Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
21 минуту назад, Bliksss сказал:

І не потрібно мати інсайд, в "газетах" вже давно про це пишуть

Про той Кромберг пишуть і розповідають таку діаметрально протилежну інфу, що вже вона на підсвідомому рівні пропускається мимо вух.

 

ПиСи. Щось на самому підприємстві змінилося після звільнення? І в який бік?

Опубліковано
37 хвилин тому, nickel сказано:

Знову щось мутять. Не сторгувалися в розмірі відкату?

Хочуть забрати самі жирні маршрути і пустити там тролейбус, Санрайз - проти.

Опубліковано
5 минут назад, Bliksss сказал:

історію компанії - можна на сайті прочитати, а в розділі "клієнти" - з великих компаній, це  Кромберг і СКФ, ну, Богдан ще (хоча, не відомо про об'єми перевезень).

Модерн ще ж возять. А ще, коли Анекс був в Липинах, то постійно 3 великі автобуси приїжджали.

Опубліковано (змінено)
7 минут назад, Bliksss сказал:

історію компанії - можна на сайті прочитати, а в розділі "клієнти" - з великих компаній, це  Кромберг і СКФ, ну, Богдан ще (хоча, не відомо про об'єми перевезень).

Історія компанії на сайті - це завжди п*здьож. Ми багато і довго працювали і стали великими, а потім виявляється, торгували носками на базарі поки тато бабла не підкинув і контракт з Кромбергом. 

Цитата

Інсайд - ніхто не здасть, але, без контракту з кромбергом - побачимо, як їм вдасться "вижити", можна - робити ставки )))

От тепер і мені цікаво. Бо читав які вони успішні і нев'*бенні, поки контракт мали.

Змінено користувачем nickel
  • Ха-ха 2
Опубліковано
2 хвилин тому, volks сказано:

ПиСи. Щось на самому підприємстві змінилося після звільнення? І в який бік?

напевно, це до @Cniperman питання , він - там працює...

P.S. трохи нафлудили в темі...

Опубліковано (змінено)
10 хвилин тому, volks сказано:

Модерн ще ж возять

поки...

10 хвилин тому, volks сказано:

то постійно 3 великі автобуси приїжджали

Всього 3 автобуси, а автопарк 50+ (на сайті написано 100, але, то - таке)

Далі, хто по списку, Мідас - розвозять тільки нічну зміну, це десь до 20 чоловік по Луцьку... навіть на зарплату не зароблять з такими клієнтами

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
3 часа назад, volks сказал:

 

ПиСи. Щось на самому підприємстві змінилося після звільнення? І в який бік?

Люди надіялись що зміниться, а так... Практично без змін. Премію до минулорічного рівня не повернули, понаднормові не платять... Повний робочий місяць - рідкість. В нічну мало ліній працює. Зарплату піднімали десь на 2грн/год, зараз з квітня наче ще плюс 2грн/год. Але ж через не повні місяці раніше зарплата була краща. Тай купівельна спроможність її зменшилась. 

  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано
19 минут назад, Cniperman сказал:

Люди надіялись що зміниться, а так... Практично без змін. Премію до минулорічного рівня не повернули, понаднормові не платять... Повний робочий місяць - рідкість. В нічну мало ліній працює. Зарплату піднімали десь на 2грн/год, зараз з квітня наче ще плюс 2грн/год. Але ж через не повні місяці раніше зарплата була краща. Тай купівельна спроможність її зменшилась. 

І яка зараз виходить зарплата?

Опубліковано
23 минуты назад, volks сказал:

Це на руки чи нарахована?

Чиста. Дружина на модулях, там премія менша, то більше 10 вроді і не бачила за 2 роки.

  • Дякую! 1
  • +1 3
Опубліковано
1 година тому, Cniperman сказано:

В березні мав 20 днів

 

2 годин тому, Cniperman сказано:

Повний робочий місяць - рідкість

Так в березні офіційно бкло ніби 22 робочі дні, то у вас вийшло всього 2 дні недобору. Та й в принципі 20 роб. днів за місяць це фактично середньостастична місячна кількість в році.

  • +1 1
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

На днях вже бачив нового тролейбуса поломаний стояв (похилений на одне колесо, враження ніби ресора йокнула). Це ж вони їздять може якийсь місяць-півтора і вже поломка, що ж з ними буде за 5 років експлуатації ?! :blink:

Наскільки я зрозумів ці червоні тралі були повністю новими випущені на лінію, вірно ж ?

Опубліковано
16 минут назад, SergLutsk сказал:

На днях вже бачив нового тролейбуса поломаний стояв (похилений на одне колесо, враження ніби ресора йокнула). Це ж вони їздять може якийсь місяць-півтора і вже поломка, що ж з ними буде за 5 років експлуатації ?! :blink:

Наскільки я зрозумів ці червоні тралі були повністю новими випущені на лінію, вірно ж ?

Год еще будут болты докручивать, которые на заводе не докрутили. По гарантии

  • +1 1
Опубліковано
18 минут назад, SergLutsk сказал:

Наскільки я зрозумів ці червоні тралі були повністю новими випущені на лінію, вірно ж ?

І що? Ми ж не знаємо причину аварії? 

  • +1 1
Опубліковано
2 хвилин тому, Electronshik сказано:

І що? Ми ж не знаємо причину аварії? 

Тобто ? Це однозначно було не дтп. То яка ще може бути причина поломки, яка передбачається як нормальна для авто, яке їздить 1,5 місяці ? Порушення правил експлуатації типу перегруз ? Дик не може він бути розрахований що як тільки наб'ється людей трохи більше норми так і ресори лопають. 

Опубліковано

@SergLutsk Це може бути що завгодно. Ми цього не знаємо. Ризикну спрогозувати що буде далі:

дефектну деталь знімуть та відправлять виробнику тролейбусів на завод. Якщо там не геть дурні, то почнуть аналіз на тему хто винуватий та що робити.

Наприклад винуватий виробник деталі (ви що думаєте що всі деталі тут роблять?). Деталь з рекламацією поїде до виробника деталі. Дадуть пілюлей техконтролю якості на вході (якщо такі є). Далі буде виясняти причину виробник деталі вже зі своїми висновками.

Звичайно що все це справедливо для нормального виробництва.

Бо може бути причина і у порушенні умов експлуатації. Але це вже тоді інша пісня.

  • +1 2
Опубліковано
2 часа назад, SergLutsk сказал:

що ж з ними буде за 5 років експлуатації ?! :blink:

Ну можна подивитись в інших містах. Це ж не перший випущений тролейбус.

Опубліковано
48 минут назад, Electronshik сказал:

@SergLutsk Це може бути що завгодно. Ми цього не знаємо. Ризикну спрогозувати що буде далі:

дефектну деталь знімуть та відправлять виробнику тролейбусів на завод. Якщо там не геть дурні, то почнуть аналіз на тему хто винуватий та що робити.

Наприклад винуватий виробник деталі (ви що думаєте що всі деталі тут роблять?). Деталь з рекламацією поїде до виробника деталі. Дадуть пілюлей техконтролю якості на вході (якщо такі є). Далі буде виясняти причину виробник деталі вже зі своїми висновками.

Звичайно що все це справедливо для нормального виробництва.

Бо може бути причина і у порушенні умов експлуатації. Але це вже тоді інша пісня.

Должно быть по первому варианту, а напишут, что второй)))

Опубліковано

@romanc питання як завжди у грошах. Наприклад: навернулась ресора (опора, колесо, підшипник, якась хрєнь, вірне пікреслити :) ). Вартість припустимо 10000 баксіків (взято з довідника стеля :) ). звичайно що платити зі свого карману не хоца. Тоді відправка на виробника (див. пост вище). І чим вище вартість тим жорсткіше питання хто винен. Бо хтось має оплатити поломку. І простій. І добре якщо поломка нічого за собою не потягнула.

  • +1 2
Опубліковано
5 годин тому, Electronshik сказано:

@SergLutsk Це може бути що завгодно. Ми цього не знаємо. Ризикну спрогозувати що буде далі:

дефектну деталь знімуть та відправлять виробнику тролейбусів на завод. Якщо там не геть дурні, то почнуть аналіз на тему хто винуватий та що робити.

Наприклад винуватий виробник деталі (ви що думаєте що всі деталі тут роблять?). Деталь з рекламацією поїде до виробника деталі. Дадуть пілюлей техконтролю якості на вході (якщо такі є). Далі буде виясняти причину виробник деталі вже зі своїми висновками.

Звичайно що все це справедливо для нормального виробництва.

Бо може бути причина і у порушенні умов експлуатації. Але це вже тоді інша пісня.

Це все вірно, я ж і не казав ніде, що винуваті конкретно наші збиральники чи виробник деталей чи проектувальник, про це не було ні слова. Я лиш мав на увазі, що це пічалька, якщо транспорт, який їздить 1,5 місяці, вже ламається через якийсь дефект (брак, косяк збірки, вихід з ладу якоїсь хрєні, пофіг). Так, ми не знаєм через що він зламався і хто винуватий, але сам факт появи такої ситуації так швидко говорить про надійність техніки досить красномовно. Гадаю споживачу зазвичай пофіг хто там винуватий і де вузьке місце, але якщо куплена ним нова техніка виходить з ладу хоч якось мінімально вже через 1,5 місяці - це наведе на думку, що купив хрєнь. Хочеться звичайно вірити, що це поодинокий випадок, і що через пару років вони не будуть більше часу стояти в депо на ремонті, ніж ходити на лінії. 

  • +1 2
Опубліковано (змінено)
11 часов назад, SergLutsk сказал:

На днях вже бачив нового тролейбуса поломаний стояв (похилений на одне колесо, враження ніби ресора йокнула).

Нові тролейбуси без ресор, там чиста пневмопідвіска. Ну і не забуваємо, що вони на гарантії ще. Не знаю, який це конкретно тролейбус був, але станом на сьогодні всі 10 нових справно їздять.

Змінено користувачем TFA

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...