yu2007 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:17 #326 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:17 28 minutes ago, Zheny@ said: Як казав Назар вище, а бензин в нас Євро-5 є?? В нас є закон, який забороняє ввезення/першу реєстрацію авто, двигуни в яких не відповідають нормам Євро5. Тому навіть якщо авто молодше 1 січня 2010го, але двигун євро4, досвідос (ну принаймні я так цей закон розумію, може помиляюсь, хз)
romaxa11 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:21 #327 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:21 а на німецькому проїхав би десь до 750-800 км з кращою потужністю.
nickel Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:34 #328 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:34 6 часов назад, Zheny@ сказал: проти моїх 7,5. 44 минуты назад, Zheny@ сказал: на 40л проїхав 640+км. 95-й ОККО. Де збрехав?
yu2007 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:37 #329 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 15:37 6 minutes ago, romaxa11 said: а на німецькому проїхав би десь до 750-800 км з кращою потужністю. Нічосє, плюс 20-25%!!! Ті німці шо, взагалі в ємності на АЗС не пісяють?
lanima Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:10 #330 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:10 59 хвилин тому, yu2007 сказано: Пробіг? Класний. А це пробіг лише по суші чи по воді теж? (це такий натяк на можливого "топленика") І з всіх 12 битків, які менше 2000 євро, що видає Мобіле.дє по виставленому вами фільтру, цей виглядає найкраще. Чи там все гаразд з усім, крім кузова? Я, на відміну від вас, ні разу не автоексперт, але от чесно. Ну не ризикнув би я викласти навіть ті копійки (3200 доларів), а головне стратити єдиний шанс придбати авто з пільговим розмитненням до кінця періоду дії закону, провівшись на таку шарову ціну. Він тільки виглядає найкраще. Але роботи по кузову там досить таки немало. Майже кожна деталь коцнута. Малярні роботи в німеччині коштують дуууже дорого. Тому ціна реальна для такого стану. Там є пару набагато цікавіших битків, де просто міняються деталі кузова і все. Але виглядають вони страшно)))) і відразу такою машиною їздити не будеш. Я просто шукала приклад, що можна взяти дешево. Найвигідніше брати авто, які з розмитненням будуть коштувати в районі 6-9 тис. дол. Ясно що не дешево. Але зараз в нас за такі гроші набагато старіші і вбитіші авто пропонуються.на мою думку навіть маленьке покращення значно краще, ніж нічого. Зрештою, коли дивлюся, які авто катаються в нас по луцьку, то закрадається думка, що не такі вже всі бідні, як жаліються. І сума в шість штук баксів не настільки вже непідйомна. Це життя. Хтось їздить на жигульові і жаліється, що погано жити, а хтось мовчки шукає шляхи і можливості заробити.
yu2007 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:27 #331 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:27 12 minutes ago, lanima said: Він тільки виглядає найкраще. Але роботи по кузову там досить таки немало. Майже кожна деталь коцнута. Малярні роботи в еімеччині коштують дуууже дорого. Тому ціна реальна для такого стану. Там є пару набагато цікавіших битків, де просто міняються детаді кузова і все. Але виглядають вони страшно)))) і відразу такою машиною їздити не будеш. От і я думаю, що то за автопригода така, щоб стільки деталей в різних місцях. Про німецькі ціни на роботу я знаю, там навіть шиномонтаж може коштувати дорожче самих бевешних колес у відмінному стані. Якщо не секрет, скільки ви б взяли з клієнта за відновлення кузова цього пижика (робота+матеріали)? Розумію, що по фоткам дуже важко оцінити точно, то ж рахуйте з достатнім запасом.
lanima Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:41 #332 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:41 З достатнім запасом, щоб все було нормально, пристойною фарбою обійдеться в районі 900 доларів. Ми вже робили такого пижика. Автопригода там швидше всього була не одна. А кілька невеличких у різний час.
Deemon Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:51 #333 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 16:51 такі жмакані самоходи зазвичай наживо ще більш пєчальні, як на фото...
Zheny@ Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:20 #334 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:20 1 година тому, nickel сказано: Де збрехав? В принципі. 7,5, це десь зараз. + - 6 місяців. Щодо 640+км за 40літрів - в перший рік як взяв машину. Єслі хто не знає, то 21093 1,5і 1997р
lanima Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:38 #335 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:38 37 хвилин тому, Deemon сказано: такі жмакані самоходи зазвичай наживо ще більш пєчальні, як на фото... 37 хвилин тому, Deemon сказано: такі жмакані самоходи зазвичай наживо ще більш пєчальні, як на фото... Отож бо й воно. Все найцікавіше лишилося за бортом. http://otomoto.pl/oferta/peugeot-207-1-6-hdi-5-drzwi-auto-sprowadzone-z-niemiec-po-oplatach-ID6ypNCN.html#84d736ddbd http://otomoto.pl/oferta/peugeot-207-klima-diesel-alusy-dowod-v5-tanio-ID6yqFL3.html#9ed7ef6f9c А ось цей транзит євролайн, чистий пасажир http://otomoto.pl/oferta/ford-transit-euroline-karmann-autocamping-2-0-gaz-99r-klima-ID6ysueZ.html#8894ffe5d6 964 долари! З розмитненням і доставкою 300 вийшов би 2700. В нас за ці гроші, з тих років тільки повністю гнилий розбитий грузпас після дтп. Моніторю ціни на транзити більше пів року, тому знаю що кажу. А тут цілком непогана машинка, яка ще відкатає не одну тисячу км. Тому й відчуття від прийнятого закону двояке. Наче тобі подарували іграшку. Але сховали високо на шафу. Бачити бачиш, а скористатися не можеш.
romaxa11 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:44 #336 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:44 Народ, давайте не забувати про євро-5. Нафіга нагнітати)))
romaxa11 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:47 #337 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 17:47 Треба розуміти що при їх якості палива і їх дорогах вбити машинку потрібно постаратись. Так битків там дофіга, практично кожен, ніхто цим не париться і не виглядає ущербним. Навпаки, дівчинка в якійсь старенькій грязнючій, покоцаній з усііх боків ренушці кліо буде дивитись на дорогу як королева і ніфіга вас не помітить)))
Arden Опубліковано 6 Липня, 2016 в 18:51 #338 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 18:51 ну не знаю... моніторив авто середнього класу - Hyndai, Kia і т.д. Якщо в нас машинка коштує 8000-9000 тисяч, то там в районі 6500-7000, доставка, розмитнення, не значна економія... хоча, тут Ламіна права, враження двояке. Реально вигідно брати щось дуууже дешеве і надіятися, що воно їздитеме, а не тільки бабло смоктатиме, або щось реально дороге.
Zeuss Опубліковано 6 Липня, 2016 в 18:58 #339 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 18:58 Мудак! Коли вже це бл**тво "поміж капельок", а точніше на договорняках скользити закінчиться? З тими договорняки, там обіцяє не чіпати всяку шолупєнь, яка під люстрацію аж бігом. Там КС скасовує рішення ВР. З тими парєшав, там боком-боком, там пообіцяв, там налажав - ефір засрав. Одне авто до кінця дії закону зі всіма витікаючими теж до кінця дії закону. Це перемога, однозначно)
Ha3aP Опубліковано 6 Липня, 2016 в 19:15 #340 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 19:15 23 хвилин тому, Arden сказано: ну не знаю... моніторив авто середнього класу - Hyndai, Kia і т.д. Якщо в нас машинка коштує 8000-9000 тисяч, то там в районі 6500-7000, доставка, розмитнення, не значна економія... хоча, тут Ламіна права, враження двояке. Реально вигідно брати щось дуууже дешеве і надіятися, що воно їздитеме, а не тільки бабло смоктатиме, або щось реально дороге. Щось ти не те зрівнював.
Skybass Опубліковано 6 Липня, 2016 в 19:18 #341 Опубліковано 6 Липня, 2016 в 19:18 Порохшенківські шедеври автопрому: http://uainfo.org/blognews/1467830999-yak-deshevi-inomarki-zagrozhuyut-biznesu-poroshenka.html
Гість Selbeor Опубліковано 7 Липня, 2016 в 06:28 #342 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 06:28 Почему закон о снижении акцизов на б/у авто стал бесполезным
natalka) Опубліковано 7 Липня, 2016 в 06:48 #343 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 06:48 20 минут назад, Selbeor сказал: Почему закон о снижении акцизов на б/у авто стал бесполезным Стаття якась фігня: Цитата Посчитаем, сколько же теперь будут стоить поддержанные авто. Например, за ввоз Нonda civic 2008 года выпуска, которая закупается за рубежом за 6000 евро після цього можна вже не читати....
natalka) Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:18 #344 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:18 Для всіх хто ниє і читає всяку фігню: Законом реально зменшується сума акцизу для наприклад найпопулярнішого зараз об'єму 1,6 дизель на 2,5 тис євро + 0,5 тис.євро ПДВ на акциз. Ітого економія на розмитненні 1,6 дизель - 3,0 тис. євро. (акциз не залежить від ціни придбання авто, чи то за 2000 чи то за 10000!!!) Це мало??? Бо для мене 3000 євро - то багато. На 2,0 дизель - 3,8 тис.євро Так, ризики завжди були, є і будуть. Хтось виграє, а хтось програє. Не забувайте що митниця при розмитненні для розрахунку податків бере свою ціну, а не те що Ви реально заплатили продавцю ! Не кожен зможе поїхати купити, можливо і авто здорожчають закордоном але "хто шукає, той знаходить" Будьте оптимістами ) От якби ще ПДВ тимчасово скасували
Ha3aP Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:22 #345 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:22 2 хвилин тому, natalka) сказано: Для всіх хто ниє і читає всяку фігню: Законом реально зменшується сума акцизу для наприклад найпопулярнішого зараз об'єму 1,6 дизель на 2,5 тис євро + 0,5 тис.євро ПДВ на акциз. Ітого економія на розмитненні 1,6 дизель - 3,0 тис. євро. (акциз не залежить від ціни придбання авто, чи то за 2000 чи то за 10000!!!) Це мало??? Бо для мене 3000 євро - то багато. На 2,0 дизель - 3,8 тис.євро Так, ризики завжди були, є і будуть. Хтось виграє, а хтось програє. Не забувайте що митниця при розмитненні для розрахунку податків бере свою ціну, а не те що Ви реально заплатили продавцю ! Не кожен зможе поїхати купити, можливо і авто здорожчають закордоном але "хто шукає, той знаходить" Будьте оптимістами ) От якби ще ПДВ тимчасово скасували За зниження акцизу ніхто не спорить, вся болячка в тому що далеко не кожен зможе поїхати за кордон. Чому б тим же автосалонам не приганяти автівки і потім продавати їх на території України? Але поки що рано гадати, сьогоднішній день покажу зо що проголосують і чи проголосують взагалі.
natalka) Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:28 #346 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:28 5 минут назад, Ha3aP сказал: ... Чому б тим же автосалонам не приганяти автівки і потім продавати їх на території України? Тому що: 1. Порох /Богдан ще не переорієнтувався на таку сферу діяльності ))) 2. Закон пробний - хочуть побачити чи не втрать бюджет дофіга на зменшеному акцизі.
yu2007 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:34 #347 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:34 12 hours ago, Zeuss said: Мудак! Коли вже це бл**тво "поміж капельок", а точніше на договорняках скользити закінчиться? З тими договорняки, там обіцяє не чіпати всяку шолупєнь, яка під люстрацію аж бігом. Там КС скасовує рішення ВР. З тими парєшав, там боком-боком, там пообіцяв, там налажав - ефір засрав. Одне авто до кінця дії закону зі всіма витікаючими теж до кінця дії закону. Це перемога, однозначно) Колаборант? Працюєш на кремль? Хочеш розвалити країну? А як не домовлятись, якщо у вищий законодавчий орган народ понавибирав собі одних «добкіних» (ну крім БПП-С і НФ)?! Та Петро Олексійович щиро хоче, щоб кожен маленький українець їздив на недорогій європейській автівці. Але злочинна панда у липні 2012 прийняла закон , який регламентує оті кляті «євро 3,4,5,6...» Це все яник і його злодії-міністри! Хто тоді був міністром економіки? Цей закон палюбасу діло його рук. Задушив би гада...
Ha3aP Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:39 #348 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:39 4 хвилин тому, yu2007 сказано: Колаборант? Працюєш на кремль? Хочеш розвалити країну? А як не домовлятись, якщо у вищий законодавчий орган народ понавибирав собі одних «добкіних» (ну крім БПП-С і НФ)?! Та Петро Олексійович щиро хоче, щоб кожен маленький українець їздив на недорогій європейській автівці. Але злочинна панда у липні 2012 прийняла закон , який регламентує оті кляті «євро 3,4,5,6...» Це все яник і його злодії-міністри! Хто тоді був міністром економіки? Цей закон палюбасу діло його рук. Задушив би гада... Скажи що ти це все не серйозно говориш.
Соромітник Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:51 #349 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 07:51 доречі про міністра економіки і його бізнес весь той китайський шлак, котрий вони тюхають в Україні, далеко не ЄВРО-5 я так розумію що завозити гівно не можна, але можна його складати ? саме тому в нас "зборка" процвітає... якась дискримінація
yu2007 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 08:03 #350 Опубліковано 7 Липня, 2016 в 08:03 7 minutes ago, Соромітник said: але можна його складати ? Так: "не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно; "
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.