MaestroA Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 21:27 #1676 Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 21:27 6 хвилин тому, SergLutsk сказано: це через те, що хаб з аліекспрес і це дешеве лайно, а в нормальному хабі буде прекрасно працювати 2 флешки? Саме так. Брав на тому ж Алі не один спліттер, все працює чудово. Раджу відкрити спір та повернути витрачені кошти.
SergLutsk Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 21:29 #1677 Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 21:29 Щойно, MaestroA сказано: Саме так. Брав на тому ж Алі не один спліттер, все працює чудово. Раджу відкрити спір та повернути витрачені кошти. Дай посилання який спліттер брав
MaestroA Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 21:57 #1678 Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 21:57 23 хвилин тому, SergLutsk сказано: Дай посилання який спліттер брав https://a.aliexpress.com/_Ew2vHgv Але зараз я б пошукав в розділі 3 по $1.99. Такий же, тільки на USB c: Спойлер 1
YoungMan Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 22:42 #1679 Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 22:42 Бачу вже є якась тема про певні проблеми з AliExpress. Тому не буду створювати нову, а запитаю тут, бо більше й не знаю де. Можливо хтось щось підкаже. Замовив смартфон ще 18 грудня. Ну і досі він ще не дійшов. Останнє оновлення при відстеженні було ще 12 січня (вже місяць назад) і писало "Arrived at linehual office". Причому це писало на багатьох сайтах. В додатку AliExpress написано "Посилка прибула до магістрального центру". З тих пір глухо! Наскільки мені відомо, якщо посилку затримує митниця, то вона у них перебуває близько 2-3-х тижнів. Але вже почався другий місяць. Це вже все, можна про неї забути? Чекати ще місяць і відкривати спір на повернення коштів?
SergLutsk Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 22:43 #1680 Опубліковано 12 Лютого, 2023 в 22:43 Все ніби добре якби не одне "але" - мені треба щоб шнурок був 1 м ( ну хоча б 70 см)
MaestroA Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 05:58 #1681 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 05:58 7 годин тому, SergLutsk сказано: Все ніби добре якби не одне "але" - мені треба щоб шнурок був 1 м ( ну хоча б 70 см) Такого варіанту перевіреного не маю, але за запитом "USB hub" або "USB splitter" по рейтингу та по відгуках вибрати не проблема.
MaestroA Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 06:10 #1682 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 06:10 7 годин тому, YoungMan сказано: Замовив смартфон ще 18 грудня. Ну і досі він ще не дійшов. Останнє оновлення при відстеженні було ще 12 січня (вже місяць назад) і писало "Arrived at linehual office". Причому це писало на багатьох сайтах. В додатку AliExpress написано "Посилка прибула до магістрального центру". З тих пір глухо! Наскільки мені відомо, якщо посилку затримує митниця, то вона у них перебуває близько 2-3-х тижнів. Але вже почався другий місяць. Це вже все, можна про неї забути? Чекати ще місяць і відкривати спір на повернення коштів? Аналогічна фігня. Телефон для мами в дорозі вже 52 дні. Остання відмітка 02.01 - "Прибув до транзитної країни" (Латвія). А в кума теж саме з телефоном, тільки майже на місяць довше. В мене можливість відкрити спір з'явиться 22.03. В кума - через 9 днів. Думаю, що доїде. Були вже такі ситуації. Треба чекати.
Серега89 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 07:19 #1683 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 07:19 В акції 3 по 1.99, неможливо нічого замовити. Товри недоступні, або проблеми з безпекою аккаунта вибиває. Ніхто не чув як воно вирішується?
MaestroA Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 07:27 #1684 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 07:27 7 хвилин тому, Серега89 сказано: В акції 3 по 1.99, неможливо нічого замовити. Товри недоступні, або проблеми з безпекою аккаунта вибиває. Ніхто не чув як воно вирішується? Це проблема конкретного аккаунта. Потрібно гуглити по коду помилки.
YoungMan Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 08:35 #1685 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 08:35 2 годин тому, MaestroA сказано: В мене можливість відкрити спір з'явиться 22.03. В кума - через 9 днів. Якщо що, то напишіть, будь ласка, як там у кума буде: дочекається чи все ж буде відкривати спір і що далі.
MaestroA Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 09:06 #1686 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 09:06 (змінено) 32 хвилин тому, YoungMan сказано: Якщо що, то напишіть, будь ласка, як там у кума буде: дочекається чи все ж буде відкривати спір і що далі. Ок, відпишу сюди про результат кума. В Латвії якись явний трабл з трансфером. Змінено 13 Лютого, 2023 в 09:08 користувачем MaestroA
Nokian Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 09:16 #1687 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 09:16 10 годин тому, YoungMan сказано: Бачу вже є якась тема про певні проблеми з AliExpress. Тому не буду створювати нову, а запитаю тут, бо більше й не знаю де. Можливо хтось щось підкаже. Замовив смартфон ще 18 грудня. Ну і досі він ще не дійшов. Останнє оновлення при відстеженні було ще 12 січня (вже місяць назад) і писало "Arrived at linehual office". Причому це писало на багатьох сайтах. В додатку AliExpress написано "Посилка прибула до магістрального центру". З тих пір глухо! Наскільки мені відомо, якщо посилку затримує митниця, то вона у них перебуває близько 2-3-х тижнів. Але вже почався другий місяць. Це вже все, можна про неї забути? Чекати ще місяць і відкривати спір на повернення коштів? А що зробиш- лише чекати і відкривати заявку на повернення коштів. Бажано ще уважно слідкувати за балансом на картці, бо наші банки можуть не відображати повернення коштів.
Серега89 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 10:59 #1688 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 10:59 3 часа назад, MaestroA сказал: Це проблема конкретного аккаунта. Потрібно гуглити по коду помилки. в сімї 4 аккаунта, 3 з них з такими помилками (часто замовляли), 1 все норм (було пару замовлень). Скоріш за все там ліміт невидимий стоїть на акційні пропозиції.
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 11:00 #1689 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 11:00 Щойно, Серега89 сказано: в сімї 4 аккаунта, 3 з них з такими помилками (часто замовляли), 1 все норм (було пару замовлень). Скоріш за все там ліміт невидимий стоїть на акційні пропозиції. Спробуй в адресі написати по іншому прізвище, ім'я, адресу...
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 11:02 #1690 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 11:02 13 годин тому, SergLutsk сказано: Питання не зовсім про замовлення з аліекспрес, але щоб не плодити нові теми, то відпишусь тут. Прийшов мені значить сьогодні з аліка usb хаб/концентратор/спліттер на 3 входи. І ніби всі входи по окремості робочі, кожен з них бачить і працює з флешкою, але при підключенні другої флешки вибиває обидві і не бачить тоді комп жодної флешки. Тобто ні під яким соусом не хоче працювати з двома флешками одночасно. То це через те, що хаб з аліекспрес і це дешеве лайно, а в нормальному хабі буде прекрасно працювати 2 флешки чи в чому прикол ? Ну не може ж двум флешкам не вистачати живлення, скільки там його їм треба. Нафіга тоді взагалі такий хаб на 3 гнізда виготовляти, що в нього втикати, якщо він навіть 2 флешки одночасно не обслуговує. Яка ціна його? В нас 49грн і вже 4порти
SergLutsk Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 15:13 #1691 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 15:13 4 годин тому, Oli сказано: Яка ціна його? В нас 49грн і вже 4порти Ціна його 60 грн. А "у нас" це в кого ? І мені трохи важливою є довжина шнурка, треба хоча б 70 см.
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 17:04 #1692 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 17:04 1 година тому, SergLutsk сказано: нас Луцьк, магазини Аврора. Там пише довжина 1метр
MaestroA Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 19:02 #1693 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 19:02 7 годин тому, Серега89 сказано: в сімї 4 аккаунта, 3 з них з такими помилками (часто замовляли), 1 все норм (було пару замовлень). Скоріш за все там ліміт невидимий стоїть на акційні пропозиції. В моїй сім'ї теж 4, в кожного по своєму аккаунту на Алі. Хоча по акції 3*1,99 замовляв лише я. В найменшого (і по віку, і по покупках) були такі трабли з використанням купонів Алі (червоних). Але проходило декілька тижнів, і покупки з купонами пропускало. Думаю, варто спробувати з іншого IP, тобто через мобільний інтернет, а не через домашній Wi-Fi.
Серега89 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 19:07 #1694 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 19:07 2 минуты назад, MaestroA сказал: В моїй сім'ї теж 4, в кожного по своєму аккаунту на Алі. Хоча по акції 3*1,99 замовляв лише я. В найменшого (і по віку, і по покупках) були такі трабли з використанням купонів Алі (червоних). Але проходило декілька тижнів, і покупки з купонами пропускало. Думаю, варто спробувати з іншого IP, тобто через мобільний інтернет, а не через домашній Wi-Fi. міняв дані, карту, інет, телефон навіть змінив а в результаті те саме.
MaestroA Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 19:20 #1695 Опубліковано 13 Лютого, 2023 в 19:20 11 хвилин тому, Серега89 сказано: міняв дані, карту, інет, телефон навіть змінив а в результаті те саме. В такому разі варто дати аккаунтам просто відпочити декілька тижнів. 1
Black Опубліковано 14 Лютого, 2023 в 02:26 #1696 Опубліковано 14 Лютого, 2023 в 02:26 7 годин тому, Серега89 сказано: міняв дані, карту, інет, телефон навіть змінив а в результаті те саме. З одного компа купували на кілька аккаунтів.
SergLutsk Опубліковано 19 Лютого, 2023 в 07:04 #1697 Опубліковано 19 Лютого, 2023 в 07:04 Це тільки у мене такий "прікол" чи це справді така нова примха аліекспреса ? Сьогодні при здійсненні оплати в додатку мені запропонувало перейти на сторінку автентифікації, а там після введення логіна і пароля запропонувало "в цілях безпеки" заповнити анкету з власними даними в т.ч. з реальними фото паспорта ! Вони охрініли ?! Це тільки мені раптом стали так не довіряти, чи це у всіх аналогічна вимога з'явилась ? 1
SergLutsk Опубліковано 19 Лютого, 2023 в 08:19 #1698 Опубліковано 19 Лютого, 2023 в 08:19 Звернувся з цією проблемою в службу підтримки АІ, відповіли що це таке у них поновлення системи, якщо мені щось не підходить, то я можу обрати інший спосіб оплати. І що вони надішлють мені на пошту листа, але я так толком і не зрозумів про що лист. З доступних в моєму профілі способів оплати був лише QIWI і додати нову картку. Обрав ківі і в результаті отримав той самий шлях автентифікації з документами. Скажіть чи у вас сьогодні така ж проблема, а якщо ні,то яким способом платите ?
SergLutsk Опубліковано 20 Лютого, 2023 в 14:19 #1699 Опубліковано 20 Лютого, 2023 в 14:19 Ну що, ніхто не пробував як у вас з оплатою ?
Серега89 Опубліковано 20 Лютого, 2023 в 15:00 #1700 Опубліковано 20 Лютого, 2023 в 15:00 40 минут назад, SergLutsk сказал: Ну що, ніхто не пробував як у вас з оплатою ? вчора через додаток 7 речей купував, все добре було, як завжди...
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти