Перейти до змісту

Луцьк відрізають від Львова


ChB

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

як десь було сказано в коментах до цих матеріалів — одні обіцянки, результатів візитів НД поки немає. скидається на рекламу

  • Відповідей 116
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ну по-перше, Укрзалізниця - це не приватна канторка, а організація, яка фінансується за кошти платників податків і є власністю всіх громадян України. Підхід, коли рейси називають "невигідними" і відміняють є неприпустимий, адже подібні державні організації крім економічної мають виконувати соціальну функцію. А соціальна функція - це забезпечення сполучення між стратегічними обєктами. Можемо посперечатись чи 4 обласних центри є стратегічними. Я колись писав про пором між двома островами нью-йорка. Він курсує безкоштовно, тому що мукніципальний перевізник спочатку має забезпечити доїзд, а вже потім думати про заробіток.

По-друге, а чому відразу відміняти маршрут? замість того, щоб зробити його прибутковим... змінити графік, покращити сервіс, прискорити рух, реклама врешті... та нє ну нах... відмінити простіше. Бо в іншому випадку треба зусилля, ще й для людей.

Коли вже та "совєтчина" вимре?

Опубліковано
Ну по-перше, Укрзалізниця - це не приватна канторка, а організація, яка фінансується за кошти платників податків і є власністю всіх громадян України
Я колись писав про пором між двома островами нью-йорка. Він курсує безкоштовно, тому що мукніципальний перевізник спочатку має забезпечити доїзд, а вже потім думати про заробіток.

mike+tyson+s+laughing.+mike+tyson+s+laughing_1a64df_4240389.gif

Опубліковано

змінити графік, покращити сервіс, прискорити рух, реклама врешті...

druid, Ви описуєте щось з області фантастики (не в обіду, навпаки - у Ваших словах сенс глибокий і вони відповідають моїм бажанням). Взагалі трошки розясню: міняти графік для залізниці -- це судний день. Грубо кажучи проїзд одного потяга по маршруту з оптимальними часовими відрізками руху і стоянки потрібно узгоджувати з рухом потягів мало не на всьому континенті. Тому робота поїздного диспетчера вважається найскладнішою на залізниці. Ну але в нас тут майже мертва ділянка, можна спокійно лягти на рейки і поспати трохи. Графік на ділянці Луцьк-Львів можна корегувати фактично як завгодно, причому під потреби людей. Крім того, я вже втомився писати про це -- пасажирський рух на цій ділянці слід було б інтенсифікувати, тобто пускати по декілька потягів на добу, особливо рейковий автобус, попит буде точно, адже автодорога Луцьк-Львів починає вже розвіюватись і більшість схильна стверджувати, що дороги вже немає, є напрямок. Рейковий автобус в дорозі 2 з лишнім години, рейсовий автобус і маршрутка -- уже майже 4 години + вартість квитка. Виникає логічне запитання -- чому процвітає дебілізм? маршрутки забиті пасажирами здійснюють екстрим-раллі заїзд Луцьк -Львів за в двічі довший час і більші гроші, а залізниця у цьому ж напрямку терпить збитки при меншому часі в дорозі і нижчій вартості квитка. Хтось може мені допомогти знайти тут логіку? сервіс покращиться скоро сам собою. ось -- http://www.magistral-uz.com.ua/articles/bez-obnovlenija-net-buduwego.html і ще ось -- http://www.volynpost.com/news/18103-do-poizda-iakyj-ide-z-volyni-v-krym-dodaly-vagon . останя ссилка -- це ж взагалі сенсація! про неї пишуть в газетах! До потяга додали додатковий вагон! і це ж саме зробили ще з одним потягом в нашій країні! Це відвертий дурдом... я памятаю часи, років 10 назад -- склад потягів постійно корегувався, плацкартні вагони заміняли купейними і навпаки, при збільшенні попиту додавали вагони і навпаки і це робилося з більшістю якщо не зі всіма пасажирськими потягами і це нормально і нічого неординарного вцьому нема... Тобто не було. Зараз це виноситься як велика подія, бо виявляється на то є підстави -- вагони списуються цілими пачками і йдуть на порізку. 1-2 роки і УЗ залишиться з мінімальним набором вагонів, і ті розвалюватимуться на ходу. Тому йдеться мова про закупівлі нових вагонів, виробництво своїх вагонів і потягів приміського і швидкісного призначення у Крюкові і Луганську. А будуть нові вагони -- буде новий сервіс. прискорити рух? ну наче як я вже сказав потяги їздять швидше маршруток на цій ділянці, але є 2 фактори, які обмежують швидкість -- стан колії на даяких ділянках (що в принципі поправимо, але теж по-перше на то гроші треба, а по-друге сенсу нема -- рух не такий інтенсивний, є купа перегонів з інтенсивним рухом які вимагають аналогічного ремонту і всі сили кидають туди) і другий фактор -- природний -- є ділянки дороги. на яких полотно укладене з малими радіусами поворотів зокрема під Луцьком в силу рельєфу і тому швидко там ніяк не поїдеш, навіть при бездоганному стані полотна не більше 40км/год + стрілочні переходи + переїзди. Реклама врешті теж хороша штука. її відсутність говорить про безтолковість керівництва УЗ і їх менеджменту. Подивіться як рекламує себе РЖД -- має свій канал на телебаченні, купа буклетів, білбордів.

Підсумовуючи можна сказати що нині УЗ подібне на якогось законсервованого тупоголового діда, який місяць їсть 100-грамовий кусочок сиру по клаптику щодня і кайфує від того. З одного боку збитковість пасажирських перевезень, адже погодьтесь, що більшість пасажирів - пільговики і за них ніхто не компенсовує поїздки, а за 7 місяців цього року наприклад назбиралось боргу за них уже декілька мільярдів гривень. Взагалі УЗ катастрофічно і терміного необхідно шукати керівника, подібного до Кірпи -- в часи його керівництва УЗ зробила такий скачок в розвитку, що навіть важко уявити -- вокзали будувались, масштабна електрифікація, запуск швидкісних експресів, потужний науковий комплекс з розробки сучасних вітчизнаних локомотивів та поїздів, капітальний ремонт старих локомотивів, закупівля нових вагонів... і все це не впливало на вартість квитків. А зараз все тільки гіршає, а проїзд дорожчає, програми з ремонту, оновлення та електрифікації в страшних муках видавлюються ніби подвиг, стратегічний локомотивобудівний гігант Луганськтепловоз проданий... Я вже мовчу про затію з Хюндаями -- закупили 10 потягів, а вони -- хлам вищого гатунку. і це при тому, що вже був побудований і на той час обкатувався вітчизняний аналог крюківького заводу ЕКр1, який врешті виявився кращим за показниками ніж Хюндаї. Нині вже побудовано 2 вітчизняних потяги ЕКр1 і працюють на маршрутах. готується до випуску новий швидкісний потяг і є замовлення УЗ на ще декілька ЕКр1.

Опубліковано

їду на фестиваль захід. так як рейковий сьогодні не ходить - прийшлося їхати автобусом. за радеховом дороги нема, виїхали в поле, їдемо з 'димком' по якомусь житу чи пшениці. ппц xD

Опубліковано

Ну от... про що і йдеться. атодороги нема, а залізниця втрачає можливість. і обідно до сліз (особливо для залізниці) -- пасажири є, а рейкових автобусів всього 2 машини і докупити ще, щоб запустити декілька заїздів на добу -- немає грошей. от хай би "Богдан" спільно з Луганськтепловоз чи з Крюківським ВБЗ розробили вітчизнаний автобус. І я переконаний, що він не був би гіршим за польську "Песу" 620М. тим більше варто зазначити що "Песа" спільно з ДЕВЗ домомвляються про розробку і виробництво якихось нових автобусів-мотрис на заводі ДЕВЗ (Дніпропетровський електровозобудівний завод), який свого часу спільно з "SIEMENS" випустили 18 електровозів ДС3, випускали би і далі, але теж грошей нема, а також з 1993р. перший український вантажний електровоз ДЕ1, яких є 40 штук і теж не випускається зараз через відсутність замовлень.

Опубліковано

Згідно розкладу на сайті УЗ з 1.10.2013 р. відновлюється курсування потяга №668 Ковель - Чернівці та Чернівці - Ковель. Розклад залишився той самий.

Опубліковано

Згідно розкладу на сайті УЗ з 1.10.2013 р. відновлюється курсування потяга №668 Ковель - Чернівці та Чернівці - Ковель. Розклад залишився той самий.

І вчора, і сьогодні на спробу купити будь-який квиток на цей потяг на Покрову, сайт УЗ http://booking.uz.gov.ua/ відповідає: "По заданому Вами напрямку поїздів немає" :(

Відновлення поїзда зимовий період не буде економічно ефективним. Протягом тижня, завантаженість справді дуже низька. Пасажири є на вихідні (в т.ч. студенти взимку, туристи влітку). Тому більш доцільно було б зробити поїзд факультативним - на п'ятницю, суботу й неділю, а не відміняти на літо.

Опубліковано

ще раз - ПОТЯГ НЕ ВІДМІНЕНО! Він сезонний. колись був дизель сезонний - Луцьк-Несвіч, їздив літом. Ковель-Чернівці не їздить літом.

Мабуть є сенс провести моніторинг пасажиронасичення потяга по днях тижня і пускати рейси так як Ви запропонували - пятниця, субота, неділя. тоді можна було б круглорічно катати цей потяг

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Луцьк відрізають від Львова, – АМоРе

"Львівська залізниця" вдруге планує залишити Луцьк без залізничного сполучення зі Львовом, Іваном-Франківському та Чернівцями.

Так, у новому розкладі, який вступить у дію 26 травня, відсутні три прямі потяги до вище названих міст, - повідомили у прес-службі ВОМГО «Асоціація Молодих Реформаторів».

Це потяги: № 667/668 «Ковель-Чернівці», № 801Л/ 802Л «Ківерці-Львів» (так званий рейковий автобус) та № 6379/№ 6380 «Ківерці-Підзамче».

Інформація підтвердилася, тому що на сайті «Укрзалізниці» неможливо придбати квитки після 26 травня на потяг Ковель-Чернівці, після 27 травня на рейковий. В розкладі також немає електрички «Ківерці-Підзамче».

У довідці головного вокзалу Луцька підтвердили, що Луцьк «відрізали» від Львова, а зі скасуванням потяга «Ковель-Чернівці», й від Івано-Франківська та Чернівців.

вот я чем дальше, тем больше ненавижу УЗ, Расписание совсем неудобным становится, а цены растут((

Опубліковано

Ну по перше не актуально... сезонно не ходить тільки Ковель - Чернівці, ну почекайте пару тижнів він знову ходитиме. Рейковий автобус ходить як і ходив, приміські теж. для ремарки поправлю -- Ківерці-Підзамче не електричка, хіба що шляхом Ківерці - Здолбунів - Дубно - Броди - Підзамче. в існуючому випадку це ДИЗЕЛЬпоїзд. розклад корегувати не так то просто, я вже писав про це, але можливо. особливо в приміському сполученні. але від того, шо ми нарікаєм на УЗ на форумах -- на краще для нас там нічого не зміниться. як мінімум треба набрати номер телефону начальниці вокзалу, чи начальника станції, подзвонити і висказати претензії і пропозиції.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Хз в куди, тому буде поки тут

При Колесникове в «Укрзализныце» только официально свистнули 600 миллионов

В результате ревизий деятельности Государственной администрации железнодорожного транспорта Украины «Укрзализныця» за период с 01.01.2010 по 30.09.2012 установлены финансовые нарушения, которые привели к убыткам на общую сумму 0,6 млрд грн. Об этом сообщает Госфиниспекция.

В частности, Южной, Приднепровской и Донецкой железными дорогами осуществлены расходы на благотворительную помощь посторонним юридическим лицам сверх установленных планом сумм на 141,7 млн грн.

ГП « Укррефтранс» продало физическим лицам холодильные установки дешевле стоимости металлолома, указанного в распоряжении Укрзализныци, устанавливающей цены на реализацию лома цветных и черных металлов по отрасли. Вследствие этого недополучены доходы в сумме 2,2 млн грн.

Из-за отсутствия должного контроля за качеством строительных работ установлено завышение их объемов и стоимости вследствие неверного учета показателей сметной прибыли и усредненного показателя административных расходов, неверного применения ресурсных расценок, завышение стоимости работы машин и механизмов, не подтверждение понесенных расходов и т.п. Вследствие этого излишне израсходовано 30,8 млн грн . В том числе ЮЗЖД — 11,6 млн грн., ЮЖД — 9,1 млн грн., Львовской железной дорогой — 4,9 млн грн., Донецкой железной дорогой — 3,7 млн грн.

Из-за недостаточного контроля за использованием и сохранностью активов установлена недостача тепловоза, грузовых вагонов, жилых домов, котлов, циркуляционных насосов и другого оборудования на общую сумму 4,1 млн грн.

Напомним, с 2010 по конец 2012 года «Укрзализныцю» курировал вице-премьер-министр инфраструктуры Борис Колесников. Сейчас он является народным депутатом от Партии регионов, а 18 сентября был избран заместителем председателя Партии регионов.

П***ц збиткова залізниця! Зараз ще поколупаю на сайті держфінінспекції.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

У Луцьку хочуть, щоб громада впливала на розклад руху потягів

top-photo.jpg

У Луцьку відбудеться круглий стіл, учасники якого поговорять про те, як громада може впливати на формування розкладу руху потягів.

Захід розпочнеться 17 жовтня о 11:00 в конференц-залі ВолиньМедіа, що на вулиці Ковельській, 2, - повідомили у прес-службі Асоціації Молодих Реформаторів.

"Останнім часом з ініціативи держпідприємства "Укрзалізниця" відбуваються значні зміни, які не завше викликають схвалення у простих пасажирів. Так, було скасовано значу кількість потягів по всій країні, відбуваються постійні скорочення маршрутів та зміни графіків курсувань діючих рейсів", - кажуть в організації.

Для прикладу ініціатори заходу пригадали про скасування курсування протягом літа та вересня потягу "Ковель-Чернівці".

ДИВИТИСЯ ФОТО: ЯК У ЛУЦЬКУ ЗУСТРІЧАЛИ ПОТЯГ "КОВЕЛЬ-ЧЕРНІВЦІ"

"Цей досвід показав, що як би місцева влада не хотіла допомогти своїм виборцям, жодного механізму впливу простих громадян, депутатів чи чиновників на дії та рішення Укрзалізниці чи її територіальних підрозділів, на сьогодні не існує", - вважають в Асоціації.

Під час круглого столу організатори планують поговорити про участь громадян у формуванні розкладу руху потягів, механізми громадських консультацій та участі громадян у прийнятті рішень "Укрзалізниці" та інше.

  • 7 місяців потому...
Опубліковано

Що знову з потягом Ковель-Чернівці???

На червень на сайті квитки не продають та й інформації про відміну його нема

Опубліковано

все гуд і з потягом, і з квитками на нього! в четвер якраз брала квитки по тому напрямку на червень! єдине, що ціна на сайті дещо відрізняється від ціни в касі приблизно до 1 грн. :)

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...