Перейти до змісту

Інтернет від Воля


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

всім доброго дня. почав читати тему, пару раз кидав, але повертався. бо постити в темі не по темі не вічливо мабуть )) помітив цікаву річ, від жертв волі тут практично нікого нема, бо "тема сісєк не розкрита" !!!! по порядку, рік, може півтора назад, заходжу в під"їзд свій, а на кожному поверсі розклеєні рекламки про халявний 60мБ інтернет та ТВ по акції. ціна гарна, за три місяця 40 грн!!!! за пакет. зазвонив, уточнив про швидкість, підтвердили, прийняли заявку, на другий день майстри прийшли підключати. зима була, хлопці по даху з кабелями лазили підключали, я перша жертва виявилась, замерзли бідолахи, дав пару гривень на "антифриз" ))) і тут почалось, айтішник що підключав сам комп запропонував ройтер купити, показую свій, з київстара лишився-- підходить. кажу підключай, хлопчина робить невинні очі і каже що платна послуга, але як для мене за 50грн. готівкою зробить скидку. дзвоню до знайомого айтішніка, той каже нафіг нада, сам мені підключить, у додатковій послузі відповідно ВОЛІвцю відмовляю. тестимо швидкість......вони грузять свій сайт!!!!! там швидкість зашкалює відповідно. ввечері мій айтішнік прийшов, бере кабель що був до роутера, нічого не обжимає, вставляє в роутер і ВОЛІвський модем, каже вуаля, і все працює, сміється давай 50 грн., далі краще, заходимо на SPEEDTEST, :_09: загрузка в межах реклами а віддача 1,5 приблизно!!!! далі шок через тиждень з роботою інета, просто вилітає або дууууже мала швидкість, треба роутер перезагружати кнопкою раз на тиждень, зараз десь раз на три тижня. сам по собі інколи задрочу в танчики (WOT), там якщо в рибні дні сервери нормально загружені то грати нема змісту, лагає жахливо. пройшов термін акції, 0 грн. краще платити ніж щось, дзвоню що хочу розірвати договір, дали суттєву знижку на пакет послуг на 3 місяці, тому залишився, через пару імсяців знову дзвоню про розірвання договру-пані каже нема базару, приходь в офіс розірвемо. я офігів, підключати так прибігли на другий день, а розривати так іди до них. кажу платить не буду відключіть від бази і на моєму примірнику договора напишіть щоб не турбували більше мене!!!. за третім дзвінком на лінію їхньої тех підтримки зговірливий працівник вибачився за своїх колег, здивувався як вони могли таке запропонувати (припинити договір), дав знижку нормальну і на тому розійшлись. скажете послати на фіг їх? різниця по грошах якщо іншого провайдера взяти вийде ТВ+інет більша на приблизно 50-60 грн., за рік це 660грн. на дорозі не валяються.

PS якість інету гавно, якість телебачення гавно. прийшло смс що тариф мені з жовтня піднімають, настроєний на цей раз перейти до іншого провайдера.

  • Відповідей 249
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

дзвоню що хочу розірвати договір, дали суттєву знижку на пакет послуг на 3 місяці, тому залишився, через пару імсяців знову дзвоню про розірвання договру-пані каже нема базару, приходь в офіс розірвемо. я офігів, підключати так прибігли на другий день, а розривати так іди до них. кажу платить не буду відключіть від бази і на моєму примірнику договора напишіть щоб не турбували більше мене!!!. за третім дзвінком на лінію їхньої тех підтримки зговірливий працівник вибачився за своїх колег, здивувався як вони могли таке запропонувати (припинити договір), дав знижку нормальну і на тому розійшлись. скажете послати на фіг їх? різниця по грошах якщо іншого провайдера взяти вийде ТВ+інет більша на приблизно 50-60 грн., за рік це 660грн. на дорозі не валяються.

PS якість інету гавно, якість телебачення гавно. прийшло смс що тариф мені з жовтня піднімають, настроєний на цей раз перейти до іншого провайдера.

Йожики кололись,плакали но продолжали жрать кактус)

  • +1 1
Опубліковано

Мав чимось схожу ситуацію, тільки хотів підключити не інет, а цифрове ТВ + певний набір HD каналів. Вирішив просто порівняти зі старим аналоговим, "пощупати" як то кажуть вживу чого воно варте, ну і повівся на їхні чергові дзвінки і вмовляння на акційні "пашті бєсплатниє" умови...

Отож погодився, на наступний же день прибіг майстер і все підключив. Ну посидів я побавився кілька днів, полюбувався на тваринок на діскавері в HD якості, але вже через пару тижнів ці канали пропали.... Дзвоню, виясняється що це був лише період промо-акції підключення цих каналів, а далі за їх роботу треба доплачувати :_09: (про що звичайно мене ніхто не попереджав коли вмовляли на підключення по їх супер-пупер акціях). Окрім того, навіть акційна абонплата в мене також вийшла не така, яку мені впарювали по телефону, а більша ! Вобщем подивився я на весь той розводняк, прикинув що я навіть у відпустці досить швидко схолов і перестав дивитись ті нові канали, та й вирішив відключитись нафіг взагалі те цифрове.

Дзвоню, кажу що хочу відмовитись від послуги, і тут почалось....Спочатку одна баришня мене хвилин 15 обробляла і маринувала питаннями "чого і як я так можу", я вистояв оборону. Тоді вона переключає мене на іншу баришню (видно підключила важку артилерію), ця знову, по другому колу, пресує мене тими самими питаннями, що мене не влаштовує, чого я такий нехороший і т.д. Я стійко тримаю оброну, хоча нерви вже починають здавати. Відчуття таке ніби я повинен перед ними виправдовуватись і за щось вибачатись, мол як я посмів від них таких золотих відмовитись. Я вам скажу їх натаскують на подібне пресування неслабо, хтось би більш покладистий давно змирився б і погодився. Вони навіть були готові запропонувати мені всі ті канали і + HD також за зниженою ціною на всі 3 місяці акціїї і без всякої доплати, навіть дешевше ніж я підключав спочатку :) Але я таки вирішив вже для себе що не хочу, тому таки дотримав оборону, нарешті і ця здалась, але звичайно щоб відмовитись я маю прийти до них в офіс... Ну лади, мені тут недалеко, через годину після тих 40-хвилинних дебатів приходжу в офіс, і як ви думаєте що перше чую від дівчини в офісі ? :) Правильно ! А чому ви вирішили відмовитись, а поясніть, а оцініть і т.д. і т.п. :0155: Я ледве стримався щоб не покусати її там :) Самі розумієте, втретє, третій людині за 2 години, пояснювати і розказувати те саме, це вже занадто ! :0156: ВОна навіть здається на мене трішки образилась, що я не захотів з нею поспілкуватись на таку цікаву тему :)

Ось такий в мене цікавий досвід спілкування з Волею.... Як то кажуть вступити легко, відтертись потім непросто :))

ЗІ. сорі шо так багато букавок, просто ну як тут розкажеш коротше.... :)

  • Адміністратори
Опубліковано

Я сьогодні чуть не зробив фатальну помилку. :)

Вмовили мене підключитись до Волі, тестовий період на 4 місяці 60 грн і тд і тп.

Почитав борду,та інші ресурси. Поспілкувався з колегами.

І вчасно відмовився. :)

По телеку я тільки новини дивлюсь.

Опубліковано

Вмовили мене підключитись до Волі,

Почитав борду

а-я-я-й.

Мало б бути

Почитав борду,

не зробив фатальну помилку. :)

НЕ Вмовили мене підключитись до Волі,

А справжня Воля, чи ті нові "Інтернет технології" (екс аверс) ??

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

А я не користуюся Волею, однак кожен тиждень, щосуботи о 9-9.30 ранку нам телефонують співробтники компанії і наполегливо просять підключити їхні послуги.

Вже сил моїх більше немає.

якщо кожен раз ввічливо відшивати їх, то згодом стають дзвонити все рідше

в мене кабельне від них, то постійно дзвонили щоб підключив їх інтернет: акція, знижка, в нас дешевше, а чого не хочете відключити свого провайдера....

після кількох довгих розмов з дівчатами про те і се, але не про інет (мав час) - то стали дзвонити рідше, а потім після кількох відмов в стилі "не цікавлять ваші послуги" - взагалі не пам'ятаю коли дзвонили останній раз

напевно вони діють за принципом: замучити жертву дзвінками, щоб обессилена підключила послугу. а якщо для вас в радість з ними трошки потриндіти, ви не сердитесь і не сваритесь, то вже вони не хочуть тратити на вас свій час

Опубліковано (змінено)

напевно вони діють за принципом: замучити жертву дзвінками, щоб обессилена підключила послугу.

мене, таки замучили - відключив їхнє телебачення, та підключив телебачення від датагруп - не нарадуюсь, хоч і дивлюсь в основному новини )))

P.S. Коли розривав договір з "волею", вказав що одна з причин - це їхні набридиві дзвінки ))

Змінено користувачем BkSeo
  • 2 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Маю інтернет від "Інтернет Технологіï". Якість цілком влаштовує. Телебачення якось пофігу, не дивлюсь. Ну і альтернатива в мене або бувший Візор чи як там тепер зараз, або Укртелеком. Не тойво якось так.

Просто ще ніяк не можу зрозуміти, де "Інтернет Технологіï" а де "Воля", як я розумію, що ці що ті у свій час викупляли Аверс чи як?

Змінено користувачем Electronshik
Опубліковано

що ці що ті у свій час викупляли Аверс чи як?

Аверс ніхто не викупав, а Воля купила певну частину кабельної мережі з оптоволокном, що зараз використовують у своїх цілях. А "Інтернет Технологіï" це підрозділ того ж Аверсу для інтернету, тільки назву іншу дали.
  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Воля новый тариф в Луцк завезла Turbo 200 Мбит, кто-то уже подключился?

 

Вообще стоит оно перехода с Аирбайтс?

Змінено користувачем eikichiKiory
Опубліковано

Вообще стоит оно перехода с Аирбайтс?
Один суттєвий недолік від Волі це швидкість на віддачу, а вона жахліва, майже ніяка :(
Опубліковано

 

Вообще стоит оно перехода с Аирбайтс?

Один суттєвий недолік від Волі це швидкість на віддачу, а вона жахліва, майже ніяка :(

 

Воно-то ніби і так, але коли востаннє вони мені додзвонились і я приводив їм даний аргумент, то вони мене переконували що мовляв поставили нове обладнання і цю проблему вже вирішено. Не можу сказати наскільки це відповідає дійсності, перевіреними фактами не володію, лише передаю їх слова

Опубліковано (змінено)

вони мене переконували що мовляв поставили нове обладнання

Мені разів з десять дзвонили і я їм це казав, воні мовчали, погоджувались і я сказав щоб мене більше не турбували, а коли зворотню швидкість зроблять гарною - то дуже прошу. Відстали і вже з два місяця не турбують. А знаючи їхню настирливість... то мабуть немає ще ніякого обладнання :) Хоча мене Дата повністю влаштовує і з тим сервісом і підходами їх поки ні за що і ні на кого не проміняю! :)

Змінено користувачем igorgame
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

На початку грудня підключивсь до Волі. По договору швидкість до 100 Мбіт/с.

Припідключені і після швидкістб була в нормі.

Реально зараз  http://speedtest.volia.com/ показує 8,5 МБіт/с.

http://www.speedtest.net/ показує 10 Мбіт/с

Подзвонив на гарячу лінію подав заявку що поганий нет то прийшов чоловічок з Волі з своїм ноутом, перевірив то внього показало 95 Мбіт/с, а компі 8 Мбіт/с. Він каже що причина в компі.

Підскажіть що може бути.

Дякую.

Опубліковано

Забембали вони вже зі своєю Волею. Теж все про акції розповідають. Я хотіла свого часу і від ТБ їхнього відмовитись, але датагрупівського в моєму будинку немає, нажаль

Опубліковано

Кажуть що ставлять нове обладнання і зворотний канал інтернету як і вхідний. Пропонують 100 на 100. Хтось вже користується, як воно?

  • 8 місяців потому...
Опубліковано

Апну трупака :)

Хтось користується послугами цього оператора?

Цікавить переважно якість інтернету.

Зараз я на ДГ, однак є бажання отримати пакет інтернет і ТВ від одного оператора.

Опубліковано

Користуюсь більше року інтернетом від Волі. Вцілому все влаштовує. Інтернет стабільний, швидкість відповідає тарифному плану.

  • +1 1
Опубліковано
14 хвилин тому, milana сказано:

Тобто віддача в них зараз дійсно покращилась?

А що не так з віддачею було? Вона завжди згідно тарифного плану

Опубліковано
23 годин тому, Yurik сказано:

А що не так з віддачею було? Вона завжди згідно тарифного плану

почитайте тему вище

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...