Перейти до змісту

Автобыдло.


ursa

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Адміністративному покаранню здебільшого передує необхідність складати протокол.

Кодекс України "Про адміністративні правопорушення"

Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне правопорушення

Про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.

Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу.

Тобто, виходить, що треба вручити другий екземпляр протокола порушнику. Як вбчається зі ст. 256 Кодексу,

У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Отже, виходить, що якщо ДАІшники захочуть скласти протокол, грамотно його складуть, долучать відео-фото докази, оптримають письмові пояснення свідків, а потім вичислять порушника, і спробують йому вручити протокол - то навіть якщо він відмовиться отримати на руки його копію, притягнути до відповідальності зможуть.

Але чи схочуть?

Є випадки, коли протокол не обов'язково складається, наприклад:

У разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови.

Але це стосується "працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів" (камер фотофіксації порушень), але не нашої з вами фото-відеопаратури.

Опубліковано

Питання друге - це строк притягнення до адмінвідповідальності.

Стаття 38. Строки накладення адміністративного стягнення

Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).

Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Тобто, два і три місяці. Якщо порушення таке, що підпадає під юрисдикцію ДАІ - то два місяці з моменту вчинення правопорушення.

Якщо порушення підпадає під юрисдикцію суду (наприклад, водіння в нетверезому вигляді, перевищення швидкості понад 50 км/год) - то три місяці з моменту вчинення правопорушення.

Ну і морду водія теж бажано зняти, або в поясненнях свідків має бути інфа про водія... інакше людина зможе спригнути від відповідальності, перевівши стрілки на когось іншого.

Опубліковано

а у мене таке питання: пару років тому наша міська влада вирішила знести усі черепашки і гаражі власників, які не мають відповідних документів на встановлення цих споруд. в моєму дворі є кілька таких черепашо-гаражиків, на яких по цей день стоїть клеймо: "прибрати до такого-то такого-то числа", але віз і нині тут! на цих стоянках для авто замість цих "споруд" можна було б паркувати і більше машин.

  • 1 місяць потому...
  • 4 тижня потому...
Опубліковано
А зеленой стрелочки там не было? Не помню, если ли она на данном светофоре...
Немає і небуло.

Чи я б стояв там просто так ;)

Опубліковано

Теж викладу невелику нарізку.

Газелька на червоний + знову через подвійну суцільну таксист

Опубліковано

А зеленой стрелочки там не было? Не помню, если ли она на данном светофоре...

А якби й була?

Да, знаю, поворачивать направо с левого ряда это как-бы нарушение, но когда возле Аверса была (или снова есть) зеленая стрелка, которая разрешала поворачивать на ул. В. Интернационалистов, но маршрутки, вроде 15-тки, стояли себе на красный, и с среднего ряда объезжали маршрутки и поворачивали направо, большинство так делало, сам видел, поэтому, при наличии в видео зеленой стрелки, я привычно посчитал что это норма. Так как ее нет, знач. автобыдлятина...

Опубліковано

А зеленой стрелочки там не было? Не помню, если ли она на данном светофоре...

А якби й була?

Да, знаю, поворачивать направо с левого ряда это как-бы нарушение, но когда возле Аверса была (или снова есть) зеленая стрелка, которая разрешала поворачивать на ул. В. Интернационалистов, но маршрутки, вроде 15-тки, стояли себе на красный, и с среднего ряда объезжали маршрутки и поворачивали направо, большинство так делало, сам видел, поэтому, при наличии в видео зеленой стрелки, я привычно посчитал что это норма. Так как ее нет, знач. автобыдлятина...

У випадку наявності "зеленої стрілки" (правий поворот), окрім ПДР має ще працювати "правило хорошого тону", (як, зрештою, і в усіх інших випадках), тобто, якщо ти їхатимеш прямо, то не займай ліву ( ПРАВУ - виправлено на зауваження SysR ) смугу, з якої є можливість повернути праворуч, при червоному світлі світлофора (за наявності "зеленої стрілки").

Але, наголошую, це не порушення ПДР, а брак виховання, поваги до інших учасників дорожнього руху і т.п. , що, зрештою, підпадає під визначення "автобидло".

Опубліковано
то не займай ліву смугу, з якої є можливість повернути праворуч, при червоному світлі світлофора
Ти мабуть хотів сказати праву смугу ;)
Опубліковано
то не займай ліву смугу, з якої є можливість повернути праворуч, при червоному світлі світлофора
Ти мабуть хотів сказати праву смугу ;)

Звісно. Оговорився (в даному випадку "описався" (добре хоч не "опІсявся")

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Про бидло на крузері, з ним все ясно, бидло і в Африці бидло. Мене бентежить друге питання, чому у нас переважна більшість водіїв їздять в лівих смугах при вільних правих, на яких дорожнє покриття нічим не гірше?

Опубліковано
Про бидло на крузері, з ним все ясно, бидло і в Африці бидло. Мене бентежить друге питання, чому у нас переважна більшість водіїв їздять в лівих смугах при вільних правих, на яких дорожнє покриття нічим не гірше?
Тому що є ще пішоходи-камікадзе, з лівої смуги їх таки краще видно. Та і чи багато у нас доріг з рівною правою смугою.

А ще коли їдеш у правій смузі, то ті хто їдуть за тобою при виникненні перешкоди перед тобою (їхало бидло і стало), тебе не пропустять, коли при тому нормальний потік транспорту стояти можна довго.

Опубліковано

Та взяти навіть той відрізок Набережної (від Ковельської до кільця). Всі завжди їдуть зліва, права пуста. А потім черга на кільце на лівій смузі, я завжди там їду з правої смуги, якщо мені треба далі на Набережну, незалежно, зайнята ліва чи ні. Або взяти Львівську, там взагалі, тільки вантажні їдуть по правій, так само К.-Карого, хочеш чуть швидше їхати - їдь по правій, хоча навпаки має бути. Але наприклад, Відродження, Конякіна - там згоден, через велику кількість маршруток і зупинок всі їдуть зліва виправдано.

А і ще, є водії-бидло, які вискакують на зустрічну, з правої смуги набагато менша ймовірність "поцілуватись" з такими.

Опубліковано
Та взяти навіть той відрізок Набережної (від Ковельської до кільця). Всі завжди їдуть зліва, права пуста.
Це чи не єдине перехрестя-дорога-кільце де можна нормально їхати в обох смугах ;)
Або взяти Львівську, там взагалі, тільки вантажні їдуть по правій,
Бо права полоса там як пральна дошка, так само як Рівненська від Лучеська і до. А ще покрадені/провалені решітки/люки.
К.-Карого, хочеш чуть швидше їхати - їдь по правій,
Знову ж, покриття (зі сторони кераміки там взагалі слалом) і припарковані автомобілі, а ще там поворот праворуч на переїзд, дуже гарно займати праву смугу там коли їдеш прямо ;)
А і ще, є водії-бидло, які вискакують на зустрічну, з правої смуги набагато менша ймовірність "поцілуватись" з такими.
Не разу не аргумент ;) бо є такі що люблять носа висунути чи стати поперек смуги бо йому ліворуч повернути треба а його не випускають.
Опубліковано

Не знаю, по Львіській, К.-Карого, Рівненській в сторону Луцька якщо вільно (або хтось сунеться 40-50 по лівій) завжди їду по правій, дорога по якості +- одинакова як на мене.

Опубліковано

Всі завжди їдуть зліва, права пуста. А потім черга на кільце на лівій смузі, я завжди там їду з правої смуги, якщо мені треба далі на Набережну, незалежно, зайнята ліва чи ні.

все правильно, якщо рухатися прямо, наліво чи розворот через кільце, то потрібно рухатися в лівій смузі, принаймні перед кільцем перестроюватися, тому і черга. Їдучи прямо на кільце з правої смуги порушуєте правила, створюєте аварійну ситауцію.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...