Ivanna Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:45 #2626 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:45 (змінено) В 14.01.2018 в 07:24, volks сказав: А що заважає жителям хрущовок і зараз знімати в оренду квартири в новобудовах? Показати Одна справа - орендувати в муніципалітету, і зовсім інша - у перекупщика тієї квартири. От перекупить хтось тролейбусне депо і буде здавати в оренду місце в новопридбаному тролейбусі не за нуль-одну-дві гривні, а за п'ять... Евро. Різницю вловлюєш? Муніципалітет має створювати альтернативу приватному транспорту по ціні, але при тому не бути монополістом. Змінено 14 Січня, 2018 в 17:49 користувачем Ivanna
TFA Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:55 #2627 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 17:55 В 14.01.2018 в 15:06, Vitaliy L сказав: поясніть, будь-ласка доступніше. Показати Тролейбуси будуть курсувати зранку і ввечері, коли найбільші потоки пасажирів (на роботу, з роботи).. В 14.01.2018 в 16:30, volks сказав: А нинішні який отік можуть витримати? І взагалі, які найбільші випуски були в історії ЛПЕ? Якось же обходились без маршруток до 00-х. Показати Нинішні на 50-60 максимум розраховані. І то в центрі при великому скупченню тролів років зо 2-3 тому частенько підстанція не витримувала і вибивала, зараз не знаю як. Ну останній максимум за моєї пам'яті - 61 випуск восени 2006 року. В першій половині 90-х було явно більше. Інвентарний парк тролейбусів досяг максимального показника у 1991 році - 130 машин на балансі. Звісно, не всі з них були робочими, але десь в той час був максимальний випуск на лінію. В 14.01.2018 в 17:23, volks сказав: РАФіки? І скільки туди людей поміщалось, і який відсоток ними користувався? Показати Не варто забувати, що існували автобусні маршрути, де працювали великогабаритні ЛіАЗи, Ікаруси. Там існувало трохи більше десятка маршрутів. 2
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:09 #2628 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:09 В 14.01.2018 в 17:45, Ivanna сказав: Муніципалітет має створювати альтернативу приватному транспорту по ціні, але при тому не бути монополістом. Показати В даному питанні якраз монополістом. В 14.01.2018 в 17:45, Ivanna сказав: Одна справа - орендувати в муніципалітету, і зовсім інша - у перекупщика тієї квартири. Показати В чому різниця?
Юріч Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:16 #2629 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:16 В 14.01.2018 в 17:23, volks сказав: РАФіки? І скільки туди людей поміщалось, і який відсоток ними користувався? Показати Наскільки пам'ять мені не зраджує, то в середині-кінці 90х було купа Мерседесів бусів, Рексів і в один час була купа Івеко Дейлі. 2
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:20 #2630 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:20 В 14.01.2018 в 18:16, Юріч сказав: Наскільки пам'ять мені не зраджує, то в середині-кінці 90х було купа Мерседесів бусів, Рексів і в один час була купа Івеко Дейлі. Показати Нєа. Були рафіки, потім в 97 чи 98 закупили партію новесеньких Івеко, а вже потім з'явились мерседеси. Але в той час тролейбуси перевозили абсолютну більшість( при рафіках і Івеко) Хотілося б почитати історію транспорту, але не знаходжу.
Юріч Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:34 #2631 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:34 (змінено) В 14.01.2018 в 18:20, volks сказав: Нєа. Були рафіки, потім в 97 чи 98 закупили партію новесеньких Івеко, а вже потім з'явились мерседеси. Але в той час тролейбуси перевозили абсолютну більшість( при рафіках і Івеко) Хотілося б почитати історію транспорту, але не знаходжу. Показати Шо значить нєа. Були Івеко в кінці 90х? Були. Значить я правильно написав). Ну мерси мо чуть пізніше з'явились... Але ж не так як ти писав, що до 00х тільки рафіки. Рафіки я добре пам'ятаю, в кінці 80х, в 90х завжди ними користувався. А в 2000-му році, як купив перше своє авто, в перший же вечір як виїхав в місто, заїхав в зад саме рафіку маршрутці, зеленого кольору, да так, що фари, капот, радіатор - під заміну)). Змінено 14 Січня, 2018 в 18:35 користувачем Юріч
Ivanna Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:39 #2632 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:39 В 14.01.2018 в 18:09, volks сказав: В чому різниця? Показати Наші батьки в радянські часи ОРЕНДУВАЛИ державні і службові квартири. При тому ціна оренди була мізерною - разом з комунальними послугами наші батьки сплачували 10 рублів при зарплаті 120 рублів. Колись, орендуючи койку в квартирі з хазяйкою, платили 13 рублів. Зараз ОРЕНДА виключена зі складу офіційних витрат по ЖКГ, тому що квартири привласнені (приватизовані) або власні. А власник за оренду бере тисячі, тобто суми геть не символічні, і додає вартість комунальних послуг. Оскільки муніципалітети в Україні не є гравцями ринку оренди нерухомості, ціни на саму оренду, скажу так, хазяями нерухомості дещо завищуються. 1
Zheny@ Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:49 #2633 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 18:49 Івеко стали після рексів. На скільки я пам'ятаю. Їх якось зараз замінили. Типу всі однакові. А ще були китайські зламки - перед Богданами. Такі криві і смердючі, що туди страшно було сідати.
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:19 #2634 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:19 В 14.01.2018 в 18:34, Юріч сказав: Шо значить нєа. Були Івеко в кінці 90х? Були. Значить я правильно написав). Ну мерси мо чуть пізніше з'явились... Але ж не так як ти писав, що до 00х тільки рафіки Показати Написав 00-х образно, бо то вже так давно було, що вже не так важливо. А під тим, що не було маршруток, мав на увазі, що в них і близько не було того пасажиропотоку, що зараз, і ними користувались одиниці. В 14.01.2018 в 18:34, Юріч сказав: Рафіки я добре пам'ятаю, в кінці 80х, в 90х завжди ними користувався. Показати Мажор. Я до середини 00-х, коли пішов в універ, маршрутками користувався кілька разів на рік, коли вже тролейбуси не їздили. В 14.01.2018 в 18:49, Zheny@ сказав: Івеко стали після рексів. Показати Навпаки, Івеко були після РАФів. Їх запуск був грандіозною подією, в газетах писали, бо то був зовсім інший рівень комфорту. Пам'ятаю першу поїздку - враження не передати. В 14.01.2018 в 18:49, Zheny@ сказав: А ще були китайські зламки - перед Богданами. Показати А ось цього не пам'ятаю.
volks Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:24 #2635 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:24 В 14.01.2018 в 18:39, Ivanna сказав: А власник за оренду бере тисячі, Показати А якщо брати не тисячі, то через скільки десятків років житло окупиться? І взагалі це оффтоп і дуже складна тема, на рахунок якої спір може бути безкінечним.
TFA Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:38 #2636 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 19:38 Також пам'ятаю Івеко. Це було підприємство "Луцькавтотранс", прообраз "Санрайзу", в них ще видавали квиточки. Це був 1998 рік. Вони їздили на маршрутах 2, 12, 15, 15а і 20 (Львівська - Потебні - Гнідавська - Волі - Відродження - Молоді - Соборності - Перемоги - Гнідавська - Потебні - Львівська). В них ще видавали квиточки, зібрав тоді колекцію: Після них з'явилися Мерседеси-буси: спочатку малі, потім більші. Перші Богдани А091 з'явилися в Луцьку в 2003 році. 2 3
Юріч Опубліковано 14 Січня, 2018 в 20:01 #2637 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 20:01 В 14.01.2018 в 19:19, volks сказав: Мажор. Я до середини 00-х, коли пішов в універ, маршрутками користувався кілька разів на рік, коли вже тролейбуси не їздили. Показати Мажор? Я в 90му вже в морєходці вчився, а в 93му вже заробив в Якутії великі гроші на той час.
Ivanna Опубліковано 14 Січня, 2018 в 20:26 #2638 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 20:26 В 14.01.2018 в 19:24, volks сказав: А якщо брати не тисячі, то через скільки десятків років житло окупиться? І взагалі це оффтоп і дуже складна тема, на рахунок якої спір може бути безкінечним. Показати В усьому світі муніципальне житло окупається за 8 років. Тільки не в нас, бо в нас муніципального нема, а в приватника собівартість вище апріорі - 30% собівартості це хабарі за земельну ділянку і 10% це хабарі за ввід в експлуатацію. Цих статей видатків у муніципальних стройок просто не буде. До того ж будівельна компанія метою будівництва вважає отримання всього запланованого доходу негайно по заселенні квартир, а муніципалітет буде отримувати оренду протягом 50 років, з яких 8 років відбиватиме собівартість, а наступних 42 роки отримуватиме прибуток. Офтоплю, звичайно. Але те саме стосується окупності тролейбуса і маршрутки. Вводячи в експлуатацію додатковий новий рухомий склад, комунальному підприємству доводиться оминати менше бюрократичних перешкод, ніж приватнику поставити на маршрут зайвого автобуса. Враховуючи хабарі, приватник нескоро вийде на прибуток... 1
Ukrainec Опубліковано 14 Січня, 2018 в 20:58 #2639 Опубліковано 14 Січня, 2018 в 20:58 (змінено) Які мерси, івеко?! Хто жив на ДПЗ, івеко і довгі мерси це була паралельна реальність. Щось не довго поїздили, а пізніше лише на заміну. До 2003 точно рафіки ще їздили, пам"ятаю той період, бо в той час відновлював своє власними силами авто після дтп в гаражі на Конякіна, от №28 з дпз довелося їздити. На маршуті №28 було ще рафіка 3шт інші: 1 форд транзит 1 фольцт лт і якийсь 1 малиновий мерс; Чесно казучи в рафіку було найкомфортіше їздити, в позі гагаріна. Змінено 14 Січня, 2018 в 20:59 користувачем Ukrainec
Ivanna Опубліковано 15 Січня, 2018 в 09:48 #2640 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 09:48 (змінено) В 13.01.2018 в 10:17, volks сказав: Вирішив написати, як я бачу розвиток громадського транспорту в місті. Показати Це не розвиток і навіть не реформа. Ось як пропонував розв’язувати головні проблеми у сфері транспорту Львова урбан-активіст Дем'ян Данилюк, який пропонував свою кандидатуру на посаду керівника управління транспорту Львівської міської ради. Дуже змістовне інтерв'ю:http://tvoemisto.tv/exclusive/zabraty_u_vodiya_gotivku_demyan_danylyuk_pro_te_chomu_lviv_maie_transport_afrykanskogo_rivnya_86780.htmlОсь одна з тез: "Для того, щоб замінити одразу приватний транспорт комунальним, потрібні дуже великі кошти. У Львова такої можливості немає, тож без приватників нам не обійтись. Однак вплив приватників на перевезення треба зменшувати. Це можна робити, збільшуючи кількість комунального транспорту поступово. Наприклад, у Любліні приватні перевізники мають лише третину ринку. У Львові – понад 50%. А от у швейцарському місті Базель є ціла трамвайна мережа у приватній власності. Однак там усе вирішується цивілізовано: місто замовляє у перевізника визначений кілометраж і платить йому за це, незалежно від того, скількох пасажирів він перевіз. Вважаю, не настільки важливим є питання форми власності, як питання договірних відносин і цивілізованої організації перевезень. Допоки ми не заберемо у водія готівку, громадський транспорт Львова не покращиться." Змінено 15 Січня, 2018 в 09:54 користувачем Ivanna
volks Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:07 #2642 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:07 В 15.01.2018 в 09:55, Ivanna сказав: Показати Про це я й писав.
volks Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:11 #2643 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:11 В 15.01.2018 в 09:48, Ivanna сказав: Ось одна з тез: "Для того, щоб замінити одразу приватний транспорт комунальним, потрібні дуже великі кошти. У Львова такої можливості немає, тож без приватників нам не обійтись. Однак вплив приватників на перевезення треба зменшувати. Це можна робити, збільшуючи кількість комунального транспорту поступово. Показати В нас для початку потрібно прибрати маршрутки дублери і зробити систему безкоштовних пересадок. 2
Ivanna Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:25 #2644 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 10:25 В 15.01.2018 в 10:11, volks сказав: В нас для початку потрібно прибрати маршрутки дублери і зробити систему безкоштовних пересадок. Показати І не тільки. Я вважаю, що тролейбус буде доти возити на 90% пільговиків, доки водії маршруток (і перевізники відповідно) будуть отримувати гроші безпосередньо з рук пасажира. Якщо маршрутчики будуть отримувати гроші за кілометраж, їм буде все одно, чи він везе платника, чи пільговика. Пільговики почнуть користуватися маршруткою з електронним квитком, що дає право безплатного проїзду - водії маршруток не отримають збитків - салони тролейбусів будуть вільними і готовими возити більший відсоток платних пасажирів. 3
volks Опубліковано 15 Січня, 2018 в 13:59 #2645 Опубліковано 15 Січня, 2018 в 13:59 Сьогодні помітив, що 202 пофарбували в корпоративні кольори. Це просто жах, яке воно горбате.
volks Опубліковано 17 Січня, 2018 в 09:29 #2646 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 09:29 В 15.01.2018 в 13:59, volks сказав: Сьогодні помітив, що 202 пофарбували в корпоративні кольори. Це просто жах, яке воно горбате. Показати І зі 148-го зняли хотлайнівську рекламу. Бррр...
TFA Опубліковано 17 Січня, 2018 в 18:41 #2647 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 18:41 В 17.01.2018 в 09:29, volks сказав: І зі 148-го зняли хотлайнівську рекламу. Бррр... Показати Нарешті зняли! Бо цей кошмар так муляв очі, хай краще так їздять.
volks Опубліковано 17 Січня, 2018 в 19:17 #2648 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 19:17 (змінено) В 17.01.2018 в 18:41, TFA сказав: Нарешті зняли! Бо цей кошмар так муляв очі, хай краще так їздять. Показати Ну я впринципі проти реклами на транспорі. А Хотлайн - це взагалі жесть, як катафалки. В Рівному навіть дев'яточку попортили. ПиСи. В Рівному, виявляється, досі експлуатують тролейбус, під номером 001, який майже 45 років тому відкривав тролейбусний рух. Змінено 17 Січня, 2018 в 19:38 користувачем volks
TFA Опубліковано 17 Січня, 2018 в 21:51 #2649 Опубліковано 17 Січня, 2018 в 21:51 В 17.01.2018 в 19:17, volks сказав: В Рівному навіть дев'яточку попортили. Показати Дві девяточки і одну 14-ку, сьогодні там був, реклама ще висить.
Ivanna Опубліковано 27 Січня, 2018 в 06:36 #2650 Опубліковано 27 Січня, 2018 в 06:36 Всім адептам маршруток, проїзд в яких має подорожчати до 5 гривень і в яких скотські умови перевезення та не дотримується графік руху! Пропоную хоч іноді їздити чистим тролейбусом, який рухається за графіком і в якому практично завжди є сидячі місця. Так, не завжди є змога його дочекатися. Але варто, я знаю з власного досвіду, вивчити графіки тролейбусів на найбільш востребуваний напрямок, місяць повправлятися корисуватися тролейбусом і потім купити проїзний. Так, від маршрутки ЗОВСІМ відмовитись неможливо буде, але економія суттєва і комфорт. Я відсотків на 10 користуюсь маршруткою, 90% тролейбусом. Так собі вирішила після минулорічного здорожчання маршруток. З 25 по 5 число місяця кожен кондуктор в тролейбусі має на продаж місячні проїзні квитки. Проїзні квитки на тролейбус дають можливість здійснювати скільки завгодно пересадок. Вони не є іменними, їх можна передати на деньок-другий дружині-дитині-сусіду на час своєї хвороби або відсутності в Луцьку. Також з 10 числа кожного місяця є можливість придбати наполовину уцінений проїзний в депо. 2
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти