Перейти до змісту

Луцька Open Source тусовка


Рекомендовані повідомлення

Osi_standard_logo.pngOpen-source-hardware-logo.svg

Всім привіт.
Пропоную в нашому Луцькому ІТ-кластері почати формувати Open Source Software і Open Source Hardware
Якщо коротко і від себе - Open Source це не лише якийсь там код чи залізо, котре ми не цураємось показати на весь світ, це свобода творити поза межами корпоративних структур, якщо детальніше, то ось фільм, котрий трішки розкриває цю тему:

 

Спойлер

 


Ось мій гітхаб де не так вже і багато всього є, по мірі сил я доповнюю існуючі проекти і створюю нові.

Цікаво, чи серед Борди є схожі люди, для яких важливо віддавати в соціум і не просити нічого в замін?

  • Подобається 1
  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ідея чудова і я підтримую дану позицію та дію. Тільки хотів би для себе уточнити як можна прийняти участь в даному рухові? 

 

P. S. Я Інженер-електромеханік і основний вид моєї роботи - це сервіс/ремонт кліматичного обладнання, також при нагоді виконую прості роботи з програмування (в основному с) та моделювання (користуюсь сервісом freelancehunt). Проекти є власністю замовників, тому викладати їх публічно не "бажано", та й за браку часу вони досить тривіальні.

 

P. P. S. Можна розширити тему, оскільки багато інформації раніше черпав з російськомовних джерел, зараз пробую на англійській, що правда це складно через низький рівень знань мови. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене - ключ до оупенсорс тусовки - власні відкриті проекти, куди можна зайти і поглянути що Ви вмієте

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всім привіт. Цікаво, хтось з нас юзав Coreboot(open source BIOS для заміни від пропрієтарних базових систем вводу-виводу)?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Одна з сфер застосування моїх напрацювань

https://vm.tiktok.com/ZMNY4n2cg/?k=1

https://vm.tiktok.com/ZMNYVd39A/?k=1

 

Спойлер