Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

Штуцер, можливо неправильно називаю, - це пластмасовий трійник який зєднує шланги ОР і в мому випадку ГБЦ, в інет-магазині він підписаний як "фланец"

post-6632-0-10680200-1417421449_thumb.pn

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пагано гріє пічка. Авто бензинове. Нанотєхнології у вигляді картонки на радіатор не допомагають. Де можуть кваліфіковано поставити діагноз і провести ремонт? Не так щоб - давайте заміним термостат, потім радіатор, потім датчік, потім двигун, потім автомобіль...

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пагано гріє пічка. Авто бензинове. Нанотєхнології у вигляді картонки на радіатор не допомагають. Де можуть кваліфіковано поставити діагноз і провести ремонт? Не так щоб - давайте заміним термостат, потім радіатор, потім датчік, потім двигун, потім автомобіль...

Давайте для початку при таких питаннях відразу писати марку авто повністю, ми не на автомобільному форумі, де ці дані вносяться при реєстрації. А так куча флуду виходить на цілу сторінку, яка марка, а я кий двигун, а чим заправляли, а яка помпа стоїть, а який антифріз залили і т.д.

А по суті все просто і не дуже. Термостат провірити без проблем, датчики температури теж, а чи забита система чи просто повітряна пробка, тут складніше, без зняття не вийде (якщо забитій радіатор).

Змінено користувачем foma144
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

марку авто повністю

RENAULT MEGANE 1 1996 рік, 1.6 i (BA0L) 55kw (75л/с )

upd. Тільки що побачив, що розширювальний бачок тріснув і з нього ссить охолоджувальна рідина. То може бути причиною паганої роботи пічки?

Змінено користувачем yurgen
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що розширювальний бачок тріснув і з нього ссить охолоджувальна рідина. То може бути причиною паганої роботи пічки?

так, від цього міг завоздушитися радіатор пічки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також погано гріє пічка на ГАЗ 31029(Волга). На яку можна замінити рідну пічку?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підскажіть будь ласка, що може бути...

Маю стареньку VW Jetta 1.8T(турбо, бензин) 2002 року випуску (американка)... майже всю прошлу зиму, машина простояла на парковці на вулиці, на морозі (морози були до -28 і на машині майже ніхто не їздив) і тепер, мусить завжди бутий перекритий доступ свіжого повітря (нажата кнопка), тобто без доступу свіжого повітря з зовні. Якщо її (кнопку) виключиш (відіжмеш) - то на приборному щитку влючається (загорається) червоним слово "Brake" (ніби зажатий ручник) і першу сикунду ніби глохне (спадає тяга) двигун... потім все нормально, авто далі їде, але постійно працює "пищалка" як буд-то зажатий ручний тормоз... поки знову не нажмеш кнопку перектиття повітря з зовні... в общім, без доступу свіжого повітря, постійно потіють вікна... як "віджимаєш" ту кнопку - безперебійно пищить і знову загорається червоним "Brake"! Що це може бути???

І... після такого зимового простою, перестав працювати підігрів обох сидінь... салон шкіряний, реально зараз "дупа" мерзне... мушу спочатку з пів-години машину прогрівати, нагрівати до максимуму салон поки не прогріються сидіння, аж потім тільки сідати і їхати... на сервіс ще поки нікуди не їздив. І, все сталось після того, як машина простояла без роботи майже всю зиму на морозі...

Змінено користувачем Waver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підскажіть будь ласка, що може бути...

Маю стареньку VW Jetta 1.8T(турбо, бензин) 2002 року випуску (американка)... майже всю прошлу зиму, машина простояла на парковці на вулиці, на морозі (морози були до -28 і на машині майже ніхто не їздив) і тепер, мусить завжди бутий перекритий доступ свіжого повітря (нажата кнопка), тобто без доступу свіжого повітря з зовні. Якщо її (кнопку) виключиш (відіжмеш) - то на приборному щитку влючається (загорається) червоним слово "Brake" (ніби зажатий ручник) і першу сикунду ніби глохне (спадає тяга) двигун... потім все нормально, авто далі їде, але постійно працює "пищалка" як буд-то зажатий ручний тормоз... поки знову не нажмеш кнопку перектиття повітря з зовні... в общім, без доступу свіжого повітря, постійно потіють вікна... як "віджимаєш" ту кнопку - безперебійно пищить і знову загорається червоним "Brake"! Що це може бути???

І... після такого зимового простою, перестав працювати підігрів обох сидінь... салон шкіряний, реально зараз "дупа" мерзне... мушу спочатку з пів-години машину прогрівати, нагрівати до максимуму салон поки не прогріються сидіння, аж потім тільки сідати і їхати... на сервіс ще поки нікуди не їздив. І, все сталось після того, як машина простояла без роботи майже всю зиму на морозі...

Акум в нуль сідав?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підскажіть будь ласка, що може бути...

Маю стареньку VW Jetta 1.8T(турбо, бензин) 2002 року випуску (американка)... майже всю прошлу зиму, машина простояла на парковці на вулиці, на морозі (морози були до -28 і на машині майже ніхто не їздив) і тепер, мусить завжди бутий перекритий доступ свіжого повітря (нажата кнопка), тобто без доступу свіжого повітря з зовні. Якщо її (кнопку) виключиш (відіжмеш) - то на приборному щитку влючається (загорається) червоним слово "Brake" (ніби зажатий ручник) і першу сикунду ніби глохне (спадає тяга) двигун... потім все нормально, авто далі їде, але постійно працює "пищалка" як буд-то зажатий ручний тормоз... поки знову не нажмеш кнопку перектиття повітря з зовні... в общім, без доступу свіжого повітря, постійно потіють вікна... як "віджимаєш" ту кнопку - безперебійно пищить і знову загорається червоним "Brake"! Що це може бути???

І... після такого зимового простою, перестав працювати підігрів обох сидінь... салон шкіряний, реально зараз "дупа" мерзне... мушу спочатку з пів-години машину прогрівати, нагрівати до максимуму салон поки не прогріються сидіння, аж потім тільки сідати і їхати... на сервіс ще поки нікуди не їздив. І, все сталось після того, як машина простояла без роботи майже всю зиму на морозі...

Акум в нуль сідав?

Так, і не раз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підскажіть будь ласка майстра,сто по рихтовці, малярці,щоб швидко і якістно,та ціни помірні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підскажіть будь ласка майстра,сто по рихтовці, малярці,щоб швидко і якістно,та ціни помірні

0996553999 Андрій

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де у нас можна зробити "напилення" металу, потрібно колінвал відреставрувати.(на авіазаводі вже не роблять)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю VW Passat B2, потрібно варити кузов, можливо хтось знає де краще роблять, підкажьть будь ласка

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба поміняти задні регулююмі амортизатори на мітсубісі педжеропеджеро 2. 1999р. Хто може взятись??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

потрібно відреставрувати рульову рейку mercedes w210 2001 р.

цікавить приблизна ціна питання і хто може зробити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...