TFA Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:14 #1751 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:14 30 тролейбусів для Луцька обійдуться у понад 4 мільйони євро Для Луцька за гроші європейських банків куплять нові тролейбуси та впровадять автоматизовану оплату проїзду. Про це йдеться в Проекті Закону про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Міський громадський транспорт України") між Україною та Європейським інвестиційним банком, – повідомляє Волинь24. Верховна рада ратифікувала фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) щодо виділення банком 200 мільйонів євро кредитних коштів на оновлення та модернізацію громадського транспорту в містах України. За прийняття відповідного проекту закону про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Міський громадський транспорт України") між Україною та Європейським інвестиційним банком проголосували 230 народних депутатів. Луцьк також увійшов до переліку міст, для яких виділили кошти. Зокрема, за кошти Європейського інвестиційний банк (ЄІБ) для Луцька придбають 30 тролейбусів. Для цього виділять 4 мільйони 363 тисячі 650 євро. На будівництво тролейбусної лінії (2,15 км) та заміну поворотних стрілок виділять 336 тисяч 110 євро. А на впровадження автоматизованої системи оплати проїзду дадуть 216 тисяч 790 євро. За 6 мільйонів євро, які виділить Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) впровадять систему автоматизованої оплати проїзду. Впровадження проекту дозволить покращити екологічний стан довкілля, підвищити безпеку перевезень пасажирів, зменшити витрати часу на переїзд та підвищити конкурентоспроможність муніципального транспорту. http://lutsk.rayon.in.ua/news/27846-30-troleibusiv-dlia-lutska-obiidutsia-u-ponad-4-milioni-evro 2
yu2007 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:31 #1752 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:31 7 minutes ago, antrakt said: Ну нарешті. Надіюсь, що тролейбуси будуть з кондиціонерами. 4 363 650 євро / 30 тролейбусів = 145455 євро/штука там не те що кондиціонер, там масажистки будуть безплатно масаж пасажирам робити під час поїздки ))) П.С. Загальна вартість проекту становить орієнтовно 400 млн євро. Фінансування проекту планується здійснити за рахунок залучених кредитних коштів Європейського інвестиційного банку під державні гарантії в обсязі – 200 млн євро, строком до 22 років з пільговим періодом до 5 років. Джерелом спів-фінансування проекту будуть залучені кошти Європейського банку реконструкції та розвитку та/або кошти місцевих бюджетів.
case_l Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:33 #1753 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:33 Походу випускати тролейбуси зараз вигідний бізнес. Цікаво хто цим займається у нас
case_l Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:34 #1754 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:34 2 хвилин тому, yu2007 сказано: 4 363 650 євро / 30 тролейбусів = 145455 євро/штука там не те що кондиціонер, там масажистки будуть безплатно масаж пасажирам робити під час поїздки ))) пенсіонери додому будуть рідко приходити. 1
yu2007 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:43 #1755 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:43 9 minutes ago, case_l said: Походу випускати тролейбуси зараз вигідний бізнес. Впровадження автоматизованої системи оплати проїзду - ось де жир. Катать не перекатать))
Zheny@ Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:54 #1756 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:54 21 хвилин тому, yu2007 сказано: 4 363 650 євро / 30 тролейбусів = 145455 євро/штука там не те що кондиціонер, там масажистки будуть безплатно масаж пасажирам робити під час поїздки ))) це ціна самого галімого "Богдана"! Які, швидше за все, і куплять. 1
Zheny@ Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:55 #1757 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 18:55 11 хвилин тому, yu2007 сказано: Впровадження автоматизованої системи оплати проїзду - ось де жир. Катать не перекатать)) поясни. Бо я за день забембався і тонкого тролінгу уже не розумію.
Zheny@ Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 19:08 #1758 Опубліковано 13 Квітня, 2017 в 19:08 5 хвилин тому, antrakt сказано: А хто буде технічні характеристики для тендеру прописувати? звідки я знаю. Але виробників тролейбусів в Україні не так і багато.
ursa Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 05:11 #1759 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 05:11 В 11.04.2017 at 21:04, Zheny@ сказал: видала 4 квитка без валідатора. А потім 4-м тільки з валідатора! Отличный способ заработка
Zheny@ Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 06:10 #1760 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 06:10 58 хвилин тому, ursa сказано: Отличный способ заработка А я про що!?
alexvvv Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 06:51 #1761 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 06:51 Що це в лісі здохло? Після 2-ох тижнів, в 4-ці, нарешті видали квиток з валідатора.
TFA Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 06:54 #1762 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 06:54 2 минуты назад, alexvvv сказал: Після 2-ох тижнів, в 4-ці, нарешті видали квиток з валідатора. Я минулої суботи їхав в 4-ці, квиток з валідатора отримав. Тролейбус №221.
alexvvv Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 08:11 #1763 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 08:11 1 година тому, TFA сказано: Я минулої суботи їхав в 4-ці, квиток з валідатора отримав. Тролейбус №221. я їздив по будніх днях
searcher Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 10:57 #1764 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 10:57 Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН, якщо хтось не згідний зі мною що це мотлох, то нехай порівняє комфорт їзди та якість виконання салону у кількарічному БОГДАНі та старому МЕРСЕДЕСі (їздить по місту і одне і друге). Наступне це те, що "вб'ють" їх за кілька років і потім вони будуть гнити в депо (як попередні автобуси які брали в лізинг). 1
Zheny@ Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 11:27 #1765 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 11:27 29 хвилин тому, searcher сказано: Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН, для прикладу, я точно не знаю. що купуватимуть. Чесно. І в кого. Йшли перемовини із Львівським заводом. Йшла мова про електробуси. (але там ціна зашкалює.. )
Zheny@ Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 11:38 #1766 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 11:38 41 хвилин тому, searcher сказано: та старому МЕРСЕДЕСі (їздить по місту в Гдині вже чекають 10 штук Але немає у нас мера. тому чекатимуть і далі.
TFA Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 12:29 #1767 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 12:29 Гдиня цьогоріч не продасть нам тролі, інсайдерська інфа звідти. 1 час назад, searcher сказал: Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН, якщо хтось не згідний зі мною що це мотлох, то нехай порівняє комфорт їзди та якість виконання салону у кількарічному БОГДАНі та старому МЕРСЕДЕСі Дивлячись який Богдан брати. Богдан Е231 не рахується, це зовсім інша серія, інші розробники, там сама модель сира. Якщо порівнювати, то хіба що що з Богданом Т501.10. (бортові 206 і 207). Ці машини в цілому збереглися добре. Мерседес сильно ричить і підвіска жорсткувата. В 2007 він був переобладнаний з автобуса в тролейбус.
Lisovic Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 17:55 #1768 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 17:55 Із того шо їздить по Києву, то Богдан не найгірший варіант, по комфорту він буде краще за ЛАЗ і МАЗ.
Lisovic Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 18:09 #1769 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 18:09 3 хвилин тому, antrakt сказано: Цікавить також надійність і корозієстійкість.. Ну тут мені важко щось сказати, візуально самі "ушатані" це ЛАЗи, але, якщо не помиляюсь вони і самі старі із цієї трійки. А по надійності думаю можна судити по тим двом малим тролейбусам що по Луцьку їздять, вони самі перші із Богдановських тролей, по тому що я чув особливих проблем з ними не було. Не думаю що нові моделі будуть гіршими.
TFA Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 19:56 #1770 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 19:56 В 20.02.2017 at 12:17, TFA сказал: Приватник у місті Кропивницький продає тролейбуси: Може для депо це буде цікаво. Ось і самі машини:
Zheny@ Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 19:58 #1771 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 19:58 1 хвилина тому, TFA сказано: Ось і самі машини: здається мені, їм повний Пе.. Краще вже купити ще кілька Єльчів / Мерсів в Польщі
TFA Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 19:59 #1772 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 19:59 1 час назад, antrakt сказал: Цікавить також надійність і корозієстійкість.. На жаль, зараз на Богдани ставлять російську електроніку Чергос. Наскільки вона якісна - ХЗ. До того був чеський Сежелек, він був досить надійним. Про стійкість до корозії писали, що завод дає гарантіб 15 років, оскільки в дію запущена катафорезна ванна.
TFA Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 20:00 #1773 Опубліковано 14 Квітня, 2017 в 20:00 1 минуту назад, Zheny@ сказал: здається мені, їм повний Пе.. Чим довше вони стоятимуть, тим їм гірше буде. Там є деякі капіталені машини в 2015-16 роках, там кузов має нормальний бути. Відсторонили їх буквально місяці 2 тому. 1
Ivanna Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 09:52 #1774 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 09:52 В 12.04.2017 at 11:26, TFA сказал: Або ще такий варіант: 1-ці і 2-ки запустити на КРЗ по типу маршруток 10-к і 11-к, а 8-ки і 9-ки закрити. А якщо оформити цю пропозицію у вигляді петиції до міської влади? Добре продумати, щоб з Перемоги на Волі і з Волі на Перемоги можна було дістатися не тільки маршруткою номер 1. 1
ursa Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 10:27 #1775 Опубліковано 16 Квітня, 2017 в 10:27 Хорошим вариантом было бы пустить троллейбус вместо маршрутки №12 (если с Соборності на Молоді нельзя повернуть - то через Відродження.) с таким же интервалом (около 10 минут, хотя бы в час пик) и временем курсирования - минимум до 23:00. Довольно-таки востребованный, мне кажется, маршрут. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти