Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

турбіни немає :)

після мийки відпишусь.

отже потік сальник двигуна зі сторони КПП, зняли КПП - щеплення в хлам...

сальник+щеплення+робота=біля 2500грн :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ресурс фильтра 350-400 тыс км. С нашим топливом это число смело можно разделить на 2. А все что у нас продается из подержанного, пробег переваливает далеко за 300 тыс, за редким исключением...

в мене пробіг доходить до 190 тис. км. і після вирізки половина отворів була забитими, а половина напів. чи не працювала самоочистка.

я не горів бажанням відразу вирізати.але потужність почала поступово падати.

датчик на сажевий не горів, але діагностика показала забруднення більше 100%.

ну вирізав та й вирізав,все рівно до того йшло.

і тепер відчуваються ще парочка коней під капотом.

хтось знає де можна перевірити стан ременів та роликів на фіаті?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ї

ресурс фильтра 350-400 тыс км. С нашим топливом это число смело можно разделить на 2. А все что у нас продается из подержанного, пробег переваливает далеко за 300 тыс, за редким исключением...

в мене пробіг доходить до 190 тис. км. і після вирізки половина отворів була забитими, а половина напів. чи не працювала самоочистка.

я не горів бажанням відразу вирізати.але потужність почала поступово падати.

датчик на сажевий не горів, але діагностика показала забруднення більше 100%.

ну вирізав та й вирізав,все рівно до того йшло.

і тепер відчуваються ще парочка коней під капотом.

хтось знає де можна перевірити стан ременів та роликів на фіаті?

Ну не знаю чи їх хтось перевіряє, собі поміняв відразу після покупки. От цікавий форум http://fiat-club.org.ua/forum/viewforum.php?f=59, можна знайти відповіді на всі питання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ї

ресурс фильтра 350-400 тыс км. С нашим топливом это число смело можно разделить на 2. А все что у нас продается из подержанного, пробег переваливает далеко за 300 тыс, за редким исключением...

в мене пробіг доходить до 190 тис. км. і після вирізки половина отворів була забитими, а половина напів. чи не працювала самоочистка.

я не горів бажанням відразу вирізати.але потужність почала поступово падати.

датчик на сажевий не горів, але діагностика показала забруднення більше 100%.

ну вирізав та й вирізав,все рівно до того йшло.

і тепер відчуваються ще парочка коней під капотом.

хтось знає де можна перевірити стан ременів та роликів на фіаті?

Ну не знаю чи їх хтось перевіряє, собі поміняв відразу після покупки. От цікавий форум http://fiat-club.org...wforum.php?f=59, можна знайти відповіді на всі питання.

дякую за сайт, цікавий.

а де заміну робив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім доброго дня. В мене така проблемка. Машина Citroen Jumpy 2.0 HDI. Останнім часом,коли машина постоїть ніч і зранку я її завожу, провертаю ключ в замку запалення, то стартер реагує через 1-2 секунди (не завжди так, але в 70% випадків). А вчора взагалі,раза три провертав ключ - ноль (як будь-то аккумулятор здох,але він в мене в нормі) , потім вдарив по рулю зі злості))) і на четвертий раз стартер заробив і машина завелась. Що це може бути і до кого можна звернутись?

Схоже, що втягуюче замаслено-запалено, от і шток не втягується в електромагніт. Коли повернути ключ запалювання, через електромагніт втягуючого проходить струм, який і розігріває замерзлий замаслено-запалений шток, і той починає втягуватись, і машина заводиться. Усунення -- зняти втягуюче, якщо це можливо без стартера або цілий стартер, промити-зібрати втягуюче, поставити і на якийсь час забути про таку проблему.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня

хто підскаже де можуть відремонтувати штабелер(електропогружчик) - зі слів працівників - проблема в електронній частині, не хоче їхати.

можливо ще буде потреба у механічному ремонті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міняв в одного майстра в гаражі на Коперника, але після того як мене хотіли розвести на капремонт двигуна, більше туди не їду, і нікому не раджу. На доблику була пропала тяга і йшов чорний дим, а виявилось лопнув патрубок від турбіни до інтеркуллера.Знайшли причину і зробили в Зміїнці навпроти Корчми, то думаю до них можна поїхати, ну або хоть подзвонити запитати 0501567959.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за відгуки). Бум пробувати методом виключення). ПС. До речі, така проблема буває тільки після ночі...на протязі дня машина заводиться без проблем. Невже за ніч щось замерзає..?

замерзлий замаслено-запалений шток втягуючого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порекомендуйде де можна полагодити гальма? А то вони в мене живуть своїм життям, коли натискаєш то хватає тільки заднє ліве, за 2-3 качком починають брати і передні. То легко натискаєш хватають зразу всі і дуже тісно цілуєшся з кермом і лобовим склом. Авто Волга 31029.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скло я тобі можу подарувати, але дива не чекай на ньому є полоси від щіток. собі я купляв нове за 770 грн плюс доставка 130 з києва, але результатом більш ніж задоволений

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хтось відвідував вже ось цей сервіс?

http://www.pribaltservice.com.ua

Робив комп"ютерний розвал сходження по акції 60 грн, зробили добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підкаже майстра по ремонту дверних замків? Заклинив замок багажника Ford Focus C-MAX.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто підкаже майстра по ремонту дверних замків? Заклинив замок багажника Ford Focus C-MAX.

(068) 828 44 44, (0332) 78 51 46, (050) 916 89 76, (066) 172 94 63 Аварійне відкриття дверей, замків, автомобілів, Луцьк

МТС 099-409-23-66 Life:) 063-411-84-85

Змінено користувачем Pasha23061982
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

підкажіть де можна сьогодні зробити розвал сходження.

які сервіси працюють в суботу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібен майстер який замінить сальніки клапанів на Рено Канго 2003р. мотор K9K 704. Одного знайшов так він за заміну попросив 800грн.

Змінено користувачем fresh1987
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібен майстер який замінить сальніки клапанів на Рено Канго 2003р. мотор K9K 704. Одного знайшов так він за заміну попросив 800грн.

Це дорого чи дешево?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібен майстер який замінить сальніки клапанів на Рено Канго 2003р. мотор K9K 704. Одного знайшов так він за заміну попросив 800грн.

Ми можемо замінити, але в нас теж "звірячі ціни" - 800 грн.

Дешевше лише самому, переноска гугл в допомогу )

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібен майстер який замінить сальніки клапанів на Рено Канго 2003р. мотор K9K 704. Одного знайшов так він за заміну попросив 800грн.

Ми можемо замінити, але в нас теж "звірячі ціни" - 800 грн.

Дешевше лише самому, переноска гугл в допомогу )

" Їдріт який ви умний. Ваше остроуміє просто розпирає"

Замітьте Я нічого не сказав на рахунок цін. (просто хотів поділитись з Кенговодами Луцька).

Ви самі свої розцінки обізвали ЗВІРЯЧІ :0127:

П.С. домовився робити за 600грн

але черга на 1.5 неділі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де порекомендуєте замінити свічки накалу на т4 1.9тд і заодно штуцер системи охолодження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де порекомендуєте замінити свічки накалу на т4 1.9тд і заодно штуцер системи охолодження?

А, що таке штуцер системи охолодження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...