Перейти до змісту

Підземний перехід на Соборності (петиція)


Честер

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Цитувати

Виявляється вже проблема не в переході біля ТамТаму, а біля Чорновола.

Вище писав про перехід до Чорновола ))

Цитувати

І знову промах. Права там лише для повороту праворуч.

В чому промах? Там завжди маршрутки, або є, або підїзжає, або вирулює звідти. Ви теоретик походу. Ця полоса нефункціональна для руху вперед! І "карману" там як такого, по суті нема! (як біля проміня зробили)

Цитувати

Дуже приємно йти по тротуару, коли поруч пролітають авто на такій швидкості.

На Соборності, Відродження ходили? Де там тротуар а де машини? Знову теорія?

Цитувати

Дуже часто саме так.

Цитувати

А тепер уявіть, що ви мамаша з візком.

Все ясно, упоротий тут ви. підземних переходів нема не тому що ви цього захотіли, а тому що владі тупо насрати... Можете радіти своїй маленькій "перемозі"...

  • Відповідей 77
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
11 минут назад, snouden сказал:

Можете радіти своїй маленькій "перемозі"...

Ура. Часом буває профіт від того, що в міста недостатньо грошей. 

 

На цьому і закінчимо, бо мені подобається Луцьк за те, що тут спокійно, немає того скаженого руху як у великиз містах. Головне, щоб ті розробники з Харкова цього не зруйнували.

Опубліковано
Щойно, snouden сказано:

Все ясно, упоротий тут ви. підземних переходів нема не тому що ви цього захотіли, а тому що владі тупо насрати... Можете радіти своїй маленькій "перемозі"...

що, підземний перехід??? а ви про людей подумали, де бабульки будуть перебігати дорогу???:D Сарказм

"Їм" 1 підземний перехід збудувати, то краще 10 лежачих поліцейських вкопати і 5 світлофорів через 10 метрів поставити.....Добре хоч на Набережній після полоси дтп дослухались і поставили світлофор з кнопкою, це і автопотік не зменшив і безпечність зросла (навіть дивуюсь, бо в Луцьку зазвичай звичайний встановлюють)

Замість того щоб видумувати велосипед, полатали б дороги,  ями в пояс по: Відродження, Соборності, Гордіюк, Рівненська... їх там не багато, але аварійність в рази з  ними зростає.

 

Опубліковано
18 минут назад, steelk сказал:

 

Замість того щоб видумувати велосипед, полатали б дороги,  ями в пояс по: Відродження, Соборності, Гордіюк, Рівненська... їх там не багато, але аварійність в рази з  ними зростає.

І розмітку полос забабахати. Це надзвичайно дисциплінує водіїв. На Соборності на тій половині, де розмітка, їдуть нормально. А іншій -стадо, на світлофорах роблять 4, а то і 5 рядів.

 

20 минут назад, steelk сказал:

Добре хоч на Набережній після полоси дтп дослухались і поставили світлофор з кнопкою,

Скільки їду тудою, дивуюсь нахіба він там потрібний. Де там люди беруться, якщо там болото і річка?

Опубліковано

На початку осені по вулицях наносили ж розмітку,  на початку зими вона ледве замітна....на початку весни знову потрібно оновлювати, що ж це за якість така, хто відмиває гроші? Ну впринципі з чого ми дивуємось, якщо з дорожнім покриттям те ж саме

Щойно, volks сказано:

Скільки їду тудою, дивуюсь нахіба він там потрібний. Де там люди беруться, якщо там болото і річка?

Skrynshot_2018_03_10_20_46_04__800.jpgi.gif 

а в тому будинку не люди живуть??? їм теж потрібно інколи через дорогу  переходити на Зупинку громадського транспорту, якщо до Нової лінії чи лікарні на Шевченка простіше проти руху по тротуарі йти, бо він без розривів  і покриття якісніше

Опубліковано
Цитувати

На початку осені по вулицях наносили ж розмітку,  на початку зими вона ледве замітна....

Я не пам'ятаю щоб в нас взагалі десь колись була реально яскрава розмітка яка тримається роками.

Цитувати

якщо з дорожнім покриттям те ж саме

Той кусок Набережної який ще турки при Шибі зробили, до сих пір чудовий, вже ~10 років. В той час як інші подекуди і 2 роки не виживають. Це все, що ви хотіли знати про ремонт доріг...

Опубліковано
39 минут назад, steelk сказал:

На початку осені по вулицях наносили ж розмітку,  на початку зими вона ледве замітна....

Розмітки смуг руху останніх два роки не було точно. За винятком доріг з новим покриттям.

 

41 минуту назад, steelk сказал:

а в тому будинку не люди живуть??? їм теж потрібно інколи через дорогу  переходити на Зупинку громадського транспорту, якщо до Нової лінії чи лікарні на Шевченка простіше проти руху по тротуарі йти, бо він без розривів  і покриття якісніше

Ві цього будинку до перехрестя з Ковельською не більше 100 м.

Опубліковано
Щойно, volks сказано:

Розмітки смуг руху останніх два роки не було точно. За винятком доріг з новим покриттям.

 

Ві цього будинку до перехрестя з Ковельською не більше 100 м.

https://www.volynnews.com/news/society/rik-zmin-u-lutsku/   Дійсно  На дорогу з новим покриттям нанесли розмітку за новою пластиковою технологією і з ціною в 4 рази дорожчу за фарбу, але ж фарба що сходить після снігу теж є різної якості і в одних містах чомусь затримується довше, наприклад Рівне

Skrynshot_2018_03_10_21_52_08_.jpgi.gif

https://www.volynnews.com/news/all/dorozhnia-rozmitka-u-lutsku-tsohorich-koshtuvatyme-17-milyona/

https://www.volynnews.com/news/society/dorozhnia-rozmitka-v-lutsku-obiydetsia-u-2-milyony/

 

Щодо переходу, то від кільця вул Шевченка і до повороту на Ковельську він там один, а враховуючи новобудову, ще адмін будівлі в сторону до кільця, Школа №3, то він там конче необхідний був. доводить це залізний аргумент скалічені пішоходи і авто, які екстренно гальмували перед пішоходним переходом

Опубліковано
2 hours ago, volks said:

Скільки їду тудою, дивуюсь нахіба він там потрібний. Де там люди беруться, якщо там болото і річка?

І всього-навсього школа з дітворою з усього Красного.

Опубліковано
20 минут назад, CosmoPilot сказал:

І всього-навсього школа з дітворою з усього Красного.

А Стир дітвора перепливає? І Красне хіба не в 2-гу ходить?

Опубліковано
5 minutes ago, volks said:

А Стир дітвора перепливає? І Красне хіба не в 2-гу ходить?

Ти або прикалуєшся, або абсолютно далекий. 2 моста не помічав там ніколи? В мене 90% однокласників жили на Ломоносова, Янки Купали і т.д. Для чого їм йти в 2-гу?

Опубліковано
2 минуты назад, CosmoPilot сказал:

Ти або прикалуєшся, або абсолютно далекий. 2 моста не помічав там ніколи?

 Так біля мостів є переходи чи ні?

Опубліковано
4 minutes ago, volks said:

 Так біля мостів є переходи чи ні?

Спробуй завтра прогулятись в тих краях пішком по стороні школи - питання відпадуть. 

Опубліковано
6 минут назад, CosmoPilot сказал:

Спробуй завтра прогулятись в тих краях пішком по стороні школи - питання відпадуть. 

Маразм. Ладно зараз, коли вже побудували будинки, але малювати нерегульований перехід в 100 метрах від світлофору, тільки тому що на іншому боці немає тротуару...

Опубліковано

Там навпроти школи через дорогу є зупинка. І ходити на ту зупинку через переход біля мосту ну ніяк не зручно. 

 

 

Screenshot_2018-03-11-00-31-28.png

Опубліковано
33 хвилин тому, Юріч сказано:

Там навпроти школи через дорогу є зупинка. І ходити на ту зупинку через переход біля мосту ну ніяк не зручно. 

Чому не зручно? Живучи на борді зручно, раз... і перейшов:D

Опубліковано
7 часов назад, steelk сказал:

Живучи на борді зручно, раз... і перейшов:D

Типу гумор? Я живу на 40-му. Коли почав їздити через Набережну, то перша думка була - нахіба там перехід, якщо справа і зліва болото. Школа? Ок. Хто в неї мав би йти зболота і річки? Діти від Нової Лінії? Так вони повинні йти по мостах і переходах біля них, але явно не по нерегульованому переході через 4-ьохполосну дорогу. Зупинка? А які там маршрутки їздять? І скільки людей саме тими маршрутками їдуть в школу? Я думаю, що зрозуміло пояснив, чому, на мою думку, там того переходу не мало бути. Наголошую, що то лише моя думка.

Опубліковано
11 хвилин тому, volks сказано:

Типу гумор? Я живу на 40-му. Коли почав їздити через Набережну, то перша думка була - нахіба там перехід, якщо справа і зліва болото. Школа? Ок. Хто в неї мав би йти зболота і річки? Діти від Нової Лінії? Так вони повинні йти по мостах і переходах біля них, але явно не по нерегульованому переході через 4-ьохполосну дорогу. Зупинка? А які там маршрутки їздять? І скільки людей саме тими маршрутками їдуть в школу? Я думаю, що зрозуміло пояснив, чому, на мою думку, там того переходу не мало бути. Наголошую, що то лише моя думка.

Та зрозуміла ваша думка була відразу, але ж не завжди в житті так, що якщо ви чогось  не розумієте, то це не потрібно.

А от подвійна суцільна лінія майже по всій Набережній - це окрема історія, і щоб потрапити на мийку чи інші заклади іхавши від Променя потрібно проїхати всю Набережну. Через це навантаженяі затор транспорту на кільці на Шевченка, і незручність

Опубліковано
3 часа назад, volks сказал:

Я думаю, що зрозуміло пояснив, чому, на мою думку, там того переходу не мало бути.

 

Ні, не зрозуміло. Там ходить 47ма маршрутка і куча з автостанції на ковельский, володимир-волинський та львівський напрямок. Мені той перехід ну ніц не заважає. Нема чого там ганяти, 50 км/год і не важко притормозити, якщо якась дитина нажме кнопку і захоче перейти. Тим паче, що переходи там на великій відстані, дорога пряма і все добре видно, коли той світлофор красний, а коли зелений, і зазделегідь можна вибрати швидкість руху. І знову ж таки, той перехід і блимаючий жовтий сигнал світлофору як стримуючий фактор, все ж таки близько школа, машини там літають, а діти, вони такі діти, що все одно підуть навпрошки, якщо їм потрібно. Якщо забирати той перехід, то потрібно забирати зупинку нафіг і ставити від школи загородження, і таке конкретне, щоб дитина не перелізла ніяким чином.

Опубліковано
46 минут назад, Юріч сказал:

Нема чого там ганяти, 50 км/год і не важко притормозити, якщо якась дитина нажме кнопку і захоче перейти.

Так і мені не важко, бо це місто, а не траса. Просто незрозуміла була впринципі його наявність без світлофора, коли ще там не було новобудов.

  • 6 місяців потому...
Опубліковано

Чи потрібен Луцьку підземний перехід?

Цитувати
29113_w_647.jpg?1533560483

Будівництво одного підземного переходу коштуватиме Луцьку близько 5 мільйонів гривень.

Про це в інтерв'ю "Конкуренту" розповів керівник будівельної компанії "Казкова оселя" Андрій Маруняк.

"Підземні переходи потрібно, але потрібно враховувати реальну ситуацію. Будівництво одного підземного переходу вартуватиме щонайменше 5 мільйонів гривень. Це дороге задоволення, до якого потрібно готуватися, думати, як і де реалізувати. Але це не питання сьогоднішнього дня. Місто це не потягне, а бізнес поки що не зайде", - зазначив він.

 

Опубліковано

Будівництво одного підземного переходу коштуватиме Луцьку близько 5 мільйонів гривень. - якого куяа мають за це платити лучани?

За такий перехід мають сплатити власники Порт Сіті та Там Таму тому що це збільшить їхній трафік, та й вже якщо робити то треба робити щоб були під переходом якісь магазини і так далі, та й щоб не стрьомно було в ночі по ньому йти.

Опубліковано
20 минут назад, MACCEN сказал:

За такий перехід мають сплатити власники Порт Сіті та Там Таму 

Так і планувалось, але файно забули ще за каденції старої влади в місті.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...