madkot Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:48 #801 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:48 на сайті нової пошти - міжнародна доставка - доставка із Китаю, вводиш свій трек номер і отримуєш номер нової пошти
madkot Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:52 #802 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:52 37 хвилин тому, flashmax сказано: привіт потрібна порада: прийшла посилка (через SF Express) на НП пише що вона прибула в Україну 6.01 вчора дзвонив автовідповідач, говорив что посилка уже три дні на моєму відділенні, і через n-днів повернеться назад на відділенні говорять що повинен бути інший номер (у мене 12 значний) короткий номер, і типу взнавайте десь його хто може стикався, підкажіть як діяти а що заважає отримати без треку? НП має доставляти кур'єром на домашню адресу
flashmax Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:54 #803 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:54 Щойно, madkot сказано: а що заважає отримати без треку? НП має доставляти кур'єром на домашню адресу я вибрав що заберу з відділення (тепер жалкую) " Цитувати на сайті нової пошти - міжнародна доставка - доставка із Китаю, вводиш свій трек номер і отримуєш номер нової пошти там і вводив - але додаткового номеру не дає завтра наберу гарячу лінію
madkot Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:56 #804 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:56 так у чому проблема забрати її з відділення?
flashmax Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:58 #805 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:58 Щойно, madkot сказано: так у чому проблема забрати її з відділення? по тому номеру не дають, кажуть повинен бути інший, короткий і по моєму моб. номеру - теж не находять
madkot Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:59 #806 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 09:59 1 хвилина тому, flashmax сказано: по тому номеру не дають, кажуть повинен бути інший, короткий і по моєму моб. номеру - теж не находять набирай на гарячу лінію, не відкладай
flashmax Опубліковано 10 Січня, 2018 в 10:12 #807 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 10:12 (змінено) посилка ще розмитнюється, тре чекати автовідповідач, напевне дзвонив за іншу посилку, яка уже була забрана всім дякую за підказки Змінено 10 Січня, 2018 в 10:14 користувачем flashmax
kookaburra Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:35 #808 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:35 (змінено) Замовляв лише пару разів і от зараз скло захисне чомусь довго не приходить...цікаво чи буде ще з цього щось? Змінено 15 Січня, 2018 в 10:37 користувачем kookaburra
kookaburra Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:38 #810 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:38 1 минуту назад, Oli сказал: @kookaburra трек ? Виправив
Oli Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:45 #811 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:45 @kookaburra порівняв зі своїм... ваша вже мала бути. на пошті питали за адресою? ось моя https://track24.ru/?code=RY676378054CN
kookaburra Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:55 #812 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:55 6 минут назад, Oli сказал: на пошті питали за адресою? Треба запитати. Не питав, завжди дзвонили і привозили під під'їзд. І цього разу так само: чохол приїхав вже давно, а скла немає хоча замовив в один день але в різних китайців
flashmax Опубліковано 15 Січня, 2018 в 11:40 #813 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 11:40 38 хвилин тому, kookaburra сказано: Треба запитати. Не питав, завжди дзвонили і привозили під під'їзд. І цього разу так само: чохол приїхав вже давно, а скла немає хоча замовив в один день але в різних китайців те що ви замовили в один день, не значить що відправили в один день. також не забувайте, що продавці бувають з різних куточків Китаю, це як у нас ОЛХ відстежувати раджу на цих сайтах: gdeposylka.ru parcelsapp.com 17track.net/ru + укрпочта ну і при замовленні, там де вибір транспортної компанії, з права пише, чи вона буде відстежуватись.
Гість rl72 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 14:56 #814 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 14:56 Схожий трек з відправкою з Китаю 22.11 прийшов 28.12 без відстеження на сайтах По факту, після отримання, відтрекався на сайті укрпошти
kookaburra Опубліковано 16 Січня, 2018 в 10:02 #815 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 10:02 На пошті немає.буду чекати далі))
kookaburra Опубліковано 16 Січня, 2018 в 10:07 #816 Опубліковано 16 Січня, 2018 в 10:07 На пошті немає.буду чекати далі))
Saddy Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 10:18 Автор #817 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 10:18 хто купував товари на zapals.com? як там робити рефунд? зробив замовлення, статус довго висів processing, потім одразу став finished і кнопка refund зникла. товар не отримав, часу прошло овер 50 днів
SunSeth Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 16:36 #818 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 16:36 @Saddy Теж останні посилки, штуки 4, ще десь рік тому від них не отримав, писав на кожну комплейн, гроші повернули, але осадочок залишився. Більше з ними справи не хочу мати, відписався від їх розсилки і забув, як страшний сон. 1
Saddy Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 18:34 Автор #819 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 18:34 1 час назад, SunSeth сказал: писав на кожну комплейн куди писати? о вказувати? скріни і т.д.?
Гість rl72 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 19:31 #820 Опубліковано 7 Лютого, 2018 в 19:31 52 хвилин тому, Saddy сказано: куди писати? о вказувати? скріни і т.д.? Help Desk CREATE NEW TICKET *В Subject вказуєш номер замовлення а в *Message описуєш ситуацію. в мене було два випадки. один посилка не дійшла, другий - продавець навіть не дав трекномера. в обидвох повернули кошти
taurus07 Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 08:39 #821 Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 08:39 Замовив посилку на аліекспрес. 19 січня вилетіла з Сінгапуру, далі не трекається. Підскажіть скільки часу ще можна чекати, чи вже пора відкривати диспут?
nickel Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 08:44 #822 Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 08:44 3 минуты назад, taurus07 сказал: Замовив посилку на аліекспрес. 19 січня вилетіла з Сінгапуру, далі не трекається. Підскажіть скільки часу ще можна чекати, чи вже пора відкривати диспут? Коли закінчується захист покупця? Я ніколи не відкривав диспут раніше, ніж нагадував сам Алі про закінчення захисту покупця. 1
taurus07 Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 09:11 #823 Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 09:11 До закриття замовлення ще 24 дні. Але вже більше місяця пройшло...
nickel Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 09:28 #824 Опубліковано 19 Лютого, 2018 в 09:28 16 минут назад, taurus07 сказал: До закриття замовлення ще 24 дні. Але вже більше місяця пройшло... Зо три тижні можеш ще чекати. 1
nickel Опубліковано 2 Квітня, 2018 в 19:46 #825 Опубліковано 2 Квітня, 2018 в 19:46 1 час назад, Vegvisir сказал: Підкажіть, яким чином поповняєте доларову картку приват? Долар найвигідніше на Борді "по середньому" брати, а далі кормиш доларом термінал привата. Вуаля. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти