TFA Опубліковано 15 Травня, 2013 в 10:03 Поділитися #326 Опубліковано 15 Травня, 2013 в 10:03 1) "...Нагадав міський голова і про те, що спільно з ТОВ «Кромберг енд Шуберт Україна» міськрада планує цьогоріч завершити з’єднання тролейбусної лінії вулиць Львівської та Боженка..."http://www.volynnews.com/news/city/romanyuk_rozpoviv_pro_plany_na_nastupnyy_rik/2) " ...«Ми лобіюємо виділення цьогоріч для Луцького підприємства електротранспорту 10 тролейбусів у рамках загальнодержавної програми, яку курує Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул. Але він же контролює і стан погашення заборгованості із заробітної плати в державі. І я впевнений, що нам буде заявлено: допоки борги луцьким тролейбусникам не ліквідують, ні про який новий транспорт мови бути не може», - наголосив Борис Клімчук..."http://www.volynnews.com/news/economics/borh_iz_zarplaty_na_lpe_treba_pohasyty-klimchuk/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:50 Поділитися #327 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:50 Свіженький 219: 218 наступний і останній Єльч. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
HWman Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:57 Поділитися #328 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 19:57 Можна поцікавитись, чому полякі тихіші за ЗИУ, ніби теж старі але працюють тихіше... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 23 Травня, 2013 в 20:23 Поділитися #329 Опубліковано 23 Травня, 2013 в 20:23 У ЗіУ стоїть шумний мотор-генератор, який гуде, коли тролейбус навіть стоїть. У Єльчах там щось по-іншому. Не є спеціалістом, тому не можу точно сказати. Двигун в обох ідентичний, а от ведучі мости відрізняються. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 24 Травня, 2013 в 09:27 Поділитися #330 Опубліковано 24 Травня, 2013 в 09:27 219 сьогодні вже працює на Тр2. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Skorpio76 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 10:57 Поділитися #331 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 10:57 Схоже сьогодні ЛПЕ страйкує. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
CosmoPilot Опубліковано 11 Червня, 2013 в 13:55 Поділитися #332 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 13:55 Дивно якось страйкує, тролейбусів відчутно менше, але таки є на рейсах. 15/15а норм їздять. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SANEY Опубліковано 11 Червня, 2013 в 17:30 Поділитися #333 Опубліковано 11 Червня, 2013 в 17:30 У Луцьку страйкують тролейбусники http://p-p.com.ua/articles/34020/ Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vetalforever Опубліковано 9 Липня, 2013 в 13:55 Поділитися #334 Опубліковано 9 Липня, 2013 в 13:55 Я бачив 4 маршрут з бортовими номерами. В депо сказали, що він їхній, але по проїзному не покатаєшся.Проблема: було 9,9а,15,15а і вартував квиток 120 грн. Маршрут №9 зняли з ДЕПОшників - ціну проїзного не змінили.Питання: чому 4 не під "проїзним"? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 19 Липня, 2013 в 22:59 Поділитися #335 Опубліковано 19 Липня, 2013 в 22:59 З капітального ремонту виїхав тролейбус №115: Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:06 Поділитися #336 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:06 GPS-моніторинг: Тролейбуси Луцька змусять їздити згідно з графікомСьогодні, 11:50GPS-моніторинг тролейбусів пропонують встановити у тролейбусах Луцька до кінця року. Так влада зреагувала на скарги лучан щодо невідповідності графіків руху громадського транспорту, - інформує Volyninfo.com.«Є у нас скарги на те, що інтервал руху тролейбусів не такий, як хотілося б. Ми працюємо, щоб обладнати GPS-моніторингом тролейбуси. І, однозначно, ми до кінця року її спробуємо зробити», - розповів заступник міського голови Тарас Яковлев.У цілому, посадовець відзначив, що на роботу маршрутних таксі скарг протягом 2013 року зменшилося. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:50 Поділитися #337 Опубліковано 25 Липня, 2013 в 15:50 (змінено) Ще одна цікава новина: вчора на Ківерцівській виявлено тролейбус-кафе, унікальність якого ще полягає в тому, що цієї моделі в Луцьку ніколи не було - Skoda 14tr. Вдалося ідентифікувати цю машину як тернопільську. Кілька фото: Змінено 25 Липня, 2013 в 15:51 користувачем TFA Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shabash Опубліковано 26 Липня, 2013 в 17:54 Поділитися #338 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 17:54 Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vetalforever Опубліковано 26 Липня, 2013 в 20:18 Поділитися #339 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 20:18 Цікаво З радістю відвідав би кафе такого типу Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 26 Липня, 2013 в 21:12 Поділитися #340 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 21:12 Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...Ще невідомо, чи він тут точно буде. А взагалі, Шкоди не так гниють, як ЗіУ. А може власник - знавець тролейбусів і вирішив додати ізюминку Луцьку, привізши сюди 14-ку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shabash Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:08 Поділитися #341 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:08 Може я щось не розумію? У Луцьку що, толейбуси закінчились?!! Нафіга було з Тернополя везти? Чи прикол у тому, що це саме "Škoda 14Tr"?Тепер чекаємо на відкриття у Тернополі кафе "ЗиУ-9"...Ще невідомо, чи він тут точно буде. А взагалі, Шкоди не так гниють, як ЗіУ. А може власник - знавець тролейбусів і вирішив додати ізюминку Луцьку, привізши сюди 14-ку.З цього вийшло б значно краще (НМСД). Чого "добру" пропадати..З.і. Вже також,"ізюминка")) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:34 Поділитися #342 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:34 Можливо, він ще поїде в укороченому вигляді. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shabash Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:46 Поділитися #343 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 22:46 Можливо, він ще поїде в укороченому вигляді.Ду-у-же хоЦЦа вірити! (як колишньому працівнику депА))... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 27 Липня, 2013 в 08:37 Поділитися #344 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 08:37 Ну принаймні їх не списують поки. А про укорочення мова йшла, тому теоретично може і буде. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shabash Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:23 Поділитися #345 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:23 Цікаво, скільки коштувало б переробити наші ЮМЗи-баяни з РКСУ на ТІСУ (щоб не обрізати "хвости")? Основна причина їх списання консервації (наскільки я розумію) - підвищене енергоспоживання? Чи це не дешевше, ніж купувати "JELCZ і" у поляків?З.і. А все-таки з "баянів" кафе прикольніші (раз,два))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:48 Поділитися #346 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 11:48 (змінено) Так. Але також є проблема в зносі рухомої частини (тобто самої "гармошки"), дорого його експлуатувати. Крім того, пасажиропотоків таких великих вже немає, як, наприклад, були у 90-ті. Вигідніше експлуатувати 3-вісні машини (Богдан Е231 чи його вдосконалений нащадок - Богдан Т801), які є більші за пасажиромісткістю, ніж стандартні 12-метрові машини, але які не мають вузла сполучення.Щодо переробки РКСУ на ТІСУ, то не знаю, чи варто це робити, враховуючи той факт, що у депо немає досвіду експлуатації ТІСУ. Та й запчастини треба тоді інші.Московський варіант кафе із ЗіУ-10 Змінено 27 Липня, 2013 в 11:48 користувачем TFA Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shabash Опубліковано 27 Липня, 2013 в 22:45 Поділитися #347 Опубліковано 27 Липня, 2013 в 22:45 Щодо переробки РКСУ на ТІСУ, то не знаю, чи варто це робити, враховуючи той факт, що у депо немає досвіду експлуатації ТІСУ. Та й запчастини треба тоді інші.Воно то так, але колись-то починати треба. Контактура вже відходить в історію...А взагалі, мабуть просто шкода, що у Луцьку більше не буде "баянів". Спочатку - "ікари", тепер - "ЮМЗ". Може хоч один лишать, для історії. Хоча після випадку з "Київлянкою", я не здивуюсь якщо не тільки "ЮМЗи" а й 34-ту поріжуть... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sniper Опубліковано 28 Липня, 2013 в 01:10 Поділитися #348 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 01:10 Ще одна цікава новина: вчора на Ківерцівській виявлено тролейбус-кафе, унікальність якого ще полягає в тому, що цієї моделі в Луцьку ніколи не було - Skoda 14tr. Вдалося ідентифікувати цю машину як тернопільську. Кілька фото: Власне я бачив, як його везли. Це було в понеділок 22 липня. Я машиною їхав, спускався з мосту до Варшавки десь о 19:45 і побачив оце чудо. Тягли зі сторони автозаводу. Спантеличило абсолютно все -- незрозуміло чому обклеєний білим оракалом тролейбус, побутовий кондиціонер ззаду, буксирований "аварійною" на базі ЗиЛ-130 (чи 131, точно не пригадаю) "Амур" замість звичного для таких справ деповського Урала. їхали помаленьку. Я побачив його пізніше з вікна квартири біля риббази десь через хвилин 20 після того, як перетнувся з ним біля мосту. тобто швидкість у них була черепашою. А місце, де його вліпили, доречі, не дуже для кафе. Для свіжоспеченої автомийки теж. раніше колись там було прикольно -- зелені хащі промислової залізничної вітки з могутніми осокорами. тепер буде гемор для машиністів, бо в тому місці вихід/вхід в криву, і швидкість з видимістю недуже добре поєднуються і небезепека для людей на підпитку, а зважаючи на район -- контингент відвідувачів там буде далеко не з інтелігенції))) 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
TFA Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:43 Поділитися #349 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:43 ]Воно то так, але колись-то починати треба. Контактура вже відходить в історію...Тоді вже переходити треба на ТрСУ, яка є на сучасних низькопідлогових Богданах. Адже в планах є цьогоріч взяти 10 нових тролейбусів, а наступного року - 20. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shabash Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:55 Поділитися #350 Опубліковано 28 Липня, 2013 в 08:55 Читав про це, але... Як кажуть: "свежо предание, да верится с трудом." Я почну вірити таким обіцянкам, коли ЛПЕ погасить усю заборгованість по з/п, а так.. Поживемо - побачимо! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти