Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
6 хвилин тому, alexvvv сказано:

ще і пасажири будуть стерегти також

 

Камери - це нормально. Це дасть змогу зменшити крадіжки у тролейбусах. Принаймні злодія можна буде упізнати.

+ камера у якості реєстратора чи навіть просто реєстратор. Також багато сумнівних моментів із різними ДТП. Коли "пуп Землі" на BMW X7 підрізає тролейбуса... хто винен? І нікому не потім не доведеш, що тролейбус має перевагу у русі.

Опубліковано
4 хвилин тому, NightVision сказано:

А чому не зробити пільговий проїзд на всіх видах транспорту.

Я перепрошую, ти в танку?

Ну, то для тих, хто в танку - розкажу. Що пільговий проїзд є на всіх видах транспорту.

 

- Будь то залізниця (пенсіонерам є знижки, у вигляді 50% від проїзду з жовтня по травень) А в місцевих електричка і дизелях - нахаляву. Ти, мабуть, ніколи не їздив в сторону Горохова. До станції "Промінь"  - нереально їхати. Потім - виходить половина того дизеля. І їхати можна по-людськи.

- Будь то маршрутки. У них також пільговиків вистачає. Інваліди, воювали і т.д.

- Міжміські перевезення. Там діти з багатодітних сімей - тища. Студенти в основному. Як не знижка, то халява.

Кого забув. Самальот?  Там окрема історія.

Опубліковано
23 годин тому, Zevs_Isver сказано:

"GPS" привів би пасажирів які платять, з того треба і почнати, ІМХО

 

Ну ,скажу тобі так. Що тролейбуси, в принципі, їздять по графіку.  Є допуск 2-3 хв. От єдине, що потрібно "устаканити", що він не мав би права їхати раніше.

Як і маршрутки.

Чому я, знаючи, що у 7,31 - 7,35, на моїй зупинці має бути тролейбус 1-ка. Прийду о 7,29-7,30 - побачу хвіст тролейбуса?

Так не повинно бути. Як і з маршрутками.

Дозволяється запізнення на 2-3 хв. А не раніше.

 

Згоден, що GPS дасть змогу чітко потрапити на тролейбус. + грамотне табло із  координатами транспорту  на зупинці - зробить те ж саме.

 

Опубліковано
13 хвилин тому, NightVision сказано:

Чому пенсіонери не їздять безкоштовно на маршрутках?

хто сказав?

їздять. тільки не всі.

Опубліковано
В 04.04.2016 at 10:24, Zheny@ сказал:

1) Що, пропонується взамін? Польських

Можна було взяти чеські Шкоди 14тр, вони кращі і в тех. плані, і по якості кузова. Так, вони дорожчі, але воно того вартує. Крім того, сусідні міста їх експлуатують, в разі чого можна було би з ними контактувати в разі ремонту. А ще ліпше - ремонтувати своє, а не списувати  все підряд. Нормальні тролі порізали, а ті Єльчі, що прийшли, ще гниліші за ті наші, що стояли. Вже один Єльч (№217) стоїть розбарахолений, бо там з кузовом капець...

 

В 04.04.2016 at 10:24, Zheny@ сказал:

2) Хтось цікавився ціною нового тролейбуса?

Зараз дорого, але знову ж таки, хто заважав в 2008 році замість тих автобусів закупити короткі Богдани на 15-ки? 

  • +1 2
Опубліковано
18 хвилин тому, TFA сказано:

А ще ліпше - ремонтувати своє

О! ДА!! Ліпше! Тролейбусам по 30-40 років. Це зламки ще ті.

Є такі - які варто було відремонтувати. Щодо Єльчів, не знаю чия ідея. Але все одно кращі за ЗІУ....

20 хвилин тому, TFA сказано:

хто заважав в 2008 році замість тих автобусів закупити короткі Богдани на 15-ки? 

Мабуть  керівництво. Хтось із того нажився.

 

Це не секрет чому возять Єльчі. Бо ввозяться вони як брухт. І відповідно розмитнюються. Це знижує вартість.

Якщо його ввезти як ТЗ - то вигідніше буде купувати нові тролейбуси.

Я не знаю, як там із Шкодою, але це і дальше. І більше митниць. І все решта.  + в інших містах місто (мер і депутати) зацікавлені у розвитку транспортної інфраструктури, а не як у нас, своїх маршрутів на маршрутках, не мають хіба що тільки прибиральниці у мерії.

 

Щодо гнилих Єльчів, то поляки також навчилися заробляти на наших.  Або береш 3 нормальних і один гнилий, дешевше, або 3 нормальних, вдвічі дорожче.

От і все.

Опубліковано
18 хвилин тому, NightVision сказано:

Маю на увазі так як в тролейбусі.

 

ДЛя маршруток 2-3 одночасно. Бо інакше там взагалі платних не буде.

В дизелі - так як і у тролейбусі. Повних 5 вагонів пенсіонерів.

 

Опубліковано
7 часов назад, Zheny@ сказал:

О! ДА!! Ліпше! Тролейбусам по 30-40 років. Це зламки ще ті.

Є такі - які варто було відремонтувати. Щодо Єльчів, не знаю чия ідея. Але все одно кращі за ЗІУ..

Звісно що ліпше! Як почне того поляка смикати при набиранні швидкості, а потім, коли скидає педаль, як його дьоргне! Де тут комфорт?? Признаю, що електронні Єльчі непогані, але знову ж таки, це знову геморой з обслуговуванням електроніки, немає толкових спеціалістів, он машина №222 стоїть біля 2 місяців... А в морози вони всі мерзнуть, навіть хотіли на 15-ки всі ЗіУ повипускати, але морози пройшли. Понабирали, аби набрати, а толку з того ніякого! ЗіУ хоча би добре вивчені, запчастини дістати легко. В ідеалі парк має бути укомплектований не більше 2-3 видів, щоб не було проблем із обслуговуванням.

Щодо віку: ЗіУ, яким по 30-40 років мають кращий кузов, ніж новіші і тут вік не показник. Деякі Єльчі теж з 80-х років тут їздять. Ідеальний варіант був би, ІМХО, капіталити ЗіУ, модернузовуючи їх (в першу чергу замінити шумний мотор-вентилятор на безшумний статичний перетворювач), та потрохи закупляти нові Богдани. Саме таким шляхом пішла Вінниця, де тролейбусне господарство є найкращим в Україні.

  • +1 2
Опубліковано
24 хвилин тому, TFA сказано:

Як почне того поляка смикати при набиранні швидкості, а потім, коли скидає педаль, як його дьоргне!

А це точно вина самого тролейбуса? Чи може це водій не вміє плавно перемикати швидкості?

Опубліковано
38 хвилин тому, Maniko сказано:

А це точно вина самого тролейбуса? Чи може це водій не вміє плавно перемикати швидкості?

А хіба тралік має коробку передач?

Питаю для уточнення, бо сам не в курсі. Гадаю що немає.

  • +1 1
Опубліковано
1 година тому, TFA сказано:

потрохи закупляти нові Богдани. Саме таким шляхом пішла Вінниця,

Треба було в середу минулу це Романюку на зборах сказати. Слабо було ?

Опубліковано
47 хвилин тому, Maniko сказано:

А це точно вина самого тролейбуса? Чи може це водій не вміє плавно перемикати швидкості?

Грубо кажучи - там "автомат".

Тиснеш газ - їде швидше. Гальмо - гальмує.

1 година тому, TFA сказано:

ЗіУ, яким по 30-40 років мають кращий кузов,

Ага. А між заднім склом і кузовом - моя долоня вміститься. Такі щілини. Двері не те що не міцно зачиняються, там можна взуття в щілинах згубити.

І ще - покажи мені хоч одного ЗІУ із низькою підлогою!

 

Я не захищаю того, хто їх купував. Але я вважаю, що це все одно краще.

  • +1 1
Опубліковано
1 година тому, TFA сказано:

та потрохи закупляти нові Богдани. Саме таким шляхом пішла Вінниця, де тролейбусне господарство є найкращим в Україні.

romaha11  - фас! (Богдан - Пєтя, Вінниця - Гройсман... жиди карочє!)

шютка-офтоп, не стримався :)

  • +1 1
Опубліковано

Нові Богдани шибко багато коштують зараз, тут ще до кризи Романюк збирався купувати в кредит який мала держава дати, якщо тоді не було коштів то зараз тим більше не буде, і без допомоги Києва не обійтись, а там зараз не до наших проблем з тролейбусами. Перед тим як купувати нові тролейбуси потрібно навести лад в самому депо, інакше можемо отримати той же результат що і з автобусами які по 15 маршруту їздили.

 

 

офф.

31 хвилин тому, difoto сказано:

romaha11  - фас! (Богдан - Пєтя, Вінниця - Гройсман... жиди карочє!)

шютка-офтоп, не стримався :)

Ді ти хештех забув, без нього не працює :)

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Ага. А між заднім склом і кузовом - моя долоня вміститься. Такі щілини. Двері не те що не міцно зачиняються, там можна взуття в щілинах згубити.

Капремонт і ще раз - капремонт! Хто їм винен, що вони на ремонт в свій час забили?? 

 

1 час назад, Zheny@ сказал:

І ще - покажи мені хоч одного ЗІУ із низькою підлогою!

Будь ласка - http://transphoto.ru/photo/117077/ Правда, він вже списаний, хоча в середині 2000-х планувалося ще кілька таких зробити, але тоді прийшли довгі Богдани і потреба відпала.

Опубліковано

Тим часом Комунальне підприємство “Чернігівської тролейбусне управління” оголосило тендер на закупівлю 10 тролейбусів великої місткості з очікуваною вартістю закупівлі 50 млн грн, повідомляється на порталі держзакупівель.

http://news.finance.ua/ua/news/-/373034/chernigiv-maye-namir-zakupyty-novyh-10-trolejbusiv-velykoyi-mistkosti-na-50-mln-grn

 

Невже в Чернігова більше коштів, ніж в Луцька?

Опубліковано
9 годин тому, TFA сказано:

Хто їм винен, що вони на ремонт в свій час забили?? 

Відсутність бабла. В березні місяці закрили нарешті заборгованість по ЗП - ВСЮ!  І то після кількох страйків.

А витрати не тільки на ЗП. І світло (Яке дорожчає кожні 6 місяців). І та ж вода. І все решта.

 

9 годин тому, TFA сказано:

Правда, він вже списаний,

А я про що?

9 годин тому, TFA сказано:

Капремонт і ще раз - капремонт!

Капремонт - це карстова пустота! Зробив одне - вилізло інше.

Якщо держава / місто , дадуть гроші на купівлю справжніх тролейбусв (не наших, вітчизняних) (маємо гіркий досвід Богданів-автобусів, і поляки на них жалілися)

То можна буде оновити парк.

Майстри з цеху  кажуть, що можна було "гармошки" відремонтувати. Саму оцю гармошку відрізати і пустити вхвд її довшу частину.

Ці  хоча б їздитимуть.

Опубліковано
14 часа назад, Zheny@ сказал:

Відсутність бабла. В березні місяці закрили нарешті заборгованість по ЗП - ВСЮ!  І то після кількох страйків

Але це не означає, що не потрібно нічого ремонтувати. Згадати 2013-й рік, які тролі страшні їздили, з наскрізними дирами . Елементарного не було...

 

14 часа назад, Zheny@ сказал:

А я про що?

Ну ти просив показати фото хоч одного ЗіУ з низькою підлогою, я показав :)

14 часа назад, Zheny@ сказал:

Капремонт - це карстова пустота! Зробив одне - вилізло інше

При якісному капремонті троля вистачає як мінімум на 5 років. А при хорошому екіпажі, то і в 2 рази більше. Якісний капремонт - це повністю зварений кузов, повністю переобшитий, з новою проводкою і т.д. і т.п. 

14 часа назад, Zheny@ сказал:

Якщо держава / місто , дадуть гроші на купівлю справжніх тролейбусв (не наших, вітчизняних)

А от Богдани Т701 досить непогані тролі, в містах, де вони експлуатуються, серйозних недоліків немає. Їх вигідно брати ще й тому, що завод під боком в разі чого.

14 часа назад, Zheny@ сказал:

Майстри з цеху  кажуть, що можна було "гармошки" відремонтувати. Саму оцю гармошку відрізати і пустити вхвд її довшу частину.

Ці  хоча б їздитимуть.

Так, це реально було зробити, але були проблеми із ліцензією, ніби вона коштувала грошей. Хоча може просто не захотіли гемороїтись...

Опубліковано
1 хвилина тому, TFA сказано:

При якісному капремонті троля вистачає як мінімум на 5 років. А при хорошому екіпажі, то і в 2 рази більше. Якісний капремонт - це повністю зварений кузов, повністю переобшитий, з новою проводкою і т.д. і т.п. 

З таврії мазератті не вийде - скільки капремонтів не роби!

  • +1 1
Опубліковано
41 минуту назад, Zheny@ сказал:

З таврії мазератті не вийде - скільки капремонтів не роби!

А я про те, що який сенс брати брухт (Єльчі), якщо йому все одно через рік-другий треба буде капремонт робити? Ще більше грошей викидається...

  • +1 1
Опубліковано
9 годин тому, TFA сказано:

А я про те, що який сенс брати брухт (Єльчі), якщо йому все одно через рік-другий треба буде капремонт робити?

Це не я вирішую.

Є кому.

  • +1 1
Опубліковано
13 годин тому, TFA сказано:

який сенс брати брухт (Єльчі), якщо йому все одно через рік-другий треба буде капремонт робити?

Прокоментую.

Єльч - окуповлюється менше, ніж за рік. І потім наступні 2-3 роки (до капремонту) заробляє. Приносить прибуток.

 

є думка цікава, щодо ЗІУ. Залишити обладнання і всунути його в нову буду від "Богдана".  Якщо завод погодиться, то буде вельми добре.

Опубліковано
1 хвилина тому, Alexgv сказано:

А у нас таке колись буде?

А як же бідні-нещасні власники маршруток?  Вони ж з голоду помруть!

Вони і так собі в збиток людей возять! 

 

Опубліковано
17 хвилин тому, Zheny@ сказано:

А як же бідні-нещасні власники маршруток?  Вони ж з голоду помруть!

Вони і так собі в збиток людей возять! 

 

Дійсно, ну тоді значить оплату доведеться повернути і виручені кошти передавати маршрутчикам, щоб вони з голоду не вмерли :) 

Опубліковано

Сценарій із безоплатним проїздом - цілком можливий.

Єдина умова - 101% гарантія того,  що міськбюджет покриє ВСІ витрати на перевезення.

А це не лише ЗП обслуговуючому персоналу, це витрати на ремонт контактної мережі, силових станцій. Витрати на офіс (вода, туалет, і т.д.)

Плюси.

Не потрібні кондуктори. невеличка економія на ЗП.

Багато місця у маршрутках. Зменшення їх кількості.

Мінуси.

Якщо місто не справиться із витратами - може статися невеличкий транспортний колапс.

Заповненість тих же тролейбусів людьми. Їх стане просто до нєпрілічія багато.

 

Ну і саме головне пропустили :

Цитувати

Безкоштовний проїзд в громадському транспорті в країнах Прибалтики діє в туристичних містах

 

розходимось.

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...