Перейти до змісту

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.


SaShurik

Рекомендовані повідомлення

Послухали перевізників, послухали депутатів, громадських активістів. Це навіть не громадські слухання були, а просто "громадське обговорення". Ніякої резолюції, ніякого рішення. Нас поставили до відома, що у вівторок буде засідання виконкому, де приймуть (чи не приймуть). Є проект рішення про підняття до 4 гривень, про п'ять не може бути й мови. За десять років не було налагоджено систему обліку пасажиропотоку, і це основна проблема.
Міська рада два тижні моніторила пасажиропотік, перевізники вели свій облік, але порівняльної таблиці ніхто не оприлюднив. Кажуть, сьогодні вкинули в інтернет на якийсь місцевий медія-ресурс, назву якого Григоренко толком і не пам'ятає, дані моніторингу від міської ради. Обіцяли розмістити і на сайті міськради, але у них не скоро дійдуть до того руки, бо якраз всі зайняті підготовкою до поховання бійця, що загинув на Сході.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 483
  • Створено
  • Остання відповідь

Повідомлялось, що моніторинг проводився некоректно, тому що не враховувався фактор сезонності та у вихідні та святкові дні виручка падає на 40%. Перевізники стверджують, що дані від ЛМР більше даних самого перевізника на 30%.
Щось там таке перевізники накрутили з тими квитками - бухгалтер від власника 72 шт. маршруток (вісім маршрутів) закупляє 12000 квитків на місяць на кожну... Пролунали репліки, що на 1 маршрутку 400 штук на день це мало.
Також прозвучало, що в тариф закладено 26% на зарплату водіям. Нада думать, що це ТІЛЬКИ на "офіційну" зарплату.
Стосовно культури обслуговування - кажуть, що найкращі водії поїхали до Польщі працювати, а з тим контингентом, що лишився, двічі на місяць проводять роботу стосовно культури обслуговування.
Пальне: воно, зі слів представника АМКУ подорожчало за 2 роки на 17%, а не на 50, як стверджують перевізники. І в структурі тарифу пальне складає 50%, а не 65%. І щоб підняти тариф на 1 гривню з трьох до чотирьох, то 17% здорожчання пального це мало. Також представник АМКУ просив залишити для дітей проїзд 1 гривню, тому що діти відвідують гуртки і секції, а це наше майбутнє і престиж держави.
ЄСВ як було 22%, так і є, збільшення мінімалки начебто водіїв не стосується, тому що ніхто з них мінімалку не отримує.
Стосовно Євро-4,5,6 то мабуть це повинно стосуватися не тільки перевізників, а будь-якого авто з тих що ввозяться з 2011 року (моя думка).
Стосовно електронного обліку пасажирів - перевізники навіть не знають, скільки така система може коштувати і жоден не задумався над тим, щоб впровадити її у себе, підтвердити пасажиропотік. Тобто іде пряме щоденне розбазарювання виручки, отриманої з наших кишень. А потім жаліються, що вже півроку жодної копійки не змогли перенести на амортизаційні витрати.
Пільговиків маршрутками пересувається 6-7%.
Найменш вигідні маршрути то ті, що йдуть за місто.
Обстежували не всі маршрути, а тільки кращі...
Були перед тим якісь збори, де прозвучало, що 10-25% виручки - незрозуміла частина коштів, які ПРОПАДАЮТЬ (!). Чи то водій прикарманює, чи то зайців у нас стільки. Зараз перевізники заперечили, що таке звучало.
Контролерів у штат ввести перевізники не можуть (щоб штрафувати зайців), тому що вони не мають права штрафувати.
А от може бути така служба контролю, яка б штрафувала і в тролях, і в маршрутках.
Нібито з перевізниками було домовлено, що розмістять великими літерами для пасажирів оголошення, щоб вимагали квитки, і номери куди жалітися, якщо водій квитка не видає. За два тижні ситуація не змінилася - квитків не видають.
Їхала з тих зборів додому маршруткою. У водія квитків не було ні в рулоні, ні нарваних і підіткнутих під покривало, хоча на зборах водії клялися, що підтикають під покривало...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є такий нюанс, і досить суттєвий момент, який присутній в нашому місті у всіх процесах!!! і цей нюанс стопорить розвиток всього міста.

нюанс включає слово "РАХУВАТИ".

 У нас економічні факультети навчали постійно купу менеджерів, і отримали що процеси міста без чіткої статистики!!!!! А бізнесмену і невигідно достовірна

статистика, бо тре удосконалювати бізнес, тобто "СЕБЕ ЗМІНЮВАТИ", і чомусь хочуть змінювати інших під себе.

 

Плюс мінус гривня, плюс мінус тисяча. Ну то ж люди, давай по-людськи, давай по-дружньому. Ми з тобою друзі, а твої друзі там щось отримають,

а от друзі друзів вже поза бортом.

ЧОМУ У НАС В МІСТІ ПУТАЮТЬ ЛЮДСЬКЕ І ФІНАНСОВЕ В ОДНУ КОРЗИНУ???

 

п.с. моя думка, тому що людина йде по "стопах батьків" і по життю зовсім не розуміє нащо їй той бізнес, а типу щоб бабло було!!! і людина зовсім нецікаво

займатися тим бізнесом, людині стає по-барабану якість її бізнесу. Якщо людині подобається справа, вона все зробить, щоб розвивати цікаву справу, вкладе туди свої кошти замість купити шубу чи брюлік, бо цікавіше справу життя створити, щоб інші оцінили "його справу життя". А так у людини зникає задоволення від бізнесу

і вони тупо, по-дружньому виручають один одногощоб вижити!

 

Насправді важко відпустити те, що приносить бабло і почати займатися власною цікавою справою-бізнесом і робити її на максимум, щоб люди оцінили труди!!!

прикол в тому що ВРЕШТІ РЕШТ ситуація ринку веде до того, що якщо не свої ближні відрегулюють ситуацію з розвитком "бізнес-паразитів", тобто міські, то це зроблять або сусідні міста держави, або ринок держави, або іншої країни. Надіюся моя думка вище написана змінить трохи мислення прочитавших і це вже позитивно вплине на ЛЮДСЬКИЙ і БІЗНЕСОВИЙ фактор в місті Луцьк, області і відповідно державу зробить сильнішою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VilanS можна подумати, шо проблема в тому, що хтось не вміє рахувати. Проблема в тому, що на маршрутках хочуть ЗАРОБЛЯТИ ВЕЛИКІ ГРОШІ. Для цього підключають всі важелі - от і все. 

 

Тут не має такого, що "не хватає економістів", "не можуть порахувати", "немає системи обліку".. Все набагато простіше - хочуть заробити і все, не шукайте подвійного дня в цьому всьому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, VilanS сказал:

Насправді важко відпустити те, що приносить бабло і почати займатися власною цікавою справою-бізнесом і робити її на максимум, щоб люди оцінили труди!!!

еееммм, а можна приклад хоч одного такого бізнесу, підкреслю слово - БІЗНЕСУ, на планеті, де мета, не отримувати бабло, а щоб *люди оцінили труди* ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приклад:   Aple.  

Тепер щодо поняття фрази "люди оцінили труди". В багатьох головах, в основному усіх поколіннях старше 18 років на сьогодні. А в майже усіх головах

покоління старше 30 років є наступний (совковий) смисл цієї фрази:

" Люди оцінили труди " - це значить "Похвалили" !!! або іншими словами "Уважають", або іншими словами "Дали грамоту", або іншими словами " Віддячили " в кращому випадку. Тобто це поняття без врахування коштів, це поняття побудоване на емоціях, інколи слабких відчуттях, людських відносинах, що з часом почало називатися блатом! (і блатом його назвали покоління які не хотіли миритися з ситуацією нерівності, коли батьки дитини єбошили, а інші користувалися плодами їхньої праці) і таким блатом більше обживалися чиновники, бо мали просто по совковій системі більше знайомств.

Постійний треш совка - "Заздрість", "Скупість". Всі поголовно боролися з скупістю, заздрістю, корупцією і желчю, слова-паразити які тоді виникли.

РИНКОВЕ поняття "люди оцінили труди" - "купили продукт", "залишили чайові", "порадили друзям", "підняли попит". Звідси і поняття, щедрий, вічливий, в достатку,

має час на розвиток, освічений по може спробувати себе в різних напрямах і тд і тп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, VilanS сказано:

Приклад:   Aple. 

мета яблучок - "люди оцінили труди"? це вам сказав послідовник жобса на конференції, чи на новому айфоні прочитали? косять бабло на людській жажді унікальності і тупості - от як це називається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, VilanS сказано:

Приклад:   Aple.

Цитувати
 

Как узнать, есть ли у человека iPhone? Он сам его покажет в первые 5 минут знакомства.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

https://appleinsider.ru/analysis/6-veshhej-kotoryx-apple-ne-izobretala.html   

Ключова цитата, або відкинете, або приймете:

"Что сделала Apple: как и в случае с большинством своих продуктов, Apple не стала первой на рынке онлайн-магазинов, но первой, кто сделал это правильно."

 

моя особиста думка:

примініть цю фразу в Луцьку до бізнесу і Луцьк буде дуже приємним містом для життя!!!

чому? тому що Джобс любив бізнес-справу, яку він робить))) бабло - це вже бонус!!!

заробляйте!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Існує думка, що якби органи місцевого самоврядування не регулювали тарифи на перевезення маршрутками, то тарифи да, злетіли би за хмари, але вслід за цим
1) оновився би рухомий склад, покращився б сервіс
2) з'явилася б здорова конкуренція, завдяки якій тарифи б знизились до обґрунтованих і "рвачі" б не втримались.

При цьому адепти наводять наступний приклад.
Ось стоять під парканом ЛПЕ 48 маршруток, довести які до ладу - немає коштів: витративши кошти на ремонт, отримали б знову затримку зарплат в ЛПЕ.
А якщо "відпустити" тариф міських маршруток і слідом тролейбусів, тоді з'являться у ЛПЕ кошти на ремонт і оновлення рухомого складу тролейбусів і маршруток, що туляться під парканом.
Оновлюємо рухомий склад тролів і маршруток ЛПЕ, випускаємо на лінії - і тарифи з гуркотом падають.

От чому в Євросоюзі проїзд міським транспортом дорогий? Тому що високий тариф є запорукою високого сервісу - тобто гарних нових автобусів/трамваїв, чистоти в салоні, ввічливих водіїв з хорошою мотивацією до роботи, невеликого інтервалу руху, давно введені і GPS, і е-квитки, і озвучка.

Інший приклад - "дешевий" Старий ринок Луцька. Мала націнка на лахи - відсутність бутіків - відсутність накриття і бруківки - калюжі, пилюка і вигоряння тих же шмоток і взуття на сонці, низький сервіс і пиятика на робочих місцях. Звісно, є прихильники і такого сервісу, аби купити задешево. Є навіть прихильники купівлі молока та сметани прямо з асфальту.
Те саме і з маршрутними таксі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, Ivanna сказал:

Існує думка, що якби органи місцевого самоврядування не регулювали тарифи на перевезення маршрутками, то тарифи да, злетіли би за хмари, але вслід за цим
1) оновився би рухомий склад, покращився б сервіс
2) з'явилася б здорова конкуренція, завдяки якій тарифи б знизились до обґрунтованих і "рвачі" б не втримались.

Я проведу аналогію: існує думка, що високі зарплати суддів, прокурорів, депутатів і т.д. гарантує їхню чесність, ефективність і т.д. Тепер зарплата верховних суддів доходить до пів мільйона гривень на місяць. І що ми маємо чесний суд? Чи депутатів чи прокурорів? Те саме буде з маршрутками. Стануть просто більше в кишеню класти. Щоб вони ремонтували маршрутки і покращували сервіс, безумовно, ціна повинна бути відповідною, але й одного підняття ціни за проїзд мало. Треба і відповідальність нести. Я ж несу відповідальність, якщо якийсь договір чи закон порушу. А поки вони отримують ліцензії на маршрут і їх ніхто не відбирає, то ніхто в сервіс вкладати не буде. Бо навіть коли треба нову ліцензію, то хабарами-відкатами все рішається, а не сервісом і новими маршрутками. Взагалі треба по максимуму державі (міськраді) прибрати руки від регулювання як цін так і будь-чого, а люди гаманцями самі проголосують, який маршрутчик їм більше до вподоби. А державу залишити як наглядовий і караючий орган. Наприклад, поступило три скарги на бруд в маршрутці - відразу забирати ліцензію і виставляти на відкритий і прозорий конкурс. Ліцензія хай буде безкоштовна і кількість необмежена. Тоді і конкуренція буде, а ціну тоді хай ставлять яку хочуть, конкуренти задерти не дадуть і люди гаманцями підкажуть яка ціна справедливіша і сервіс не похєрять, бо ліцензію втратять. Якось так я це собі бачу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вставлю і свої 5 копійок в обговорення теми. Як на мене - не з тієї сторони заходите. Скільки б ви не висловлювали своє обурення підвищенням цін на проїзд, скільки б не ходили "мітингувати" до міськради чи на усілякі "обговорення" - це справі не допоможе. Можливо лише відстрочить те підняття цін. Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейсами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити.  Це створило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень. Тобто то те на чому базується вся європейська економіка. І якщо така конкуренція з'явиться - власники маршруток добре подумають про те чи варто піднімати платк за проїд. І зовсім не будуть проти покращення якості обслуговування ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, phantom сказал:

Вставлю і вої 5 копійок в обговорення теми. Як на мене - не з тієї сторони заходите. скільки б ви не висловлювали своє обурення підвищенням цін на проїзд, скільки б не ходили "мітингувати" до міськради чи на усілякі "обговорення" - це справі не допоможе, можливо лише відстрочить те підняття цін. Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити.  Це стровило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень. Тобо то те на чому базується вся європейська економіка. І якщо така конкуренція з'явиться - власники маршруток добре подумають про те чи варто піднімати платк за проїд. І зовсім не будуть проти покращення якості обслуговування ...

Це ти не з тієї сторони заходиш. Не сервіс породжує конкуренцію, а конкуренція сервіс. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 minutes ago, nickel said:

Це ти не з тієї сторони заходиш. Не сервіс породжує конкуренцію, а конкуренція сервіс. 

 

А я про що? Про всяк випадок процитую сам себе:

 

Quote

І якщо така конкуренція з'явиться - власники маршруток добре подумають про те чи варто піднімати платк за проїд. І зовсім не будуть проти покращення якості обслуговування ...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, phantom сказал:

А я про що?

А ти про те " Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейами тролейбусів і т.д. і т. п. Спєци думаю знають що робити.  Це стровило б конкуренцію на ринку міських пасажирських перевезень. "

В неконкурентному середовищі, а міський транспорт зараз якраз таким і є, ти можеш збільшувати рухомий склад, зменшувати і інтервали і т.д. аж поки гроші не закінчаться, а тендер виграє не кращий, а відкатодающій. І підеш ти з своїми новими маршрутками так і не створивши конкуренцію відкатчикам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, phantom сказал:

Вставлю і свої 5 копійок в обговорення теми. Як на мене - не з тієї сторони заходите. Скільки б ви не висловлювали своє обурення підвищенням цін на проїзд, скільки б не ходили "мітингувати" до міськради чи на усілякі "обговорення" - це справі не допоможе. Можливо лише відстрочить те підняття цін. Я б радив зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту. Збільшенні рухомого складу, зменшенні інтервалу між рейсами тролейбусів і т.д. і т. п. 

А як "зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту" без підвищення ціни на проїзд в електротранспорті? Хіба що інвестора знайти чи грант отримати...
Те саме і з маршрутками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, nickel said:

В неконкурентному середовищі, а міський транспорт зараз якраз таким і є, ти можеш збільшувати рухомий склад, зменшувати і інтервали і т.д. аж поки гроші не закінчаться, а тендер виграє не кращий, а відкатодающій. І підеш ти з своїми новими маршрутками так і не створивши конкуренцію відкатчикам.

 

Якщо ти уважно прочитав мій пост то я  саме і пропоную створити конкурентне середовище. Будь-ласка, не пиши лише заради того що б писати. Спробуй спочатку зрозуміти думку співрозмовника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, phantom сказал:

 

Якщо ти уважно прочитав мій пост то я  саме і пропоную створити конкурентне середовище. Будь-ласка, не пиши лише заради того що б писати. Спробуй спочатку зрозуміти думку співрозмовника.

Це ти зараз сам з себе дурня зробив. Бо про конкуренцію написав я, а ти написав, що я не з тієї сторони зайшов, бо треба було спочатку сервіс зробити. Може я там дійсно забагато написав і до тебе просто не дійшло, вибачай.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Ivanna said:

А як "зосередити свої зусилля на покращенні роботи міського електротранспорту" без підвищення ціни на проїзд в електротранспорті? Хіба що інвестора знайти чи грант отримати...
Те саме і з маршрутками.

 

А це вже друге питання. Як - не знаю. Але невже в м. Луцьку не знайдеться світлих голів? Можливо є якийсь європейський досвід? Питання треба вивчати, займатися ним. Можливо знайшлася б якась політична сили яка б лобійювала його вирішення (на Палицю та ... блін забувся як ту партію Бєні Коломойського звати, звичайно надії не має, але все ж може хтось і знайшовся ..)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 минут назад, nickel сказал:

 а люди гаманцями самі проголосують, який маршрутчик їм більше до вподоби. А державу залишити як наглядовий і караючий орган. Наприклад, поступило три скарги на бруд в маршрутці - відразу забирати ліцензію і виставляти на відкритий і прозорий конкурс. Ліцензія хай буде безкоштовна і кількість необмежена. Тоді і конкуренція буде, а ціну тоді хай ставлять яку хочуть, конкуренти задерти не дадуть і люди гаманцями підкажуть яка ціна справедливіша і сервіс не похєрять, бо ліцензію втратять. Якось так я це собі бачу.

У мене зауваження. Ліцензія, мабуть, на цілий маршрут, а скарга - на одну машину (водія).
Так само - яка може бути конкуренція між двома маршрутами, якщо вони перпендикулярні і пересікаються тільки на відрізку Драмтеатр-базар?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 minutes ago, nickel said:

Це ти зараз сам з себе дурня зробив. Бо про конкуренцію написав я, а ти написав, що я не з тієї сторони зайшов, бо треба було спочатку сервіс зробити. Може я там дійсно забагато написав і до тебе просто не дійшло, вибачай.

 

На жаль твій пост я не читав. Оскільки тему прочитав вибірково. Якщо для тебе це важливо - гаразд, ти перший сказав про конкуренцію. Але якщо ти уважно прочитаєш мій пост то зрозумієш, що я сказав що саме конкуренція породжує сервіс, а не навпаки. Кількома постами вище я процитував сам себе спеціально для тебе. Текст виділений жирним шрифтом та великими літерами. Вибачаю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Ivanna сказал:

1 У мене зауваження. Ліцензія, мабуть, на цілий маршрут, а скарга - на одну машину (водія).
2 Так само - яка може бути конкуренція між двома маршрутами, якщо вони перпендикулярні і пересікаються тільки на відрізку Драмтеатр-базар?

1 Ну так давати не на маршрут, а на окрему одиницю на маршруті, тоді на одному маршруті зможуть бути різні власники і будуть конкурувати між собою. І кількість самі визначать і ціну.

2 Читайте 1 пункт :) 

Більше того в місті завжди є популярні маршрути (грошовиті) і не дуже. Як варіант продавати їх пакетом, наприклад, грошовиту 15 з збитковою 4.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, nickel сказал:

1 Ну так давати не на маршрут, а на окрему одиницю на маршруті, тоді на одному маршруті зможуть бути різні власники і будуть конкурувати між собою. І кількість самі визначать і ціну.

2 Читайте 1 пункт :) 

Більше того в місті завжди є популярні маршрути (грошовиті) і не дуже. Як варіант продавати їх пакетом, наприклад, грошовиту 15 з збитковою 4.

Абсолютно вірно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, phantom сказал:

 

На жаль твій пост я не читав. Оскільки тему прочитав вибірково. Якщо для тебе це важливо - гаразд, ти перший сказав про конкуренцію. Але якщо ти уважно прочитаєш мій пост то зрозумієш, що я сказав що саме конкуренція породжує сервіс, а не навпаки. Кількома постами вище я процитував сам себе спеціально для тебе. Текст виділений жирним шрифтом та великими літерами. Вибачаю :)

Нє чітал, но осуждаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 minutes ago, nickel said:

Нє чітал, но осуждаю...

 

Взагалі то мій пост не був адресований конкретно тобі. Я висловив свою думку з даного питання. Абсолютно не згадуючи про тебе. Це власне ти чомусь сприйняв його на свою адресу. Чому - не знаю :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...