Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

  • 2 тижня потому...
  • Відповідей 797
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Нічого не розумію з тим sweet TV.

Активував код що прийшов в смс в кабінеті вестнет, а далі що? В пристрої лише пропонує вибрати тестовий період на 7 або 30 днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

По темі sweet.tv так ніхто і не відповів. Підключила до смарт тв,результат-пару нормальних каналів,інші-типу Донбас. Ну а фільмів ніяких дивитися неможливо,рекомендують звернутися до провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 27.01.2020 в 21:47, verona80 сказал:

По темі sweet.tv так ніхто і не відповів. Підключила до смарт тв,результат-пару нормальних каналів,інші-типу Донбас. Ну а фільмів ніяких дивитися неможливо,рекомендують звернутися до провайдера.

Не туди звернулися ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Сьогодні звернувся до Westnet з приводу переведення залишку коштів з розірваного договора на діючий.

Висновки робіть самі.

 

west1.jpg

west2.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, mis05 сказал:

Сьогодні звернувся до Westnet з приводу переведення залишку коштів з розірваного договора на діючий.

Висновки робіть самі.

 

west1.jpg

west2.jpg

  Доброго вечора, Шановний mis05.  Дуже сподіваємося, що Ви зробили правильні висновки після переписки з нашим менеджером Катеариною. Якщо Вам до кінця не зрозуміла наша позиція з Вашого дозволу хотів би пояснити чому Вам саме так відповіли. По першому Вашому питанню чи можна перевести кошти з вже розірваного договору на діючий договір, відповідь очевидна, ні не можливо по причині того, що договори були оформлені на дві різні фізичні особи. Це теж саме, що до нас звернулась би інша фізчина особа і попросила перевести кошти з Вашого балансу на його. По другому Вашому питанню, що буде з цими коштами та чи можливо буде ними скористатися, можу сказати тільки одне, кошти можуть бути переведені на розрахунковий рахунок абонента при оформленні відповідної заяви на повернення коштів від фізичної особи з якою безпосередньо заключався договір про надання Інтернетут послуг та відповідно до умов договору. В разі виникнення питань будь ласка телефонуйте до наших менеджерів за телефоном 0931700708 або 0332 296 296 Дякуємо Вам за розуміння. Твій Інтернет від WestNet. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання до Westnet

Не можу зайти на певні сайти - для прикладу https://www.sql.ru/https://stimul.kiev.ua/ ?

Раніше був інший правайдер - працювало. Через ВПН та з мобільного МТС - відкриваються. Підскажіть, в чому може бути проблема?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, Leser сказал:

Питання до Westnet

Не можу зайти на певні сайти - для прикладу https://www.sql.ru/https://stimul.kiev.ua/ ?

Раніше був інший правайдер - працювало. Через ВПН та з мобільного МТС - відкриваються. Підскажіть, в чому може бути проблема?

Доброго дня, може бути по декільком причинам, перша це через віруси, друга через те що вас заблокувало на цих сайтах, можливо ще щось. Спробуйте змінити mac адресу, переполучити IP та зайты на ці сайти. Якщо не вийде то напишіть будь ласка Вашу адресу аб номер договору мені в приват, допоможемо Вам у вирішені даного питання. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Leser  перший сайт працює лише через vpn, другий - без проблем, перевірив щойно на WestNet.

 на мобільному к-старі обидва сайти працюють на ура.

ймовірно провайдер чи його зовнішній канал sql.ru закинули в блекліст.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напишу тут, може кому цікаво буде.

 

Частково вирішив питання прописуванням альтернативного (гугл-8.8.8.8) DNS в налаштуваннях мережевого адаптера:

tracert до першої адресі - https://www.sql.ru/ :

без гугл-DNS: Не удается разрешить системное имя узла sql.ru, в браузері (вогнелис, хром, едж) не відкриває.

з гугл-DNS:

Трассировка маршрута к sql.ru [89.188.113.172]
с максимальным числом прыжков 30:

  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  192.168.0.1
  2     1 ms     1 ms     1 ms  100.64.18.1
  3    53 ms   202 ms     2 ms  193.239.234.1
  4    13 ms     7 ms     7 ms  vl2398.c76-kv.weare.net.ua [195.26.94.177]
  5     9 ms     9 ms     8 ms  dtel-ix.cloud-ix.net [193.25.180.81]
  6     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
  7    26 ms    26 ms    26 ms  folga-gw.datahouse.ru [89.188.100.118]
  8    27 ms    27 ms    27 ms  89.188.113.172

Трассировка завершена.

в браузерах все норм, відкриває

 

З другою адресою, не залежно від наявності/відсутності гугл-DNS:

 

Трассировка маршрута к stimul.kiev.ua [78.109.16.121]
с максимальным числом прыжков 30:

  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  192.168.0.1
  2     1 ms     1 ms     1 ms  100.64.18.1
  3     1 ms     1 ms     1 ms  193.239.234.1
  4     4 ms     3 ms     4 ms  ae0-3400-gw.lv.dataline.net.ua [193.239.74.77]
  5    38 ms    37 ms    37 ms  v519.core1.fra2.he.net [216.66.85.13]
  6    37 ms    36 ms    36 ms  100ge16-2.core1.fra1.he.net [72.52.92.85]
  7    37 ms    46 ms    38 ms  de-cix1.RT.ACT.FKT.DE.retn.net [80.81.192.73]
  8    63 ms    63 ms    70 ms  ae0-7.RT.HST.ODS.UA.retn.net [87.245.232.165]
  9    42 ms    42 ms    42 ms  GW-HostingUA.retn.net [87.245.247.58]
 10     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 11     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 12     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 13     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 14     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 15     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 16     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 17     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 18     *        *        *     Превышен интервал ожидания для запроса.
 19     *    

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

А де фізично знаходиться офіс провайдера WestNet у Луцьку ? бо крім контактного телефону нічого не має. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
  • 9 місяців потому...
  • 10 місяців потому...
Цитувати

️У Києві та Харкові запустили чати локальною мережею на випадок відсутності інтернету.  Зашифрований чат-сервер (Matrix) працює в локальній мережі вашого провайдера. Ви зможете в ній обмінюватися повідомленнями з близькими та друзями, у випадку, якщо інтернет зникне.

Щоб обмінюватися повідомленнями в локальній мережі, потрібно створити обліковий запис, створити/приєднатися до публічної кімнати або створити приватну кімнату та надіслати посилання друзям.

ВОМи, Вестнетівці - підтягуйтесь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 26.03.2021 at 22:48, Nokian сказано:

Вестнет працює в кого зараз?

В  мене в селі Жабка без проблем! Отримав від них повідомлення,що мовляв ми працюємо в штатному режимі.... 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
7 минут назад, Sashkajek сказал:

В мене одного немає інтернету? На сайт не заходить. 

Ні не в одного, телефони постійно зайнято видають....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Sashkajek сказал:

Ото їх накрило(((даже смс попередження не було... 

Кажуть хакерська атака.... Може поклали все повністю... Все може бути в такий час

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Запитаю в тих, хто користується Вестнетом. По оплаті. Як платиться? Початок місяця? Чи якась дата? Абонплата наперед за місяць?
А що, як не заплатив? Просто нема інету - це зрозуміло, а далі яка процедура? Наприклад, заплатив 10-го... Сума лише за від 10-го і до кінця місяця має бути, чи і за "некористані" 10 днів теж? А якщо цілий місяць не платив, а хочеш з першого числа наступного місяця користуватись, в такому разі як? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там на сайті більшість питань висвітлено, (умови надання послуг в самому низу) платиш наперед,  коли і кіко хочеш, оплата зніматься за день, є програма кредитують якщо не свочасно заплатив (кредит довіри), якщо хочеш не користуватися можеш призупинити на місяць

  • призупинення послуг допускається на термін до 1 місяця протягом календарного року
  • не можливо запланувати більше однієї зміни стану послуг, поки заплановані дії не відбудуться
Змінено користувачем Vikvik Mawr
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 годин тому, jack74 сказано:

Запитаю в тих, хто користується Вестнетом. По оплаті. Як платиться? Початок місяця? Чи якась дата? Абонплата наперед за місяць?
А що, як не заплатив? Просто нема інету - це зрозуміло, а далі яка процедура? Наприклад, заплатив 10-го... Сума лише за від 10-го і до кінця місяця має бути, чи і за "некористані" 10 днів теж? А якщо цілий місяць не платив, а хочеш з першого числа наступного місяця користуватись, в такому разі як? 

Якщо не встигаєш оплатити то відключають і призупиняють послуги, поки не внесеш $$$. Можна й самому призупинити з балансом, якщо не користуєшся

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...