Zheny@ Опубліковано 4 Квітня, 2016 в 07:27 #901 Опубліковано 4 Квітня, 2016 в 07:27 6 хвилин тому, alexvvv сказано: ще і пасажири будуть стерегти також Камери - це нормально. Це дасть змогу зменшити крадіжки у тролейбусах. Принаймні злодія можна буде упізнати. + камера у якості реєстратора чи навіть просто реєстратор. Також багато сумнівних моментів із різними ДТП. Коли "пуп Землі" на BMW X7 підрізає тролейбуса... хто винен? І нікому не потім не доведеш, що тролейбус має перевагу у русі.
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 05:49 #902 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 05:49 4 хвилин тому, NightVision сказано: А чому не зробити пільговий проїзд на всіх видах транспорту. Я перепрошую, ти в танку? Ну, то для тих, хто в танку - розкажу. Що пільговий проїзд є на всіх видах транспорту. - Будь то залізниця (пенсіонерам є знижки, у вигляді 50% від проїзду з жовтня по травень) А в місцевих електричка і дизелях - нахаляву. Ти, мабуть, ніколи не їздив в сторону Горохова. До станції "Промінь" - нереально їхати. Потім - виходить половина того дизеля. І їхати можна по-людськи. - Будь то маршрутки. У них також пільговиків вистачає. Інваліди, воювали і т.д. - Міжміські перевезення. Там діти з багатодітних сімей - тища. Студенти в основному. Як не знижка, то халява. Кого забув. Самальот? Там окрема історія.
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 05:53 #903 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 05:53 23 годин тому, Zevs_Isver сказано: "GPS" привів би пасажирів які платять, з того треба і почнати, ІМХО Ну ,скажу тобі так. Що тролейбуси, в принципі, їздять по графіку. Є допуск 2-3 хв. От єдине, що потрібно "устаканити", що він не мав би права їхати раніше. Як і маршрутки. Чому я, знаючи, що у 7,31 - 7,35, на моїй зупинці має бути тролейбус 1-ка. Прийду о 7,29-7,30 - побачу хвіст тролейбуса? Так не повинно бути. Як і з маршрутками. Дозволяється запізнення на 2-3 хв. А не раніше. Згоден, що GPS дасть змогу чітко потрапити на тролейбус. + грамотне табло із координатами транспорту на зупинці - зробить те ж саме.
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 06:14 #904 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 06:14 13 хвилин тому, NightVision сказано: Чому пенсіонери не їздять безкоштовно на маршрутках? хто сказав? їздять. тільки не всі.
TFA Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 09:27 #905 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 09:27 В 04.04.2016 at 10:24, Zheny@ сказал: 1) Що, пропонується взамін? Польських Можна було взяти чеські Шкоди 14тр, вони кращі і в тех. плані, і по якості кузова. Так, вони дорожчі, але воно того вартує. Крім того, сусідні міста їх експлуатують, в разі чого можна було би з ними контактувати в разі ремонту. А ще ліпше - ремонтувати своє, а не списувати все підряд. Нормальні тролі порізали, а ті Єльчі, що прийшли, ще гниліші за ті наші, що стояли. Вже один Єльч (№217) стоїть розбарахолений, бо там з кузовом капець... В 04.04.2016 at 10:24, Zheny@ сказал: 2) Хтось цікавився ціною нового тролейбуса? Зараз дорого, але знову ж таки, хто заважав в 2008 році замість тих автобусів закупити короткі Богдани на 15-ки? 2
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 09:52 #906 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 09:52 18 хвилин тому, TFA сказано: А ще ліпше - ремонтувати своє О! ДА!! Ліпше! Тролейбусам по 30-40 років. Це зламки ще ті. Є такі - які варто було відремонтувати. Щодо Єльчів, не знаю чия ідея. Але все одно кращі за ЗІУ.... 20 хвилин тому, TFA сказано: хто заважав в 2008 році замість тих автобусів закупити короткі Богдани на 15-ки? Мабуть керівництво. Хтось із того нажився. Це не секрет чому возять Єльчі. Бо ввозяться вони як брухт. І відповідно розмитнюються. Це знижує вартість. Якщо його ввезти як ТЗ - то вигідніше буде купувати нові тролейбуси. Я не знаю, як там із Шкодою, але це і дальше. І більше митниць. І все решта. + в інших містах місто (мер і депутати) зацікавлені у розвитку транспортної інфраструктури, а не як у нас, своїх маршрутів на маршрутках, не мають хіба що тільки прибиральниці у мерії. Щодо гнилих Єльчів, то поляки також навчилися заробляти на наших. Або береш 3 нормальних і один гнилий, дешевше, або 3 нормальних, вдвічі дорожче. От і все.
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 10:47 #907 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 10:47 18 хвилин тому, NightVision сказано: Маю на увазі так як в тролейбусі. ДЛя маршруток 2-3 одночасно. Бо інакше там взагалі платних не буде. В дизелі - так як і у тролейбусі. Повних 5 вагонів пенсіонерів.
TFA Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 17:02 #908 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 17:02 7 часов назад, Zheny@ сказал: О! ДА!! Ліпше! Тролейбусам по 30-40 років. Це зламки ще ті. Є такі - які варто було відремонтувати. Щодо Єльчів, не знаю чия ідея. Але все одно кращі за ЗІУ.. Звісно що ліпше! Як почне того поляка смикати при набиранні швидкості, а потім, коли скидає педаль, як його дьоргне! Де тут комфорт?? Признаю, що електронні Єльчі непогані, але знову ж таки, це знову геморой з обслуговуванням електроніки, немає толкових спеціалістів, он машина №222 стоїть біля 2 місяців... А в морози вони всі мерзнуть, навіть хотіли на 15-ки всі ЗіУ повипускати, але морози пройшли. Понабирали, аби набрати, а толку з того ніякого! ЗіУ хоча би добре вивчені, запчастини дістати легко. В ідеалі парк має бути укомплектований не більше 2-3 видів, щоб не було проблем із обслуговуванням. Щодо віку: ЗіУ, яким по 30-40 років мають кращий кузов, ніж новіші і тут вік не показник. Деякі Єльчі теж з 80-х років тут їздять. Ідеальний варіант був би, ІМХО, капіталити ЗіУ, модернузовуючи їх (в першу чергу замінити шумний мотор-вентилятор на безшумний статичний перетворювач), та потрохи закупляти нові Богдани. Саме таким шляхом пішла Вінниця, де тролейбусне господарство є найкращим в Україні. 2
Maniko Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 17:29 #909 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 17:29 24 хвилин тому, TFA сказано: Як почне того поляка смикати при набиранні швидкості, а потім, коли скидає педаль, як його дьоргне! А це точно вина самого тролейбуса? Чи може це водій не вміє плавно перемикати швидкості?
VojinSvitla Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:05 #910 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:05 38 хвилин тому, Maniko сказано: А це точно вина самого тролейбуса? Чи може це водій не вміє плавно перемикати швидкості? А хіба тралік має коробку передач? Питаю для уточнення, бо сам не в курсі. Гадаю що немає. 1
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:16 #911 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:16 1 година тому, TFA сказано: потрохи закупляти нові Богдани. Саме таким шляхом пішла Вінниця, Треба було в середу минулу це Романюку на зборах сказати. Слабо було ?
Zheny@ Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:19 #912 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:19 47 хвилин тому, Maniko сказано: А це точно вина самого тролейбуса? Чи може це водій не вміє плавно перемикати швидкості? Грубо кажучи - там "автомат". Тиснеш газ - їде швидше. Гальмо - гальмує. 1 година тому, TFA сказано: ЗіУ, яким по 30-40 років мають кращий кузов, Ага. А між заднім склом і кузовом - моя долоня вміститься. Такі щілини. Двері не те що не міцно зачиняються, там можна взуття в щілинах згубити. І ще - покажи мені хоч одного ЗІУ із низькою підлогою! Я не захищаю того, хто їх купував. Але я вважаю, що це все одно краще. 1
difoto Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:51 #913 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 18:51 1 година тому, TFA сказано: та потрохи закупляти нові Богдани. Саме таким шляхом пішла Вінниця, де тролейбусне господарство є найкращим в Україні. romaha11 - фас! (Богдан - Пєтя, Вінниця - Гройсман... жиди карочє!) шютка-офтоп, не стримався 1
Lisovic Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 19:23 #914 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 19:23 Нові Богдани шибко багато коштують зараз, тут ще до кризи Романюк збирався купувати в кредит який мала держава дати, якщо тоді не було коштів то зараз тим більше не буде, і без допомоги Києва не обійтись, а там зараз не до наших проблем з тролейбусами. Перед тим як купувати нові тролейбуси потрібно навести лад в самому депо, інакше можемо отримати той же результат що і з автобусами які по 15 маршруту їздили. офф. 31 хвилин тому, difoto сказано: romaha11 - фас! (Богдан - Пєтя, Вінниця - Гройсман... жиди карочє!) шютка-офтоп, не стримався Ді ти хештех забув, без нього не працює 1
TFA Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 19:29 #915 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 19:29 1 час назад, Zheny@ сказал: Ага. А між заднім склом і кузовом - моя долоня вміститься. Такі щілини. Двері не те що не міцно зачиняються, там можна взуття в щілинах згубити. Капремонт і ще раз - капремонт! Хто їм винен, що вони на ремонт в свій час забили?? 1 час назад, Zheny@ сказал: І ще - покажи мені хоч одного ЗІУ із низькою підлогою! Будь ласка - http://transphoto.ru/photo/117077/ Правда, він вже списаний, хоча в середині 2000-х планувалося ще кілька таких зробити, але тоді прийшли довгі Богдани і потреба відпала.
justice777 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 20:29 #916 Опубліковано 5 Квітня, 2016 в 20:29 Тим часом Комунальне підприємство “Чернігівської тролейбусне управління” оголосило тендер на закупівлю 10 тролейбусів великої місткості з очікуваною вартістю закупівлі 50 млн грн, повідомляється на порталі держзакупівель. http://news.finance.ua/ua/news/-/373034/chernigiv-maye-namir-zakupyty-novyh-10-trolejbusiv-velykoyi-mistkosti-na-50-mln-grn Невже в Чернігова більше коштів, ніж в Луцька?
Zheny@ Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 05:21 #917 Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 05:21 9 годин тому, TFA сказано: Хто їм винен, що вони на ремонт в свій час забили?? Відсутність бабла. В березні місяці закрили нарешті заборгованість по ЗП - ВСЮ! І то після кількох страйків. А витрати не тільки на ЗП. І світло (Яке дорожчає кожні 6 місяців). І та ж вода. І все решта. 9 годин тому, TFA сказано: Правда, він вже списаний, А я про що? 9 годин тому, TFA сказано: Капремонт і ще раз - капремонт! Капремонт - це карстова пустота! Зробив одне - вилізло інше. Якщо держава / місто , дадуть гроші на купівлю справжніх тролейбусв (не наших, вітчизняних) (маємо гіркий досвід Богданів-автобусів, і поляки на них жалілися) То можна буде оновити парк. Майстри з цеху кажуть, що можна було "гармошки" відремонтувати. Саму оцю гармошку відрізати і пустити вхвд її довшу частину. Ці хоча б їздитимуть.
TFA Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 19:45 #918 Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 19:45 14 часа назад, Zheny@ сказал: Відсутність бабла. В березні місяці закрили нарешті заборгованість по ЗП - ВСЮ! І то після кількох страйків Але це не означає, що не потрібно нічого ремонтувати. Згадати 2013-й рік, які тролі страшні їздили, з наскрізними дирами . Елементарного не було... 14 часа назад, Zheny@ сказал: А я про що? Ну ти просив показати фото хоч одного ЗіУ з низькою підлогою, я показав 14 часа назад, Zheny@ сказал: Капремонт - це карстова пустота! Зробив одне - вилізло інше При якісному капремонті троля вистачає як мінімум на 5 років. А при хорошому екіпажі, то і в 2 рази більше. Якісний капремонт - це повністю зварений кузов, повністю переобшитий, з новою проводкою і т.д. і т.п. 14 часа назад, Zheny@ сказал: Якщо держава / місто , дадуть гроші на купівлю справжніх тролейбусв (не наших, вітчизняних) А от Богдани Т701 досить непогані тролі, в містах, де вони експлуатуються, серйозних недоліків немає. Їх вигідно брати ще й тому, що завод під боком в разі чого. 14 часа назад, Zheny@ сказал: Майстри з цеху кажуть, що можна було "гармошки" відремонтувати. Саму оцю гармошку відрізати і пустити вхвд її довшу частину. Ці хоча б їздитимуть. Так, це реально було зробити, але були проблеми із ліцензією, ніби вона коштувала грошей. Хоча може просто не захотіли гемороїтись...
Zheny@ Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 19:48 #919 Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 19:48 1 хвилина тому, TFA сказано: При якісному капремонті троля вистачає як мінімум на 5 років. А при хорошому екіпажі, то і в 2 рази більше. Якісний капремонт - це повністю зварений кузов, повністю переобшитий, з новою проводкою і т.д. і т.п. З таврії мазератті не вийде - скільки капремонтів не роби! 1
TFA Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 20:30 #920 Опубліковано 6 Квітня, 2016 в 20:30 41 минуту назад, Zheny@ сказал: З таврії мазератті не вийде - скільки капремонтів не роби! А я про те, що який сенс брати брухт (Єльчі), якщо йому все одно через рік-другий треба буде капремонт робити? Ще більше грошей викидається... 1
Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 06:15 #921 Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 06:15 9 годин тому, TFA сказано: А я про те, що який сенс брати брухт (Єльчі), якщо йому все одно через рік-другий треба буде капремонт робити? Це не я вирішую. Є кому. 1
Zheny@ Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 09:47 #922 Опубліковано 7 Квітня, 2016 в 09:47 13 годин тому, TFA сказано: який сенс брати брухт (Єльчі), якщо йому все одно через рік-другий треба буде капремонт робити? Прокоментую. Єльч - окуповлюється менше, ніж за рік. І потім наступні 2-3 роки (до капремонту) заробляє. Приносить прибуток. є думка цікава, щодо ЗІУ. Залишити обладнання і всунути його в нову буду від "Богдана". Якщо завод погодиться, то буде вельми добре.
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2016 в 07:29 #923 Опубліковано 11 Квітня, 2016 в 07:29 1 хвилина тому, Alexgv сказано: А у нас таке колись буде? А як же бідні-нещасні власники маршруток? Вони ж з голоду помруть! Вони і так собі в збиток людей возять!
alexvvv Опубліковано 11 Квітня, 2016 в 07:47 #924 Опубліковано 11 Квітня, 2016 в 07:47 17 хвилин тому, Zheny@ сказано: А як же бідні-нещасні власники маршруток? Вони ж з голоду помруть! Вони і так собі в збиток людей возять! Дійсно, ну тоді значить оплату доведеться повернути і виручені кошти передавати маршрутчикам, щоб вони з голоду не вмерли
Zheny@ Опубліковано 11 Квітня, 2016 в 08:00 #925 Опубліковано 11 Квітня, 2016 в 08:00 Сценарій із безоплатним проїздом - цілком можливий. Єдина умова - 101% гарантія того, що міськбюджет покриє ВСІ витрати на перевезення. А це не лише ЗП обслуговуючому персоналу, це витрати на ремонт контактної мережі, силових станцій. Витрати на офіс (вода, туалет, і т.д.) Плюси. Не потрібні кондуктори. невеличка економія на ЗП. Багато місця у маршрутках. Зменшення їх кількості. Мінуси. Якщо місто не справиться із витратами - може статися невеличкий транспортний колапс. Заповненість тих же тролейбусів людьми. Їх стане просто до нєпрілічія багато. Ну і саме головне пропустили : Цитувати Безкоштовний проїзд в громадському транспорті в країнах Прибалтики діє в туристичних містах розходимось. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти