Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2008


Саня

Рекомендовані повідомлення

мда... дуже шкода............

як жеж вони умудрились бахнутись в лоб тролейбусу............

занесло на льду машину на швидкості. от і все (наскільки я знаю)

Так склалося, розвернуло на зустрічну... в тролейбус... а від нього в дерево...

Сьогодні Вадіка з ОТ-41 хоронили... не віриться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,1 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Трохи жорстоко, але так воно й получається :-(

Багато зараз аварій. Навіть дуже. Молоді хлопці розбиваються :-(

Мені батько все говорив, що в мене немає відчуття небезпеки. Не страху, а саме отого відчуття. Боятися не треба. Треба розраховувати свої сили, можливості машини, адекватно сприймати дорожню обстановку. Потрохи доходить...

Кілька разів сам попадеш в ситуації от і починаєш призадумуватися. Поки не відчуєш - все вітер в голові.

От і в студентскі роки, бувало, міг притопити за сотню на Потебні. Але то ж не зимою, на слизькій дорозі. Обходилося...

На днях в Струмівці також аварія була. І також є жертви... А все через швидкість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Третій хлопець вже прийшов до тями і навіть розмовляв з лікарями. Є велика надія, що він "викарабкається".

Друг мій розмовляв з хірургом який його оперував після ДТП. Лікар казав що вони зробили все необхідне, тепер все залежить від Вані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11.01.2008 сталась жахлива аварiя яка мене шокувала!!!!!!

загинули два молодих хлопця Вадiм i Андрiй!!!Вiчна їм память!!!!

А третiй Iван Колядинський знаходиться у дуже важкому станi!!!!

Хлопцiв дуже жалко!!!Всі вони мені друзі, яких ніколи незабуду!!!!

А за Івана держіть кулакі і вірьте!!!! Він обовязково повинен одужати!!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

міг притопити за сотню на Потебні
дуже багато залежить від машини. Одне діло сотня на більш-менш новій BMW, а зовсім інше -- на двадцятирічному жигулю...

Звісно, перевищення швидкості марка машини не виправдовує, але як водій з немалим стажем їзди на всяких машинах скажу, що можливість зманеврувати або зупинитись на нормальній машині, напічканій різноманітною електронікою, з нормальною гумою і підвіскою, на відсотків 80-90 вища, ніж на жигулі чи москвичі.

Я не хочу виправдовувати водіїв BMW чи Мерсів, які літають по місту. Я просто хочу застерегти молодих недосвідчених водіїв нашемарок -- НЕ НАМАГАЙТЕСЬ ПОВТОРИТИ ЦЕ! Якщо моя машина розганяється до сотки за 7-8 секунд і зупиняється так швидко ніби якоря кинула, до того ж ні на секунду не втрачаючи маневреності і контролю навіть на льоду (якщо з розумом), то зовсім інше діло Жигуль -- щоб його розкочегарити до сотки треба дистанцію немаленьку, а потім щоб його зупинити і при цьому не втратити контроль над ним треба добре постаратись.

ЛЮДИ, БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ НА ДОРОГАХ! ВІД ВАШИХ ДІЙ ЗАЛЕЖИТЬ НЕ ЛИШЕ ВАШЕ ЖИТТЯ!

(це стосується не тільки водіїв, але і пішоходів)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

міг притопити за сотню на Потебні
дуже багато залежить від машини. Одне діло сотня на більш-менш новій BMW, а зовсім інше -- на двадцятирічному жигулю...

Гірше, Plum, гірше... На тридцятирічному "Москвичі"... Там й на меншій швидкості керованість ніяка, особливо на діагональній гумі. На нормальній радіалці хоч якось тримає дорогу.

Та напевно в кожного водія, особливо на початку, виникає бажання трохи наступити на педальку. Природнє бажання. Але дорога - не найкраще місце для цього. Надто дорого бере за свої уроки :-(

Я б десь на полігон який виїхав чи що. Хотілося б трохи повчитися справлятися з машиною в заносі. Воно в користі стане й при звичайній їзді.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дуже багато залежить від машини.

Машина-це кусок заліза яке напряму виконує твої команди. Яка б це не була машина. Якшо нема в голові то хай це навіть буде Lamborgini, Bugatti(з найсучаснішими технологіями) ... то все рівно це не спасе..

дуже багато залежить від машини.

Plum. Цим ти хочеш сказати шо якби на місці тої машини була BMW останньої серії -такого не було б???

Враховуючи шо удар був такий що в тролейбусі вікна по вилітали.

Шо не говори, в таких випадках 100 % винуватий водій... машина тут не причому...

Треба мати шось в голові для того шоб нормально їздити. А то покупляють права і "їздять" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба мати шось в голові для того шоб нормально їздити. А то покупляють права і "їздять"

От якраз загиблі хлопці добре вміли їздити, просто дуже поспішали на екзамен в університет :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто дуже поспішали на екзамен в університет :)

а хіба це звільняє від виконання правил дорожнього руху??

От урок на майбутнє НІКОЛИ не нехтуй правилами дорожнього руху, особливо з виїздом на зустрічну смугу.

Виіграєш ну від сили 5 хв. А втратиш стільки...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я нічого не берусь стверджувати, але я на собі переконався, що "розумна" машина здатна вберегти водія від необдуманих вчинків або від катастрофи. Наприклад мою машину в занос зірвати вкрай важко, хоча вона задньопривідна -- включаються системи антизаносу і антипробуксовки, які "витягують" машину, самі скидають газ (як би я не жав на педаль) і підторможують потрібні колеса, щоб стабілізувати щеплення з дорогою. "Правильну" машину не розверне, якщо під час різкого гальмування або розгону одна сторона опиниться на асфальті а друга на льоду.

До того ж при екстренному гальмуванні антиблокувальна система гальм дозволяє водієві виконувати маневри по об'їзду перешкоди, що дуже часто спасає недосвідчених водіїв -- більшість з них інстинктивно тиснуть гальма в підлогу і чекають поки машина зупиниться, не усвідомлюючи що тим самим на слизькій дорозі блокують колеса і позбавляють себе можливості керувати машиною.

Так що якщо припустити, що аварія на Потебні сталась внаслідок неконтрольованого заносу задньопривідного автомобіля, або через блокування коліс внаслідок екстренного гальмування, то напрошується висновок, що з хорошим автомобілем цього можна було б уникнути, або принаймні зменшити шанс на такі важкі наслідки. До того ж і безпека пасажирів в салоні вітчизняних автомобілів і нормальних іномарок не піддається ніякому порівнянню... навіть якщо в тролейбусі повилітали вікна.

В таких випадках 100% винуватий водій, але "розумна" машина все ж здатна виправити або попередити багато помилок водія і допомогти уникнути аварії або зменшити її страшні наслідки.

P.S. Мій батько -- водій-професіонал з 35-річним стажем. І він також стверджував що всі ці технології і вся ця електроніка це туфта, і все залежить тільки від водія. Проте він перестав це стверджувати після того, як купив собі BMW 735i 1998 року і не спробував ці системи в роботі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яку машину не дай чи BMW чи Запорожця, коли в голові немає то машина тут нідочого. Всі завжди кудись спішать, тільки наслідки такого поспіху досить трагічні. Слава Богу , що в тролейбусі не було людей, а якби були!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Хлопців шкода, як і будь-яку людину, а ще більше шкода їхніх батьків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так що якщо припустити, що аварія на Потебні сталась внаслідок неконтрольованого заносу задньопривідного автомобіля, або через блокування коліс внаслідок екстренного гальмування, то напрошується висновок, що з хорошим автомобілем цього можна було б уникнути, або принаймні зменшити шанс на такі важкі наслідки. До того ж і безпека пасажирів в салоні вітчизняних автомобілів і нормальних іномарок не піддається ніякому порівнянню... навіть якщо в тролейбусі повилітали вікна.

..а особливо якщо згадати, що в радянських авто гальма - то є взагалі слабке місце, і там від колодок-накладок зазвичай металічна скоба-кріплення тих же накладок, залита вщерть гальмівною рідиною /в кращому випадку/, яка зі всіх потрісканих шлангів-трубок капає....А взагалі - земля їм пухом...Шкода хлопців....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот вам и студенты за рулем.. :0056:

Сегодня около 3 часов ночи в Одессе случилось крупное дорожно–транспортное происшествие.

По предварительным данным, по улице Вильямса (от Люстдорфской дороги к улице Королева) ехала машина «Тойота Прадо». Водитель джипа — как выяснилось затем, пьяный — не выбрал безопасные скорость и дистанцию. Автомобиль врезался в шедшую впереди машину «Дэу Ланос». Ее 28–летний шофер погиб на месте, а 24–летняя пассажирка получила ссадины и ушибы.

После столкновения легковушка наехала на стоявший справа от нее автомобиль «Мицубиси Лансер». Тот, в свою очередь, ударил припаркованную рядом «Тойоту Корону», а она – «Тойоту Камри».

Тем временем джип вынесло на встречную полосу, где он врезался в «Мицубиси Галант». 30–летний водитель последней машины также ранен. Она ударила «ВАЗ–2101», а тот – «Дэу Сенс».

После столкновения с «Галантом» автомобиль «Тойота Прадо» врезался еще в 2 припаркованные машины – «БМВ» и «Джак». Последний ударил стоявшую рядом «Ауди А3».

Кроме того, травмирована еще одна женщина, которая ушла с места происшествия, отказавшись от госпитализации.

В документах зафиксировано, что повреждено 11 автомобилей. Однако корреспондент «Одесинформа» утром на перекрытом участке улицы Вильямса насчитал 12 пострадавших машин, причем 4 из них полностью разбиты.

Ведется следствие.

Вместе с тем из неофициальных источников в правоохранительных органах нам удалось узнать, что виновник ДТП 17–летний (по другим данным — 18–летний) студент юракадемии отпущен на подписку о невыезде и, скорее всего, уже находится за границей. Кроме того, по одной из версий, владелец джипа — сын крупного бизнесмена, владеющего сетью автосалонов в Одессе.

©

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яку машину не дай чи BMW чи Запорожця, коли в голові немає то машина тут нідочого. Всі завжди кудись спішать, тільки наслідки такого поспіху досить трагічні. Слава Богу , що в тролейбусі не було людей, а якби були!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Хлопців шкода, як і будь-яку людину, а ще більше шкода їхніх батьків.

Та шо ти про них знаєш взагалі??? Хто ти такий шоб говорити був них розум чи не було???? Посидіти на форумі, підняти кількість постів тупорилими відповідями кожен може.

Про правила говорите, всі святі? Ніхто ніколи не порушував? Впевнений що переважна більшість порушувала закони і правила не раз і навіть не два.

Якщо немає що сказати толкового окрім писанини що загиблі були дурні, не розсудливі і т.д. то краще просто утримайтеьс від відповіді, на форумі багато людей знало хлопців, мені, як одному з їх числа, не приємно читати такі речі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо немає що сказати толкового окрім писанини що загиблі були дурні, не розсудливі і т.д. то краще просто утримайтеьс від відповіді, на форумі багато людей знало хлопців, мені, як одному з їх числа, не приємно читати такі речі.

De mortius aut bene aut nihil

В перекладі з латини це значить: «Про покійних кажуть або добре, або нічого».

Тому, я думаю, краще мовчати.

В той же час, я задумався над тим, чому доля розпорядилася так, що тролейбус був пустий?

Якби це була випадковість, і тролейбус йшов з людьми, а не в депо - постраждало б набагато більше людей. Тоді б це була чиста випадковість.

А так... складається враження, що вищими силами була задумана кара. І покарати саме тих, хто був у легковому авто. Тому тролейбус йшов пустий.

Комусь мої роздуми здадуться брєдом, а хтось теж задумається. Мені пофіг.

Єдине, що я хотів би донести цим постом - не випробовуйте свою долю, а тим більше долю тих, хто поряд з вами. Перш ніж втопити педальку в авто, викрутити ручку газу в двоколісному транспорті з задорним настроєм, мовляв - "як я хвацько вмію" - подумайте над тим, що після цієї "хвацькості" прислів'я De mortius aut bene aut nihil може стосуватися вас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вот вам и студенты за рулем.. ;)
Сегодня около 3 часов ночи в Одессе случилось крупное дорожно–транспортное происшествие.

<skip>

Вместе с тем из неофициальных источников в правоохранительных органах нам удалось узнать, что виновник ДТП 17–летний (по другим данным — 18–летний) студент юракадемии отпущен на подписку о невыезде и, скорее всего, уже находится за границей. Кроме того, по одной из версий, владелец джипа — сын крупного бизнесмена, владеющего сетью автосалонов в Одессе.

©

Одноклассник живет в Одессе, много читал об этом. Уверен, что папа мальчика отмажет. :0056::0023:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та шо ти про них знаєш взагалі??? Хто ти такий шоб говорити був них розум чи не було???? Посидіти на форумі, підняти кількість постів тупорилими відповідями кожен може.

Про правила говорите, всі святі? Ніхто ніколи не порушував? Впевнений що переважна більшість порушувала закони і правила не раз і навіть не два.

Якщо немає що сказати толкового окрім писанини що загиблі були дурні, не розсудливі і т.д. то краще просто утримайтеьс від відповіді, на форумі багато людей знало хлопців, мені, як одному з їх числа, не приємно читати такі речі.

1) І якого з хлопців я назвав дурним? Мова взагалі не про конкретний випадок.

2) А який зміст піднімати кількість постів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шкода хлопців...

На превеликий жаль, таких трагедій не стає менше. Факт. Гинуть молоді люди, сім'ї, діти.

Причина одна - легковажність.

Легковажність усіх без винятку учасників дорожнього руху (водіїв, пасажирів, велосипедистів, пішоходів)

та людей, що причетні до стану доріг, та організації руху (комунальні господарства, автодор,

дорожна служба, ДАІ і т.д.).

Немає культури поведінки на дорозі, немає взаємоповаги, відсутнє усвідомлення небезпеки.

Я пропоную продовжити тему не лише як повідомлення про ДТП, але й ділитись власним досвідом з ситуації на дорозі,

що були б корисно всім.

Можливо розпочну, може - продовжу.

Я водій з невеликим досвідом ( років 5) керування автомобілем,хоча за 5 років 5 автомобілів (130 тик намотав), швидко я не їзджу до 90 по місту, до 140 по трасі на Деу Ланос 2007 р.в. !!!!!

Був в моєму житті випадок (не так давно). Я "збив" велосипедиста. Я був (повна зупинка авто) на виїзді на міжрайонну трасу . Темно, дощ, освітлення дороги немає; потрібно зробити виїзд вліво, за мною пристроївся мудак з фарами, що на ближнбому світять в небо.

Ліворуч перешкоди не було ( в таких умовах орієнтуєшся лише на габарити та фари автомобілів) - повна тьма.Праворуч авто одне за одним. і тут момент два авто на немалій швидкості одне від одного метрів 100-150, далі ще одне метрів 300-400 далі крутий поворот. Я висовую дзьоба і готуюсь до старту за другим авто.

Настає довгоочікуваний момент і я стартую з пробуксовкою (дощ) і бачу ліворуч лєсопердиста - по гальмам. Трах бах. Я посеред дороги, лєсопердист за машиною зліва. Я по газам, прямо на обочину і вилітаю з машини. Допоміг прибрати на обочину велосипед... пяному в дим лєсапердисту. Примушую його піднімати руки, ноги (чи не зламані) присісти і нагнутись (чи цілі ребра), проводжу огляд голови - окрім алкогольного зпяніння та, напевно, синяків ушкоджень немає.

Починаю огляд автомобіля - царапини на бампері, відсутній номерний знак, невелика мятина на крилі, блін, по ребру жорсткості. Знаходжу номерний знак на дорозі кидаю його в салон і їду до Луцька. Авто на стоянку сам додому. вдома коньячку для зняття стресу - вперше в житті збив людину. Після аналізу всіх обставин на "свіжу" голову та огляду автомобіля дійшов висновку, що по, не дай Бог, висновкам ДАІ я був би неправий 100%, бо я - водій автомобіля. З іншої сторони

- я не міг його бачити ніяк, на велосипеді жодного катафота (світлоповертача), дорога в темну пору доби не освітлювалась. По характеру ушкоджень автомобіля: переднє колесо велосипеда збиває номерний знак, вісь переднього колеса вдаряється в бампер, педаль велосипеда вдаряється в бік бампера, велосипедист локтем або тазовою кісткою, можливо, то сидіння велосипеда вдаряється в крило автомобіля.

Висновок один - велосипедист бачив автомобіль і ... вирішив його минути. Не я скоїв наїзд, а він, враховуючи характер ушкоджень.

Ця пригода обійшлась мені в 60 зелених і безсонну ніч.

Можливо хтось думатиме, що все розмалював так, як мені було зручно. Нехай. Але цей гамадріл далі бухає щодня і їздить на велосипеді і влітку і зимою ( я дізнавався)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22.01.08 близько 18:00 Вул. Ріненська

ДТП

Учасники Маршрутне таксі, лешкова мерс, фура, пішохід.

Пішохід (ймовірно пішохід) лежав мертвий на дорозі. Ментів наїхало аж гай шумів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Толку сперечатися? Головне зробити з цього правильні висновки для себе, щоб трагедія не повторилася. Хлопців вже не повернеш.

А те, що водій винен - у мене сумнівів не викликає. Ще майже нічого не знаючи про цю подію першими в голову прийшли думки, що швидкість була надто високою і водій або п'яний, або ще вчорашнє тримало :-(.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю що сталося толком, але сьогодні в 16 годині на варшавці, а саме перед зупинкою що за ювантом, стояв камаз попереду якого була машина даі, а під камазом лежав мужик, який вроді не ворушився і всі заглядали під камаз, хоча скорої як їхав назад не бачив і нічого не перегороджували. Може шось там ремонтував, але якось дивно все так виглядало...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, блін. в своєму повідомленні намагався розширити тему, щоб жила далі. Мета: не (лише) повідомляти про ДТП, але давати на прикладах поради, щоб тих ДТП ставало менше.

Толку з повідомлень про подію, яку бачили з вікна маршрутки, коли я про неї читаю вдома, коли авто вже на стоянці???

Інша річ, коли подана інформація дає урок, чи містить інформативну складову, що стане в нагоді в майбутньому.

Можливо, так вбережемо себе від не приємних (трагічних) ситуацій. Саме на прикладах будемо вчитись поведінці на дорозі.

Пи.Си. Майже в усіх країнах Європи, США, Канаді окрім правил дорожнього руху складають іспит з безпечного керування автомобілем. А у нас права водія і купити можна. Яка безпека? Чи ти думаєш, що ти був в усіх ситуаціях і дороге авто 100% вбереже від біди? НІ!!! Помиляєшся. Доведено в Україні. Один чоловік, екс-бізнесмен, до цих пір судиться з концерном "Вольво" - виробником найбезпечніших авто в Європі, за те, що при ДТП не зпрацювала жодна з подушок безпеки.

Роби висновки і сві вклад в безпеку на дорозі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав пів години тому по пр. Волі. На пішоходному переході навпроти Роуз-кафе поперек дороги стоїть AUDI (чи то 100, чи перша A6) на червоних транзитних номерах, яка в'їхала в Toyota RAV4, що рухалась в напрямку до ЦУМа. Схоже що водій Ауді виїжджав від спуску до фонтанів і повертав через подвійну суцільну лінію і пішохідний перехід наліво і не пропустив Тойоту. Пошкодження здається незначні, але за порушення пакету правил оштрафують по повній програмі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...