Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
6 хвилин тому, SergLutsk сказано:

це через те, що хаб з аліекспрес і це дешеве лайно, а в нормальному хабі буде прекрасно працювати 2 флешки?

Саме так. Брав на тому ж Алі не один спліттер, все працює чудово.

Раджу відкрити спір та повернути витрачені кошти.

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
Щойно, MaestroA сказано:

Саме так. Брав на тому ж Алі не один спліттер, все працює чудово.

Раджу відкрити спір та повернути витрачені кошти.

Дай посилання який спліттер брав 

Опубліковано
23 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Дай посилання який спліттер брав

https://a.aliexpress.com/_Ew2vHgv

Але зараз я б пошукав в розділі 3 по $1.99.

Такий же, тільки на USB c:

Спойлер

Screenshot_20230212-235206.thumb.png.11a245b71a46c0d0b9651b175ab5b3cb.png

 

 

  • Дякую! 1
Опубліковано

Бачу вже є якась тема про певні проблеми з AliExpress. Тому не буду створювати нову, а запитаю тут, бо більше й не знаю де.

Можливо хтось щось підкаже. Замовив смартфон ще 18 грудня. Ну і досі він ще не дійшов. Останнє оновлення при відстеженні було ще 12 січня (вже місяць назад) і писало "Arrived at linehual office". Причому це писало на багатьох сайтах. В додатку AliExpress написано "Посилка прибула до магістрального центру". З тих пір глухо! Наскільки мені відомо, якщо посилку затримує митниця, то вона у них перебуває близько 2-3-х тижнів. Але вже почався другий місяць. Це вже все, можна про неї забути? Чекати ще місяць і відкривати спір на повернення коштів?

Опубліковано
7 годин тому, SergLutsk сказано:

Все ніби добре якби не одне "але" - мені треба щоб шнурок був 1 м ( ну хоча б 70 см)

Такого варіанту перевіреного не маю, але за запитом "USB hub" або "USB splitter" по рейтингу та по відгуках вибрати не проблема.

Опубліковано
7 годин тому, YoungMan сказано:

Замовив смартфон ще 18 грудня. Ну і досі він ще не дійшов. Останнє оновлення при відстеженні було ще 12 січня (вже місяць назад) і писало "Arrived at linehual office". Причому це писало на багатьох сайтах. В додатку AliExpress написано "Посилка прибула до магістрального центру". З тих пір глухо! Наскільки мені відомо, якщо посилку затримує митниця, то вона у них перебуває близько 2-3-х тижнів. Але вже почався другий місяць. Це вже все, можна про неї забути? Чекати ще місяць і відкривати спір на повернення коштів?

Аналогічна фігня. Телефон для мами в дорозі вже 52 дні. Остання відмітка 02.01 - "Прибув до транзитної країни" (Латвія).

А в кума теж саме з телефоном, тільки майже на місяць довше.

В мене можливість відкрити спір з'явиться 22.03. В кума - через 9 днів.

Думаю, що доїде. Були вже такі ситуації. Треба чекати.

Опубліковано
7 хвилин тому, Серега89 сказано:

В акції 3 по 1.99, неможливо нічого замовити.

Товри недоступні, або проблеми з безпекою аккаунта вибиває.

Ніхто не чув як воно вирішується?

Це проблема конкретного аккаунта. Потрібно гуглити по коду помилки.

Опубліковано
2 годин тому, MaestroA сказано:

В мене можливість відкрити спір з'явиться 22.03. В кума - через 9 днів.

Якщо що, то напишіть, будь ласка, як там у кума буде: дочекається чи все ж буде відкривати спір і що далі.

Опубліковано (змінено)
32 хвилин тому, YoungMan сказано:

Якщо що, то напишіть, будь ласка, як там у кума буде: дочекається чи все ж буде відкривати спір і що далі.

Ок, відпишу сюди про результат кума.

 

В Латвії якись явний трабл з трансфером.

Змінено користувачем MaestroA
Опубліковано
10 годин тому, YoungMan сказано:

Бачу вже є якась тема про певні проблеми з AliExpress. Тому не буду створювати нову, а запитаю тут, бо більше й не знаю де.

Можливо хтось щось підкаже. Замовив смартфон ще 18 грудня. Ну і досі він ще не дійшов. Останнє оновлення при відстеженні було ще 12 січня (вже місяць назад) і писало "Arrived at linehual office". Причому це писало на багатьох сайтах. В додатку AliExpress написано "Посилка прибула до магістрального центру". З тих пір глухо! Наскільки мені відомо, якщо посилку затримує митниця, то вона у них перебуває близько 2-3-х тижнів. Але вже почався другий місяць. Це вже все, можна про неї забути? Чекати ще місяць і відкривати спір на повернення коштів?

А що зробиш- лише чекати і відкривати  заявку на повернення коштів. Бажано ще уважно слідкувати за балансом на картці, бо наші банки  можуть не відображати повернення коштів.

Опубліковано
3 часа назад, MaestroA сказал:

Це проблема конкретного аккаунта. Потрібно гуглити по коду помилки.

в сімї 4 аккаунта, 3 з них з такими помилками (часто замовляли), 1 все норм (було пару замовлень). Скоріш за все там ліміт невидимий стоїть на акційні пропозиції.

Опубліковано
Щойно, Серега89 сказано:

в сімї 4 аккаунта, 3 з них з такими помилками (часто замовляли), 1 все норм (було пару замовлень). Скоріш за все там ліміт невидимий стоїть на акційні пропозиції.

 

Спробуй в адресі написати по іншому прізвище, ім'я, адресу...

Опубліковано
13 годин тому, SergLutsk сказано:

Питання не зовсім про замовлення з аліекспрес, але щоб не плодити нові теми, то відпишусь тут.

Прийшов мені значить сьогодні з аліка usb хаб/концентратор/спліттер на 3 входи.

1031835031_IMG_20230212_153145_MKPX3PVIPLMC8_4V1.2.3.2.thumb.jpg.542ae717fdb347431bada0274876a2a3.jpg

І ніби всі входи по окремості робочі, кожен з них бачить і працює з флешкою, але при підключенні другої флешки вибиває обидві і не бачить тоді комп жодної флешки. Тобто ні під яким соусом не хоче працювати з двома флешками одночасно. То це через те, що хаб з аліекспрес і це дешеве лайно, а в нормальному хабі буде прекрасно працювати 2 флешки чи в чому прикол ? Ну не може ж двум флешкам не вистачати живлення, скільки там його їм треба. Нафіга тоді взагалі такий хаб на 3 гнізда виготовляти, що в нього втикати, якщо він навіть 2 флешки одночасно не обслуговує.

 

Яка ціна його? В нас 49грн і вже 4порти

 

Screenshot_20230213-130203.thumb.png.1f72f3688190108b0c9ded3be0ea77b6.png

Опубліковано
4 годин тому, Oli сказано:

 

Яка ціна його? В нас 49грн і вже 4порти

 

Screenshot_20230213-130203.thumb.png.1f72f3688190108b0c9ded3be0ea77b6.png

Ціна його 60 грн. А "у нас" це в кого ? І мені трохи важливою є довжина шнурка, треба хоча б 70 см.

Опубліковано
7 годин тому, Серега89 сказано:

в сімї 4 аккаунта, 3 з них з такими помилками (часто замовляли), 1 все норм (було пару замовлень). Скоріш за все там ліміт невидимий стоїть на акційні пропозиції.

В моїй сім'ї теж 4, в кожного по своєму аккаунту на Алі. Хоча по акції 3*1,99 замовляв лише я.

В найменшого (і по віку, і по покупках) були такі трабли з використанням купонів Алі (червоних). Але проходило декілька тижнів, і покупки з купонами пропускало.

Думаю, варто спробувати з іншого IP, тобто через мобільний інтернет, а не через домашній Wi-Fi.

Опубліковано
2 минуты назад, MaestroA сказал:

В моїй сім'ї теж 4, в кожного по своєму аккаунту на Алі. Хоча по акції 3*1,99 замовляв лише я.

В найменшого (і по віку, і по покупках) були такі трабли з використанням купонів Алі (червоних). Але проходило декілька тижнів, і покупки з купонами пропускало.

Думаю, варто спробувати з іншого IP, тобто через мобільний інтернет, а не через домашній Wi-Fi.

міняв дані, карту, інет, телефон навіть змінив а в результаті те саме.

Опубліковано
11 хвилин тому, Серега89 сказано:

міняв дані, карту, інет, телефон навіть змінив а в результаті те саме.

В такому разі варто дати аккаунтам просто відпочити декілька тижнів.

  • +1 1
Опубліковано
7 годин тому, Серега89 сказано:

міняв дані, карту, інет, телефон навіть змінив а в результаті те саме.

 

З одного компа купували на кілька аккаунтів. 

Опубліковано

Це тільки у мене такий "прікол" чи це справді така нова примха аліекспреса ? Сьогодні при здійсненні оплати в додатку мені запропонувало перейти на сторінку автентифікації, а там після введення логіна і пароля запропонувало "в цілях безпеки" заповнити анкету з власними даними в т.ч. з реальними фото паспорта ! :ohmy:  Вони охрініли ?! 

IMG_20230219_084351.thumb.jpg.290c0afa3180dfd30663b56f89f148fa.jpg

 

Це тільки мені раптом стали так не довіряти, чи це у всіх аналогічна вимога з'явилась ?

  • Збентежений 1
Опубліковано

Звернувся з цією проблемою в службу підтримки АІ, відповіли що це таке у них поновлення системи, якщо мені щось не підходить, то я можу обрати інший спосіб оплати. І що вони надішлють мені на пошту листа, але я так толком і не зрозумів про що лист.

З доступних в моєму профілі способів оплати був лише QIWI і додати нову картку. Обрав ківі і в результаті отримав той самий шлях автентифікації з документами.

Скажіть чи у вас сьогодні така ж проблема, а якщо ні,то яким способом платите ?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...