Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

Був сьогодні на ПітСтоп'і (Ланос1,5) - стукало справа спереді, думав наконечник, але виявилось крім наконечника лопнула права пружина пер підвіски, прийшлось міняти обидві пружини, наконечник, розвал\сходження, попутно замінив праву протитуманку (в мене була).

Ціни:

- заміна пружин 80*2=160 грн

- заміна наконечника 40 грн

- розвал\сходження передньої осі 80 грн.

- замвна протитуманки 80 грн

----------

320 грн

Пружина - 190 грн

наконечник 110 грн

Заїхав о 14 виїхав о 18.30, прийняли одразу, сервіс на 6 постів, обладнання новеньке, інструмент\спецінструмен є. Почали роботу через 20 хв, але механіки молодці - діагноз поставили швидко і відмічу працюють на совість, за що вдячний.

Тепер окремо про відділ запчастин. Згідно каталогу пружини і наконечник на мій Ланос були в наявності, я їх придбав, але коли зрівняв, то виявилось, що вони вищі, мають на 2 витки більше і з товщого прута, на коробці пише 1,6 DOHC (в мене 1,5 SOHC). отже не підходять, на таких пружинах морду машини підніме що дуже негативно вплине на керованість, та є ймовірність розриву стійки під час руху. Менеджерка з запчастин яросно доказувала що в каталозі пише, що то універсальні пружини, але коли я був згідний встановити їх за умов їхніх гарантій що з автомобілем після ремонту буде вск гаразд. вона з "образою" - "їдьте на Волинь-Авто" і беріть там оригінальні", що я і зробив, 30 грн. на таксі, взяв оригінальні такі як треба (правда дорожче).

При збиранні виявилася пошкодженою інша запчастина, якої на СТО не було, знову 30 грн таксі, Волинь-Авто. Ось тут з СЕРВІСОМ все плачевно. Увага, якщо в них не виявиться якоїсь запчастини, то тобі ніхто не допоможе, треба мати друга на авто, або гроші на таксі. На фірмі є авто по пошуку\розвозці запчастин, але на прохання під'їхати до Волинь-Авто отримав відмову, та й якусь іншу допомогу годі й чекати.

Таке відчуття, що СТО і відділ запчастин живуть різним життям.

Отже враження про ПітСтоп двоякі, але сподіваюсь що то "дитячі" хвороби пов'язані з "молодим" віком СТО і все з часом налагодиться. Бо механіки в них дійсно грамотні.

Врешті-решт, автомобіль справний і вже не спричиняє занепокоєнь, за що ПітСтоп'у дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був сьогодні на ПітСтоп'і (Ланос1,5) - стукало справа спереді, думав наконечник, але виявилось крім наконечника лопнула права пружина пер підвіски, прийшлось міняти обидві пружини, наконечник, розвал\сходження, попутно замінив праву протитуманку (в мене була).

Ціни:

- заміна пружин 80*2=160 грн

- заміна наконечника 40 грн

- розвал\сходження передньої осі 80 грн.

- замвна протитуманки 80 грн

----------

320 грн

Пружина - 190 грн

наконечник 110 грн

Заїхав о 14 виїхав о 18.30, прийняли одразу, сервіс на 6 постів, обладнання новеньке, інструмент\спецінструмен є. Почали роботу через 20 хв, але механіки молодці - діагноз поставили швидко і відмічу працюють на совість, за що вдячний.

Тепер окремо про відділ запчастин. Згідно каталогу пружини і наконечник на мій Ланос були в наявності, я їх придбав, але коли зрівняв, то виявилось, що вони вищі, мають на 2 витки більше і з товщого прута, на коробці пише 1,6 DOHC (в мене 1,5 SOHC). отже не підходять, на таких пружинах морду машини підніме що дуже негативно вплине на керованість, та є ймовірність розриву стійки під час руху. Менеджерка з запчастин яросно доказувала що в каталозі пише, що то універсальні пружини, але коли я був згідний встановити їх за умов їхніх гарантій що з автомобілем після ремонту буде вск гаразд. вона з "образою" - "їдьте на Волинь-Авто" і беріть там оригінальні", що я і зробив, 30 грн. на таксі, взяв оригінальні такі як треба (правда дорожче).

При збиранні виявилася пошкодженою інша запчастина, якої на СТО не було, знову 30 грн таксі, Волинь-Авто. Ось тут з СЕРВІСОМ все плачевно. Увага, якщо в них не виявиться якоїсь запчастини, то тобі ніхто не допоможе, треба мати друга на авто, або гроші на таксі. На фірмі є авто по пошуку\розвозці запчастин, але на прохання під'їхати до Волинь-Авто отримав відмову, та й якусь іншу допомогу годі й чекати.

Таке відчуття, що СТО і відділ запчастин живуть різним життям.

Отже враження про ПітСтоп двоякі, але сподіваюсь що то "дитячі" хвороби пов'язані з "молодим" віком СТО і все з часом налагодиться. Бо механіки в них дійсно грамотні.

Врешті-решт, автомобіль справний і вже не спричиняє занепокоєнь, за що ПітСтоп'у дякую

Дякую за конструктивну критику!

1) зараз на СТО лише один адміністратор, їздити по місту купувати запчастини фізично не має змоги, скоро буде менеджер по запчастинах на СТО в обов'язки якого буде входити забезпечення СТО запчастинами, тому такої проблеми не буде, при умові що ця запчастина в когось є в Луцьку в продажі.

2)(На фірмі є авто по пошуку\розвозці запчастин, але на прохання під'їхати до Волинь-Авто отримав відмову) ці машини їздять по жорстких графіках між нашими складами і магазинами, тому це неможливо

3) при величезному складі запчастин на жаль ми не можемо гарантувати наявність потрібної запчастини в момент коли авто заїхало на СТО, краще спочатку зробити діагностику, уточнити наявність запчастин, або купити в іншому місці і тоді записатись на СТО. Так працюють більшість у Луцьку, зранку діагностика, на завтра, післязавтра ремонт, швидше за все у нас буде так само.

До якості виконаних робіт та кваліфікації механіків і надалі зауважень надіюсь не буде, всі роботи виконуються згідно норм, інструментом і в послідовності вказаних у техдокументації виробника авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за конструктивну критику!

1) зараз на СТО лише один адміністратор, їздити по місту купувати запчастини фізично не має змоги, скоро буде менеджер по запчастинах на СТО в обов'язки якого буде входити забезпечення СТО запчастинами, тому такої проблеми не буде, при умові що ця запчастина в когось є в Луцьку в продажі.

2)(На фірмі є авто по пошуку\розвозці запчастин, але на прохання під'їхати до Волинь-Авто отримав відмову) ці машини їздять по жорстких графіках між нашими складами і магазинами, тому це неможливо

3) при величезному складі запчастин на жаль ми не можемо гарантувати наявність потрібної запчастини в момент коли авто заїхало на СТО, краще спочатку зробити діагностику, уточнити наявність запчастин, або купити в іншому місці і тоді записатись на СТО. Так працюють більшість у Луцьку, зранку діагностика, на завтра, післязавтра ремонт, швидше за все у нас буде так само.

До якості виконаних робіт та кваліфікації механіків і надалі зауважень надіюсь не буде, всі роботи виконуються згідно норм, інструментом і в послідовності вказаних у техдокументації виробника авто.

Дам вам безкоштовну пораду: не треба рівнятись на інші СТО, треба винаходити свої, кращі шляхи, оскільки з СТО в Луцьку є певні проблеми. Основна ваша задача в стислий термін (бо насьогодні однією з найцінніших речей є час людини) виконати ремонт, прицьому заробити коштів, щоб для клієнта то не було болісно = ЗАДОВОЛЕНІСТЬ КЛІЄНТА.

Тепер по-пунктах і на своєму прикладі

1) абсолютно правильне рішення, при можливості з іншими магазинами\складами заключити договір з дисконтом для вас, який при рівних з клієтською цінами і буде вашим заробітком (навіщо за однакових цін мені кудись їхати за однією і тією ж запчастиною). З моїм прикладом на пружинах ви недозаробили, а заробила Волинь-Авто.

2) якщо менеджер по пошуку запчастин не буде мати швидкого доступу до транспорту, щоб забрати запчастину, то сенсу в його роботі немає. Пояснюю: щоб мені було вигідніше: дати 20-30 грн на пальне, щоб ваше авто катнулося за 1 км забрати запчастину чи викинути 60 грн на таксі?

Якби я не мав чіткої заінтересованості забрати авто ввечері ще до 19 години і тому не зважаючи на витрачання зайвих коштів досить щвидко надав запчастини, а за паганого настрою плюнув би і поїхав до завтра шукати потрібні запчастини,чи лишив би авто, як пропонував мені майстер. В останньому випадку можливі два варіанти:

а) поставили б пружини які пропонували у вашому відділі запчастин, ввечері я б розрахувався, забрав авто, і на наступний день я б злий (бо автомобіль після ремонту, ща який я вивалив 900 грн, буде жорскішим і погано керованим) повернувся і ви б знімали ті пружини, ставили такі як треба, повторно робили би розвал\сходження, при цьому ви втратили б на повторних безоплатних роботах, а це нодозароблені кошти фірмі і зарплаті механікам, та мали б незадоволеного клієнта, який мало того, що більше не приїде до вас, а ще 10-м "прорекламує".До речі менеджери з запчастин мені таке рекомендували: "та ставте ці пружини, що машина стане вище, так на зиму це краще"(для кого краще?для мене?мені вища ніж є не треба),"якщо не влаштує, ми ці пружини знімемо"(питання-хто механіку за це заплатить?)

б) в наслідок відсутності запчастин моя машина б зависла на підіймачі десь до середини наступного дня (поставити на колеса, щоб викатити з підіймача, ви б не змогли, бо неможливо було зібрати стійку без ще однієї запчастини, про яку я писав в попереднбому пості). а це - простій підіймача\робочого місця, знову ж таки недозароблені кошти і зарплата механіків

3) це зрозуміло, для цього і потрібен менеджер по пошуку запчастин. Але в моєму випадку я й прийхав на діагностику, продіагностували зламану пружину, на питання майстра, чи будемо робити, я погодився, оскільки всі необхідні запчастини начебто були, Майстер мені повідомив, що робота займе прибл. 3 год, я докинув на всяк випадок ще годинку, прикинув, що встигаю виконати заплановані на вечір і обов'язкові справи, і механіки (через 15хв)приступили до роботи. Замічу. що ніхто з майстрів-приймальників не узгодив зі мною вартість ремонту, чи я маю кошти на це ,що дивно. І от коли запчастини не підійшли, тут з моїми проблемами мене кинули напризволяще. Я ж не скандалив. знижок і іншого не вимагав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дам вам безкоштовну пораду
По своєму досвіду спілкування з СТО можу дати вам кілька безкоштовних порад:

1. перед ремонтом діагностувати проблему у досвідченого майстра, котрий виявить всі проблеми і дасть список запчастин "під заміну" (і бути готовим до того що список може розширитись).

2. купувати ВСІ запчастини самому (собі дешевше).

3. по можливості дивитись за тим як майстри працюють над твоїм авто (їм твоє авто побарабану, а від нього залежить твоє життя)

А краще їздити до перевірених людей.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дам вам безкоштовну пораду
По своєму досвіду спілкування з СТО можу дати вам кілька безкоштовних порад:

1. перед ремонтом діагностувати проблему у досвідченого майстра, котрий виявить всі проблеми і дасть список запчастин "під заміну" (і бути готовим до того що список може розширитись).

2. купувати ВСІ запчастини самому (собі дешевше).

3. по можливості дивитись за тим як майстри працюють над твоїм авто (їм твоє авто побарабану, а від нього залежить твоє життя)

А краще їздити до перевірених людей.

Абсолютно вірно, доречі я відмовився піти, чи сидіти чекати в фойє, а був біля авто весь час (правда в руки не заглядав і порад не давав, знаю що це дратує і не спонукає до нормальної роботи), і можу відмітити, що механіки на ПітСтоп'і нармальні, адекватні, зі знанням справи (як мінімум троє, з якими я безпосередньо спілкувався - Рома, його напарник, розвальник)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

прехвалив механіків, сьогодні не виявив правого преднього колісного ковпака, Ковпаки оригінальні, п'ять років служили вірою і правдою, а після сервіса відвалився.

Збіг?

Чи не защолкунли до кінця?

Піпець якийсь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто допоможе вирішити проблему, описану тут (щеплення на АЗЛК 2140) -

Плачу норм, і ще можу бензу зверху підігнати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толковий електрик

Валерій 0988680323 на карпенка-карого. Єдиний хто зміг розібратись в чому була проблема в мене з світлом(Рено 25)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно прочистити систему охолодження, до кого краще звернутись. дайте № тел

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно прочистити систему охолодження, до кого краще звернутись. дайте № тел

:0117:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я тут працюю, і особисто займаюсь організацією роботи СТО, тому можу відповісти на всі питання

Сколько будет стоить отключить "Скандинавский пакет" на Opel Combo 1.3 cdti 2007 года?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про автосервіс Піт-Стоп в с. Струмівка по вул. Рівненська, 20 є якійсь відгуки, ціна, якість.

Необхідно зробити розвал та перевзути машину (та купити дві зимові шини) Opel Combo 1,7 Di 2004 р., або ж підкажіть де в іншому місці це зробити ?

Доброго дня!

1) розвал 80грн одна вісь

2) перезути r13-r15 112 грн., r16-r20 -128грн, то вже зі знижкою 20% за 4 колеса

3) шини і ціни http://pitstop.com.ua/news/37/aktsiya-rozprodaj-zimovih-shin.html

я тут працюю, і особисто займаюсь організацією роботи СТО, тому можу відповісти на всі питання

гальма робите? Пропали в дорозі,ліве заднє колесо залито гальмівною рідиною.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я тут працюю, і особисто займаюсь організацією роботи СТО, тому можу відповісти на всі питання

Сколько будет стоить отключить "Скандинавский пакет" на Opel Combo 1.3 cdti 2007 года?

до 100грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно прочистити систему охолодження, до кого краще звернутись. дайте № тел

Що значить почистити ? Яка машина ?

Промити. Рено-25

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Саня,Ага, тільки нічого страшного, що інститут Патона спеціалізується на зварювальному обладнанні і технології, а якщо щось гарне придумав, то навряд "ковирявся" надалі в моторах ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саня,Ага, тільки нічого страшного, що інститут Патона спеціалізується на зварювальному обладнанні і технології, а якщо щось гарне придумав, то навряд "ковирявся" надалі в моторах ))

???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а патріархом є Олег на ковельскій ( вроді 158)

Підтримую. Значний досвід роботи має. Толковий моторист.

Як виникла проблема з ремонтом двигунів на мерсах-маршрутках, то він навіть до інституту Патона дойшов. Розробили технологію і все таке.

Саня,Ага, тільки нічого страшного, що інститут Патона спеціалізується на зварювальному обладнанні і технології, а якщо щось гарне придумав, то навряд "ковирявся" надалі в моторах ))

???

Це Абґам обкакує конкурентів, про яких згадували ще 4 роки тому. :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно виконати діагностику мотора Рено Кенго 1.9D.

При температурі на вулиці нижче 0 заводиться з 3-5 разу. На гарячу з пів-торчка.

Був в Коршовці у Кості - поміряли компресію, перевірили форсунки і свічки накалу - все нормально. Але при цьому моторчик був теплий, так як провіряли відразу після приїзду. Сказали залишай машину на ніч, щоб зранку на холодному моторі шукати. Але мені дуже не зручно туди добиратись і машина потрібна під попою.

Може хто підкаже в Луцьку толкового дизелиста? А то які тут на форумі зараз адреси актуальні - невідомо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно виконати діагностику мотора Рено Кенго 1.9D.

При температурі на вулиці нижче 0 заводиться з 3-5 разу. На гарячу з пів-торчка.

Був в Коршовці у Кості - поміряли компресію, перевірили форсунки і свічки накалу - все нормально. Але при цьому моторчик був теплий, так як провіряли відразу після приїзду. Сказали залишай машину на ніч, щоб зранку на холодному моторі шукати. Але мені дуже не зручно туди добиратись і машина потрібна під попою.

Може хто підкаже в Луцьку толкового дизелиста? А то які тут на форумі зараз адреси актуальні - невідомо.

Як варіант можна спробувати. заглушити EGR. поставити прокладку із жесті...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно виконати діагностику мотора Рено Кенго 1.9D.

При температурі на вулиці нижче 0 заводиться з 3-5 разу. На гарячу з пів-торчка.

Був в Коршовці у Кості - поміряли компресію, перевірили форсунки і свічки накалу - все нормально. Але при цьому моторчик був теплий, так як провіряли відразу після приїзду. Сказали залишай машину на ніч, щоб зранку на холодному моторі шукати. Але мені дуже не зручно туди добиратись і машина потрібна під попою.

Може хто підкаже в Луцьку толкового дизелиста? А то які тут на форумі зараз адреси актуальні - невідомо.

Як варіант можна спробувати. заглушити EGR. поставити прокладку із жесті...

ЕГР вже заглушений )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

VovaForsag, в мене такий же двигун, не думаю що це з ним проблеми. Стартер на холодну крутить норм? Яка солярка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

компресію міряли на гарячу??? цікаво хто це так...

066сім два 88060 - Андрій - це я...дзвони глянем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

до чого тут компресія, тож сказано: на гарячу заводиться без проблем, і їде нормально. Моє імхо, проблема зі свічками накалювання (КЗ,обрив, тощо)

Змінено користувачем vaz75
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...