Jump to content

Луцька Open Source тусовка

Recommended Posts

Osi_standard_logo.pngOpen-source-hardware-logo.svg

Всім привіт.
Пропоную в нашому Луцькому ІТ-кластері почати формувати Open Source Software і Open Source Hardware
Якщо коротко і від себе - Open Source це не лише якийсь там код чи залізо, котре ми не цураємось показати на весь світ, це свобода творити поза межами корпоративних структур, якщо детальніше, то ось фільм, котрий трішки розкриває цю тему:

Спойлер

Ось мій гітхаб де не так вже і багато всього є, по мірі сил я доповнюю існуючі проекти і створюю нові.

Цікаво, чи серед Борди є схожі люди, для яких важливо віддавати в соціум і не просити нічого в замін?

• Подобається 1
  • +1 3

Ідея чудова і я підтримую дану позицію та дію. Тільки хотів би для себе уточнити як можна прийняти участь в даному рухові? 

P. S. Я Інженер-електромеханік і основний вид моєї роботи - це сервіс/ремонт кліматичного обладнання, також при нагоді виконую прості роботи з програмування (в основному с) та моделювання (користуюсь сервісом freelancehunt). Проекти є власністю замовників, тому викладати їх публічно не "бажано", та й за браку часу вони досить тривіальні.

P. P. S. Можна розширити тему, оскільки багато інформації раніше черпав з російськомовних джерел, зараз пробую на англійській, що правда це складно через низький рівень знань мови. 

Як на мене - ключ до оупенсорс тусовки - власні відкриті проекти, куди можна зайти і поглянути що Ви вмієте

• 2 weeks later...

Всім привіт. Цікаво, хтось з нас юзав Coreboot(open source BIOS для заміни від пропрієтарних базових систем вводу-виводу)?

• 1 month later...
  • 11 months later...

Хто небудь проходив CS50 ???

Спойлер

2023-06-17134837.thumb.png.71faf3c3a81254a987e518d6e39a18b4.png

Бачу у них зараз з'явився напрям Cybersecurity

• 2 weeks later...
On 6/17/2023 at 2:05 PM, HWman said:

Хто небудь проходив CS50 ???