Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

rrid, я не міг зрозуміти фрази "про склад зареєстрованих осіб" :) Ну але гаразд. Щодо положення - я так розумію, що з 1 травня воно втратить чинність?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 962
  • Створено
  • Остання відповідь

rrid, я не міг зрозуміти фрази "про склад зареєстрованих осіб" :) Ну але гаразд. Щодо положення - я так розумію, що з 1 травня воно втратить чинність?

Положення буде чинним те ж саме, набуде чинності його нова редакція, а саме зміни, які вносяться в нього з 01.05.2015р. І воно буде виглядати вже так: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/848-95-п/ed20150501

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як доказати, якщо крім заяви і декларації більше не потрібно ніяких документів?Чесне пацанське чи як)))

Цілком офіційно в Положення про порядок призначення субсидій було внесено зміни - і з 1.05.2015 не потрібно буде подавати довідки про доходи, тільки заяву і декларацію (плюс договір оренди для орендарів) ;)

п.13 Положення зміниться з 1 травня, нову редакцію можна почитати тут: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF/ed20150501 (та й поточну редакцію можна там вибрати, і раніші редакції)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так розумію, що усі, хто знімають квартиру неофіційно з субсидіями в прольоті?

Якщо власниця квартири не проти оформити субсидію, то що буде якщо нагряне перевірка, а тут замість одного прописаного сім'я з 4-х чоловік?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я так розумію, що усі, хто знімають квартиру неофіційно з субсидіями в прольоті?

Якщо власниця квартири не проти оформити субсидію, то що буде якщо нагряне перевірка, а тут замість одного прописаного сім'я з 4-х чоловік?

Громадянин, якому призначено субсидію, зобов'язаний протягом

місяця поінформувати структурні підрозділи з питань соціального

захисту населення про зміни у складі зареєстрованих у житловому

приміщенні (будинку) осіб (орендарі - про осіб, які фактично

проживають), їх соціального статусу, зміни у переліку отримуваних

житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців

житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг,

передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення, шляхом подання

відповідних документів. { Абзац шостий пункту 14 в редакції

Постанови КМ N 106 ( 106-2015-п ) від 28.02.2015 }

..................

20. Надання раніше призначеної субсидії припиняється:

.......

якщо громадянин приховав або свідомо подав недостовірні дані

про доходи та майновий стан, що вплинули на встановлення права на

субсидію і визначення її розміру, внаслідок чого йому була надміру

перерахована сума субсидії, - з місяця, в якому виявлено

порушення;

.....

Сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок

свідомого подання громадянином документів з недостовірними

відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, зазначені у

пункті 14 цього Положення, повертається ним у подвійному розмірі

за вимогою органу, що призначив субсидію. { Абзац восьмий пункту

20 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 295

( 295-2011-п ) від 23.03.2011, N 106 ( 106-2015-п ) від

28.02.2015 }

У разі коли громадянин добровільно не повернув надміру

перераховану (виплачену) суму субсидії, питання про її стягнення

органи, що призначають субсидії, вирішують у судовому порядку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по тому папірчику не розпитував?:

1. "паспорти, коди всіх зареєстрованих" - "зареєстрованих" - це "приписаних"? Оригінали, чи достатньо копій?

2. "документ, що засвідчує право власності на житло" - засвідчує право власності подавача заяви чи на все житло? Наприклад, житло може бути поділене між власниками, а подавати заяву на субсидії може будь-хто з ПРОЖИВАЮЧИХ (зареєстрованих), які можуть бути власниками тільки частини.... Або взагалі навіть не власниками... А вони теж мають право просити Субсидію, принаймні так запевняв Розенко...

3. "довідка про доходи" - за який період? доходи подавача заяви чи всіх? А якщо пенсіонер/студент/безробітний? Для чого тоді Декларація?

4. "акт на землю" ... А це тут яким боком? А якщо в мене приватизована тільки хата, а земля ні, і, відповідно, нема в мене ніякого Акта?... Крім того, наскільки мені відомо, зара і на землю Актів не дають, а довідку про присвоєння кадастрового номеру (чи щось таке, ліньки зара шукати..)

5. "квитанція" -? що за квитанція?

"От думаю, варто до травня рипатися чи ні?" - певно ні, бо вони, якщо самі не в курсі, то будуть видумувати заморочки, щоб тебе тимчасово відфутболити... А вони, схоже, не в курсі, бо Розенко з Кулявлобом запевняли, що потрібно буде тільки Заява і Декларація, і нічого більше не мають права вимагати..

1. Прописаних та близьких членів сім'ї. Тільки оригінали. ( приклад. моя дружина прописана в батьків, її паспорт треба!)

2. Подати заяву може будь який прописаний. Документ про право власності да обьєкт обов'язковий.

3. Довідка за останніх 6 місяців. Всіх працюючих. Для пенсіонерів довідка не потрібна. Якщо подача в березні то з 10,14 по 02,15.

4. Якщо володієш землею то субсидія буде менша. Як розраховується хз.

5. Про сплату комуналки. Для перевірки прізвища власника. В мене було в обчислювалюному на маму(власник я). Прийшлось переоформлювати ті кляті договора луць тепло, газ, світло).

П.С. Подав в лютому.

Все прийняли, хоча. В мене 65 кв. В жінки у власності 39,9 кв (друга квартира). Скоро буде квитанція з субсидією, то побачимо.

Але є куча але:

- в лютому народилася доця, (3 лютого), 20 була прописана. Все нормально подав докі, вчора дзвонить пані з соц забезпечення і каже. За лютий вам буде нарахована субсидія на 1 люд, а щоб було в березні треба знову все подати (ВСІ ДОКІ!!!!!), так як у вас з березня 2 людини (я і доця). Сцука завтра піду знову подавати.

- прийшли робити акт опису майна. Звірила всі докі, написала в описі ( сучасний ремонт, холодильник БОШ, пралка Індезіт, комп Асус, кухня керамічна плитка, все решта ламінат). Добре що хоть незнає що таке венеціанська штукатурка :0016:

Я написав що це все БАГАТСТВО було мені подаровано разом з квартирою (акт дарування січень 2014р від мами) Я думаю це мене і спасло, так би не дали.

- Перевірили мою загранку, а там шенгенка на рік і 4 в'їзда по 1 дню в Поляндію. Написав що відрядження (посада менеджер, канає))))

- пішли перевіряти 2 квартиру (жінки) там живе її бабуся, але там все дуже скромно типу совдепа.

За декілька днів думаю будуть циферки :_04:

За лютий - відмова. Аргументуючи це тим, що попав на комісію, і відмовили що в моєї сім'ї є 2 житла, згідно постанови уряду від 1995р.

За березень по новому подав (так як приписалася дитина), пішла субсидія без тої комісії.

Сьогодні в платіжці 800 гн субсидії, до сплати 91 грн. Щей води 5 хол, і 3 гар. безкоштовно заплатив ( так як там пока не живу). 3 кім, 65 кв., центр опалення:-)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

свіжі роз'яснення на сайті ЛМР:

Особливості оформлення документів для отримання житлових субсидій з 1 травня

27.04.2015

Для посилення соціального захисту громадян в умовах значного здорожчання вартості житлово-комунальних послуг з 1 травня цього року Урядом запроваджено надання житлових субсидій за спрощеним порядком.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців одному з членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні на підставі договору оренди житла, і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг.

Заявник, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає заяву та декларацію про доходи і витрати осіб, які зареєстровані (проживають) за вказаною адресою. Подання інших документів не передбачено, крім договору оренди житла (за його наявності) та довідок про доходи за шість попередніх місяців (за бажанням громадян). Також, заява та декларація можуть бути надіслані поштою.

У Заяві про призначення житлової субсидії необхідно вказати прізвище, ім'я, по батькові заявника; зареєстроване (для орендарів — фактичне) місце проживання; контактний телефон; серія і номер паспорта та ким і коли виданий; реєстраційний номер облікової картки платника податків. А також, підкреслити на який вид послуг призначити субсидію та вказати найменування організацій, що надають послуги та зазначити (не обов'язково) номери особових рахунків на житлово-комунальні послуги, якими користується сім'я. Наявність або відсутність засобів обліку необхідно зазначити в графі “Примітки”.

У випадку, якщо для призначення субсидії необхідне окреме рішення комісії з питань призначення державних допомог, заявник має дати згоду на розгляд його заяви. А також, заявник та особи, які зареєстровані (проживають) у житловому приміщенні дають згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи та майно, що необхідні для призначення субсидії. У разі зміни обставин, які можуть вплинути на визначення права на отримання субсидії та розміру обов'язкової частки оплати за комунальні послуги, заявник зобов'язується протягом місяця повідомити департамент соціальної політики.

У розділі I Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії необхідно вказати прізвище, ім'я, по батькові заявника та осіб, які в ньому зареєстровані (проживають), дату їх народження та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Також, необхідно надати характеристику житла: загальну площу житлового приміщення, індивідуальний чи багатоквартирний будинок, кількість поверхів у будинку.

У розділі II заявник вказує всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога, стипендія, аліменти, грошове забезпечення, виплати та винагороди за договорами, доходи від підприємницької діяльності, від здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, від продажу продукції власного виробництва, дивіденди, проценти від депозитів тощо) осіб, які зареєстровані (проживають) за вказаною адресою, суми доходів за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід. Якщо особа отримує пенсію з Управління Пенсійного фонду України в м. Луцьку або допомогу, яка призначена департаментом соціальної політики, допустимо не вказувати суму доходу, а лише зазначити вид доходу та назву установи.

У розділі III зазначається інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

При заповненні Декларації заявник зобов'язується повернути надміру нараховану суму субсидії у подвійному розмірі у випадку подання недостовірних відомостей про доходи і витрати осіб, які зареєстровані (проживають) у житловому приміщенні.

З питань призначення житлової субсидії мешканцям міста Луцька необхідно звернутись в департамент соціальної політики Луцької міської ради (пр-т Волі, 4а; телефони для консультацій: 284165; 284174; 284175), громадську приймальню № 1 (пр-т Соборності, 18; телефон для консультацій 774471) та громадську приймальню № 2 (вул. Бенделіані, 7; телефон для консультацій 265961).

Департамент соціальної політики

http://www.lutsk.ua/fast-news/osoblyvosti-oformlennya-dokumentiv-dlya-otrymannya-zhytlovyh-subsydiy-z-1-travnya

Як оформити субсидію на орендаря - все-одно не ясно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо підприємець субсидія не світить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо підприємець субсидія не світить?

А підприємець що - не людина? Залежить від доходу. Для платника ЄП з оборотами в звіті в податкову - на практиці отримати субсидію практично нереально, бо в дохід рахується вся виручка. Якщо обороти були проведені невеликі (тисяча-друга гривень в місяць) - то цілком реально. Якщо дохід підприємця відносно великий - то субсидії не буде, як і в ситуації з високою З/П.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво по довідці з податкової по доходах - знизу "Примітка" ... інформація потребує уточнення у джерел доходів... :0165:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво по довідці з податкової по доходах - знизу "Примітка" ... інформація потребує уточнення у джерел доходів... :0165:

А як таку довідку брати? Куди в податковій звертатися чи до кого? Не підприємець, фіз. особа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво по довідці з податкової по доходах - знизу "Примітка" ... інформація потребує уточнення у джерел доходів... :0165:

ну так підприємства ж можуть не достовірну/помилкову інформацію в 1ДФ показати )))

nickel,

ідете в ЦОПз паспортом, там в будь-кого (в будь-якому віконечку) запитаєте, Вам скажуть в якому вікні купити бланк заяви (1 грн.), заповните і здасте. Можете самі роздрукувати Додаток 13 http://sta-sumy.gov....2.html Довідку зараз вроді на наступний день вже надають (хоча по-законодавству - на протязі 5 днів).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

свіжі роз'яснення на сайті ЛМР:

...

як завжди "масло масляне" ))). А те що будуть якісь реальні конкретні розяснення - я не вірю. Досвід підказує (по нововведеннях до ПКУ ще немає нормальних роз'яснень - а вже 4 місяці пройшло...). Владі не вигідно приймати чіткі норми в законах і інших нпа (тоді ж корупція пропаде :) )

Можете самі роздрукувати Додаток 13 http://sta-sumy.gov....2.html.

http://sta-sumy.gov....akti/63032.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

natalka), підскажіть будь-ласка, а для підпирємців цю довідку по доходах на субсидії по такому ж самому принципу як ви описали в п.142, чи до свого інспектора?

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про які довідки ви тут торочите?! Сказано ж, що ніяких додаткових довідок не повинні вимагати! Що приймається тільки власноруч заповнена декларація і ця субсидія побудована на довірительних засадах!

Відповідно до основних положень прийнятої постанови:

· призначення субсидії відбуватиметься на підставі лише двох документів, які будуть суттєво спрощені у порівнянні з тими, що були раніше, - заяви та декларації (скасовується необхідність надання довідок про доходи, у тому числі й працюючих осіб);

А от потім, якщо якась перевірка виявить, що ви обманули, от тоді з вас і почнуть дерти!

· запроваджується принцип призначення субсидії на підставі задекларованих даних заявником (при цьому перевірка достовірності цих даних здійснюватиметься органами соціального захисту вже після призначення субсидії, шляхом здійснення запитів до відповідних органів, установ та організацій).
· якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмір

Ніякі довідки вимагати від вас вони не повинні! Це раніше так було, а тепер має бути спрощено, тепер вони самі будуть знаходити ці данні про вас

інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду (при цьому, заборонятиметься вимагати від заявників інші документи, ніж передбачені Положенням про призначення житлових субсидій);

Просто, певно, в соцслужбах ще досі толком не знають нового механізму, і хочуть працювати по старій схемі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Kayot, про підприємців нічого не знаю )). Але точно всі довідки, акти і т.д. надаються згідно офіційної Вашої заяви, яка здається в ЦОП. Просто може бути інша форма бланка заяви (там без проблем підкажуть яка саме).

Про які довідки ви тут торочите?! Сказано ж, що ніяких додаткових довідок не повинні вимагати! Що приймається тільки власноруч заповнена декларація і ця субсидія побудована на довірительних засадах!

jack74,

Ви не уважні - перечитали би тему, тоді зрозуміли б для чого. Люди беруть довідки не для того щоб кудись їх надавати, а для того щоб побачити наперед дані з якими будуть звірятись контролюючі органи (і звіритися з своїми). Крім того, дехто не памятає які доходи і з яких джерел він отримував протягом 2014 року (багато хто по сумісництву крім основної роботи працює ще на 3-ьох, а дехто по договорах ЦПХ виконує масу робіт і т.д.).

Розумієте? - для себе беруть.

P.S. почитала сьогоднішні Ваші повідомлення в інших темах - і зробила висновок що Ви сьогодні не з тієї ноги встали :)

І ще один прикол про довідки ) - реальна історія. Вчора на гарячій лінія і в департаменті соц.політики сказали що потрібна якась довідка яка буде підтверджувати що фактично в квартирі проживає одна особа а не троє (які прописані). На запитання де взяти таку довідку, прозвучала наступна відповідь - ну сходіть до участкового, може він щось випише, або нехай двоє чи більше сусудів напишуть таку довідку :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще один прикол про довідки ... ну сходіть до участкового, може він щось випише, або нехай двоє чи більше сусудів напишуть таку довідку :_07:

Це не прикол. Моя сусідка через дільничого оформляла довідку-підтвердження, що її діти не проживають в квартирі. Приходив дільничий, опитував сусідів. Дали довідку, оформила субсидію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

natalka), я читаю те, що я бачу

довідку по доходах на субсидії

а читаю не тільки я один, інші теж можуть обманутися і подумати, що потрібно бігти в податкову за ще якоюсь довідкою.

а про з тієї чи "не з тієї ноги встав", можете мені в Приват написати (щоб тут не офтопити), яке саме повідомлення Ви маєте на увазі, що зробили такий дивний висновок, бо я в багатьох темах сьогодні писав ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приходив дільничий, опитував сусідів. Дали довідку, оформила субсидію.

А наш дільничий сказав що немає встановленої форми і зразка і він цього робити не буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба йти в міський відділ на Грибоєдова, писати заяву з проханням підтвердити непроживання. Вони в місячний термін повинні видати довідку, хоча в нашому випадку було швидше. Приходили з місквідділу, а потім і дільничий, який сказав, що можна було звертатись до нього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Довідку зараз вроді на наступний день вже надають (хоча по-законодавству - на протязі 5 днів).

Нормативний термін - 5 робочих днів... А фактично зараз не менше 10ти..

Заяву на оформлення довідки з паспортом подаєте в 12 вікно...

А отримуєте готову довідку в 7му вікні...

В дружини річні доходи озвучені в бухгалтерії виявилися на 300 грн меншими ніж в довідці з податкової... міг бу бути "не приємний" сюрприз...

А в мене згідно довідки з податкової Приватбанк в доходах виявився ;-) нежданчик ;-) ...

Департамент соціального захисту не буде подавати в податкову заявок на підтвердження доходів громадян, а ПОВНІСТЮ отримає всі ключі до їх бази... і вже самостійно черезх введення індефікац кодів буде звіряти циферки з декларації...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, стоп, то хтось мені скаже точно? я можу про свої доходи та доходи дружини дізнатися у податковій?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, стоп, то хтось мені скаже точно? я можу про свої доходи та доходи дружини дізнатися у податковій?

Про офіційні (крім % по депозитах і інших доходів з банків - там є нюанси) - теоретично так (і тільки про свої, доходи дружини Вам не дадуть :) ).

Нормативний термін - 5 робочих днів... А фактично зараз не менше 10ти..

Можливо зараз збільшився попит на такі довідки - тому не встигають. Раз на раз не попадає....

...В дружини річні доходи озвучені в бухгалтерії виявилися на 300 грн меншими ніж в довідці з податкової... міг бу бути "не приємний" сюрприз...

І що, вияснили чому розбіжність?

Тут може бути 2 варіанти:

1. Або на підприємстві бухгалтер помилився при формуванні довідки (дав інформацію про чисті доходи, без ЄСВ і військового збору, або без чогось одного - про це я вже писала раніше)

2. Або та ж бухгалтерія підприємства допустила помилки при заповненні 1 ДФ (які в майбутному вона може виправити доречі і цифра може знову змінитись).

Ще раз хочу наголосити, що дані про доходи в податковій формуються на підставі звіту 1ДФ, який в свою чергу заповнюють самі ж підприємства або інші податкові агенти. Тобто, якщо бухгалтер при заповненні 1 ДФ зробив помилку, і не уточнив її - то в податковій будуть відображатись дані з помилкою! Тому бажано все-таки знайти реальну причину розбіжності...

А є ще взагалі, інші варіанти розбіжностей (зокрема через програмне забезпечення ДФС)))). Ось цитата з одного бух.форуму:

Я взяла справку в налоговой о своих доходах для оформления субсидии, в справке отражены доходы по з/пл за три квартала 2014 года, а в четветром прочерк и комментарий, что доходов не было. Была сильно удивлена, т.к. сама и делаю и подаю 1ДФ smilie11.gif . Позвонила, еще раз убедилась, что 1ДФ за 4 квартал сдан успешно, претензий нет

Тому в ідеалі, бажано мати і довідку з підприємства, і з податкової (я завжди перевіряю все сама: не можна нікому довіряти, всі помиляються...).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

natalka), а куда потрібно звертатися у самій податковій?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

espert

Вам BARAKUDA розписав детально навіть по номерах віконечок )). Зовсім читати не хочете.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...