Перейти до змісту

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.


SaShurik

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
2 часа назад, Oli сказал:

збільшилося коло людей без субсидії

Кому ті субсидії потрібні??? Дайте нормальну зарплату і пенсії і не треба на тих субсидіях погоду робити!!!

  • Відповідей 483
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 хвилина тому, ForZa сказано:

Кому ті субсидії потрібні??? Дайте нормальну зарплату і пенсії і не треба на тих субсидіях погоду робити!!!

Нащо щоб в била були гроші? Краще недати ті гроші в зарплаті і видати їх із держбюджету кому потрібно в рахунок субсидії.

 

Опубліковано

Не знаю не знаю, завантаженість маршруток більш/менш. Може і менше людей стало їздити. А ще 12ку продовжили до СКФ, прям перемога.

 

Мене особисто більше дратує коли заходять на задню площадку 2-5 людей і дехто дуже спішить передати 5ку за проїзд, а інші навпаки, копирсаються у "пакетик-сумка-сумочка-клатч-кошельок" і по факту смикають людей на "передайте" на 30-50% більше. Невже так складно подумати, озирнутись по сторонах і скооперуватись із тими, хто щойно зайшов? У мене дуже часто або була здача для того, хто передавав 5 (коли ще було по 3), або навпаки.

 

Сьогодні наблюдав цю картину просто майже всю дорогу. Особливо сподобалось коли пройшло 2 по 5 одна за одною а за ними зразу 4 грн по 1 грн, з них 1 "золотом" :)))) І потім, вгадайте шо?! Правильно, 2 по 1 грн назад! Бінго. Хоча ця монетка могла одразу залишитись у того, хто потребував 1 грн здачі, ще 1 грн у іншого, а вперед пішло б 12 грн "на всі" чи "за 3х" ;) І замість 4 рази передавати гроші треба було б 1 раз. Отак виявляється можна! ;) Самі робіть і іншим помагайте. Так може і водій буде не таким засмиканим.

Опубліковано
22 хвилин тому, antrakt сказано:

Єдиний правильний спосіб - це оплата при вході через передні двері. Водій повинен кермувати під час руху, а не гроші рахувати.

це буде рівноцінно введенню лівостороннього руху.

Опубліковано

Мляяя, народ. Ви ж самі горло один одному перегризете і допомагати не потрібно.:)

Не пройшло і тижня як вже нікого не цікавить підняття цін (а як сопіли, як сопіли).

Вже пішли "возмущенія" про копирсання в сумках і що хтось тупіший за іншого.

Бо потрібно допомогти і невідволікати шофера.

Вже навіть нема мови про умови проїзду в тій банці з оселедцями та елементарну відсутність кондукторів і обілечування.

Як же вам мало потрібно. Не нийте що вам хєрово. Ви самі в цьому винні.

  • 5 тижнів потому...
Опубліковано

Не хотів створювати нову тему.

Вчора їхав на тролейбусі і мені разом з квитком дали чек. Будуть переходити на чеки? :)

Опубліковано
30 хвилин тому, Amor сказано:

Не хотів створювати нову тему.

Вчора їхав на тролейбусі і мені разом з квитком дали чек. Будуть переходити на чеки? :)

покури темку

"Наболіло... про тролейбуси, які покидають місто"

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Куди на маршрутку поскаржитись?

Сьогодні сів на 2-ку на вокзалі, і до Відродження вже 2 попрошайки пройшлося по салону. Вони питають в водія чи можна, і він пускає.

Я в житті ніразу небачив такого в наших маршрутках, це може гастральори чишо?

 

Автобус - АС2932ВС 17,05,2017 - 11,40 - 2ка маршрутка - дві попрошайки

Опубліковано
2 хвилин тому, foxx77 сказано:

це може гастральори чишо?

ну да.

Я бачив, ходив мєсний один "валантёр".

Бачу купа фейкових київстарів з'явилося по місту. навпроти там-тама стоять.

Чешуть.. .

Опубліковано
Только что, Zheny@ сказал:

ну да.

Я бачив, ходив мєсний один "валантёр".

Бачу купа фейкових київстарів з'явилося по місту. навпроти там-тама стоять.

Чешуть.. .

 

да і Київстар я бачив, жирна тьотка на сходах переходу через ЖД

Опубліковано

Народ, а как вы относитесь к тому, чтобы полностью отказаться от городских маршруток и развивать троллейбусный транспорт?

Опубліковано

Одна худа з палочкою, тіпа проблекми з хребтом, але звиду хребет рівний.

Друга російськомовна, нормально вдягнута з фоткою якоїсь дитини, тіпа на операцію.

Я спитав чи вона заплатила за проїзд?, каже я завжди спочатку питаю у водія чи можна тут поплакати.

Опубліковано
22 хвилин тому, gen552 сказано:

Народ, а как вы относитесь к тому, чтобы полностью отказаться от городских маршруток и развивать троллейбусный транспорт?

ми за монетизацію пільгового проїзду.

Опубліковано

Пассажиров не устраивает отношение водителей к ним. И это проблема водителей (людей)! Даже повышение проезда до 10грн. ситуацию не изменит, так как это зависит от человека. По поводу монетизации - я только за!

Опубліковано
32 хвилин тому, gen552 сказано:

Народ, а как вы относитесь к тому, чтобы полностью отказаться от городских маршруток и развивать троллейбусный транспорт?

а як щодо маршруток на електротязі (можливо, з доступом до контактної мережі)? ;)

я особисто - проти збільшення інтервалів на маршрутах

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
On 17.05.2017 at 12:33, rrid сказано:

а як щодо маршруток на електротязі (можливо, з доступом до контактної мережі)?

потрібно чесно (читай не заангажовано) рахувати період окупності. за. Єслі шо.

  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Ніхто прибутки власників маршруток не рахує, але прибрати автобус можна, чи це затратно? Чому я заплативши гроші маю їхати як скатіна, і думати якби стати щоб не вимазатись? Парадок в тому, що коли проїзд буде і по 30 грн. буде та сама фігня, що тут дехто й хоче донести декому.

 

А те що міська рада погрязла в схемах, і немає грошей на тролейбуси, то значить погані управлівці їх треба звільняти, обявляти анафему і взагалі, треба прийняти закон, якщо депутат ніфіга не зробив, то його виселяють з міста з пожиттєвою забороною взагалі тут зявлятись, може тоді впаде бажання в декого піти на те крісло депутата.

Опубліковано
8 часов назад, MACCEN сказал:

Ніхто прибутки власників маршруток не рахує, але прибрати автобус можна, чи це затратно? Чому я заплативши гроші маю їхати як скатіна, і думати якби стати щоб не вимазатись? Парадок в тому, що коли проїзд буде і по 30 грн. буде та сама фігня, що тут дехто й хоче донести декому.

 

А те що міська рада погрязла в схемах, і немає грошей на тролейбуси, то значить погані управлівці їх треба звільняти, обявляти анафему і взагалі, треба прийняти закон, якщо депутат ніфіга не зробив, то його виселяють з міста з пожиттєвою забороною взагалі тут зявлятись, може тоді впаде бажання в декого піти на те крісло депутата.

На днях їхав в маршрутці додому, і, просто сидячи в маршрутцібіля вікна, вимазав рукав нової куртки чимось на зразок машинного масла (відчистилося, яле осад лишився), як озвучив водію вартість куртки - так воно ще й п*зд*ти ротом почало, типу "дивитися треба"... Куди дивитися? На ЧОРНОГО кольору гуму навколо вікна, прощупати її пальцями чи носовичком, чи там немає бруду, тоді сідати, а може, йому ще прибирання в салоні зробити... Але гроші повернуло за проїзд, як пообіцяв переписати номера і поскаржитися в міськраду.

Купу раз було таке - двері відкриваються в мороз не до кінця, і поки проходиш там з травмованою ногою і рюкзаком, те бидло рушає, а як нагадуєш йому, для чого треба дзеркала - так ще і патякає, скотина, огризається.

Вчора їздив по місту - грязюка така в тих скотовозках, за рідким винятком, як на грунтовій дорозі в забитому селі, по вікнах просто тече вода, і то мороз був... А чому б водію, приїхавши на кінцеву зупинку, замість чухання своїх репродуктивних органів чи перекур, не ПОПРИБИРАТИ в свому ридвані, попротирати вікна, по яким чистою ганчіркою? Вони, певно і не кожного дня деякі прибирання роблять... Чому б перевізнику не витратити трошки грошей на ремонт тих дверей?

Окрема тема - вікна тих колимаг, заліплені подекуди під стелю й.... рекламою - їдеш, як в автозаку якомусь, не видно де навіть. Заборонити на вікнах ті наліпки к х..м міськрада мала б ще за Царя Гороха, але то ж БАБКИ! В Рівному тому ж такого немає, так, є старіші маршрутки, але такого - немає.

І то я ще промовчав про ГРАФІК, який їм до дупи, "пролітаючу" повз 1-ку на Київському майдані ПОРОЖНЮ 29-ку (вона мені підходила, а в стоячі я не сідвю взагалі - травма коліна), водій якої ДОБРЕ бачив, що його зупиняють...

Прикладів відвертого бл....ства зі сторони маршрутників написати можна на сторінок 5, але для чого? То всі кожного дня бачать. На одну-дві чисті нормальні маршрутки - 10 зламків, брудних, як свинарник.

А то 5 грн. дерти з нас вони хочуть, а створювати пасажирам нормальні умови в своїх недолугих зламках - ні!

Опубліковано
В 23.01.2018 в 09:04, AgentSmith13 сказал:

Прикладів відвертого бл....ства зі сторони маршрутників написати можна на сторінок 5, але для чого? То всі кожного дня бачать. На одну-дві чисті нормальні маршрутки - 10 зламків, брудних, як свинарник.

А то 5 грн. дерти з нас вони хочуть, а створювати пасажирам нормальні умови в своїх недолугих зламках - ні!

Пропоную хоч іноді їздити чистим тролейбусом, який рухається за графіком і в якому завжди є сидячі місця. З травмою коліна не завжди є змога його дочекатися, але варто, я знаю з власного досвіду, вивчити графіки тролейбусів на найбільш востребований напрямок, місяць повправлятися корисуватися тролейбусом і потім купити проїзний. Так, від маршрутки ЗОВСІМ відмовитись неможливо буде, але економія суттєва і комфорт.
Я відсотків на 10 користуюсь маршруткою, 90% тролейбусом. Так собі вирішила після минулорічного здорожчання маршруток.
Зараз якраз кожен кондуктор в тролейбусі має на продаж місячні проїзні квитки. Проїзні квитки на тролейбус дають можливість здійснювати скільки завгодно пересадок. Вони не є іменними, їх можна передати на деньок-другий дружині-дитині-сусіду на час своєї хвороби або відсутності в Луцьку. Також з 10 числа кожного місяця є можливість придбати уцінений проїзний за 55 гривень в депо.

Опубліковано

Якщо їде, і по потрібному мені маршруту - сідаю і їду, в них друга приколяха є - ввечері стоїш на Київському майдані, години так після 20-ї, а вони рядочком В ДЕПО, притому вже 2 рази - без таблички, бо, як сказала кондуктор - а нема у водія тої таблички. Але вдень - варіант непоганий. От міськрада з трудом може дати чортів приватним перевізникам, а своєму ЛПЕ.... Ну невже їм так тяжко їздити до 23:00 хоча б. Звертаємо увагу - скільки раз не підтримували люди петицію про нічний транспорт в місті - жодного разу наші депутати за то не проголосували. Нічого не маю проти таксистів - купу разів виручали, але має бути альтернатива, не у кожного і не кожен день є гроші їхати на таксі. На автостанції автобуси їдуть з 5 ранку, а міський транспорт - з 6:30. І автобуси ті - не фешенебельні "лайнери", що їдуть за кордон чи в столицю, а переважно всякі Млинови, Жабче і т.д., куди рибалки їздять і пару жителів даного села, чи хто має там родичів.

Розклад тролейбусів у Рівному, звертаєм увагу на кількість нічних, з маршрутками там так само - я особисто в пів 1-го ночі заїхав колись на Луцьке кільце до автобуса. І якщо в місті, щоб зробити так само, треба а) розігнати разок міськраду; б) порозривати договори з усіма Санрайзами і т.д. "монополістами", хай шукають, де на приміські рейси приткнутися; в) вигнати копнями керівництво ЛПЕ, і поставити нарешті людину з сучасними поглядами, щоб припинити там совок, то таке зробити даааавно вже настав час.

Спойлер

Робочі дні:

Маршрут №1 «Мототрек селище Ювілейне» 12 тролейбусів,інтервал руху впікові години 9-10 хвилин, виїзд з депо 6:15, заїзд в депо 22:22.

Маршрут №2 «Льнокомбінат Боярка» 11 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:21, заїзд в депо 22:19.

Маршрут №3 «Мототрек Залізничний вокзал» 13 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:10, заїзд в депо 22:37.

Маршрут №3 «Мототрек Залізничний вокзал (Нічний)» 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 44 хвилин, виїзд з депо 22:13, заїзд в депо 6:27.

Маршрут №4 «Мототрек Льнокомбінат» 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 6:40, заїзд в депо 18:33.

Маршрут №4а «Мототрек Льнокомбінат (через Автовокзал)» – 2 тролейбуса, інтервал руху в пікові години 12-24 хвилин, виїзд з депо 6:22, заїзд в депо 19:03.

Маршрут №6 «РЗВА РЗТА» 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 57 хвилин, виїзд з депо 6:53, заїзд в депо 18:37.

Маршрут №7 «Північний Боярка» 11 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 4-10 хвилин, виїзд з депо 6:15, заїзд в депо 22:30.

Маршрут №9 «Мототрек Північний» 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:08 заїзд в депо 19:06.

 Маршрут №9а «Мототрек Північний (через Автовокзал)» 2 тролейбуса,інтервал руху в пікові години 12-24 хвилин, виїзд з депо 6:34 заїзд в депо 19:31.

 Маршрут №10 «Мототрек селище Ювілейне (через Автовокзал)» 10 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 6-9 хвилин, виїзд з депо 6:15 заїзд в депо 22:21.

 Вихідні дні:

Маршрут №1 «Мототрек селище Ювілейне» 8 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 12-15 хвилин, виїзд з депо 6:33 заїзд в депо 21:13.

Маршрут №2 «Льнокомбінат Боярка» 8 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:43 заїзд в депо 21:22.

Маршрут №3 «Мототрек Залізничний вокзал» 12 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 3-6 хвилин, виїзд з депо 6:25 заїзд в депо 21:52.

Маршрут №3 «Мототрек Залізничний вокзал (Нічний)» 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 44 хвилин, виїзд з депо 22:13, заїзд в депо 6:27.

Маршрут №4а «Мототрек Льнокомбінат (через Автовокзал) 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:31, заїзд в депо 17:43.

Маршрут №7 «Північний Боярка» 9 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 5-10 хвилин, виїзд з депо 6:28 заїзд в депо 21:33.

Маршрут №9а «Мототрек Північний (через Автовокзал)» 1 тролейбус,інтервал руху в пікові години 45 хвилин, виїзд з депо 7:06 заїзд в депо 18:56.

Маршрут №10 «Мототрек селище Ювілейне (через Автовокзал)» 7 тролейбусів,інтервал руху в пікові години 9-12 хвилин, виїзд з депо 6:40, заїзд в депо 21:43.

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...