Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2016


kmd

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, yu2007 сказано:

Десь недавно створювали тему, називається щось типу "Скажені пішоходи кидаються під машини, водії погрожують удом". Може варто продовжувати цю дискусію там?

"... погрожують удом" - це було в назві теми "Бродячі собаки кусають лучан. Жертви погрожують удом."

А от обговорення цього ДТП на переході дійсно варто було б вже перенести у більш відповідні теми, чи в свіжу "Чому пішоходи переходять дорогу так, наче вони безсмертні?", чи в колишню схожу "бібікання на переході"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 948
  • Створено
  • Остання відповідь
12 часа назад, Zheny@ сказал:

мабуть показав усіх, хто підтримав пост про "сунуться по набережній 50", а тут бац і аварія, і винен той, хто їхав овер 50

Скільки раз вже писалося: просто поняття "швидкість" без контексту до машини і ситуації нічого не значить. Легке спортивне авто з широченною резиною з 80 км/год в тих же умовах зупиниться швидше, ніж бус з 50 км/год.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Юріч сказано:

@yu2007 , правильно говориш - обов'язково треба пригальмовувати в такій ситуації. Всім. І водіям, і мамочці. Водій (другого буса) мав таку ситуацію передбачити, але ж мамочці навіть не потрібно було передбачати, вона бачила, що бус несеться. Чому вона елементарно не пригальмувала по середині дороги? Винні всі. Водії в недотриманні ПДР, мамочка в нехтуванні елементарних правил безпеки.

Якби вона пригальмувала - збив би перший бус, побігла - збив другий. Пішла би назад - збила би третя машина, що їхала позаду. Коли по дорозі несуться два придурки, врятуватись важче.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@alexvvv а якби почекала нормальної нагоди перейти дорогу - пила б вечором вдома чай з дитиною... На дорозі не потрібно рятуватись... потрібно думати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, alexvvv сказал:

Якби вона пригальмувала - збив би перший бус, побігла - збив другий. Пішла би назад - збила би третя машина, що їхала позаду. Коли по дорозі несуться два придурки, врятуватись важче.

 

А стати на розділовій лінії ніяк?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, Юріч сказано:

А стати на розділовій лінії ніяк?

А ти стаєш, коли горить зелений? Ну.... тіпа "А вдруг там джигіт на червоне поїде?" "А вдруг його засліпило і він світлофора не побачив?"

Якщо жінку збили на другій частині переходу - винен водій (або водії). Чомусь для мене це беззаперечно. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про спорткар і бус брехня, навіть з кращою гумою, по такій логіці мотоцикл мав би мати надзвичайно короткий тормозниц шлях, а він від маси не залежить, ну і 50 і 80 занадто велика різниця, хіба гума буде в 2 рази ширша). З приводу дочекатись і спокійно перейти, не певен, що тоді це було можливо протягом 10-20 хв, насичений рух, неправильний перехід (як на мене) це основна причина, або надземний, або з кнопкою. Перечекати на смузі, коли в обличчя світить бус, дистанцію також важче визначити.
 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, difoto сказал:

А ти стаєш, коли горить зелений? Ну.... тіпа "А вдруг там джигіт на червоне поїде?" "А вдруг його засліпило і він світлофора не побачив?"

Якщо жінку збили на другій частині переходу - винен водій (або водії). Чомусь для мене це беззаперечно. 

 

Я стаю завжди, якщо бачу, що несеться авто, незалежно який колір світлофору (хоча в цьому конкретному випадку світлофора не було, чому ти згадав про "зелене світло"). Якщо я бачу, що водій пригальмовує, починаю йти, але все одно виглядаю із-за авто чи по сусідній полосі ніхто не несеться. Ось це для мене беззаперечно, а не хто винен чи правий. І це коли я йду сам. З дитиною я б за таких умов нізащо би не пішов через перехід, а зачекав, поки всі машини не проїхали. Атвєчаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Юріч  Вчора ввечері бачив таку картину: дівка вийшла з магазину і пішла по пішохідному переходу взагалі нікуди не дивлячись і не зважаючи на машини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@alexvvv , я таке наблюдаю щодня по надцять разів. Тому в мене таке відношення до недбалих пішоходів.

   Розповім на прикладі одного переходу (до речі, регульованого), як я перехожу дорогу. Крайні 10 днів його переходжу щодня. Мова йде про Т-образне перехрестя біля готелю "Лучеськ", перехід від проспекту Відродження (права парна сторона) до зупинки "Берізка" як їхати на Рівне. Коли вмикається пішоходам зелене світло, всі ломляться перейти швидше дорогу (за моїми спостереженнями), хоча часто не всі автівки, які повертають з Відродження на Рівне, закінчили маневр. Я йду один з останніх. По ліву руку стоїть три ряда автівок, ідучи до середини дороги, я уважно дивлюсь наліво, чи якийсь нетерплячий не летить, навіть коли доходжу до розділової лінії, по привичці виглядую із-зі третього ряду, чи не летить хтось по зустрічці (да-да, і таке буває). І хоча попереду мене йдуть люди, це не є гарантією безпеки. Коли я переконався в безпеці зліва, я зразу ж повертаю голову на 270 градусів, моніторю напрямок від Київського майдану і від Відродження, і вже тоді переходжу другу половину дороги. Зрозуміло, що це все проходить на автоматі і швидко, башка крутиться на всі сторони, згідно алгоритму, я не зупиняюсь і йду, як всі інші пішоходи. Ось такі мої правила перетинання регульованого переходу. Все остальне - неважливо. Я ніколи не покладався і не буду покладатися на свою правоту і перевагу на зебрі. Імхо.

 

П.С. І досить мене переконувати в протилежному, я свою точку зору висловив і не поміняю. А то вже виходить конкретний флейм... Є спеціальна тема про це.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Юріч  більшість нормальних людей переходить дорогу саме так, як ти описав. Тепер опиши, як ти проїжджаєш нерегульовані переходи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Revolver сказал:

Про спорткар і бус брехня, навіть з кращою гумою,  по такій логіці мотоцикл мав би мати надзвичайно короткий тормозниц шлях, а він від маси не залежить

По твоїй логіці легковушка і завантажена фура мають одинаковий гальмівний шлях? Розженись на вєліку хоча б до 20 км/год і різко натисни на переднє гальмо, тоді зрозумієш, чому на мотоциклах немає "надзвичайно короткого" гальмівного шляху :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Savage http://kaminsky.su/blog/fizika-tormozheniya-neuzheli-tormoznoj-put-ne-zavisit-ot-massy-avto

https://www.drive2.ru/l/4474778/

тобто в мотоциклах є тільки передній тормоз так)), як вони живуть)), там проблема в балансуванні і якраз низькій масі

але ж

Quote

Большая уверенность в качестве тормозной системы конечно поможет ехать быстрее)

відео  

 

 

Hide 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, MANJAK11 сказано:

ну нащо та мова ? Ніхто не говорить , що треба льотати, їдеш собі й їдеш помаленьку, але я хотів би поспостерігати, як ТИ особисто, притормажуєш перед КОЖНИМ пішоходним переходом у Луцьку

Я пригальмовую і навіть зупиняюся, якщо збоку авто гальмує чи стоїть, або навіть, якщо просто обмежує огляд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Revolver , читав я ту статтю. А також читав її обговорення на різних форумах. І багато хто сходиться на думці (в тому числі і я), що теоретичні викладки про рух паралелепіпеда по поверхні трохи відрізняється від реального поводження автомобіля при екстренному гальмуванні.

 

Одна з думок на ХондаФорумі:

Цитата

Торможение это по сути трансформация кинетики в тепло.  Процесс протекает в колодка+диск и покрышка + асфальт и возможности по поглощению этого тепла не бесконечны.  Диск и колодка могут перегреться, и если это произойдет до того как авто остановится то тормозной путь увеличится.  То что она перегреется быстрее при большей массе не вызывает никаких сомнений. Т.е можно смело утверждать что масса влияет.   Если колодка и диск до момента остановки останутся в рабочем диапазоне температур то все будет как обычно и можно смело утверждать что масса в данном случае никак не влияет. При повторном торможении тепловой запас тормозов загруженной машины будет меньше и таки они перегрееются, а у менее загруженной машины возможно и нет, и тут опять можно смело доказывать что масса влияет

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звичайно там не все 100% тотожно, але б"юсь об заклад, що на 80 км/год (не на болідах ф1) ви не зможете мати гальмівний шлях менший, ніж має бус на 50 км/год (завантажений чи пустий), зі справними гальмами.

тут порівняння нового суперкару з абс і старого жигуля, є швидкості 60 і 90, так жига має 20 м на 60, а кар 33 на 90  
25 minutes ago, Savage said:

 Диск и колодка могут перегреться, и если это произойдет до того как авто остановится то тормозной путь увеличится.

якщо це разове екстрене гальмування, а гальма справні, а авто не перевантажене згідно норм, то нічого такого не станеться,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 минут назад, Revolver сказал:

тобто в мотоциклах є тільки передній тормоз так)), як вони живуть))

Я якби тонко натякав, що якщо мотоцикл різко загальмує, то його наїзник зробить переднє сальто :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Юріч сказано:

@alexvvv , я таке наблюдаю щодня по надцять разів. Тому в мене таке відношення до недбалих пішоходів.

   Розповім на прикладі одного переходу (до речі, регульованого), як я перехожу дорогу. Крайні 10 днів його переходжу щодня. Мова йде про Т-образне перехрестя біля готелю "Лучеськ", перехід від проспекту Відродження (права парна сторона) до зупинки "Берізка" як їхати на Рівне. Коли вмикається пішоходам зелене світло, всі ломляться перейти швидше дорогу (за моїми спостереженнями), хоча часто не всі автівки, які повертають з Відродження на Рівне, закінчили маневр. Я йду один з останніх. По ліву руку стоїть три ряда автівок, ідучи до середини дороги, я уважно дивлюсь наліво, чи якийсь нетерплячий не летить, навіть коли доходжу до розділової лінії, по привичці виглядую із-зі третього ряду, чи не летить хтось по зустрічці (да-да, і таке буває). І хоча попереду мене йдуть люди, це не є гарантією безпеки. Коли я переконався в безпеці зліва, я зразу ж повертаю голову на 270 градусів, моніторю напрямок від Київського майдану і від Відродження, і вже тоді переходжу другу половину дороги. Зрозуміло, що це все проходить на автоматі і швидко, башка крутиться на всі сторони, згідно алгоритму, я не зупиняюсь і йду, як всі інші пішоходи. Ось такі мої правила перетинання регульованого переходу. Все остальне - неважливо. Я ніколи не покладався і не буду покладатися на свою правоту і перевагу на зебрі. Імхо.

 

П.С. І досить мене переконувати в протилежному, я свою точку зору висловив і не поміняю. А то вже виходить конкретний флейм... Є спеціальна тема про це.

Аналогічно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@difoto , є тема lanima про пішоходів, перечитай 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 часов назад, yu2007 сказал:

Я хоч за кермом не їздив

далі можна не читати, повір мені, проїдеш перші 100 км, заговориш по другому

 

ЗІ, зараз обробка відео закінчится, викладу сьогоднішнє типове відео в тему про пішоходів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогоднішня дтп.  

Місце - виїзд з Луцька в сторону Рованців

По логіці хюндай вирішив різко розвернутись через подвійну суцільну

Результат

IMG_20161125_154228_1480099310231.jpg

IMG_20161125_154232_1480099261601.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, vrm сказал:

Сьогоднішня дтп.  

Місце - виїзд з Луцька в сторону Рованців

По логіці хюндай вирішив різко розвернутись через подвійну суцільну

Результат

IMG_20161125_154228_1480099310231.jpg

IMG_20161125_154232_1480099261601.jpg

http://lutsk.rayon.in.ua/news/16933-karpenka-karogo-dubnivska-zitknulisia-avtomobili-cherez-grube-porushennia-pdr?utm_source=Group_FB&utm_medium=cpc_FB+&utm_campaign=Facebook_utm

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

О 17-тій спостерігав дивну картину. Міст біля автозаводу, спуск до К.Карого - стояв "Богдан" з удареною задньою частиною. А на мості, знісши бетонний блок та розбивши "морду" - VW Т4 на харківських номерах. Працювало два екіпажі НПП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, fedot сказано:

О 17-тій спостерігав дивну картину. Міст біля автозаводу, спуск до К.Карого - стояв "Богдан" з удареною задньою частиною. А на мості, знісши бетонний блок та розбивши "морду" - VW Т4 на харківських номерах. Працювало два екіпажі НПП.

У ЛУЦЬКУ – «П’ЯНА» ДТП ЗА УЧАСТЮ МАРШРУТКИ

Цитувати

І вже близько 17 години патрульні прибули на ДТП на вулиці Рівненській: тут Фольксваген Т5 зіткнувся з маршрутним таксі №12. У водія буса були помітні ознаки сп’яніння, що й підтвердило освідування – 1, 80 проміле. Чоловік отримав 2 протоколи: за керування нетверезим (ст. 130 КУпАП) та за спричинення ДТП (ст. 124 КУпАП). Автомобіль евакуювали на штрафмайданчик.
З’ясували, що сьогодні він уже встиг «відзначитись» у Рівному. Там на нього склали такі ж протоколи: за ст. 130 та ст. 124 КУпАП.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...