парадах презентувати... :)

Не бреши. Нових 34, а не 10.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Cherman сказано:

Тільки, Мі-8 вивчені "вдоль и поперек" і ремонтуються в Україні. Тоді, як, Єврокоптери - "терра інкогніта" для нашого обслуговуючого персоналу. У разі виникнення найменших проблем, прийдеться звертатися на завод-виробник. А проблеми будуть, бо гвинтокрили вживані і мають вельми сумнівне походження.

Я просто тільки вчора дивився передачу про ТО в авіації - там реально справа не так як з автомобілями. Але досвіду та запчастин дійсно немає.

Ось про ТО літаків:

https://youtu.be/uj-T6U5wKxY

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, Cherman сказано:

Тоді, як, Єврокоптери - "терра інкогніта" для нашого обслуговуючого персоналу. У разі виникнення найменших проблем, прийдеться звертатися на завод-виробник. А проблеми будуть, бо гвинтокрили вживані і мають вельми сумнівне походження.

Ну так 70 мільйонів євро має піти на техобслуговування, модернізацію і навчання. Думаєш наший обслуговуючий персонал тупіший за європейського і нічого не зможе навчитись?

 

Апд. Навіть вживані французькі Ейрбаси мінімум на 15 років молодші за наявні у нас Мі-шки.

Змінено користувачем Віталій СК
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, Віталій СК сказано:

Думаєш наший обслуговуючий персонал тупіший за європейського і нічого не зможе навчитись?

А їх вчить виробник гелікоптерів чи вони будуть вчитись на власних помилках?

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Всего по контракту нам должны поставить двумя этапами: 37 машин — первым пакетом и 18 — вторым. Условия — огонь: 475 млн евро кредита от французских банков на 6 лет под 1% в год, буквально на уровне инфляции. Французы поставляют не только технику, но и запускают сервисный центр. Это уже выгодно отличает контракт от родов запчастей к постсоветским Ми-8, проблем с роторами, лопастями и замещением импорта. Центр подготовки и технического обслуживания будет не только проводить поточные работы, но и обучать украинских специалистов для проведения ТО и капитального ремонта, а кадры бесценны в нашей ситуации.

 

А взагалі раджу прочитати статтю повністю.

 

О поставке французских вертолётов. Учимся смотреть на мир без зрадофильства.
16:00 09.06.2018
 
 
Змінено користувачем rl72
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 хвилин тому, rl72 сказано:

Это уже выгодно отличает контракт от родов запчастей к постсоветским Ми-8, проблем с роторами, лопастями и замещением импорта.

Виробництво перерахованого буде у нас? Бо потужності та спеціалісти поки є.

П.С.

А захищати країну ми таки будемо "постсоветским Ми-8". Нова техніка для мусорів. Вони таки власного народу більше бояться.

Змінено користувачем sergkots
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Cherman сказано:

А, ось стаття з протилежним поглядом на ситуацію:

https://defence-ua.com/index.php/statti/4736-yak-ukrayini-utrymatys-sered-derzhav-vyrobnykiv-helikopteriv

 

а чому протилежність?

те, що ми отримуємо вже так необхідні нам гвинтокрили чимось суперечить тому, що Україна може і буде розробляти і виготовляти їх?

чи нам гвинтокрили не потрібні і будем чекати ще 3-4 роки, поки по стратегії зроблять?

Цитувати

На початку травня ц.р. Уряд України затвердив Стратегію відродження вітчизняного авіабудування на період до 2022 року. Серед основних заходів стратегії: організація для потреб армії і силових структур, а також на експорт поглибленої модернізації та виробництва гелікоптерів Мі-2МСБ і Мі-8МСБ; створення і організація багатоцільового легкого гелікоптера злітною масою 4-5 тонн у рамках НДДКР «Корольок» МСБ-2; організація виробництва гелікопера злітною масою 7-8 тонн; організація виробництва лопатей і головних редукторів для гелікоптерів сімейства «Мі».

і ще питання, чи зможе за 3 роки Мотор-Січ випустити 50 гвинтокрилів, включно з модернізацією?

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Cherman

до речі, з наведеної тобою статті про альтернативну думку

 

Цитувати

Військова версія цього гелікоптера прийнята на озброєння Збройних Сил України і з 2014 року 3 гелікоптери Мі-2МСБ вже використовуються армійською авіацією.

 

50 штук в якому році очікувати?)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, rl72 сказано:

50 штук в якому році очікувати?)))

А нахіба мусорам вже стільки гелікоптерів? Яка така нагальна потреба? 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Cherman сказано:

За скільки одиниць заплатили заводу - стільки і отримали.

Якщо буде необхідне фінансування - цілком можливо.

 

Якби ці гвинтокрили були нахаляву, у вигляді нелетальної допомоги - питань би не було ніяких. У тут заплатили повну ціну, можливо, ще й з корупційним запасом.

 

ну то хай Мотор-січ нахаляву поставить )))

 

при ціні за одиницю в 1,2млн. баксів для Богуслаєва 50 штук гелікоптерів обійдеться лише в половину його статку )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, sergkots сказано:

А нахіба мусорам вже стільки гелікоптерів? Яка така нагальна потреба? 

 

Цитувати

18 единиц в транспортном варианте, скорее всего, пойдут для НГУ и специальных частей МВД, 3 спасателя будут работать по профилю. Пограничные подразделения получат Н125 — 5-тонный вертолёт, способный перебросить половину отделения или 1400 кг груза на внешней подвеске (находка для мобильных застав на границе и пограничного СпН).

 

ця влада точно боїться такого грізного диванного воїна:D

гм, виявляється у нас уже прикордонники - мусора, і рятувальники - теж мусора

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, rl72 сказано:

ця влада точно боїться такого грізного диванного воїна:D

гм, виявляється у нас уже прикордонники - мусора, і рятувальники - теж мусора

 

3 хвилин тому, rl72 сказано:

скорее всего, пойдут

:)

Як ви любите майбутніми "досягненями" хвалитись та інформацію вибірково подавати. Вже специ не "диванні" блін.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Віталій СК сказано:

Ну так 70 мільйонів євро має піти на техобслуговування, модернізацію і навчання. Думаєш наший обслуговуючий персонал тупіший за європейського і нічого не зможе навчитись?

 

 

https://www.volynnews.com/news/all/ne-day-boh-u-boiu-iak-u-volynskykh-tankistiv-v-nimechchyni-klynylo-mekhanizmy-ta-vidmovlialy-datchyky/

https://www.volynnews.com/news/society/viyskovu-tekhniku-iz-volyni-povernuly-iz-zony-ato-cherez-nespravnist/

https://www.volynnews.com/news/society/kombat-14-oyi-bryhady-vidmovyvsia-vid-lomachchia-iake-pryslaly-zamist-tankiv/

Сам подумай.

  • Ха-ха 1
  • +1 3
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, iiron сказано:

Я не читаю цього лайна Палиці, на яке ти посилаєшся.

Може ти й себе тупішим від європейців вважаєш?

  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@halcogen, вже другу сторінку йде обговорення цієї новини, а ти тільки проснувся...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та я теж не розумію, чого не купити всі нові...

А оце скуповування всього беушного по Європі вже дратує.

Змінено користувачем Віталій СК
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@sergkots,

Я щось не читав, щоб тебе цікавило де і як обслуговуватимуться айленди, які взагалі мало того що б/у так ще й взагалі зняті з використання? 

Але я догадуюсь чому. Бо некіє "журналісти" вважали, що їх не купляють, бо Порошенкові треба продати в армію МБАК виробництва Кузні на рибальському. Нові, нашої розробки і з можливістю обслуговування нашими спеціалістами.

П-послідовність :-)

 

Змінено користувачем rl72
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Коли українець в'їхав в нову квартиру:

 

Se0ydnk.png

 

м. Львів

 

 

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нє, а шо? Ровера де ставити? В коридорі накажете? А поросє - в ванні?

  • Ха-ха 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 часов назад, Harddriver сказал:

Коли українець в'їхав в нову квартиру:

м. Львів

А чьо, красіва!.. :0033:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 часов назад, Harddriver сказал:

Коли українець в'їхав в нову квартиру:

 

Se0ydnk.png

 

м. Львів

 

 

То мабуть хтось магазин прибудовує. В нас так само. Думав, що хтось балкон прибудовує, а виявилось, що сходи в магазин. Але все-одно за такі речі треба стріляти. Як і за скління балконів і точкове утеплення в новобудовах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, halcogen сказано:

Якщо узгоджено з архітектурою і іншими органами - має повне право! 

Огранам - віват!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...