Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

24 хвилин тому, case_l сказано:

Бабуля буде пішки ходити, проблема в тому, як буде обліковуватись кількість використаних поїздок та їх компенсація. По талонах чи шо?

просто до пенсіі і льготчикам дають певну сумму і всі розраховуються налом

 

Змінено користувачем westboiuu
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 минут назад, case_l сказал:

Бабуля буде пішки ходити

А якщо не буде? Я б не зміг штрафанути. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, volks сказано:

А якщо не буде? Я б не зміг штрафанути. 

так із пенсії автоматично стягувати. В мене батьки пенсіонери, але пільговий проїзд це зло і маразм.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в бабулі буде грошей на 30 поіздок в місяць - думаю достатньо

Змінено користувачем westboiuu
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаве дослідження ринку тролейбусів:

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41049

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, Barugan сказал:

на троль, а з дизелем як тоді? все пішки ходити?

А що дтзелем потрібно щодня їздити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не від хорошого життя вони по базарчикам з возиками їздять, щось дешевше щось дорожче... кожну гривню бережуть

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, volks сказано:

А що дтзелем потрібно щодня їздити?

 

Маю знайомого, то так в Ківерці добирався після роботи, не завжди але частенько їздив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

видати кожному пенсіонеру власну картку на проізд.буде видно видно скількі накатали.

як у мене одна бабка проіде 2-4 рази в тиждень.друга може 10-20 раз проіхати.а так з карткою чи(...)шо придумають.якшо придумають можна для вичеслення кількості проіздів в транспорті можна і компенсовувати плату,чи оплату на депо.

чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, solovei сказано:

видати кожному пенсіонеру власну картку на проізд.буде видно видно скількі накатали.

як у мене одна бабка проіде 2-4 рази в тиждень.друга може 10-20 раз проіхати.а так з карткою чи(...)шо придумають.якшо придумають можна для вичеслення кількості проіздів в транспорті можна і компенсовувати плату,чи оплату на депо.

чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?

А яка різниця, що вони їздять з картками чи без? Ніяких карток, тільки кеш.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1_troleybusi.jpg

 

Спойлер
Тролейбус для Кременчука
Тролейбус для Кременчука

У Луцьку виготовляють сучасні тролейбуси для Кременчука

16:21 26.03.2018
 552

До обласного центру Волині приїхали можновладці з Полтавщини, аби переконатися у тому, що замовлені для їхнього міста тролейбуси виготовляються на відповідному рівні.

Про це повідомляє прес-служба корпорації «Богдан».

У понеділок, 26 березня, на Луцькому автозаводі владі міста Кременчук представили перші зібрані тролейбуси із замовленої партії у сорок машин. Мер міста, очільник кременчуцького тролейбусного управління та інші представники міста на Полтавщині отримали можливість особисто переконатись у тому, наскільки функціональними і комфортними є тролейбуси, які виготовляють у Луцьку.

У корпорації підкреслили, що тролейбуси закуповують за рахунок ЄБРР та Європейського інвестиційного банку у рамках проекту розвитку міського громадського транспорту в Україні.

Прес-служба «Богдана» зауважила, що керіництво корпорації готове підтримати ініціативи місцевої влади, спрямовані на оновлення громадського транспорту і заміни рухомого складу сучасними, екологічними і безпечними зразками. Крім того, завантаженість підприємства замовленнями створює на заводі нові робочі місця і збільшує надходження до бюджету додаткових коштів.

Крім того, у корпорації підкреслили, що закупати на бюджетні кошти вживаного громадського транспорту, особливо, закордонного, – неприпустимо.

Нагадаємо, влада Луцька збирається придбати два вживаних тролейбуси зі Швейцарії, які обійдуться бюджету міста майже у два мільйони.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 23.03.2018 at 19:53, solovei сказано:

чому не всі пенсіонери можуть іздити на пенсійному в тролейбусі хто знае розкажіть?

Є кілька категорій які позбавлені права безоплатного проїзду.

Наприклад  суддя-пенсіонер з пенсією овер 10-15К/міс.  с*уялі він ще має безплатно їздити?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а що там з валідаторами?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 21.03.2018 в 22:47, Oli сказал:

Не від хорошого життя вони по базарчикам з возиками їздять, щось дешевше щось дорожче... кожну гривню бережуть

 

 

Ну так і не треба щодня на базар їздити. Тому 30 поїздок на місяць нормально буде. 

 

В 21.03.2018 в 22:50, Oli сказал:

 

Маю знайомого, то так в Ківерці добирався після роботи, не завжди але частенько їздив.

Ключове слово "роботи". Це вже навіть не смішно. Той безкоштовний проїзд як подачка. Дають всім підряд. Чи хворий, чи здоровий, чи працює, чи не працює. То може взагалі зробити для всіх проїзд безкоштовним. Відразу стільки витрат відпаде. Не треба буде ні кондукторів, ні контролерів, ні валідаторів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 21.03.2018 в 21:59, justice777 сказал:

Цікаве дослідження ринку тролейбусів:

http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=41049

Стаття цікава. Тільки не вказано, що Дніпро - це є МАЗ. І , відповідно, на ринку України домінують білоруси. А тим часом, на вулицях білоруських міст жодного іноземного троля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

 

Денис П'ятигорець з Denis Pyatigorets.

17 год · 

Про мародерів та бариг

Мені завжди цікаво слухати, як типу "опозиційні» депутати від УКРОПу розказують про «владу бариг», чи «бариг при владі». Кожного разу виникає питання, а як би ви працювали, коли б були при владі? У відповідь можна почути все, що завгодно, бо перевірити це не можливо. Бо вони не при владі і всі дебати будуть гіпотетичні.

Так було донедавна. Допоки в березні 2017-го УКРОПи не рейдернули владу в м. Луцьк після смерті міського голови.

І почалися «флеш-роялі». Дерибани «по-мєлочі» та ігри «по-крупному».

Майже вся країна бачила сюжети про те, як в Луцьку депутати побилися через те, що УКРОП безкоштовно передав одному з колег-депутатів 2 га землі вартістю 20 млн. грн..

А вже сьогодні – нова схема. І вже на 9 млн. грн.. На цей раз – купівля тролейбусів зі Швейцарії.

Зі Швейцарії? Серйозно? Тобто з тієї Швейцарії де постійно проживає і звідки час від часу прилітає до Луцька очільник Волинського УКРОПу Ігор Палиця? І ви думали, що ніхто не запідозрить що там є «мутні схеми»?

А тепер про схему.

Є в Швейцарії місто Б’єль. Там є місцеве «Тролейбусне депо». І от вирішило це депо списати 10 старих тролейбусів 1997 року випуску, бо в них вже добіг кінця строк експлуатації і закони Швейцарії не дозволяють їх використовувати.

І тут в Б’єль їдуть УКРОПівці. Бадьоро пилять селфі на фоні траліків та кажуть, що куплять їх по «хорошій ціні» для потреб Луцького тролейбусного депо.

А потім відбувається феєрія примітивного схематозу.

Замість того, щоб в «Луцьке депо» купило напряму в «Б’єльського депо» траліки по ціні металобрухту, а міський бюджет зекономив би на цьому шалені гроші – ці старі тролейбуси забирає на себе швейцарська фірма-прокладка «Ретінбус», яка до цього барижила вживаними автобусами і жодного разу не працювали з тролейбусами.

УКРОПівська влада Луцька виділяє гроші з бюджету для того, щоб ті траліки в прокладки купити, але вже не за копійки, а по 900.000 грн за штуку. Тобто за 9 млн. грн. за десяток. І робить це правильно. Не одним траншем, а розбиває на кілька платежів, щоб не йти на тендерні процедури.

Як думаєте, кому піде на кишеню «різниця в ціні»? Правильно! Справжнім «патріотам»!

Хлопці. Так ви ж навіть не бариги. Ви мародери!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Таким повинен бути валідатор здорової людини, а не валідатор курця, що у нас закупили рік тому.

FB_IMG_1522423430037.thumb.jpg.1696b39279d4815fa116fd1c5e949786.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, SunSeth сказал:

Таким повинен бути валідатор здорової людини, а не валідатор курця, що у нас закупили рік тому.

FB_IMG_1522423430037.thumb.jpg.1696b39279d4815fa116fd1c5e949786.jpg

Так Біла Церква і Харків встановили нормальні валідатори. Та й Київ тестує такі ж. А в нас закупили ПОС-термінали, назвали їх валідаторами, та ще й змусили кондукторів їх таскати. Маразм. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Графік руху тролейбуса №7 на Провідну неділю 15.04.2018

  • Дякую! 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Помітив, що на "популярних" маршрутах побільшало стареньких ЮМЗ та ЗІУ. Надіюсь, останні аварії з польськими не є тому причиною? Або ж вони хоча б на ремонті зараз.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Громадський транспорт: проблеми та їх розв'язання. Протилежний Погляд LIVE(13.04.2018)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Який дибіл придумав наробити зупинок через 100 м. Захарив цей старт-стоп.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 15.04.2018 at 18:24, Ivanna сказано:

Громадський транспорт: проблеми та їх розв'язання. Протилежний Погляд LIVE(13.04.2018)

 

Це я щось не так зрозумів? 8 млн. грн. тролейбус? Тобто близько 300 000 $ ? Що вони курять?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, bormotuha сказал:

Це я щось не так зрозумів? 8 млн. грн. тролейбус? Тобто близько 300 000 $ ? Що вони курять?

Самий простий Богдан 12-тиметровий коштує в районі 5 млн грн. Польський Соляріс дорожчий більше ніж вдвічі. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, volks сказано:

Який дибіл придумав наробити зупинок через 100 м. Захарив цей старт-стоп.

зупинки "біля кожного будинку" роблять під пенсіонерів. Чому їм підігрують зрозуміло - найвпливовіша частина елеХторату

  • Збентежений 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...